PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé zákaznice, vítám vás v mém v obchůdku!

-Pokud se Vám bude něco líbit, pošlete si poptávku, či závaznou rezervaci a já vám pošlu podklady k platbě.


-Snažím se standardně odpovídat do 24 hodin, pokud toho mám opravdu hodně v silných termínech a na podzim, může stát, že to může být i déle.Jestliže Vám nejpozději do 48 hodin ode mě nepřijde odpověď, asi se někde zatoulala - napište mi, prosím, znovu.Děkuji.

-Na e-maily a poptávky odepisuji PONDĚLÍ- PÁTEK.O víkendu se snažím mít čas na rodinu, v pondělí všechny poptávky z víkendu vyřídím.

ZBOŽÍ NA OBJEDNÁNÍ Z ANGLIE:

-Nabízím dovoz zboží od anglické značky George. Nikoliv prodej- zboží zde skladem nemám, nevyrábím ho, inzeráty jsou pouze informativní, co si můžete objednat a na kolik vás zboží i s mou provizí za zprostředkování vyjde.

- DODACÍ LHŮTA do 14-16 ti dnů od připsání platby odešlu objednané zboží směrem k Vám a pošlu info o odeslání.Bývá i dříve, ale nemohu slíbit na 100%, počítejte tedy standardně těch 14 dní. Pokud by došlo ke zpoždění ze strany dodavatele, či dopravce může se dodání ve výjimečných případech o něco protáhnout, tento fakt nemohu nijak ovlivnit, ale nebývá to pravidlem- nicméně je toto nutné vzít v potaz v případě objednávání k narozeninám, svátkům a vůbec na pevný termín, že je třeba mít delší rezervu...

- Co se týče zdražení ČP, tak nabízím různé LEVNĚJŠÍ VARIANTY DORUČENÍ- Balík do Balíkovny přes ČP, zaslání do Zásilkovny, či přes kurýrní služby DPD, In Time a Expresní kurýr- více najdete ve vzkazech na mých stránkách.Pokud máte zájem pouze o jednu mikinku, nebo 2 trička, tak se vejdeme od 5 cm a cena za dopis zůstává stejná 54,-kč jako dříve.Pokud objednáte více kusů, tam již doporučuji zvážit levnější varianty doručení než přes ČP, ale chápu, že někomu nemusí vyhovovat, proto standardně počítám cenu za využití ČP, pokud neuvedete jinak.

-Pro objednání zboží vyžaduji 100% předplatbu, abych mohla uhradit u prodejce v Anglii. Odeslání balíčků se tím posléze urychlí.

-Zboží, co je na objednávku z UK nemám, jak změřit- nejsem Saxána, abych dosáhla rukou až do Anglie a zboží změřila, takže je jaksi bezpředmětné si žádat rozměry...:-) Ušetříte tím čas mně i sobě... V případě potřeby využijte rozměrové tabulky uvedené na mých stránkách.

-Počítejte s tím, že někdy se nepodaří sehnat úplně vše, co bylo objednáno, zboží se v UK rychle vyprodává, s tím nic nenadělám, takže Vám v objednávce může něco chybět- v den dodání Vám o tom pošlu info a vyúčtování kolik Vám vracím a ještě ten den odešlu peníze nazpět, pokud se nedohodneme na znovuobjednání v dalším termínu.

-Co se týče dodání Českou poštou před vánočními svátky, tak počítejte, že se dodání zpožďuje, ale každoročně ladím uzávěrky příjmu objednávek tak, aby byla jistota, že všem balíčky do Vánoc s rezervou dojdou.(Zatím se mi za 10 let nestalo, že by zboží do Vánoc někomu nedorazilo...)V každém případě si lze připlatit zrychlené dodání balíkem do ruky, či EMS, přes DPD, PPL.

REKLAMACE:
-Na zboží lze uplatnit záruka odpovídající novému občanskému zákoníku z roku 2017.
-U zboží na objednání z UK podléhá reklamačním podmínkám daných firem George a Next dostupných na oficiálních stránkách.
-Reklamaci lze uplatnit v případě vadného, poškozeného, či jinak znehodnoceného zboží do 14- ti dnů od převzetí- je třeba odeslat vadné zboží nazpět s neodstřiženou visačkou.
-Nicméně reklamace se nevztahuje na to, že Vám tak nějak přijde, že jedna nohavice je trochu kratší, ale po přeměření kratší není...
-Vada musí být prokazatelná a ne jen Váš dojem, takže si to rozmyslete, já nejsem povinna uznat úplně vše, ani když půjdete reklamovat zboží do kamenných obchodů, tak Vám také zboží automaticky nevymění, pokud shledají, že to vzniklo Vaším zaviněním, či vadu neuznají, tak Vám zboží nazpět nevezmou, já postupuji stejným způsobem.
-Nelze reklamovat nošené zboží, které je zničeno užíváním, praním, sušením v sušičce, neopatrným užíváním, užíváním, které není v souladu s tím, pro co je věc určena, roztržené či rozpárané oblečení, způsobené Vaším, či cizím zaviněním a jiné vady způsobené nošením a neopatrným zacházením.Pokud chcete svádět roztržené oblečení na vadu materiálu, ač je zcela evidentní, že poškodilo Vaše dítě, je třeba vadu skutečně prokázat- zašlu zboží posoudit odbornému znalci a pokud se prokáže, že to není vada materiálu, nýbrž Vaše zavinění, zašlu odborné vyjádření znalce administrátoru serveru mimibazaru neboť toto klasifikuji jako pokus o podvodné jednání!! Reklamace Vám bude zamítnuta, zboží bude zasláno nazpět a udělím negativní hodnocení.

REKLAMACE SE NEVZTAHUJE::
- na vámi špatně zvolenou velikost při objednání z UK, nakupuji ho přímo na Vaši objednávku, co jste si Vy vybrala a zvolila, do ničeho Vás nenutím, objednat přeci nemusíte, ale když už objednáte vezměte prosím na vědomí, že opravdu pak již zboží vyměnit, či vrátit NELZE!!
-Stejně tak se reklamace nevztahuje na to, že zboží má trochu jiný odstín, než na inzertní fotografii z katalogu atd., pokud chcete mít 100% jistotu, jak zboží vypadá a sedí, zajděte prosím zakoupit do kamenného obchodu, objednávání po internetu má v tomto smyslu bohužel určitá omezení, za která nemohu ručit.
- Vzhledem k tomu, že výše jasně upozorňuji na to, že se mi nemusí podařit sehnat vše- nelze mi zboží vracet z důvodu, že jedno tričko je vám k ničemu, protože jste chtěla dvě stejné, nebo jste chtěla komplet s kalhotami a samotné tričko nepotřebujete....
- u zboží pro dvojčátka mě případně upozorněte, že pokud by byl pouze 1 kus- tak zboží nemám brát vůbec, opravdu nemohu tušit, zda berete pro dítě kamarádky, které nosí stejnou velikost, či se vám zboží líbí a chcete ho mít do foroty, či máte pro zmíněná dvojčátka, takto skutečně zákaznice běžně nakupují, není to nic ojedinělého, někdy mi píší, že budou rády i za 1 kus, tak mě prosím instruujte.Stejně si můžete napsat i u jiného zboží- mikinu bez kalhot nebrat atd.Váš požadavek samozřejmě budu respektovat, nepotřebuji nikomu zboží nutit za každou cenu.
-Vezměte prosím tato omezení na vědomí, tento způsob zprostředkování nákupu zboží z Anglie není ideální, ale většina zákaznic bývá spokojená.Těch, kterým zboží nedojde je vždy s porovnáním s tím málo, 90% zboží jsem schopná dovézt.:-)

Pokud Vám má nabídka nevyhovuje máte nárok dle zákona od čerpání mé dovozní služby do 14- ti dnů odstoupit,
platbu nehraďte, po 14- ti dnech se objednávka automaticky bez sankcí stornuje.Toto neplatí ve chvíli, kdy jste již mých služeb využily.

Souhlasem s objednávkou dáváte souhlas i s mými obchodními podmínkami.

PODMÍNKY PRO KLASICKÝ PRODEJ:


-Po obdržení podkladů k platbě považujte rezervaci za ZÁVAZNOU a uhraďte do 5 dnů, čímž se rozumí, že 5 dní vám zboží držím a neprodám nikomu jinému, od vás se ale za to očekává, že zboží skutečně odeberete!!

-Pokud se mi do 5 dnů platba nepřipíše, vracím zboží zpět do prodeje a uděluji negativní hodnocení!!

- Jestliže potřebujete s platbou počkat- je samozřejmě možné si dohodnout pozdější uhrazení- platí pouze u zboží, co mám skladem.

- Do 24 hodin ještě toleruji zrušení závazné rezervace z důvodu unáhlení se.Nad 24 hodin beru objednávku již skutečně bez diskuze závaznou a očekávám platbu.



-Zboží z ČASOVÝCH DŮVODŮ NEFOTÍM!!

-Pokud budete o zboží hodně stát, tak mohu změřit, ale není to automatické.Zjistila jsem, že některé zákaznice si o rozměry píší automaticky, aniž by je zajímaly....Využívají je k blokaci zboží, kdyby nenašly nic jiného a jdou hledat dále a když najdou něco jiného, tak se na mé rozměry ani nepodívají, natož aby se obtěžovaly odepsat a já mám zde zboží rozbalovat, měřit ze všech stran, vypisovat rozměry do e-mailu a zboží pak opatrně opět skládat a balit a to vše pro člověka, který to ani nemyslel vážně?To by jaksi ztratil ochotu každý...Takže ráda změřím, ale těm, kteří to opravdu myslí vážně, Vy ostatní mě prosím dovolte čas vyžít jiným smysluplnějším způsobem.Zboží si přece můžete vložit do oblíbených a jít si hledat dále, děkuji za pochopení.

-Protože se mi většina zákaznic zapomíná ozývat, že rozměry nevyhovují a blokují mi tím zbytečně inzerát, nevím, jak dlouho, než zjistím, že to mlčení neznamená, že zákaznice zatím neměla čas odepsat, ale že to znamená, že nemá zájem, tak jsem nucena zavést pravidlo, že když se mi do 24 HODIN neozvete, zboží VRACÍM ZPĚT DO PRODEJE...A pokud se mi to z časových důvodů či jiných důvodů nehodí využiji svého práva- viz výše, že zboží neměřím.

-Balíčky odesílám většinou každý den, ale není to stoprocentní, někdy nestihnu odeslat hned ten den, co se mi peníze připíší, ale odešlu s jednodenním zpožděním.Prosím neuhánějte mě, zda balíček odešel, info posílám automaticky ještě ten den, co jsem zboží odeslala- ale vždy až k večeru.

-U dětských BOTIČEK se nechává rezerva minimálně 0,7- 1 cm, dokonce může být až 1,5 cm, pokud si necháte menší- dítě z nich bude za chvíli venku.Pokud si vzpomínáte, maminky nám strkaly do botek za patu prst, když jsme byli malí, podle toho poznaly, zda koupit, či nikoliv- to je ta rezerva cca 1 cm....Dále botičky se kolikrát opravdu špatně měří, nepřijímám reklamace, že jsem naměřila o 2 milimetry méně a botičky jsou proto již malé!!!Přitom je evidentní, že si zákaznice musela nechat malou rezervu...


-Když potřebujte zboží K NAROZENINÁM, či svátku, prosím, dejte mi to vědět, abych zboží odeslala přednostně!!Nicméně je dobré nakupovat s předstihem minimálně 10-14 dní, abyste měly jistotu, že vše proběhne, tak jak má...Pokud objednáte v pondělí s tím, že v pátek zboží potřebujete, tak se to může stihnout, ale také nemusí, já za to opravdu nemohu ručit, že banka a pošta bude stoprocetní a prosím počítejte s tím, že já jsem také jen člověk a že mi to prostě někdy skutečně nevyjde,odeslat hned, někdy mám nasmlouvané plány mnohem dříve před tím, než se mi ozvete, že honem honem něco potřebujete ...


-Neuzavírám obchod s těmi, co mají VÍCEČETNÁ NEGATIVNÍ HODNOCENÍ, dávají mi tím najevo, nerespekt k prodejcům a dále mi zcela jasně naznačují, že v případě jakéhokoliv problému je negativ nezastaví, tudíž nemám žádnou záruku, že je cokoliv odradí od případného neslušného jednání a tudíž obchod s těmito lidmi neuzavírám, nedávají mi žádnou záruku spolehlivosti.Během obchodu může dojít k jakýmkoliv problémům, proto se pouze snažím chránit, to je vše.

Souhlasem s objednávkou dáváte souhlas i s mými obchodními podmínkami.


To je snad vše.Pevně věřím, že všechny naše obchůdky proběhnou bez výše uvedených zádrhelů a budu se těšit.:-)


Smlouva, kterou se mou uzavíráte viz níže:






Uzavření dohody o zprostředkování nákupu zboží u anglického prodejce


Jméno, příjmení, adresa, uvedené objednávce- dále jen "nakupující"

Romana M. (esterka) ID MMb 26760, Praha západ, IČ: 86586530 dále jen "poskytovatel služeb"

uzavírájí smlouvu o zprostředkovaní služeb asistovaného nákupu u prodejce Asda & George Online se sídlem:

ASDA House,
Southbank,
Great Wilson Street,
Leeds,
LS11 5AD
VAT registration: GB 362 0127 92
Company Registration: 464777

který je výhradním majitelem nabízeného zboží George v inzerátech s nabídkou "zboží na objednávku" na stránkách poskytovatele služeb.Zprotředkovatel nebo-li poskytovatel uvedené zboží fyzicky nevlastní.Inzeráty mají pouze informativní charakter, zboží je také možné vybírat na webových stránkách zmíněného prodejce.
Zprotředkovatel (poskytovatel služeb) se zavazuje po dohodě s nakupujícím vybrané zboží na výhradní žádost nakupujícího u prodejce ve Velké Británii nakoupit v požadovaných velikostech a za úplatu- provizi- nakupujícímu dovézt do České Rebubliky a posléze přeposlat balíkem službou České pošty.Za balík si zprostředkovatel naúčtuje poštovné dle sazebníku ČP.
Za zprostředkování služeb zprostředkovateli (poskytovateli) náleží odměna ve formě provize ( zahrnuté již v nabízené ceně zboží) a úhrada nákladů na dopravu do ČR (také zahrnuta v ceně zboží).Žádné další poplatky nejsou účtovány, pokud není uvedeno jinak.
Poskytovatel se nakupujícímu zavazuje, že doveze dohodnuté zboží, v dohodnutých velikostech, které si zákazník výslovně objednal po prostudování rozměrových tabulek, uvedených na stránkách zprostředkovatele a dále v dohodnutém termínu.Při nedodržení sjednaného termínu, či dodání jiného zboží než nakupující objednal je možné od smlouvy ustoupit, nakupujícímu vzniká nárok na navrácení uhrazené částky.Poskytovatel se zavazuje platbu odeslat nazpět obratem.
Poskytovatel není majitelem zmíněného zboží, tudíž není schopen nakupujícímu garantovat 100% dodání objednaného zboží.Vše závisí na dostupnosti zboží u prodejce v Anglii, poskytovatel dostupnost ověřuje, ale toto je pouze orientační, poskytovatel dostupnost nedokáže ovlivnit.Pokud se poskytovateli nepodaří zboží u výrobce zajistit z důvodu nedostupnosti zboží, vrátí nakupujícímu bez průtahů uhrazenou částku.Pokud zajistí pouze část zboží, vrátí pouze částku za nezajištěné zboží a poměrnou část poštovného, pokud se tímto sníží.
V případě dodání prokazatelně vadného zboží nakupující do 14- ti dnů od dodání poskytovatele uvědomí a odešle na adresu poskytovatele- ten buď navrátí částku včetně poštovného na účet nakupujícího, či nabídne opětovné dodání nového bezkazového zboží v pozdějším termínu, pokud o to bude mít nakupující zájem- poštovné v tomto případě připadá na náklady poskytovatele, nebo je možné se dohodnout na slevě z původní částky, pokud o to bude mít nakupující zájem.
Chybnou velikostí se míní velikost neodpovídající rozměrovým tabulkám.Zákazník je zde výslovně upozorněn, že pokud se mu mé přepočítání anglických velikostí na euro velikosti z nějakého důvodu nevyhovují, nechť si velikost zvolí sám dle anglického číslování, pokud mu vyhovuje více.Výrobce uvádí na visačkách a v tabulkách vždy věk a výšku postavy v cm- výška postavy neznačí euro velikost, přepočítání na euro velikosti uplatňuji dle dlouholetých zkušeností s dovozem oblečení z Anglie i od dalších výrobců a dle klasických norem, ale někomu vyhovovat nemusí.Nakupující je povinen se s rozměrovými tabulkami seznámit dle toho zvolit velikost, která mu bude posléze dodána.Pokud by mu i přes to byla nedopatřením dodána úplně jiná velikost, není povinen zboží odebrat.
Nakupujícímu až do nabytí platnosti této smlouvy nevznikají žádné povinnosti.
Může posílat dotazy, poptávky na kalkulaci a může kdykoliv od svého rozhodnutí ustoupit, z čehož mu nevyplívají žádné sankce.
Smlouva nabývá platnosti odsouhlasením podmínek prodeje v nichž je tato smlouva zahrnuta a uhrazením částky na účet poskytovatele.Po připsání platby za poskytovanou službu na účet poskytovatele se stává toto ujednání závazné pro obě strany.
Jelikož poskytovatel potřebuje co nejdříve nakoupit zboží, aby byl schopen garantovat dodání ve sjednané lhůtě, není již možné od dohody odstoupit, ale pošlete klidně dotaz, pokud by ještě zboží nakoupeno nebylo, objednávka bude ještě zrušena a peníze navráceny.
V případě reklamace nošeného oblečení- po uplynutí 14- ti denní lhůty po obdržení zboží, kdy bylo zboží přijato jako bezkazové a následně se při nošení projeví vada, bude navráceno prodejci, který zboží přezkouší a pokud shledá vadu materiálu, platbu navrátí, přičemž nakupující tímto potvrzuje, že je seznámen s faktem, že prodej je prováděn se zahraničním subjektem, tudíž nelze požadovat dodržení 30- ti denní lhůty, neboť k tomu musí být ještě započítáno dopravení reklamovaného produktu z ČR do Anglie, což činí zhruba 14 dní a 30- ti denní lhůta se tedy začíná počítat až od obdržení reklamovaného produktu prodejcem v Anglii.Pokud bude reklamace uznána- poskytovatel po obdržení navrácených prostředků obratem odešle nakupujícímu.Pokud prodejce reklamaci neuzná a navrátí nazpět z důvodu neoprávněnosti, po obdržení poskytovatel odešle reklamovaný produkt nazpět nakupujícímu.
Vzhledem k charakteru nabízené služby není možné po převzetí dodaného zboží od obchodu bezplatně odstoupit bez udání důvodu do 14- ti dnů.Dle zákona o poskytování služeb- pokud byla služba již čerpána vzniká poskytovateli nárok na provizi a náklady na dopravu.Má-li nakupující zájem zboží bez udání důvodu navrátit, poskytovatel zprostředkuje opětovný návrat prodejci do Anglie, tak jak byl zprostředkován samotný nákup- je třeba odeslat poskytovateli tak, aby ho měl u sebe do 14- ti dnů, to znamená nakupující musí odeslat 1-2 dny před uplynutím 14-ti denní lhůty,aby měl poskytovatel dostatek času na dopravení zboží nazpět k prodejci do Anglie, jehož lhůta na navrácení zboží bez údání důvodu činí 30 dní.Prodejce George dle svých podmínek náklady na dopravu zboží nazpět do Anglie neproplácí, nakupující tudíž bere na vědomí, že náklady na dopravu za návrat zboží do Anglie hradí na své náklady a nebudou mu navráceny.Nelze uplaťňovat na poskytovateli, který je v tomto směru pouze třetí nezúčastněnou osobou, zákazníkovi dle českých zákonů bude proplacena pouze ta částka, kterou uhradil na účet poskytovatele.
Poskytovateli připadá v tomto případě provize za zprostředkované služby dovezení zboží do ČR, které nakupující čerpal a náklady na dopravu zboží z Anglie do ČR, které- pokud se rozhodne- v tomto případě nemusí účtovat.
Prodávající George dle svých podmínek do 14-ti dnů od přijetí navráceného zboží zašle částku za navrácené zboží nazpět na účet poskytovatele, který po obdržení obratem přepošle nakupujícímu.Při bankovním styku mezi ČR a Anglií se platby připisují 3-5 dní.

Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí nabízených služeb z neudaných důvodů zejména osobám, s jejichž jednáním měl v minulosti špatné zkušenosti, dále s jejichž jednáním měli špatné zkušenosti další prodejci a známí poskytovatele, dále s osobami jejichž vystupování na internetu se neslučuje s základním slušným chováním na veřejnosti.

Nakupující potvrzuje, že se smlouvou seznámil, rozměrovými tabulkami, zboží si vybral dobrovolně a výše uvedené podmínky přijímá.

Souhlasem s podmínkami prodeje a odesláním platby na účet poskytovatele nakupující zároveň odsouhlasil tuto dohodu.
Podmínky byly naposledy upraveny: 21.3.2019, 12:34
© 2004-2019 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt