Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Tereza K. (BlueCat) ID 49871

Tereza K. (BlueCat) ID 49871
Tereza Konopková
mimibazar.cz/bluecat
Oblast: Olomouc
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 27. 3. 2007
Naposledy: 20. 7. 2021, 11:55
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
76543811
HODNOCENÍ 1027
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 7
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 2 neutrálních hodnocení
Simona V. (Baboon) ID 3978 , mimibazar.cz/baboon (24. 5. 2010, 14:38)
Dobrý den, i já vám na oplátku píši hodnocení, bohužel též rozpačité.Na reklamaci ze strany kupujícího nevidím nic zvláštního, je to standartní postup.Za to, že jsem byla při telefonátu mírně nevrlá, protože mne neustále slovně atakovaly mé děti, jsem se omluvila.Za nic jiného se omlouvat nehodlám.Navíc jste nebyla schopna pochopit, že pokud má lucerna rozbité pouze jedno sklíčko, tak vám nejen já, ale i pošta neuhradí celou částku.Balík byl zabalen d
ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978 , mimibazar.cz/baboon (24. 5. 2010, 14:39)
dobře a za to, že s ním pošta hází, ač je křehký, se omlouvat nemám já, ale pošta.Ovšem co si od vás líbit NENECHÁM, je nařčení, že jsem lucernu zabalila a poslala už rozbitou (N).Přeji vám už jen spokojené nákupy na mmb u ostatních prodávajících
ODPOVĚDĚT
Tereza K. (BlueCat) ID 49871 , mimibazar.cz/bluecat (24. 5. 2010, 14:47)
-děkuji -předpokládala jsem že by bylo fajn ohodnotit rychlou platbu, bezproblémovou komunikaci a třeba to že rozbitý balík jsem neřešila přes hodnoceni jak je zde u některých dobrým zvykem ale nejdřív volala vám. S výsledkem reklamace jsem spokojená, nečekala ani nechtěla jsem celou částku, ovšem vzhledem k tomu jak balík vypadal po rozbalení jsem měla pochopitelný strach o to jak pošta věc posudí a jak budete reagovat vy pokud požádám o nějaké řešení...o
ODPOVĚDĚT
Tereza K. (BlueCat) ID 49871 , mimibazar.cz/bluecat (24. 5. 2010, 14:48)
...ohledně dětí -nebyl přece problém požádat abych zavolala později aby jsme se mohly domluvit v klidu. (L) Tímto jste mi jen potvrdila obrázek který jsem si o vás na základě telefonu udělala. Mějte se hezky, jsem ráda že vlastním také jedno hodnocení udělené ze msty ne na základě proběhnuvšího obchůdku ,-)
ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978 , mimibazar.cz/baboon (24. 5. 2010, 14:56)
Milá Terezo, já se nemstím, to jste, asi jako další, špatně pochopila.Člověk si může myslet co chce, ale příště bych si přece jenom dávala lepší pozor na to, co vypouštíte z pusy, pakliže se to nezakládá na pravdě :-|.To bych vám třeba příště taky mohla říct, že jste si lucernu rozbila sama :-p.To by se vám asi moc nelíbilo, že ? :-|Každopádně vám přeji, ať vám lucerna krásně a dlouho svítí (I) a nově uříznuté sklíčko dlouho drží
ODPOVĚDĚT
Simona V. (Baboon) ID 3978 , mimibazar.cz/baboon (24. 5. 2010, 14:59)
tímto končím naši diskuzi (hello)
ODPOVĚDĚT
Tereza K. (BlueCat) ID 49871 , mimibazar.cz/bluecat (24. 5. 2010, 15:01)
o.k. předběhla jste mne (hello)
ODPOVĚDĚT
Tereza K. (BlueCat) ID 49871 , mimibazar.cz/bluecat (24. 5. 2010, 15:01)
(F)škoda že jsem fotila až bylo rozbaleno... (P) nevím proč bych měla rozbíjet věc která nebyl pro mne, čímž bych jen zdržela předání, a vydělat na tom opravdu nevydělám...tímto z mé strany howgh, každá máme svou pravdu, svou úroveň a svůj dojem z tohoto obchodu,což je naše právo.Přeji pěkný den (F)
ODPOVĚDĚT
Jiří Dubský (JaMa74) ID 68557 (upraveno 7. 11. 2009, 10:24)
dobrý večer , Terezo -po domluvě upravuji hodnocení na neutrální .Díky, jírovka
ODPOVĚDĚT
Tereza K. (BlueCat) ID 49871 , mimibazar.cz/bluecat (upraveno 4. 11. 2009, 19:47)
-platba vám bude vrácena obratem po připsání, nejednalo se mi o tu směšnou částku ale o to že tak jako vy čekáte od nakupujících určité slušné jednání tak i vy jako nakupující je musíte dodržovat -toho bohužel bylo docíleno až po negativu./kupující 7 dní od objednání nereagovala na podklady k platbě, vzkazy, ani na neutrální hodnocení, 8 den jsem změnila na negativ -a pak už se paní ozvala/ -stačilo pár slov a nemuselo být toto...
ODPOVĚDĚT
Radka H. (anthurie) ID 105421 , mimibazar.cz/anthurie (6. 11. 2009, 22:13)
Chtěla bych reagovat. Hodnocení nemá sloužit jako nástroj pomsty , ale plnit účel. Já ani paní Tereza jsme si od paní Janiny nezasloužily negativní hodnocení. Tímto bych chtěla vyjádřit podporu paní Tereze. Radka
ODPOVĚDĚT
Tereza K. (BlueCat) ID 49871 , mimibazar.cz/bluecat (7. 11. 2009, 15:53)
Paní Radko děkuji za podporu (F)bylo to nepříjemné pro všechny a přitom stačilo tak málo -komunikovat...přeji vám i sobě do budoucna lepší nakupující (C)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu