HODNOCENÍ ZA POSLEDNÍ MĚSÍC

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 20 hodnocení, celkem již získala 2.537 hodnocení, zobrazit starší hodnocení
Martina T. (Marťatabor) ID 206675 (15.12.2018, 14:30) včera
Dobrý den Romano,

včera dorazil (G) a overal je překrásný. (Y) (clamp) (Y) Dcera bude pod (stromecek) nadšená. Děkuji moc.

Přeji překrásné Vánoce.

Martina (andel)
ODPOVĚDĚT
Marie K. (Majanata) ID 247083 (14.12.2018, 17:20)
Dobrý den,

velice děkujeme za úžasný kostým, jsme spokojeni! (Y) (Y) (Y)
Skvělá a rychlá komunikace i zaslání! :-)

Krásné Vánoce! (banky)

Marie (X) (X)
ODPOVĚDĚT
Iveta P. (ivosa) ID 314468, mimibazar.cz/ivosa (13.12.2018, 18:03)
Dobrý den, (G)dorazil v pořádku.Moc děkuji za krásnou bundu a naprosto perfektní obchůdek.Nakoupila jsem zde poprvé a velice ráda někdy zase nakoupím. (Y) (Y)Všem jen a jen doporučuji (Y)Mějte se pěkně,přeji krásné Vánoce (banky)Iveta
ODPOVĚDĚT
Lenka S. (zrzecka) ID 27565, mimibazar.cz/zrzecka (12.12.2018, 14:14)
děkuji za obchůdek , balíček je doma (F)
ODPOVĚDĚT
Martina M. (MMuška) ID 90871, mimibazar.cz/mmuska (10.12.2018, 19:38)
Dobrý večer Romano,
(pack) dnes v pořádku dorazil. Děkuji Vám opět za skvělý obchůdek (Y) Přeji Vám hezké a klidné svátky (flower) a v příštím roce na viděnou.
Martina
ODPOVĚDĚT
Marta M. (Marťa M) ID 62919, mimibazar.cz/martamikesova (8.12.2018, 23:34)
Dobrý večer (hello), balík s pyžamky včera dorazil a jsem maximálně spokojená |:o) |:o) |:o), jsou nádherná. Pod (banky)udělají radost. Děkuji za bezproblémový obchod a velmi ráda u Vás nakoupím znovu.
přeji Vám krásný adventní čas a Vánoce (stromecek) (pernicek) (stromecek). Marta
ODPOVĚDĚT
Klára V. (KlaraSN) ID 592508 (6.12.2018, 21:08)
Dobrý večer Romano,
moc děkuji za nádherné pyžama. Pod stromečkem budou mít děti velkou radost. Vše proběhlo v naprostém pořádku. Jsem velmi spokojená a vřele Vás všem doporučuji. Přeji příjemné vánoční svátky a co nejméně stresu. Určitě ráda u Vás znovu nakoupím. Klára (Y) (banky) (stromecek)
ODPOVĚDĚT
jana k. (lysá) ID 240809 (5.12.2018, 15:34)
Dobrý den Romčo,
(G)dnes dorazil a vše je jako vždy na jedničku (L) |:o) (Y).Z té protivné paní jsi nic nedělejte a nenechte si kazit vánoce.Sama dělám v obchodě a vím jaký lidi dokážou být,kor teď před vánoci.Já mám s vámi pouze pozitivní zkušenost.Vždy dáte ihned vědět, pokud není něco na skladě a nabídnete něco jiného.Tak vám přeju krásné vánoce a určitě u vás budu dále nakupovat (banky) (andel) (pernicek)zdraví Jana a děti (X) (Z) (hello).
ODPOVĚDĚT
Lukáš P. (tatadak) ID 488206 (4.12.2018, 16:20)
Dobrý den, děkuji za (G), pyžámka jsou nádherná. Opět ráda nakouknu. Krásný advent (kolednici). Lucka
ODPOVĚDĚT
Veronika Ch. (Vestej) ID 466285, mimibazar.cz/vestej (upraveno 5.12.2018, 11:17)
Nechci nikoho vyděsit. Paní je určitě spolehlivá, vše posílá včas, alespoň dle hodnocení. Nemám s ní žádné negativní zkušenosti ohledně nákupu. Jen mě zarazil způsob komunikace ve "Vzkazu" a moje zkušenost s objednávkou, kterou jsem nemohla dokončit,jelikož jsem nenavšívila úvodní stránku prodejce. Napsala jsem nejdříve osobní mai, na který mi bylo odpovězeno dost nepříjemně, to mě následněvedlo k napsání hodnocení. Strhla se následně lavina pouček a urážek, což ale patřilo pouze mé osobě a byl to čistě spor mezi námi. Zákaznice se opravdu nemusejí bát, paní je určitě jinak příjemná a své závazky dodrží.
ODPOVĚDĚT
Romana M. (Ester.ka) ID 26760 (upraveno 10.12.2018, 13:12)
Paní upravila- také upravuji. Paní si v neděli odpoledne poslala poptávku, v pondělí ráno jsem jí odpověděla, že je mi líto, ale již je příjem objednávek uzavřen.Chvíli před desátou mi paní napsala zkamaný e-mail a vzápětí na to v 10 hod, kdy já vůbec ani nestačila zareagovat- mi hned šla udělit hodnocení- komunikace viz mé vzkazy.
ODPOVĚDĚT
Romana M. (Ester.ka) ID 26760 (upraveno 10.12.2018, 13:13)
Reaguje na můj vzkaz kde zákaznice žádám, aby si uvědomily, že mám právo dát uzávěrku a nečastovaly mě vzteklými výpady.V ukřivděném e-mailu mě paní důležitým tónem- Vážená paní Romano...poučuje, o zklamání , které zákaznicím způsobuji tím, že jsem si dovolila ukončit příjem objednávek a neuvedla v inzerátech pouze ve vzkazu- mám cca 5.500 inzerátů, které jsem zadávala od června do listopadu, skutečně nemohu během jednoho odpoledne ani týdne stihnout upravit znění 5.500 inzerátů, aby paní byla spokojena, takže toto rozhořčení, je zcela mimo realitu...Místo aby si to paní nechala vysvětlit, tak ihned běžela udělit NEGATIVNÍ hodnocení, což je tedy dle mého názoru zcela jasná pomsta, slušný člověk přece nepůjde ublížit jinému člověku jen proto, že mu napsal, že je příjem objednávek uzavřen...???
ODPOVĚDĚT
Romana M. (Ester.ka) ID 26760 (upraveno 10.12.2018, 13:15)
Celé to na mě působí tak, že když si nemohla na mě vylít vztek, aby nepotvrdila to, oč žádám ve vzkazu, tak mi alespoň napálila negativní hodnocení!! Ač se mnou žádný obchod neuskutečnila, vůbec mě nezná, vše je založeno pouze na dojmu, který měla ze vzkazu...Zákaznice si mohly vzkaz veřejně přečíst a udělat si názor samy, není třeba, aby paní můj vzkaz chodila komentovat NEGATIVNÍM hodnocením.Kdyby neutrálem, ale negativem? To je hodně silná káva....Vyděsila mi zde zákaznice, já jsem tedy také její chování okomentovala, tak tedy upravila nicméně stejně mě špiní, že jsem byla nepříjemná ( hlavně že ona byla příjemná. ) a proto udělila hodnocení, ala pravda je taková, že na nic nečekala a udělila negativ ihned po přečtení vzkazu.
ODPOVĚDĚT
Romana M. (Ester.ka) ID 26760 (upraveno 10.12.2018, 13:40)
Napsala mi e-mail, že chyba je ve mě, že nemám v inzerátu upraveno a zákaznice mají právo mít vztek či být zklamané, že všichni nejsou zlí a šla mi tu svou dobrotu dokázat udělením negativu.. :-)Když jsem se začala bránit, tak nedokáže přiznat , že přestřelila a musela mě tedy alespoň obvinit z nepříjemného jednání...No já myslím, že si ostudu hlavně udělala sama.K tomuto skutečně hodnocení neslouží.Alespoň vidíte, co všechno zde musím snést, kvůli banalitě, některým lidem nelze říci prosté NE.Buď mě napadnou a když tedy nemohou, tak jdou psát hodnocení...?Můžete se vsadit, že kdybych paní napsala, že jí pyžama dovezu, rozhodně bych pro ni tak nepříjemné nebyla a vůbec by neměla potřebu můj vzkaz komentovat...
ODPOVĚDĚT
Romana M. (Ester.ka) ID 26760 (upraveno 10.12.2018, 13:42)
Paní hodnocení nahoře upravila, takže také upravuji, zde byla stará komunikace....
ODPOVĚDĚT
Veronika Ch. (Vestej) ID 466285, mimibazar.cz/vestej (4.12.2018, 16:59)
Já myslím, že není co dodat (Y) :-) (clamp) (Y)
ODPOVĚDĚT
Romana M. (Ester.ka) ID 26760 (4.12.2018, 20:47)
To byl samozřejmě vtip, pokud někomu opět jaksi nedošlo... (L)
ODPOVĚDĚT
Romana M. (Ester.ka) ID 26760 (upraveno 10.12.2018, 14:05)
Administrátor uvádí, že před udělením negativního hodnocení se máte spojit s prodejcem a pokusit se nejprve problém vyřešit. A že je zakázáno udělovat mstivá hodnocení.Zákazanice bohužel nedodržela ani jeden bod.Já jsem na její zklamný e-mail reagovala v pondělí až po 13. hodině, negativ byl udělen v 10 hodin dopoledne předtím.Skutečně jsem se jí snažila celou záležitost vysvětlit, v úterý dopoledne mi paní napsala dlouhý e-mail o tom, že chápe, že takové množství inzerátů se skutečně upravit nedá a že má také s některými zákaznicemi špatné zkušenosti, že to také chápe.Ukončily jsem vše v dobrém, v úterý navečer jsem si zde přečetla její negativ- o kterém jsem celou dobu netušila a přišlo mi neuvěřitelné, že mi napíše dloouuhatánský e-mail ,ale že by hlavně třeba upravila to hodnocení- a uvedla, že se vše vysvětlilo, to nikoliv? Takže já se zde musela obhajovat před ostatními zákaznicemi, co byly vystrašené, co strašného jsem paní neprovedla, zda jim vůbec balíčky odešlu a přitom šlo o tuto prkotinu.Načež se paní urazila, že zde bagatelizuji její problémek, že musí jít pyžama 3 týdny před Vánoci koupit prostě jinam, ale vždyť je to skutečně směšné....A protože nemá proti mě nic, tak mě tedy alespoň musí křivě obvinit, že jí k udělené hodnocení vedlo mé nepříjemné jednání, protože nechce přiznat, že udělala vyrvál jen proto, že se dočetla, že dovoz je pro tento rok uzavřen...
ODPOVĚDĚT
Miriam V. (mairim) ID 15597, mimibazar.cz/mairim (29.11.2018, 19:35)
Dobrý den,
(G) s župánkem dnes dorazil |:o) |:o) |:o) |:o).
Je naprosto úžasný (L) (L) (L) (L). Děkuji za báječný obchůdek a super domluvu. Všem Vás doporučuji (Y) (Y) (Y) (Y) (Y).
Krásný předvánoční čas (kolednici) (stromecek) (darecek)
Miriam
ODPOVĚDĚT
Lucie Ch. (chrobalive) ID 155572 (28.11.2018, 11:16)
Dobrý den (G) dnes dorazil (Y) (Y). To bude radosti pod stromečkem |:o).
Děkuji za obchůdek (clamp) pěkný den Lucie (flower)
ODPOVĚDĚT
Markéta M. (mikik) ID 36113, mimibazar.cz/mikik (23.11.2018, 7:22)
Zdravím Romanko (hello), (G) od vás v pořádku dorazil. Zboží je moc pěkné, jsem spokojená |:o), děkuji (L) a ostatním vás vřele doporučuji (Y) :-) (clamp). Mějte se krásně Markéta (C) (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT
JANA Š. (PERFIFELA) ID 201908, mimibazar.cz/perfifela (22.11.2018, 13:41)
Dobrý den,
(G) (G) už je doma, světřík luxusní a pyžámka nádherná (clamp) (clamp) (clamp)Moc děkuji a opět rada nakouknu. |:o) |:o) (F)Díky Jana (kolednici)
ODPOVĚDĚT
Gabriela S. (gábina73) ID 63289 (18.11.2018, 18:23)
Dobrý den, děkuji za balíček (G), věcičky jsou nádherný, přeji Vám krásný předvánoční čas. Gábina (Y)
ODPOVĚDĚT
Libuše S. (nikol305) ID 482388 (16.11.2018, 22:26)
Dobrý den, (G) dorazil v pořádku.Doporučuji (Y) (Y) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Jana K. (adus5) ID 358447, mimibazar.cz/adus5 (16.11.2018, 15:38)
Dobrý den, mockrát vám děkuji za balíček :-$, jsem opravdu spokojená, pyžámko krásné a ten župan je opravdu luxusní (Y)...děkuji také za přiložený dáreček :-)…..rozhodně ještě nakouknu do Vašich věciček......budu se těšit, mějte se moc krásně Jana (clamp)
ODPOVĚDĚT
Štěpánka S. (SDV) ID 125428, mimibazar.cz/sdv (16.11.2018, 15:20)
(F) (clamp)Děkuji mnohokrát za objednávku George,vše super.Určitě znovu objednám. (Y) (objimam)
ODPOVĚDĚT
Lenka H. (LARA960) ID 387647, mimibazar.cz/lara960 (16.11.2018, 13:34)
(Y) (Y) (Y) Děkuji a doporučuji. (Y) (Y) (Y)
Len. (hello)
ODPOVĚDĚT
Jolana P. (rybka) ID 7591, mimibazar.cz/rybka (16.11.2018, 12:41)
Děkuji. (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
© 2004-2018 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt