PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
PETRA NĚMCOVÁ
LUČNÍ 102/3
HLUČÍN 1
74801
ČESKÁ REPUBLIKA

IČ 88226972

Společné podmínky prodeje Ověřených obchodníků

1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Dle Občanského zákoníku §53

odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.

odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:


na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
na dodávku novin, periodik a časopisů,

spočívajících ve hře nebo loterii

Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.


Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené částky (kupní cena zboží + poštovné). Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.

Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.


2. Záruční lhůty

NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta delší. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.

POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).

Reklamační postup je uveden níže ve druhé části podmínek prodeje.


3. Prohlášení

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

Vlastní podmínky prodeje

Dobrý den,
nabízím oblečení značky NEXT dovoz z Anglie. Jedná se o outlet a tzv. customer return.

Provozovatel internetového obchodu a odpovědná osoba:
PETRA NĚMCOVÁ

Provozovatele můžete kontaktovat pouze mailem a to kdykoliv. Odpovídám nejpozději do dvou pracovních dnů.
KONTAKTY:
TEL:604899676(9-18)
petule.nemec@seznam.cz

Odpovědná osoba za vkládání fotografií:
PETRA NĚMCOVÁ

Místo podnikání:
LUČNÍ 102/3
HLUČÍN 1
74801

IČ: 88226972
nejsem plátce DPH

Jsem držitelem živnostenského oprávnění:
- zprostředkování obchodu a služeb
- velkoobchod a moloobchod
- zastavárenská činnost a maloobchod s použitým zbožím

ŽL zapsán na Městském úřadě v Hlučíně, živnostenský úřad


Velikosti, které jsou na štítcích mnohdy neodpovídají naší české velikosti. Prosím překontrolujte si míry v inzerátu. Rozměry jsou důležitější než udaná velikost výrobcem či mnou.

ODPOVĚĎ NA INZERÁT:
Pokud si necháváte něco přeměřit, nebo máte jakýkoliv dotaz, tak prosím o odpověď do 24 hodin. Pokud se neozvete, dávám zboží zpět do prodeje.

REZERVACE:
Věci rezervuji 5 pracovních dnů( po domluvě i déle). Rezervace považuji za závazné!!!! Pokud do té doby nepříjde platba, automaticky ruším a nabízím dále. Píši poté negativní hodnocení.

PLATBA:
Převodem na účet z vaší banky (pošlete mi mail a já vám zpětně napíšu číslo mého účtu, variabilní symbol je vždy vaše ID). Uvádějte prosím správný VS, bez něj je pak velmi obtížné platbu identifikovat odeslání balíčku je opožděno.
Složenkou poslané z pošty na můj účet
Na dobírku nezasílám, nemám s tím dobré zkušenosti

CENA POŠTOVNÉHO:
Doporučená zásilka:
Částka za zboží + poštovné 70,-Kč (přesnou cenu vám napíši po zvážení balíčku).
Doporučeně lze zaslat pouze zásilka, která není hrubší než 5 cm!!!!!

Cenný balík:
částka za zboží + poštovné 99,+- Kč.ZASÍLÁM SPOLEČNOSTÍ GLS.

Obyčejně nezasílám!!!!!!!!!!!
Podle nových cen pošty by musela být obyčejná zásilka tenčí než 2 cm - to je nereálné!!!!!!!!


BALNÉ:
při odebrání balíčku máte balné zdarma. Pokud vracíte věc bez udání důvodů balné účtuji a odečítám 40 Kč.

REKLAMACE:
Může se stát, že vadu na zboží přehlédnu. Pokud se nedomluvíme na slevě a vada bude dobře a neviditelně opravitelná, zboží po obdržení od vás nechávám opravit švadleně a vracím vám zpět (obojí poštovné v tom případě hradím já). Pokud opravu odmítnete, zboží tedy vracíte v zákonné lhůtě (poštovné platíte vy a já vám vracím pouze částku za zboží!!!). V případě, kdy je vada neopravitelná, vracím vám platbu za zboží včetně poštovného. Mějte na paměti, že ne vždy je zboží ve 100% stavu. Všechny vady se ale vždy snažím popsat, abych tak předešla případným nedorouměním. Peníze vracím na účet nejpozději do 7 dnů od přijetí balíčku od Vás. Zboží je možno vrátit do 14 dnů od doby, kdy jste balíček obdržela.

ZÁRUČNÍ PODMÍKY:
nové zboží: záruční doba dle platného zákona
Také na použité zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů.

MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU:
Zboží je možné vrátit bez udání důvodu dle zákona do 14dnů, po obdržení poté vracím peníze i s poštovným,které bylo Vámi zaplaceno a s odečtení manipulačního poplatku 65Kč (skutečně prokazatelné náklady související s vrácením zboží, tato částka bude odečetna ve vystaveném dobropisu). Jen u balíčku odeslaným ČP,u balíčku Gls ponižuji o částku 95,-Kč.
Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo
vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze nové
zboží, které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito,
opotřebováno či dokonce poničeno. Pak si prodejce
může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku.

Podle nejnovějšího rozhodnutí Evropského soudního dvoru jsou e-shopy
povinny při odstoupení od smlouvy - vrácení zboží do 14 dnů bez udání
důvodu vracet vedle kupní ceny zboží též poštovné a balné. Poštovné za
odeslání - vrácení zboží zpět k prodejci si hradí spotřebitel sám.

DOSTUPNOST ZBOŽÍ:
veškeré inzerované zboží je ihned připraveno k expedici.
DOKLAD:VYSTAVUJI NA NOVÉ ZBOŽÍ POUZE NA VYŽÁDÁNI.

STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY:
objednávku je možné stornovat do 24 hodin od objednání.

DORUČENÍ:
Na poštu chodím 1x týdně a to v : PONDĚLÍ

PROSÍM POZORNĚ ČTĚTE PODMÍNKY PRODEJE, ABY PŘI REKLAMACÍCH aj. ZÁLEŽITOSTECH NEDOCHÁZELO K NEDOROZUMNĚNÍ..

Přeji hezké nakupování :) PETRA
Podmínky byly naposledy upraveny: 14.5.2022, 23:09
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu