Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Zuzana A. (next-kids) ID 76346

ÚČET BYL POZASTAVEN
Zuzana A. (next-kids) ID 76346
mimibazar.cz/next-kids
Oblast: Brno
Ověřená adresa
Registrace: 4. 9. 2007
Naposledy: 19. 12. 2013, 23:57
Aktualizace: 19. 12. 2013, 23:56
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
74200551
HODNOCENÍ 2879
VŠECHNY FOTOGRAFIE 100
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 24 neutrálních hodnocení
Celkem: 24 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Michala H. (Miska79) ID 14075 , mimibazar.cz/miska79 (18. 11. 2013, 15:02)
Dobry den, objednavala jsem v zari zbozi HM a Next, zbozi HM doslo v poradku asi po 4 tydnech, zbozi Next nedoslo vubec, nekolikrat jsem vas musela kontaktovat, jinak by se asi nedelo vubec nic. Nakonec mi dosla trpelivost a po dvou mesicich jsem zadala penize zpet na ucet a zbozi objednala jinde. Dekuji za vracene penize.
ODPOVĚDĚT
Marie K. (kanička) ID 51206 , mimibazar.cz/kanicka (3. 11. 2013, 13:33)
Dobrý den Zuzano, žádám Vás o vrácení peněz za objednané oblečení Next. Platila jsem už na začátku září!!! Přidávám se k ostatním nespokojeným zákazníkům. Maruška
ODPOVĚDĚT
Marie K. (kanička) ID 51206 , mimibazar.cz/kanicka (4. 11. 2013, 12:31)
S paní Zuzanou jsme se domluvily a snad bude vše v pořádku. M
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (next-kids) ID 76346 , mimibazar.cz/next-kids (13. 11. 2013, 19:57)
Odeslano 11.11.
ODPOVĚDĚT
Markéta B. (Emula) ID 118960 (2. 11. 2013, 23:00)
Vážená paní Zuzano, prosím vás touto cestou o komunikaci, která mezi námi prostřednictvím mailu vázne. Pokud se mi urychleně neozvete a situaci nevyřešíme budu se muset připojit k ostatním nespokojeným zákazníkům. Děkuji Markéta B.
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (next-kids) ID 76346 , mimibazar.cz/next-kids (13. 11. 2013, 19:55)
Odeslano 11.11.
ODPOVĚDĚT
Lenka P. (Lenka DK) ID 447583 , mimibazar.cz/lenkadk (31. 10. 2013, 10:26)
Dobrý den Zuzko,
ráda bych Vás tímto již po čtvrté poprosila, abyste reagovala na moje e-maily! Už nevím, jak se slušně připomenout! Prosím Vás tedy veřejně o zaslání přeplatku 19ti liber na číslo účtu: 35-9151290237/0100
Ráda bych za tyto peníze pořídila jiné věci. Věřím, že určitě peníze zašlete co nejrychleji.
Děkuji
Lenka Ponikelská (Hamáčková)
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (next-kids) ID 76346 , mimibazar.cz/next-kids (13. 11. 2013, 19:55)
Vraceno 12.11.
ODPOVĚDĚT
jana v. (jemna) ID 90099 , mimibazar.cz/jemna (upraveno 23. 9. 2013, 10:24)
Dávám neutrální hodnocení za malou komunikaci.Objednané a zaplacené zboží jsem nedostala ani po měsíci čekání a paní mi nereagovala na maily,až jsem napsala negativ,tak poté odepsala,že je opět v nemocnici a zboží objednané před měsícem ještě nepřišlo...nicméně na mou výzvu,aby mi poslala peníze zpět takto učinila a dnes mi přišly...
ODPOVĚDĚT
jana v. (jemna) ID 90099 , mimibazar.cz/jemna (upraveno 23. 9. 2013, 10:25)
Platba za zboží vrácena
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (next-kids) ID 76346 , mimibazar.cz/next-kids (25. 9. 2013, 14:31)
Vzhledem k tomu, ze jsem mela bolesti a byla v nemocnici, odpovedela jsem Vam hned jak jsem mohla. Neodepsala jsem na zaklade Vaseho negativu, ale hned jak jsem mohla a to i o vikendu kdy odepisuji vyjimecne. Byla jsem si vedoma, ze maminky cekaji na odpovedi. Zbozi nebylo dodano z me viny, ale proto, ze ho posta nedodala a stale to s ni resim.
ODPOVĚDĚT
Petra P. (whitemouse) ID 38134 , mimibazar.cz/whitemouse (upraveno 2. 9. 2013, 15:28)
ZUZANO, tak já už jako nevím, zda si ze mě děláte srandu nebo co? 8o| 8o| od června z vás tahám přeplatek a ne zrovna malý! - sama víte, kolik to je.
když už odpovíte na email po 14 dnech, tak jen stylem jsem v nemocnici, nestíhám, nemám PC a pod. (6) :-@ i když je to třeba pravda, tak to stále vypadá jako výmluvy!
takže už mě trpělivost opravdu došla a podávám trestní oznámení!!! dala jsem vám už tolik termínů, do kdy chci mít peníze na účtu, že už
ODPOVĚDĚT
Petra P. (whitemouse) ID 38134 , mimibazar.cz/whitemouse (2. 9. 2013, 15:28)
peníze nakonec dorazily (clamp)
ODPOVĚDĚT
Jana H. ((Miminka)) ID 209660 , mimibazar.cz/miminka (upraveno 5. 8. 2013, 21:52)
Dobrý večer,
peníze na účtě.
ODPOVĚDĚT
Markéta J. (Majda 1) ID 18808 , mimibazar.cz/majda1 (upraveno 23. 8. 2013, 22:09)
Já jsem objednávala Next 10.5. a dlouho jsem čekala na oblečky i vrácení peněz za zboží,které už nebylo na skladě,ale nakonec jsem se dočkala,takže věřím,že Zuzka není podvodnice a do situace se dostala opravdu vyjímečně a ne vlastní vinou.
ODPOVĚDĚT
Petra P. (Petrapetr) ID 154622 (20. 6. 2013, 20:11)
Přidávám se k nespokojeným zákaznicím,paní Zuzana nereaguje na emaily, zboží mám objednané už před měsícem a nic, tak nevím jak dlouho mám ještě čekat...Petra
ODPOVĚDĚT
Adéla S. (Adinka_2012) ID 309958 , mimibazar.cz/adinka-2012 (18. 6. 2013, 10:55)
Bohužel musím napsat neutrání hodnocení, protože už nevím, jak se mám domoci zaslání přeplatku. Obchůdek se už táhne od 27.3.. Chápu, že zboží z HM nebylo doposud zasláno, ale jednání paní Zuzany už nepovažuji za korektní. Peníze stále slibuje a kde nic tu nic. Myslím, že trpělivosti jsem už měla dost. Mailů jsem zaslala víc než dost. Bohužel tento obchůdek se nepovedl, i když dříve jsem byla spokojená. Adéla Svobodová
ODPOVĚDĚT
Adéla S. (Adinka_2012) ID 309958 , mimibazar.cz/adinka-2012 (upraveno 21. 6. 2013, 15:29)
Tak peníze zdárně dorazily. Adéla Svobodová
ODPOVĚDĚT
Helena K. (kaspe) ID 50390 , mimibazar.cz/kaspe (21. 12. 2012, 14:53)
Pro mě je nákup zde zklamáním (N) Objednala jsem troje kalhoty z PDL zacatkem listopadu a vcera (po 6 týdnech) mi dosly jen jedny, bez predchoziho upozorneni, ze neco chybi, vraceni peneze a pod. Zadna reakce na maily....vim, ze je hekticky cas, ale abych sama musela volat prodejkyni, co se deje :-( Zklamani je nasobeno tim, ze jsem si vse mohla pridat ke sve objednavce ze slev a mit vse a jeste o tyden driv...
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (next-kids) ID 76346 , mimibazar.cz/next-kids (21. 12. 2012, 18:58)
PDL objednavam uz druhym rokem a mam zkusenosti z minuleho. Maminky ktere u mne minuly rok nakupovali tak vedi, ze nekterym nedorazily vsechny objdnane polozky. To je bohuzel zpusobeno dodavatelem ne mnou. V inzeratech i v albu - menu, mam uvedeno, ze tuto znacku objednavam koncem mesice. V tomto obdobi ma PDL dodaci doby 10-15 dni. Za coz nemuzu. Pokud si dny, tydny date dohromady, vyjde Vam z toho Vasich 6 tydnu. Pomp strhava penize za platbu az po odeslani baliku s objednavkou. Kdyz jsme zboz
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (next-kids) ID 76346 , mimibazar.cz/next-kids (21. 12. 2012, 19:00)
zbozi objdnavali tak jsme predem nevedeli, jestli a co nam dorazi. Dozvim se to vzdy az po te, kdy mi zbozi dorazi. Nemohla jsme tedy dopredu vedet jestli a co dorazi. Pani jsem vse po telefonu vysvetlila. Do vcerejska jsem vyrizovla objednavky mamink kterym jsme slibila pomoci aby jim dorazilo zbozi do vanoc a spechala aby se vse stihlo. Uprednostnila jsme toto, pred tim, abych dala predem vedet o tom, ze Vam neco nedorzi. To jen na vysvetlnou, ze to, co se stalo ja neovlivnim.
ODPOVĚDĚT
Helena K. (kaspe) ID 50390 , mimibazar.cz/kaspe (21. 12. 2012, 20:50)
V tom případě se omlouvám, té důležité věty, že objednáváte na konci měsíce, jsem si nevšimla. Kdyby ano, určitě bych si neobjednavala přes prostředníka pár kousků pár dnů před naběhnutím slev.
ODPOVĚDĚT
Andrea K. (AndreaKop) ID 118304 (upraveno 5. 7. 2012, 19:33)
Bohužel se musím přidat k ostatním nespokojeným zákaznicím. Z objednaných 9 položek, které v době objednávky byly na skladě HM, přišly pouze 4. Dodací lhůta byla také prodloužena asi o 3 týdny, než bylo uvedeno v podmínkách dodání. Na peníze čekám již měsíc a stále nic, i když jsem se opakovaně připomínala. Ustala i komunikace za strany prodávající. Negativní hodnocení jsem ještě nikdy nenapsala, Upravuji - peníze konečně dorazily.
ODPOVĚDĚT
Lucie Ř. (penelu) ID 418299 (upraveno 29. 6. 2012, 20:19)
xx
ODPOVĚDĚT
Lucie Ř. (penelu) ID 418299 (upraveno 29. 6. 2012, 20:19)
xx
ODPOVĚDĚT
Eva C. (michel26) ID 239532 , mimibazar.cz/michel26 (upraveno 2. 7. 2012, 12:30)
Jen opravdu zřídka si dovolím napsat negativní hodnocení, dokážu omluvit opravdu hodně. Ale ani já Vás nemůžu doporučit. Jednání s Vámi je vždy na dlouhé lokte, na email odpovíte obvykle až po několika dnech. Již v polovině dubna jsem posílala peníze a oblečení stále nikde a pomalu nevěřím, že se ještě nějakého dočkám. :-(

Paní Zuzana se dnes ozvala, jsem ráda, že se nakonec vše vyřešilo a já tak nemusím nechávat negativní hodnocení. Přeji, aby všechny trable byly brzy zdárně za Vámi. Eva
ODPOVĚDĚT
Dita S. (D.O.S.E.) ID 13760 , mimibazar.cz/DOSE (upraveno 4. 7. 2012, 13:02)
DĚKUJI ZA ZBOŽÍ... ale jedním slovem - SEM UŽ SE RADĚJI NEVRÁTÍM!!!!
ODPOVĚDĚT
Dita S. (D.O.S.E.) ID 13760 , mimibazar.cz/DOSE (upraveno 4. 7. 2012, 13:02)
-
ODPOVĚDĚT
Dita S. (D.O.S.E.) ID 13760 , mimibazar.cz/DOSE (upraveno 4. 7. 2012, 13:02)
-
ODPOVĚDĚT
Monika L. (Monalis) ID 206311 (25. 6. 2012, 10:40)
Dobrý den, dnes již konečně dorazil na můj účet přeplatek. Děkuji tedy za vyřízení. Objednávku jsem však zaplatila 9.3. 20012 takže to trvalo na můj vkus |-) |-) |-) velmi dlouho. Nicméně obchůdek je se vším všudy uzavřen.
Monika
ODPOVĚDĚT
Hana G. (janča a hanča) ID 374997 (upraveno 25. 6. 2012, 6:52)
napsala jsem paní 3emaily kdy dorazí pomp,20.6.jsem jí odesílala 1441Kč na pomp,dnes mi napsale.do dnešního dne jsem od vás žádnou objednávku nedostala takže nemohla dojít ani žádná platba!!! :-@ 20.6. jsem paní zasílala vyplněný formulář a i potvrzení o zaplacení a ona mi napíše tohle,včera večer mi paní napsala že vznikly zmatky protože jsem poslala peníze z jiného účtu tak tedy zboží objednala,takže uvidíme.
ODPOVĚDĚT
Helena K. (Helena1) ID 15927 , mimibazar.cz/helena1 (13. 6. 2012, 21:43)
Pomp de Lux mám doma, konečně, čekala jsem ho dřív |-), jinak komunikace byla v pořádku a předání zboží bezproblémů vyhověno (H). Díky. Hela
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (next-kids) ID 76346 , mimibazar.cz/next-kids (13. 6. 2012, 22:57)
Dodani Pompu nezalezi na nas, ale na Pomp. V info DODACI DOBY vlevo mame uvedene terminy dodani vsech znacek a zbozi bylo v terminu dodano.
ODPOVĚDĚT
Dita S. (D.O.S.E.) ID 13760 , mimibazar.cz/DOSE (upraveno 4. 7. 2012, 13:01)
DĚKUJI ZA ZBOŽÍ... ale jedním slovem - SEM UŽ SE RADĚJI NEVRÁTÍM!!!!
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (next-kids) ID 76346 , mimibazar.cz/next-kids (13. 6. 2012, 22:29)
Dito, jiz mate odpoved na Vas dotaz v mailu a pro ostatni na vysvetlenou. V patek nastupuji neplanovane do nemocnice a musela jsem absolvovat kolotoc vysetreni. Jiz od pondeli sedim hodiny u doktou a ne v Brne kde jsem doma, ale musim dojizdet. Na odpovidani emailu uz mi nezustalo sil. Do patku se pokusim na vsechny emaily reagovat a kazdeho kdo by chtel novou objednavku informovat. Neni v mych silach obesilat vsechny kteri maji ted u mne objednavku takze se budu snazit informovat o aktualnim st
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (next-kids) ID 76346 , mimibazar.cz/next-kids (upraveno 13. 6. 2012, 23:01)
stavu ve VZKAZECH. Mam take kolegyni Petru ktera se mnou spolupracuje, tak Vas argument, ze se neco deje na MMB neni zrovna na miste.
ODPOVĚDĚT
Petra M. (Caramilla) ID 285560 , mimibazar.cz/caramilla (22. 5. 2012, 12:07)
Už jsem chtěla také udělit negativní hodnocení, ale počkala jsem až s odstupem, jak věc dopadne a také jak vychladnu. Moje objednávka trvala necelých 8 týdnů. Z objednaného bohužel dost věcí nepřišlo (2 věci paní psala, že nebyly skladem v Zaře a ostatní prý je), ale bohužel další 2 věci také nedorazily. 6 týdnů jsem se ptala, kdy mi věci dojdou a vždy bylo v odpovědi "snad příští týden". Doporučovala bych pro příště uvádět ve vzkazech aktuální
ODPOVĚDĚT
Petra M. (Caramilla) ID 285560 , mimibazar.cz/caramilla (22. 5. 2012, 12:07)
informace o problémech a prodloužení dodací doby + rovnou nabídnout možnost storna celé objednávky. Problémy se přihodit můžou, ale je třeba je řešit tak, aby to neodskákal zákazník. Není to rukojmí, co u vás má 5 tisíc a musí prostě čekat. Myslím, že by zákazníci byli shovávavější, kdyby byl příštup jiný, informovat ho o problémech a nabídnout možnosti, jak dál, ať je rozhodnutí na něm. Jinak odpovědi na e-maily se mi dostaly a peníze byly vrácen
ODPOVĚDĚT
Petra M. (Caramilla) ID 285560 , mimibazar.cz/caramilla (22. 5. 2012, 12:09)
peníze byly vráceny ještě dřív jak do 10 dní od odeslání balíčku. Byla mi nabídnuta i sleva z libry jako kompenzace za čekání. Paní není podvodnice, ale souhlasím, že je ještě kam se zlepšovat :) Řekla bych, že toho je na vás prostě moc, moc velké sousto, moc zákazníků, objednávek a moc spolupracovníků, tak to neošéfujete sama. Já už zde určitě objednávat nebudu, mám na mimibazaru už jinou paní, která věci dodává opravdu do 14 dní a jsem s
ODPOVĚDĚT
Petra M. (Caramilla) ID 285560 , mimibazar.cz/caramilla (22. 5. 2012, 12:09)
spokojená. Jinak mne velmi překvapilo, že kolegyně v UK, co věci objednává nezná evropské číslování věcí, objednávala jsem podle evropského (protože jsem do tabulky nechtěla vypisovat 12-18m, jak zara na str. UK má) a přišly mi věci o číslo větší. Naštěstí to nevadí, ale působí to hodně neprofesionálně, asi jako, kdyby mi řezník prodal ledvinu místo játra a řekl "jé, já to nepoznám". Když se tím někdo živí, toto musí ovládat, a pokud ne, upozo
ODPOVĚDĚT
Petra M. (Caramilla) ID 285560 , mimibazar.cz/caramilla (22. 5. 2012, 12:10)
upozorněte na to v objednávací tabulce "pište čísla v měsících nebo UK číslování". Přeji hodně zdaru.
ODPOVĚDĚT
Celkem: 24 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu