Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Romana B. (robarka) ID 92325

Romana B. (robarka) ID 92325
mimibazar.cz/robarka
Oblast: Pardubice
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 10. 11. 2007
Naposledy: 2. 2. 2024, 19:49
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
01654993
HODNOCENÍ 2108
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 1
NÁVODY 0
Milý zákazníčci PROSÍM KOMUNIKUJTE přes VZKLAZY na MMB a MMA !!!!. Děkuji MOC Romana
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 20 neutrálních hodnocení
Jana P. (Jaňulinka) ID 7624 , mimibazar.cz/janulinka1 (20. 6. 2015, 20:55)
Dobrý den paní Romano,velmi mě mrzí,že Vám dávám toto hodnocení.První obchůdek proběhl v pořádku,i když delší čekací lhůta na zbožíčko.Ale teď jsem velmi nespokojená.Po zaslání vzkazu,jsem Vám psala,že jsem provedla u Vás už před dvanácti dny objednávku.Odepsala jste mi,že se nato mrknete,ale uběhlo dalších pět dní a stále pořád nic.Je to velká škoda,protože máte moc pěkné a kvalitní zboží a myslím si,že by si spoustu maminek u Vás ráda nak
ODPOVĚDĚT
Kamila N. (molljana) ID 334645 (12. 10. 2014, 14:07)
30.9. jsem vám psala email ohledně objednávky, chtěla jste poslat o co mám zájem, do dnešního dne žádná odpověď, takže už nemám zájem o nic.Mám stejnou zkušenost jako paní Radka (N) (6)
ODPOVĚDĚT
Romana B. (robarka) ID 92325 , mimibazar.cz/robarka (12. 10. 2014, 19:49)
Dobrý den, omlouvám se chyba byla opravdu u mě, měla jsem nyní pracovní " chaos " a vůbec jsem nestíhala, Moc se omlouvám. Romana
ODPOVĚDĚT
Jana K. (jamilina) ID 285347 , mimibazar.cz/jamilina (upraveno 18. 9. 2014, 9:02)
Zboží v pořádku, ale větší ochota komunikovat by neškodila. Do Vašich aut. odpovědí na vzkazy by stačilo jen napsat "dovolená do...." - nakupující by to určitě uvítali. Pěkný den, Jana
ODPOVĚDĚT
Helena L. (helala) ID 86624 (upraveno 14. 7. 2014, 10:05)
špatná komunikace (pirko) "se stane" děkuji
ODPOVĚDĚT
Renata D. (drozdovic) ID 220118 (20. 12. 2013, 8:59)
paní Romana má moc pěkné oblečení, ale komunikace vázne. Domluvit se je nadlidský úkol. Myslím, že můj balíček mi do Vánoc už nepřijde :-(
ODPOVĚDĚT
Denisa B. (Denulle) ID 378497 (17. 12. 2013, 10:01)
(balicek) s kalhotami dorazil, děkuji. (Y) (Y) (Y) Jen kalhoty jsem si objednala trošku jiné :-S.
Měnit už nebudu, tyhle si nechám :-|.
Jinak doručení balíčku bylo rychlé.
|:o) |:o) |:o) |:o)
Krásné svátky (andel) (andel) (andel).
Denisa B. (darecek)
ODPOVĚDĚT
ANDREA J. (KVITECKO) ID 45909 (21. 11. 2013, 14:16)
Dobrý den,taky čekám na odpověd čekám na trička a mikinu psala jsem vám a stále odpověd žádná tak se mi prosím ozvěte děkuji jurová
ODPOVĚDĚT
Romana B. (robarka) ID 92325 , mimibazar.cz/robarka (21. 11. 2013, 20:32)
Dobrý den, omlouvám se máte pravdu, nahromadilo se mě toho moc v práci tak jsem nestíhala. Romana
ODPOVĚDĚT
Petra M. (ponda1979) ID 155644 , mimibazar.cz/ponda1979 (upraveno 21. 11. 2013, 19:46)
Dobrý den,Romano,tak kalhoty dnes konečně dorazily,ale nebylo to bez problémů.do avíza jsem uvedla jméno a adresu,kam měly být poslány a do jména jste uvedla mě a mamka měla problém s vyzvednutím.bydlíme každá jinde a jezdíme k nim cca 1x měsíčně.nakonec kalhoty jsou u ní a mamka je s nima moc spokojená.komunikace s Váma je složitější,měla by jste jí zlepšit,jinak zboží super,děkuju a mamka asi ještě objedná,pěkný večer,P.
ODPOVĚDĚT
Romana B. (robarka) ID 92325 , mimibazar.cz/robarka (21. 11. 2013, 20:31)
Dobrý den, omlouvám se máte pravdu, nahromadilo se mě toho moc v práci tak jsem nestíhala. Romana
ODPOVĚDĚT
Adéla K. (adina16) ID 335784 (20. 11. 2013, 15:53)
Dobrý den, již týden čekám na Vaši odpověď na moji objednávku. Je mi jasné, že nesedíte celý den u PC, ale byla bych ráda pokud si najdete čas a odpovíte mi. Ráda si zboží od Vás objednám. Děkuji Adéla
ODPOVĚDĚT
Romana B. (robarka) ID 92325 , mimibazar.cz/robarka (21. 11. 2013, 20:31)
Dobrý den, omlouvám se máte pravdu, nahromadilo se mě toho moc v práci tak jsem nestíhala. Romana
ODPOVĚDĚT
Martina V. (beruska2x) ID 112742 (upraveno 4. 10. 2013, 19:01)
*-) delala jsem objednavku, upominala a ani treti den nemam zadnou odpoved jestli plati, neplati, bude vyrizena nebo nebude... telefonni cislo tu neni zadne tak nevim jak je zvykem se zakazniky komunikovat |-) :^)
ODPOVĚDĚT
Lucie Hlavičková (CilkaH) ID 220112 , mimibazar.cz/cilkah (30. 9. 2013, 9:19)
Dobrý den.
Balíček s tričkem a teplákovkou dorazil, jen jsem v něm nenašla ten slíbený dárek za prodlení. Nemohu s čistým svědomím napsat pozitivní hodnocení, jelikož jsem se musela o objednané zboží dvakrát připomínat, a komunikace na Vaší straně značně vázla. Sice jste v automatické odpovědi mailu uváděla dvoudenní problémy s Internetem, ale na Vaši reakci jsem čekala 4 dny, a na další maily jste mi už neopovídala. Zboží je ale v naprostém pořádku, s tím problém nebyl.
Lucie H.
ODPOVĚDĚT
Renata H. (boriska1) ID 236716 (26. 9. 2013, 14:31)
Dobrý den,balíček dorazil rychle a v pořádku,za což vás chválím:Akorát jsem si objednala teplákovou soupravu s modrým trikem a přišlo bílé z čehož fakt nemám radost a dále jsem ve své objednávce měla podmínku jestli jsou na nohavice ukončeny lemem a bohužel tedy nejsou.Jinak se mi obě teplákovky moc líbí.Děkuji Renata
ODPOVĚDĚT
Monika F. (bakule) ID 1010 , mimibazar.cz/monikas (upraveno 11. 9. 2013, 10:14)
NELŽU..TO NEMÁM ZAPOTŘEBÍ!opravuji hodnocení...pošta tedy dle vás doručuje od 28.8. balík a dostala jsem ho 10.9..může tedy za to pošta!!za to se omlouvám.. ale vy jste mi neodpovídala..proto jsem psala negativní hodnocení... Děkuji..teď jsem dostala odpověď od vás ihned..ale bohužel až po napsání negativního hodnocení- :( předtím to nešlo?!sama píšete , že jste balík poslala 28.8. a mě dala info až 7.9. Monika
ODPOVĚDĚT
Romana B. (robarka) ID 92325 , mimibazar.cz/robarka (9. 9. 2013, 11:59)
Dobrý den Moniko, musím reagovat a bohužel nepříjemě. Aspoň NELŽETE !!! 14.8. jste sice objednala, ale peníze na můj účet přišly 28.8. né mojí chybou , ale VAŠÍ spletla jste VY číslo účtu. Já jsem 28..8. odeslala a vy to máte v e-mailu od 7.9. podací číslo a podrobnou evidenci balíčku podle podacího čísla pošty takže jste si mohla sama na stránkách pošty ověřit , kdy jsem odesílala a viděla by jste že stejný den jako ke mě peníze přišly.
ODPOVĚDĚT
Monika F. (bakule) ID 1010 , mimibazar.cz/monikas (16. 9. 2013, 15:51)
Jak už jsem psala nahoře..nelžu..sice jsem platbu poslala pozdě(vrátila se mi) ale pak jste vůůůbec nereagovala..nyní po napsání hodnocení jsem měla reakci hned a navíc i zboží. Kamarádka moc děkuje..zboží je pěkné. Snad příště i dodání a komunikace bude na jaedničku (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Romana B. (robarka) ID 92325 , mimibazar.cz/robarka (17. 9. 2013, 13:01)
Jsem ráda , že se vše vyřešilo. Děkuji Romana
ODPOVĚDĚT
Veronika S. (Těša) ID 116419 , mimibazar.cz/tesa (1. 9. 2012, 20:55)
Paní Romano, teplákovky dorazily. Ale bohužel nemohu napsat pozitivní hodnocení, teplákovka pro syna mi dorazila menší, než jsem psala v mailu a ve vzkazu. Bohužel byla i špatná komunikace, na maily a na vzkazy jste mi odpovídala až po opakované urgenci. Tak škoda...u nás poloviční spokojenost :-(
ODPOVĚDĚT
Martina Ch. (Martina chal) ID 308962 (23. 5. 2012, 11:22)
DOBRÝ DEN,DNESKA SOUPRAVA DORAZILA,JE KRÁSNÁ ALE BOŮŽEL MALÁ!PŘEMĚŘTE SI VELIKOSTI,PODLE TABULEK NESEDÍ!KDYŽ UŽ DORAZILA TAK JÍ SCHOVÁM PRO MLADŠÍHO SYNA,ALE JSEM SKLAMANÁ.S POZDRAVEM MARTINA CH. :-o
ODPOVĚDĚT
Martina Ch. (Martina chal) ID 308962 (23. 5. 2012, 15:09)
TAK SE PANÍ ROMANĚ OMLOUVÁM ZA USPĚCHANÉ HODNOCENÍ JE VELICE MILÁ A OCHOTNÁ.NABÍDLA MI VÝMĚNU NEBO VRÁCENÍ PENĚZ.S POZDRAVEM MARTINA CH. (Y)
ODPOVĚDĚT
Tereza P. (Teriska) ID 57670 (5. 11. 2011, 22:10)
Balíček dnes dorazil, takže děkuji. Nicméně nevím, jestli bych s vámi šla opět do nějakého obchodu. Asi obě víme proč.....ale třeba je to jen shoda náhod......
ODPOVĚDĚT
Romana B. (robarka) ID 92325 , mimibazar.cz/robarka (6. 11. 2011, 0:08)
Dobrý den, trošku tedy nechápu :-(. Peníze byly připsány 31.10. já odeslala 1.11. a Vám ho pošta doručila 4.11. Takže opravdu nevím :-( . ............
ODPOVĚDĚT
Katka H. (kimhoang) ID 239690 , mimibazar.cz/kimhoang (12. 6. 2011, 22:27)
balíček sice dorazil,ale komunikace celkově děs a hrůza, odpovedi jsem se dočkala vždy až po x dnech, psala jsem paní jestli mohu použít její fotky (protože souprava je větší) tak jsem se odpovědi nedočkala vůbec, mé pocity jsou velmi rozpačité, již jsem četla, že nejsem sama kdo není spokojený s komunikací, vše se táhne moc dlouho
ODPOVĚDĚT
Romana B. (robarka) ID 92325 , mimibazar.cz/robarka (upraveno 13. 6. 2011, 22:33)
Dobrý den, písla jsem Vám vzkazík Romana
ODPOVĚDĚT
Pavla H. (pavča9) ID 175547 , mimibazar.cz/pavca9 (upraveno 5. 12. 2010, 13:53)
Píši vám přes hodnocení,jelikož nám nějak vázne komunikace......chtěla jsem k vyhrané aukci přiobjednat soupravu označenou na MMB...je to prosím možné??????děkuji Pavla
ODPOVĚDĚT
Romana D. (andycek) ID 231121 (20. 11. 2009, 10:38)
Dobrý den Romano, (G)balíček dnes došel,děkuji.Akorát by se měla změnit komunikace,kdyby byla jiná-rychlejší(týden) :-Sobjednala bych si u Vás více věcí,jinak s balíčkem jsem spokojená (clamp)
ODPOVĚDĚT
Gabriela F. (mamiGabi) ID 240904 (upraveno 16. 11. 2009, 13:03)
Dobrý den,myslela jsem si,že nikdy nenapíšu negativní hodnocení,ale bohužel přístup této prodávající mě moc mrzí,prototože zboží jsme si objednala společně s kolegyní, které jsem chtěla ukázat jak je fajn nakupovat na mimibazaru.Po objednání mi přišla zpráva,že věci v objednaných barvách již nejsou ať si objednám jiné.Obratem jsem změnila barvu o opět 4dny čekala na e-mail.Po několika urgencích mi paní napsala, že ji nešel internet ať pošlu číslo
ODPOVĚDĚT
Romana B. (robarka) ID 92325 , mimibazar.cz/robarka (16. 11. 2009, 12:23)
Dobrý den, Vaše hodnocení mě mrzí, ale bohužel jsem opravdu měla problém s e-mailem a to cca 5 dní, ,kdy se mě kamarád pokoušel najít kde je chyba a nakonec ji odstranil. Veškeré objednávky co byli přes mmb jsem vyřizovala a pokud tam od Vás nebyla tak jsem ji nemohla vyřídit. a co se týče ID čísla potřebuji ho vždy k tomu abych se podívala co paní má zamluvené.Pokud máte o některé zboží zájem prosím udělejte klasickou objednávku přes MMB a ne e-mailem ta
ODPOVĚDĚT
Romana B. (robarka) ID 92325 , mimibazar.cz/robarka (16. 11. 2009, 12:25)
určitě dorazí. Moc se omlouvám za koplikace a přeji Vám mnoho úspěšných nákupů. Romana
ODPOVĚDĚT
Gabriela F. (mamiGabi) ID 240904 (16. 11. 2009, 13:01)
Paní Bartůňková,
v žádném případě nejsem osoba.kterou těší psát negativní hodnocení.Vždycky se snažím s každým vyjít podobrém.Tohle mě ale namíchlo vzhledem k tomu,že si zboží objednala i moje kolegyně,kdyby šlo pouze o mě nechala bych to tak,ale takhle jsme si připadala hloupě.

Asi Vám to padá do spamu.
Už se nezlobíme a zdravíme :-)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu