Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Jana Buličková (uBulinky) ID 19124

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 14 negativních hodnocení
Hana B. (ME-2) ID 319370 (1. 9. 2020, 0:44)
Před čtyřmi týdny jsem objednala zaplatila zboží z IKEA za 3599,- Kč. Na dotaz mailem, v jakém stavu je objednávka, paní Buličková nereagovala. Po telefonu jsem se dozvěděla, že zboží nebylo skladem. Dohodly jsme se na stornu objednávky. Ani po dalších dvou e-mailech a jednom telefonátu, 12 dní po stornu objednávky nemám peníze zpět. Píšu další e-mail a pokud peníze nedojdou, předávám policii pro PODVOD! (6)
ODPOVĚDĚT
Hana B. (ME-2) ID 319370 (upraveno 2. 9. 2020, 10:34)
Po dalším e-mailu a intervenci podpory mmb paní Buličková dnes, po 14 dnech od storna, peníze poslala. Sice tvrdí, že je poslala už včera ráno a že mi poslala i potvrzení z banky mailem, ale není to pravda. Ráno mi od ní přišla okamžitá platba. V posledních dvou dnech je paní Buličková velmi aktivní, co se týče SMS a mailové komunikace. Z obsahu je patrné, že je to značně nespolehlivá osoba, až bych řekla notorická lhářka. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!
ODPOVĚDĚT
Jana Buličková (uBulinky) ID 19124 , mimibazar.cz/uBulinky (3. 9. 2020, 3:55)
Paní Hanko, je mi velice líto, když člověk nemá pro danou situaci pochopení, že má někdo dítě ve vážném zdravotním stavu v nemocnici a do toho se stěhuje a přelítávala jsem z nemocnice balit věci na stěhování, kdy se taky musí v novém bydlení připojit WiFi, počítač, atd. Mé omezení obchůdku bylo uvedeno i zde na stránkách a pokud zde mám přes 10.700 hodnocení, tak to ze mě nedělá podvodníci, zlodějku a lhářku.
ODPOVĚDĚT
Jana Buličková (uBulinky) ID 19124 , mimibazar.cz/uBulinky (3. 9. 2020, 3:59)
V neděli odpoledne po telefonické domluvě 15:28 vám byla platba vrácena v úterních ranních hodinách 3:28 i s potvrzením na email, děkuji za pochopení.
ODPOVĚDĚT
Jaroslava B. (Leafbase) ID 488709 (8. 8. 2019, 9:25)
Dobry den, dne 17.7. jsem si od pani objednala nakup v Ikea. Protoze bylo zbozi vyprodano, tak se nakup protahl. Minuly tyden ve ctvrtek mi pani psala, ze zbozi bali a zacatkem tohoto tydne prijde. Bohuzel zbozi nikde, pani nekomunikuje na emailu ani na telefonu nemi. V tuto chvili jsem zaplatila a zbozi nemam. Snad opravdu tento tyden prijde. Ale i tak uz nakup zde nikdy vic (6)
ODPOVĚDĚT
Kamila L. (Kamitex) ID 602096 , mimibazar.cz/kamitex (14. 6. 2019, 11:30)
Hrůza.. Při objednání paní komunikuje obratem ale pak už je to děs. Peníze za zboží má od 21.5. a zboží pořád nikde.. Před 14ti dny paní slibovala že odešle a nic. Před týdnem zde na mmb ve vzkazech že je balík odeslány a stále balík nepřišel..
ODPOVĚDĚT
Michaela M. (Michaelkaaa) ID 388757 (23. 6. 2019, 21:54)
Přesně jak já///!!!! Otřesné
ODPOVĚDĚT
Ludmila J. (Lída Ježková) ID 398398 (22. 5. 2019, 11:16)
Prodejce absolutně nedoporučuji. Před cca měsícem jsem objednala a zaplatila zboží. Komunikace rychlá, ale nadále jen výmluvy na nedostupnost (mám potvrzeno, že lež), sliby o odeslání, termín několikrát nedodržen. Poslední zprávy o zdraví apod, to už je vrchol. Takže postupuji spor dále, já ze sebe blbce dělat nenechám a vše má své meze.
ODPOVĚDĚT
Ludmila J. (Lída Ježková) ID 398398 (27. 5. 2019, 11:06)
Balík v pátek doručen. Za několik dnů, se mi ozvalo několik lidí se stejným problémem, proto doporučuji NENAKUPOVAT a NEOBJEDNÁVAT... Pokud problém již máte, nečekejte, jděte tvrdě za svým a hrňte to výš, bez přemýšlení. Tato osoba nemá v obchodním světě, co dělat.
ODPOVĚDĚT
Jitka H. (Jih85) ID 630678 (upraveno 27. 5. 2019, 9:18)
Nemůžu doporučit,stalo mě to spoustu času u psaní meilu a nervů..
Přes měsíc zaplacene zboží za 1500kc. Zpočátku paní komumikovala,pak se dlouho nic nedělo... Na me meily neodpovídala a když tak lzi. Že zboží není skladem, že je na cestě když jsem 14dni požadovala číslo zásilky neodpovídala. Po dalším týdnu se ozvala, že je nemocná. Pokud opravdu je nechápu proč nestopne prodej, protože to opravdu nezvládá. Nakonec jsem musela požádat o pomoc MMB podporu. Díky ní se asi prodej hnul.
ODPOVĚDĚT
Stanislava B. (b.stana) ID 267503 (upraveno 11. 4. 2019, 15:05)
Zboží za téměř 3000,- mám objednané a zaplacené od 12.3., je 3. dubna a po zboží ani známka. Paní odepsala jednou na zprávu o změně barvy, nakonec jsem jí napsala, že za zmíněný jeden výrobek chci peníze zpět. Nemám ani zboží, ani peníze. Jinak paní nereaguje ani na zprávy, ani na telefonáty. Budu požadovat podporu od mimibazaru. Pokud se nevyřeší , dále ČOI a další kroky.
Balíček dnes dorazil, po měsíci čekání a za pomoci podpory MMB.
ODPOVĚDĚT
Hana O. (hadeva) ID 357276 , mimibazar.cz/hadeva (22. 2. 2019, 11:59)
Bohužel musím udělit negativní hodnocení, protože dostat z pani mé zboží nebo zpět peníze,je nadlidský výkon a vše trvalo 5 týdnů.Každopádně pod pohrůžkou, že už vše předám policii, mi nakonec vše došlo v pořádku.Objednáno 17.1. za 2500kč a to 6skládacích krabic a 2x policový díl. Cca 21-22.1.měla připsané peníze.Ten týden výmluvy na svou nemoc a že byla v nemocnici.Beru. V pátek tuto omluvu napsala s tím, že další týden vše pošle.Nestalo se.
ODPOVĚDĚT
Hana O. (hadeva) ID 357276 , mimibazar.cz/hadeva (22. 2. 2019, 12:06)
Další pátek po týdením uhánění opět ta samá výmluva a že odešle hned zezačátku dalšího týdne.Do pátku opět nejsem ani mezi odeslanými,ale tvrdí, že už má vše nakoupeno a odpoledne odesílá. Do úterý nemám ani smsku od dopravce že by se něco dělo. Pani prý zjistí, co se děje, odpoledne smska od dopravce, že následující den dodá zboží. Ve čtvrtek ráno (již 4.týden od objednání) mi píše pani, že ale dodají jen část, jeden balík, který poškod
ODPOVĚDĚT
Hana O. (hadeva) ID 357276 , mimibazar.cz/hadeva (22. 2. 2019, 12:08)
poškodili, vrací zpět. Dle čísla balíčku samozřejmě je vše jen lež, DPD přijala pouze jeden balík a žádný poškozený nebyl.Krom toho, by první informovali mě a ne odesílatele. Pani se dušuje, že hned odpoledne věci dokoupí a odešle.Dušuje se i následující den a vlastně i celý další týden až do středy, kdy tvrdí, že už opět odeslala.Opět záhada, sms od dopravce nedorazila.Až druhý den, který prý pani strávila celý v nemocnici, ale záhadně z domova
ODPOVĚDĚT
Hana O. (hadeva) ID 357276 , mimibazar.cz/hadeva (upraveno 22. 2. 2019, 22:44)
objednala dopravu a kolem poledne předala balík dopravci.Stále mi tvrdí, že nic takového neudělala, že je balík již od středy na cestě. Nyní je prý vážně nemocná a nemůže se obchodům věnovat.Po této zkušenosti pani Buličkové nevěřím ani nos mezi očima. TAKŽE OPRAVDU NEDOPORUČUJI,HLAVNĚ NE JÍ POSÍLAT VĚTŠÍ ČÁSTKU.UŽ TU MÁ VÍCE ŠPATNÝCH HODNOCENÍ.
ODPOVĚDĚT
JANA M. (ZAKLÍNAČ 09) ID 189442 , mimibazar.cz/zaklinac09 (5. 9. 2018, 11:30)
Je toho hodně co by se o pí Buličkové dalo napsat, ale nikdo by to nečetl, takže to budu muset zkrátit. Ze začátku vše ok, odpovědi na e-maily do 5 minut, pak už to tak veselé není, protože čekat 5 dní na odpověď, která vlastně ani neobsahuje to, na co jste se ptali už je sakra dlouho. Takže pokud si pořizujete nástěnku, hrníček, talíř etc. a nevadí vám dlouhá čekací lhůta, žádná komunikace nebo žádné informovaní o stavu objednávky, klidně objednejte.
ODPOVĚDĚT
JANA M. (ZAKLÍNAČ 09) ID 189442 , mimibazar.cz/zaklinac09 (5. 9. 2018, 11:32)
Pokud jako já zařizujete pokoj a potřebujete nábytek (za který jsem pí B. poslal 17,000 Kč), tak vám radím, vyhněte se tomuto obchodu obloukem. Čekám už 2 týdny na zásilku. Nevím nic, nebyl jsem o ničem informován, zkouším volat, zkouším psát -> bez úspěchu. Má objednávka měla být zaslána dle e-mailu už v pátek 31.8.2018, opět nic. Znovu paní tvrdila, že ho odeslal v pondělí 3.9.2018, hádejte co? Stále jej nemám. 2 týdny má paní peníze a já vlastně a
ODPOVĚDĚT
JANA M. (ZAKLÍNAČ 09) ID 189442 , mimibazar.cz/zaklinac09 (5. 9. 2018, 11:32)
Takže asi takhle, když už si někdo na něco takového udělá živnost, měl by to brát vážně, ne, že si z lidí dělá srandu, nekomunikuje a až po tom, co začnete vyhrožovat PČR, tak s vámi začně pí Buličková teprve komunikovat!! Rozhodně NEDOPORUČUJI. Před nákupem si určitě přečtěte NEGATIVNÍ recenze zpětně (já bohužel udělal chybu a přečetl je až dlouho). Najděte raději někoho spolehlivějšího a ochotnějšího.
ODPOVĚDĚT
JANA M. (ZAKLÍNAČ 09) ID 189442 , mimibazar.cz/zaklinac09 (5. 9. 2018, 11:32)
A jak tak koukám, hemží se to tu smajlíky, takže ... :-@ :-@ (6) (6) (zurim) (zurim)

Přeji krásný den

Mařík
ODPOVĚDĚT
JANA M. (ZAKLÍNAČ 09) ID 189442 , mimibazar.cz/zaklinac09 (21. 9. 2018, 22:05)
Zboží dorazilo, po dlouhém a vyčerpávajícím procesu, 11. září.
ODPOVĚDĚT
Jana Buličková (uBulinky) ID 19124 , mimibazar.cz/uBulinky (5. 9. 2018, 12:09)
Pane Mařík, byl jste informován, že zboží neskladnim, pouze vám zprostředkovávám nákup a že pri mém nákupu nebylo skladem všechno zboží, které jste si objednal! Nejsem žádná zlodějka ani podvodnice, děkuji za pochopení Jana
ODPOVĚDĚT
Josef T. (minimania) ID 306330 , mimibazar.cz/minimania (23. 9. 2017, 21:25)
Je mi líto, ale musím udělit negativní hodnocení. Začátkem srpna jsem se obrátila na paní Buličkovou, stejně jako na další zprostředkovatele nákupu zde na mimibazaru, s prosbou o zprostředkování nákupu v obchodním domě Ikea. Občanské sdružení Život dětem, které pomáhá nemocným, handicapovaným a opuštěným dětem se rozhodlo podpořit mé handicapované syny a uvolnit jim prostředky na pořízení matrace, židli a skříně, které si jinak nemůžeme dovolit.
ODPOVĚDĚT
Josef T. (minimania) ID 306330 , mimibazar.cz/minimania (upraveno 29. 9. 2017, 16:27)
Peníze převedlo občanské sdružení 17.8., ale já bohužel, zboží dodnes nemám. Mrzí mě, že jsem dala přednost paní Buličkové, kvůli předchozí pozitivní zkušenosti (zurim). Občanské sdružení po mě chce fotografie pořízených věcí a bude se tak z toho muset stát věc veřejná. Doufala jsem, že k tomu nedojde, ale když už nejsem jediná. :-(

DOPLNĚNÍ:
KROMĚ DVOU ČEL STUVA ZÁSUVEK BYLO VŠE 25.9. ODESLÁNO A 26.9. MĚ DORUČENO. DĚKUJI.
ODPOVĚDĚT
Josef T. (minimania) ID 306330 , mimibazar.cz/minimania (12. 10. 2017, 14:26)
4.10. mi dorazily poslední části skříně a zásilku tak mám doma kompletní. Děkuji.
ODPOVĚDĚT
Magda J. (jezurinka) ID 365765 (23. 9. 2017, 17:02)
Tak i já jsem bohužel nucená dát paní negativní hodnocení. :-@ 7.9. jsem paní zaplatila více jak 6 tisíc korun, jelikož před tím všechny obchody s ní byly bez problémů. Teď toho lituji, protože balíky stále nemám, paní tvrdí, že 20. 9.byly odeslané, ale není schopna mi napsat číslo balíku, tvrdí že je v nemocnici a problém nastal u DPD..zajímavé, když si pročítám hodnocení, tak tenhle problém nastává docela často. Určitě paní nedoporučuji, čekám
ODPOVĚDĚT
Magda J. (jezurinka) ID 365765 (23. 9. 2017, 17:07)
do pondělí, pokud nebudu mít číslo balíčku, chci ihned peníze zpět, pokud ne, obrátím se na policii. Tohle už mě vážně nebaví a nenechám ze sebe dělat blbce!! (zurim) (zurim) (zurim) :-@ :-@ :-@ (6) (6) (6)
ODPOVĚDĚT
Magda J. (jezurinka) ID 365765 (3. 10. 2017, 8:10)
S paní jsem se domluvila na stornu, peníze za zboží už mi vrátila zpět. Co je však jisté, že u paní Buličkové již nikdy nakupovat nebudu.
ODPOVĚDĚT
Jana B. (bezvodkaja) ID 439407 (26. 5. 2017, 23:21)
Dámy této paní jsem poslala před měsícem a pul tři tisíce korun na zboží IKEA,nic mi do této doby nepřišlo jen samé lži,na emailem ani na telefon nereaguje,mrzí mě že musím tuto recenzi psat,nikdy jsem se s tímto nesetkala,pokud mi nebude zboží odesláno nebo nebudou vráceny finanční prostředky,budu tuto situaci nucena řešit přes policii,nenechám se okrádat,doufam že to paní vyřeší,tohle je fakt hruza 8o| :-@ (zurim)
ODPOVĚDĚT
Jana Buličková (uBulinky) ID 19124 , mimibazar.cz/uBulinky (30. 6. 2017, 5:47)
Pani Jano, zbozi mate davno v poradku doruceno!
ODPOVĚDĚT
Petra Č. (petulkac) ID 88220 , mimibazar.cz/petulkac (24. 5. 2017, 18:36)
Tak tuhle paní rozhodně NEDOPORUČUJI, před měsícem jsem si u ní objednala zboží za docela vysokou částku, do dnešního dne zboží nedorazilo, paní sice slibuje, že zboží již koupila a poslala, ale není schopna mi poslat doklad (potvrzení) o tom, že zboží bylo odesláno :-( Velmi dlouho pro jistotu ani nekomunikovala, neodpovídala na vzkazy, na maily...Takže tady už nikdy více, teď jen doufám, že zboží dorazí (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N
ODPOVĚDĚT
Jana Buličková (uBulinky) ID 19124 , mimibazar.cz/uBulinky (5. 6. 2017, 10:26)
Zboží zaplaceno 2.5., doručeno 26.5., pani Petře jsem situaci vysvětlila! Nikoho jsem nikdy neokradla!!!
ODPOVĚDĚT
Zuzka M. (muletchek) ID 547946 (20. 3. 2017, 9:13)
Čekám dva týdny alespoň na odpověď a nic. Toto jednání se mi vůbec nelíbí. Paní dřív odepisovala ihned, jakmile jsem projevila zájem, pak se peníze odeslaly a od té doby nekomunikuje.
(N)
ODPOVĚDĚT
Zuzka M. (muletchek) ID 547946 (upraveno 21. 3. 2017, 11:50)
Po negativnim hodnoceni paní začala komunikovat, balík ihned poslala, dorazil v pořádku.
ODPOVĚDĚT
Jana Buličková (uBulinky) ID 19124 , mimibazar.cz/uBulinky (21. 3. 2017, 22:32)
Paní Zuzko, situaci jsem Vám vysvětlila, že jsem zboží kupovala na 2x, vzhledem k tomu, že bylo vyprodáno a nechtěla jsem posílat na 2x kvůli poštovnému. Děkuji Jana
ODPOVĚDĚT
Zuzka M. (muletchek) ID 547946 (22. 3. 2017, 7:29)
Paní Jano,
podstata věci je taková, že se nezmůžete na jednoduchou odpověď. To, že jste balík kupovala dvakrát mi sděleno nebylo. Pokud vím, že se poslání balíčku opozdí, je přinejmenším slušnost! dát vědět. Vy jste nereagovala na nic, psala jsem vám několikrát. Potvrzení platby jsem se nedočkala. Shrábla jste peníze a nechala mě dva týdny čekat, co bude. Kdybych věděla, že dojde k takovým komplikacím, nikdy bych od Vás nenakupovala!
ODPOVĚDĚT
Zuzka M. (muletchek) ID 547946 (22. 3. 2017, 7:34)
Nebudu vás dál podporovat pozitivním hodnocením, jak byste si přála, obchod neproběhl podle toho, co o sobě sama píšete a nabízíte. Moje zkušenost je negativní. Je to info pro další nakupující, jak se s váma obchoduje.
ODPOVĚDĚT
Jana Buličková (uBulinky) ID 19124 , mimibazar.cz/uBulinky (26. 3. 2017, 21:12)
Paní Zuzko, situaci jsem Vám vysvětlila, přeposlala jsem Vám znovu i mé emaily, které jsem Vám posílala ohledně opoždění balíčku, po Vašich negativních hodnoceních jsem Vám psala i SMS a několikrát volala, ale žádná reakce. Znovu jsem Vám psala, že Vás prosím o zpětnou reakci, ať vím, kde je problém, že Vám ode mne nechodí ani vzkazy, ani emaily, ale vůbec jste nereagovala žádnou odpovědí, jen přidávala další negativní hodnocení!
ODPOVĚDĚT
Jana Buličková (uBulinky) ID 19124 , mimibazar.cz/uBulinky (26. 3. 2017, 21:17)
Chtěla jsem jen zjistit, proč Vám mé emaily nechodí. Zboží máte tedy dávno doma, takže je už vše v pořádku a za tu delší dodací lhůtu 13 dní se Vám ještě jednou omlouvám.
ODPOVĚDĚT
Petra Č. (petulkac) ID 88220 , mimibazar.cz/petulkac (24. 5. 2017, 18:44)
á koukám, že tady nějakou záhadou také paní nechodí vzkazy a maily :-D už se tomu opravdu směju, těm neustálým výmluvám ze strany paní Buličkové
ODPOVĚDĚT
Pavlína H. (lagris) ID 22934 (8. 9. 2017, 19:54)
Ano, musím souhlasit. U mě to samé. Balík nedoručen, neodpovídá. Přitom paní psala, že mě i pry včas informovala,že zboží nebylo skladem. Nic mi nepřišlo. Balík stále nemám. Tohle není normalní
ODPOVĚDĚT
Šárka B. (sikiki) ID 149242 , mimibazar.cz/sikiki (23. 8. 2008, 12:31)
Milá Jano,já se u Vás pouze informovala,že neumíte číst,je jen Váš problém a myslim,že jsem se Vám i omluvila za nedorozumnění,Váš přístup se mi v nejměnším nelíbí a myslim,že i já budu nucena na Vás upozornit! (N)
ODPOVĚDĚT
Jana Buličková (uBulinky) ID 19124 , mimibazar.cz/uBulinky (23. 8. 2008, 16:00)
Ano :-#, vy jste se omluvila za neodebrané zboží až po mém negativním hodnocení :-o. Nejprve jste napsala, že se na zboží informujete, to chápu, poté jste napsala, že jste penízky již odeslala (6), a ve filále jste mi napsala, že peníze už mám a vy dokonce, že již mé zboží máte doma :-@ (6), a já vám napsala, že to není pravda, že žádné peníze nepřišly :-(, a že mám stále zboží doma. Jsem dost tolerantní, mi se u vás jednalo o to, že pokaždé píšete úplně jinak a vymýšlíte si. Přeji pěkný den
ODPOVĚDĚT
Šárka B. (sikiki) ID 149242 , mimibazar.cz/sikiki (23. 8. 2008, 16:12)
Milá Jano,lehce zkreslené a na takové jako jste fakt náladu nemám a urážet se od Vás nenechám.O tom,že bych měla Vaše zboží jsem nic nepsala.A za dohadování mi nestojíte a to že tam mám nějaké hodnocení jsem zjistila až dnes,takže opět Vás uvedu do omylu,že jsem se omluvila,až po nějakém Vašem hodnocení.To mi je v podstatě ukradené.Uraží mi,že i když se Vám člověk omluví,tak jste dost netolerantí.

P.S. smajlíci i vy mě dost bavíte :-D
ODPOVĚDĚT
Jana Buličková (uBulinky) ID 19124 , mimibazar.cz/uBulinky (23. 8. 2008, 22:07)
Dobrý večer, když tedy odepisujete na meily, tak si uvědomte co v nich píšete. Když ani potom nevíte, co jste psala. Nejprve jste mi napsala, jestli vám mohu poslat nějaké fotografie jiných oblečků, že čekáte miminko v únoru, já vám napsala, že momentálně mám na prodej jen to co je v albíčkách, a napsala jsem, že se máte co nejdříve rozmyslet, ať vím jestli věc rezervovat, po nějakých třech dnech jste napsala, že si tedy vezmete jen ten komplet, tak jsem ho po vašem meilíku zarezervovala, čekala jsem 14 dní a ozvala jsem se,zda jste již peníze poslala, jestli někde nenastala chyba třeba v převodu a vy jste odepsala, že se asi jedná o omyl, že máte všechno uhrazeno a balíček ode mě, že máte dávno doma. Když jsem vám na to odpověděla, že od vás žádnou platbu nemám a balíček jsem vám ještě žádný neposlala, tak jste mi najednou odpověděla, že neumím číst, že jste se pouze na věc informovala. Tak nedělejte ze mě "blbečka". Ráda zákazníkům vyhovím, jedná se vždy jen o domluvu, ale nesnáším, když si někdo vymýšlí! Já se nerada hádám, ale musím se ozvat, když vy ani nevíte co píšete. Myslím, že už to raději uzavřeme.

Jinak přeji vám i vašemu budoucímu miminku (child5) nebo (child6) hodně štěstíčka i zdravíčka. Přeji pěkný večer Jana
ODPOVĚDĚT
Šárka B. (sikiki) ID 149242 , mimibazar.cz/sikiki (24. 8. 2008, 10:42)
Bohužel mejly mažu,nicméně,když si něco objednám,tak si to i koupim a v tomhle případě se jednalo o můj omyl,za který jsem se Vám omluvila.To že to nedokážete akceptovat,s tim já už nic dělat nehodlám.Prostě mezi náma je komunikace špatná a tím bych ráda upozornila jen na to,že je lepší se ve vašem případě na nic neptat a rovnou si věc radši objednat a koupit,pak je vše OK.A jak říkáte "blbečka" z Vás nedělám,to by bylo pod mou úroveň,pouze jsem reagovala na to co jste napsala a též si myslím,že bylo zbytečné k něčemu takovému až zajít.A teĎ mi omluvte,mám plno jiných starostí,než tu řešit jednu omylnou objednávku za 100kč. :-S
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu