Kateřina Š. (akate) ID 33655
|
|
mimibazar.cz/akate
|
Oblast: Náchod |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 1. 12. 2006 |
Naposledy: 14. 12. 2022, 18:27
|
Aktualizace: 24. 3. 2019, 19:15
|
|
|
|
|
|
Zuzana B. (Zuzka B.)
ID 55601
(12. 7. 2012, 7:39)
|
Dobrý den, balík došel po týdnu v pořádku. Jen jsem si myslela, že když dodáváte nekompletní objednávku, dáte vědět. Chybějící věc jsem si mohla dávno doobjednat jinde. Když něco nemám, neinzeruju. Když už inzeruju, aspoň napíšu, že není. Zdravím Zuzka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina Š. (akate)
ID 33655
, mimibazar.cz/akate
(12. 7. 2012, 8:36)
|
Dobrý den, Když jste si u mě věci objednala, tak hned v podkladech k platbě jsem vám uváděla, že v případě, že výrobek nebude skladem, vrátím vám peníze zpět na účet! to jsem také udělala a informovala jsem vám o tom v mailu než jsem vám balíček odeslala! Navíc se jednalo o výrobek Ikea, a nikde v inzerátech neuvádím, že je mám skladem (doma), ale že je mohu zakoupit. Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Zuzana B. (Zuzka B.)
ID 55601
(23. 7. 2012, 9:18)
|
Dobrý den, potom to znamená, že e-mail nedošel, i to se stává. Z. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Dagmar K. (dagmark)
ID 197274
(24. 1. 2012, 11:36)
|
Tentokrát bohužel nemohu napsat hodnocení jaké bych si přála,protože to se týká zboží,které obdržíte vpořádku a u této objednávky tomu tak nebylo.Komunikace na jedničku,ale zaslaný koš/ne zrovna levný/ přišel poškozený důsledkem špatného zabalení.Snad se to příště nikomu z Vás nestane,Dagmar K. |
ODPOVĚDĚT
|