|
|
Šárka J. (sajja)
ID 75798
, mimibazar.cz/sajja
(upraveno 11. 1. 2016, 20:54)
|
Dobrý den. Já čekám na vrácení peněz zpět na účet a NIC.Nereaguje, ženská jedna zatracená !!!!!!!!!!!! . Dnes 11.1.2016 se mi paní Lucie ozvala s kladným výsledkem.Věřím, že se to pokouší dát vše do pořádku, věřme jí ! Nejspíš si toho na sebe vzala hodně a skutečně, objednávky přes čínské e-shopy trvají opravdu někdy hodně dlouho a to pani neovlivní.Sama jsem si objednala a stále čekám na dvě věci z října 2015. Krásný nový rok 2016. Š. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta Š. (Sookie)
ID 186069
(upraveno 11. 1. 2016, 8:53)
|
Dobrý den, také marně čekám už od 6.11. na balíček či na navrácení peněz! Povzbudivá zpráva - peníze 11.1. navráceny! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie D. (sandraLS)
ID 82526
, mimibazar.cz/sandrals
(7. 1. 2016, 17:00)
|
Bohužel,paní neodpovídá jen nám,co jsme ji zaplatily Těm co mají zájem o její zboží odpovídá do druhého dne |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Šárka J. (sajja)
ID 75798
, mimibazar.cz/sajja
(upraveno 11. 1. 2016, 20:53)
|
Ajajaj, tak já jsem na tom také tak. Dne 16.11.15 jsem u pani objednávala šaty k Vánocům a nyní nereaguje . Ach jo, také jsem se nekoukla před tím na hodnocení . Chápu, že objednávky na čínských e-shopech trvají 2-6 týdnů i déle, ale přesto by měla pani reagovat na dotazy nakupujících, kteří mají hlavně zaplaceno a chtějí nějaké informace o svém zboží !!!!! Příště raději objednám sama, není na tom nic obtížného, jen jsem právě tyto šatečky nenašla :o(. Šárka Štečky 23.12. přišly, ale místo vel. 146 mi přišla vel. S. No, moc nechápu. Šatečky jsem pani vrátila a stále čekám na nějaké vyjádření, vrácení peněz! Dnes je 5.1.16 a ani mail, kruci!!!!! Pani to opravdu nezvládá. POZOR !!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Dana H. (Didisek)
ID 4964
(16. 12. 2015, 13:59)
|
Tak jak si tady čtu hodnocení, doufám,že mi zboží buď dorazí a nebo mi paní vrátí peníze. Zboží jsem objednávala 16.11., dodání 2 - 5 týdnů. Což už uplynulo. Zatím jsem poslala 2x e-mail, uvidím jak to nakonec dopadne. .. A jaaaj, že jsem si dřív nepřečetla hodnocení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jindřiška B. (Pistácie)
ID 342372
(upraveno 30. 11. 2015, 21:34)
|
Po dlouhém čekání na zboží, budu doufat, že balíček již brzy dorazí. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ivana K. (ivka002)
ID 168841
(1. 12. 2015, 22:36)
|
Dobrý večer můžu se zeptat, jak dlouho už na balíček čekáte? Já čekám už měsíc a jsem zděšená ,jaké tady má paní hodnocení!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana H. (hrubeska77)
ID 428080
, mimibazar.cz/hrubeska77
(11. 12. 2015, 19:01)
|
Já čekám 3 měsíce |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta L. (MarketaLu)
ID 17931
(upraveno 24. 11. 2015, 20:41)
|
V září jsem si objednala zboží,jehož dodání mělo být nejpozději první týden v listopadu.Paní se ani neobtěžovala napsat,že zboží ještě nemá,po několika mých emailech odpověděla,že ihned vrací peníze za část zboží kterou ještě nemá a druhou část ihned odesílá. Když jsem chtěla číslo zásilky,opět neodpovídá na emaily. Dnes mi přišly peníze za část objednávky na účet,ale zbytek zboží,které prý prodejkyně již odeslala doposud nemám. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie P. (lucierask)
ID 337855
(23. 11. 2015, 10:40)
|
Dobrý den Markéto číslo zásilky je R840063663CZ prosím ověřte na poště |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Markéta L. (MarketaLu)
ID 17931
(24. 11. 2015, 20:40)
|
Ano,zásilka již dorazila. Každopádně nic to nemění na tom,že dodání zboží mělo být první týden v listopadu a kdybych Vám nenapsala,kde je moje objednávka ,tak jste se ani neozvala,že doba dodání bude delší. Na emaily jste také odpovídala s velkým zpožděním.Takže co se týče komunikace a nákupu u Vás,tak rozhodně palec nahoru dát nemohu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Mirka B. (belohrajda)
ID 567549
(upraveno 24. 11. 2015, 14:57)
|
Upravuji hodnocení, vše v pořádku, s paní jsme se domluvily. Na palec nahoru to není. |
ODPOVĚDĚT
|
|
jitka j. (wirpy)
ID 175274
, mimibazar.cz/wirpy
(19. 11. 2015, 10:18)
|
S paní Lucií jsem uzavřela obchod 25.8!!!!!! a též jsem tuniku zaplatila dnes je 19,11!!!!! a nemám nic!!! Včera jsem s paní Lucií náš obchod zrušila a čekám na vrácení peněz. Paní Lucie mi sdělila že tuniku kterou jsem v srpnu zaplatila jí dodavatel nedodal a že jsou s dodávkou problémy což bych i pochopila, ,ale co nechápu tak to, že paní Lucie stále ve svém obchodě tyto tuniky nabízí!!!!! I proto jsem se rozhodla udělit tento varující komentář . |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Mirka P. (Lolam)
ID 15114
, mimibazar.cz/lolam
(upraveno 12. 3. 2015, 13:12)
|
Já se také musím přidat!Zaslala jsem loni peníze na bundu dopředu co byla na objednávku.Po termínu jsem sama musela paní kontaktova a ta mi pak napsala,že jí je dodavatel nedodal. Na peníze čekám do dnešního dne což už budou skoro dva měsíce!!! Opravdu mě to nebaví a ráda bych dosata své peníze zpět! Mirka 12.3.2015 mi přístály korunky zpět na účet! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Gábina H. (Boazz)
ID 67249
(10. 3. 2015, 7:57)
|
Dobrý den. Obchod zpočátku solidní, půlka objednávky v pořádku (sice delší termín dodání, ale budiž) . Druhá část zboží nedorazila a po několika upomínkách a neskutečně zdlouhavé komunikaci byla vrácena zase jen část z původní částky. Obrovské zklamání z tohoto obchodu . Gábina |
ODPOVĚDĚT
|
|
Radka Š. (bezvashop)
ID 349940
, mimibazar.cz/bezvashop
(27. 2. 2015, 12:50)
|
Dobrý den Lucie, pridavam se k ostatním panim ohledně ne komunikace z vaší strany!!V listopadu jsem si objednala bundu s tím, ze bude az v lednu..Pozitri je březen, bunda nikde, peníze nikde.Uz jsem vám nekolikrat psala mail, me číslo úctu mate, tak kde se stala chyba? Pokud Vám nechodí maily, tak tady vám vzkaz dojde, uvidí ho všichni, tak očekávám, ze se k tomu postavite jako slušný clovek a vrátíte nám nase peníze! Radka |
ODPOVĚDĚT
|