Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Eva V. (norisek03) ID 328882

Eva V. (norisek03) ID 328882
Oblast: Zábřeh
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 10. 10. 2010
Naposledy: 15. 12. 2019, 19:53
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 13
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 13 hodnocení
Libuše E. (dyňa) ID 130709 , mimibazar.cz/dyna (2. 9. 2017, 11:24)
Evi,
už podruhé mockrát děkuji za obchůdek a velmi milé setkání, ostatním Tě moc a moc doporučuji. Liba, Gábinka a Klárka (flower) (hello)
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Misko01) ID 198845 , mimibazar.cz/misko01 (10. 5. 2012, 10:12)
Milá Evo, já taktéž děkuji za naprosto bezproblémový obchůdek a těší mě, že jste spokojená (Y) Užívejte pěkných dní .. (child1) Míša (hello)
ODPOVĚDĚT
Kateřina J. (KataJa) ID 149422 , mimibazar.cz/kataja (5. 1. 2012, 14:04)
Dobrý den. Jsem ráda, že (G) dorazil v pořádku. Děkuji za milý a bezproblémový obchůdek.. (dance) (dance) (dance) Mějte se krásně. Katka
ODPOVĚDĚT
Jana J. (linny) ID 280302 , mimibazar.cz/linny (14. 12. 2011, 14:00)
(stromecek) (stromecek) (stromecek) (stromecek) (stromecek) (stromecek)Děkuji za příjemný a rychlý obchod, všem doporučuji. Krásné vánoční svátky přeje Jana (kolednici) (kolednici) (kolednici)
ODPOVĚDĚT
Jana V. (sagik) ID 199998 , mimibazar.cz/sagik (5. 12. 2011, 10:01)
Dobrý den, děkuji za milé hodnocení. :-$. Jsem ráda, že jste spokojená. |:o). Děkuji za nákup. Přeji krásné Vánoce (banky). Jana a (X) (child9)
ODPOVĚDĚT
Monika M. (krakolína) ID 137777 , mimibazar.cz/krakolina (16. 11. 2011, 13:21)
Dobrý den,děkuji za obchůdek (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp),jsem ráda,že se vám kočárek líbí,skvělá a rychlá komubikace,platba rychlostí blesku,prostě vše na jedničku s hvězdičkou,mohu vás jen a jen DOPORUČIT |:o) |:o) |:o) |:o) |:o) |:o) |:o)jako spolehlivou a milou nakupující Monika
ODPOVĚDĚT
Jana M. (Janina M.) ID 96328 , mimibazar.cz/janinam (13. 11. 2011, 18:59)
Dobrý večer Evi, děkuji za pěkné hodnocení, jako kupující Vás mohu jen doporučit. (Y) (Y) (Y)
Ještě jednou díky
Jana
ODPOVĚDĚT
Eva Králová (ZIDLEPRODETI) ID 336424 , mimibazar.cz/ZIDLEPRODETI (31. 10. 2011, 15:12)
dobrý den, děkuji za obchod a určitě Vás doporučuji (Y) (Y) (hello)Eva K
ODPOVĚDĚT
Eva V. (norisek03) ID 328882 (3. 11. 2011, 11:08)
moc Vám děkuji, jste opravdu moc hodná a spolehlivá prodávající :-)
mohu Vám všem jen doporučit, takové vstřícné jednání se v dnešní době moc už nevidí.. (clamp)
ODPOVĚDĚT
linda k. (vitas12) ID 396791 (31. 10. 2011, 13:48)
MOCKRÁT vÁM DĚKUJI ZA SKVĚLÝ, RYCHLÝ OBCHŮDEK A MILOU KOMUNIKACI... (Y) VŠEM VÁS MOHU DOPORUČIT |:o) DĚTI MAJÍ Z DÁREČKU RADOST (balicek)
ODPOVĚDĚT
Marie S. (aksuram) ID 41749 , mimibazar.cz/aksuram (26. 10. 2011, 13:50)
Dobrý den, kalhoty už mám doma (Y) krásné, v perfektním stavu, moc vám děkuji za super rychlý obchod a milé jednání (Y) a třeba někdy příště nashledanou !! (H)
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (18. 10. 2011, 23:20)
Vaše jednání se mi vážně nelíbí. Psát dotaz na detailní stav knih které objednáváte až po zaslání podkladů k platbě (přestože Vás to celou dobu rezervace nezajímalo) je zvláštní, ale dá se snad pochopit. Ale rušit rezervaci proto, že Vám na tento "dodatečný" dotaz obratem do druhého dne neodpovím, to se nedělá. O to víc, že dobře víte, že mám dceru po havárii a nebývám tolik na internetu. Zřejmě Vám kromě běžné trpělivosti chybí i empatie. Tohle opravdu nechápu...
ODPOVĚDĚT
Eva V. (norisek03) ID 328882 (20. 10. 2011, 13:08)
Tak na toto musím opravdu reagovat- Nechtěla jsem paní psát negativní hodnocení- už tak jich má spoustu..Ale u paní Pavlíny jsem si zarezervovala knihy.Na rezervaci nereagovala měsíc, už to mě odradilo něco si u ní koupit.Ale když mi po měsíci napsala, že má dceru po havárii, tak jsem to přešla a chtěla jsem si knihy koupit, ale psala jsem ji, že na knihy už opravdu spěchám, že odjíždíme na delší dobu do zahraničí, ale můj email byl zase bez odpovědi 3 dny.byla jsem nucena rezervaci zrušit, vždyt téhle paní se už nedá věřit, že Vám věc vůbec pošle..Varuji ostatní, nespolehlivý obchůdek a netaktní jednání paní Pavlíny
ODPOVĚDĚT
Eva V. (norisek03) ID 328882 (20. 10. 2011, 13:24)
a ještě paní se mi po měsíci ozve a rovnou zašle podklady k platbě-jak si může myslet, že si knihy ještě vůbec vezmu...vůbec se mě nezeptala, zda o ně mám jěště zájem a na moje maily už pak nereagovala..
ale čas na to, aby mi napsala tak neoprávněně negativní hodnocení to si našla (N) (N) opravdu tyhle povahy lidí nechápu...( to že měla dcerku po havárii, to jsem samozřejmě chápala a reagovala jsem na to v těch emailech)
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (upraveno 23. 10. 2011, 1:08)
Milá Evo, ano, nějaká nedorozumnění v průběhu let, co jsem zde na MMB opravdu nastala , ale myslím, že 158 pozitivních hodnocení hovoří za vše. Toto bych na Vašem místě (s jedním hodnocením) nesoudila. Co je zarážející je Vaše jednání a ještě zde uvedené lži. Tak abychom si v tom udělali pořádek, kopíruji zde e-maily, aby bylo jasné, že poslední knihu jste rezervovala 7.10. a já Vám obratem 13.10. psala myslím velmi slušný e-mail
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (23. 10. 2011, 0:56)
s omluvou, informací o havárii mé dcery a podklady k platbě. (e-mail viz. níže) O 3 dny později píšete, že knihy nutně potřebujete (proč jste tedy hned neposlala peníze?). Další den, že budete rezervaci rušit a další den jste rezervaci definitivně zrušila. Co mě zaráží nejvíc, že od Vás nepřišlo ani slůvko lítosti k havárii mé dcery, naopak jen hnusný stres a tlak... :-(
(N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (23. 10. 2011, 0:58)
Zde Váš e-mail o rezervaci poslední knihy ze 7.10.!!!!!:
> > Původní zpráva
> > Od: Eva Vavroušková
> > Předmět: Dobrodružství skřítka Valentýna
> > Datum: 07.10.2011 20:38:52
> > Mimibazar.cz - za pár kaček spousta oblečků a hraček
> > Dobrodružství skřítka Valentýna
> > jako nová, krásný příběh skřítka Valentýnka na čtení dětem, anebo i pro
> > začínající čtenáře...
> > Eva Vavroušková, norisek03 ID 3288
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (23. 10. 2011, 1:03)
zde moje odpověď (z 13.10.!!!!!) s podklady k platbě:
> Původní zpráva
> Od: Pavlína Říhová
> Předmět: Re: Dobrodružství skřítka Valentýna
> Datum: 13.10.2011 22:33:25
>Hezký den Evičko, tuze se omlouvám, že se ozývám až dnes, ale mám měsíc
>dcerku po havárii a pořád ještě nestíhám...
>Knihy jsem Vám dala do rezervace a pokud to ode mne
>z albíček bude vše, bylo by to celkem 380,-Kč (atd.)
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (23. 10. 2011, 1:05)
konec mého e-mailu z 13.10. (3 dny nato jste mluvila o zrušení rezervace!!!!).:
> Jinak balíček Vám odešlu nejpozději do 3dnů od přijetí platby na účet,
> nezapomeňte mi prosím zaslat Vaší adresu.
> Děkuji Vám za obchůdek i Vaši trpělivost.
> S pozdravem a přáním hezkého zbytku večera,
> Pavla
ODPOVĚDĚT
Eva V. (norisek03) ID 328882 (23. 10. 2011, 17:24)
ale první knihu jsem si u Vás jak dobře sama víte rezervovala už před měsícem...a abych se od Vás dočkala odpovědi, tak jsem Vám psala po delší době o další Vámi nabízenou knihu.a to jste mi odpověděla asi za tyden...prostě po tom všem jsem Vám už nedůvěřovala a skrz to mi začnete tady psát negativní hodnocení?????
zamyslete se nad sebou...!!!!
ODPOVĚDĚT
Eva V. (norisek03) ID 328882 (23. 10. 2011, 17:26)
a lítost jsem projevila v mém mailu , tak co tady tak lžete!!!
nemá cenu si takle s Vámi psát, když vše převrátíte...Stydťe se !!!
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (23. 10. 2011, 18:05)
Vy neuvěřitelně lžete, už toho mám dost. Ještě, že mám schované e-maily.. Ozvala jsem se Vám po 6 dnech od dokončení Vaší objednávky (viz.e-maily výše)!!!!!! Myslím, že to je normální lhůta, ale i přesto jsem se Vám za prodlení hezky omluvila (viz. výše).a uvedla velmi vážný důvod - havárii dcery (pro každého normálního myslím pochopitelný). Podklady jste tedy měla, obchod se mohl normálně dokončit. Ale nakonec jsem vlastně ráda, že jsem člověku
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (23. 10. 2011, 18:09)
jako Vy nic neprodala. A víte proč? Protože nejen, že jsem se nedočkala žádného pochopení (natož lítosti) k havárií mojí dcery, ale naopak mi člověk jako Vy obratem místo vlídných slov zpět ještě přidělá další stres svojí nedůtklivostí, netrpělivostí a totální neempatií (ten e-mail s "Vaší lítostí", o kterém tady píšete, bych jednou v životě ráda viděla...). Nechci už to s Vámi dále řešit, mám jiné starosti, ostatně je to Vaše svědomí...
ODPOVĚDĚT
Eva V. (norisek03) ID 328882 (24. 10. 2011, 20:01)
však já mám také emaily schované .- a lítost v nich obsažená určititě je ...najednou jste na netu každý den, ale před tím jste mi měsíc neodpověděla.ten kdo lže je tady někdo jiný... (N) Já mám opravdu čisté svědomí!!!
nebyla jsem první komu jste se měsíc neozvala, zajímalo by mě na co jste se vymlouvala předtím..
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (30. 10. 2011, 1:42)
To, že jsem se neozývala více lidem je právě důkaz, že jsem opravdu nemohla. Ostatní to však (narozdíl od Vás) pochopili a vyšli mi vstříc. Můžete sem prosím Evo vložit e-maily s tou Vaší lítostí? Myslím, že by zajímala nejenom mě... Já o žádné Vaší lítosti nevím, vůči mně jste zatím projevila pouze neempatii a hnusné chování... +o(
ODPOVĚDĚT
Eva V. (norisek03) ID 328882 (31. 10. 2011, 13:45)
nechápu co jste zač? proč mi píšete stále znovu negat.hodnocení???? nic jsem Vám neudělala , jen jsem si od Vás nekoupila knížky( z toho důvodu, že jsem k Vám neměla důvěru)tak už se zklidněte!!!!NEDOKÁŽETE TO UŽ POCHOPIT !!CO MÁM JEŠTĚ PODLE VÁS UDĚLAT, ABYSTE MĚ NECHALA NA POKOJI
ODPOVĚDĚT
Pavlína Ř. (rachelafka) ID 832 , mimibazar.cz/pavlina (7. 11. 2011, 23:28)
Stačí, když sem vložíte e-mail s tou Vaší lítostí k havárii mé dcery, o které zde tolik píšete (podle mě Vám to bylo úplně jedno a naopak jste mi po třech dnech od zaslání podkladů k platbě zrušila bezdůvodně rezervaci (7 dní poté, co jste mě žádala o poslední knížku!). O rezervaci mi opravdu nejde, jde mi o slušné chování. Já se k Vám chovala slušně a Vy jste mi to oplatila hulváctvím... :-( :-( :-( :-( :-( (N)
ODPOVĚDĚT
Eva V. (norisek03) ID 328882 (23. 10. 2011, 17:26)
a lítost jsem projevila v mém mailu , tak co tady tak lžete!!!
nemá cenu si takle s Vámi psát, když vše převrátíte...Stydťe se !!!
ODPOVĚDĚT
Petra H. (PetraMiska) ID 7138 , mimibazar.cz/petramiska (4. 10. 2011, 19:54)
Dobrý den Evičko, ještě jednou děkujeme za obchůdek. Jsem moc ráda, že jste spokojená. (Y). Všem maminkám Vás jako nakupující mohu jen doporučit (clamp). Mějte se moc hezky, Petra a Michalka (hello) (F) (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT
Vladimíra V. (lasun) ID 51465 , mimibazar.cz/lasun (23. 3. 2011, 13:59)
Zdravím Evo,
já Vám děkuji za bezproblémový obchod!
Všem Vás mohu jen a jen doporučit (clamp) (clamp) (clamp)

Snad Vám chrániče uleví... (F) (F) (F)

Mějte se krásně,
(hello) Vlaďka
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu