Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Kateřina P. (katerinaasofie) ID 384779

Kateřina P. (katerinaasofie) ID 384779
Oblast: Karviná
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 19. 8. 2011
Naposledy: 18. 9. 2013, 17:15
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 3
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 3 hodnocení
Agata Magdalena K. (agami) ID 131018 , mimibazar.cz/agami (15. 3. 2013, 6:35)
Nedoporucuji.
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (katerinaasofie) ID 384779 (15. 3. 2013, 16:41)
Vy jste směšná a vaše inteligence mi napovídá o tom, že zkusit obchodovat s vámi byl velký omyl..jak se říká, nejhorší je srážka s blbcem.... Dámo, zamyslete se nad svým byznysem, já jsem byla zákazník, spojení "můj zákazník, můj pán" vám asi nic neříká, že? Já jsem vám udělila negativní komentář na základě toho, že jste mi nedoručila zboží, bez jediného upozornění..a vy mě? Nemluvě o hrubkách ve vašem pravopisu, nechápu vaše inteligenční pochody, vy mi nedoručíte, co máte, bez jediné omluvy předem a cítíte se dotčena za negativní recenzi. Pokud se takhle chováte ke všem potencionálním zákazníkům, tak klobouk dolů, že váš obchod ještě jede.
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (katerinaasofie) ID 384779 (upraveno 15. 3. 2013, 19:58)
Ještě přidávám odkaz na recenzi jiných nespokojených zákazníků, zde je krásně vidět, co jste zač (hello)

http://obchody.heureka.cz/baby-maxx-cz/recenze/

Po mém upozornění na tyto stránky s negativní recenzí, si zde prodejce BABY-MAXX okamžitě doplnil pozitivní komentář, viz. KAROLINA, což opět poukazuje na "serióznost" obchodu.
ODPOVĚDĚT
Agata Magdalena K. (agami) ID 131018 , mimibazar.cz/agami (15. 3. 2013, 20:11)
Pani je velmi zaujeta.Jako zakaznika opravdu nedoporucuji,bude Vam delat neprijemnou reklamu.DAVEJTE SI NA NI POZOR!!! PODIVEJTE SE NA SVOJE HODNOCENI! BOLI VAS ZE MAME NASI ZAKAZNICI PISOU I POZITIVNE HODNOCENI? A TYM KONCIME DISKUSE S VAMA UZ JSME SE VAM OMLUVILI A OMLOUVAME SE ZE JSME CHTELI VAM NAJT NAHRADNI KOCAREK.
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (katerinaasofie) ID 384779 (15. 3. 2013, 20:28)
Mám se podívat na své hodnocení? Jakože čeho? Prodeje?? Já jsem pouze zákazník, tudíž se ohánět mým hodnocením je trošku zcestné :-o
Mimochodem, nejsem zaujatá, jen mě "dostala" vaše reakce na chybu, která byla z vaší strany. Nestojím o omluvy, ale dát zákazníkovi negativní komentář za to, že se vyjádřil k vašemu pochybení, mi přijde dosti neprofesionální a z vaši strany ubohé. Jste jediný prodejce na trhu, se kterým jsem se s tímto setkala, opravdu. Nevím, jestli je to v Polsku běžnou praxí, ale zde se snažíte uplatnit na trhu českém, takže by jste se podle toho měla zařídit. Jak totiž ukazuje odkaz výš, jsem jedna z mnoha nespokojených zákazníků. A i zde na MMB máte negativní recenze podobné te mé..
ODPOVĚDĚT
Agata Magdalena K. (agami) ID 131018 , mimibazar.cz/agami (15. 3. 2013, 20:37)
To Vy jste napsala ze jsem hloupa (lepe receno). Chcete rict ze Vase jednani je adekvatni? jen proto ze nepodarilo se nam sehnat pro Vas kocarek pro panenky? Prosim nepiste uz nam tym bychom to chteli uzavrit.
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (katerinaasofie) ID 384779 (15. 3. 2013, 20:45)
Pardon, ale doposud jste nepochopila pointu tohoto dohadování, tudíž, svůj názor na vás neměním..To, že jste pochybila ohledně kočárku, neřeším. Nedala jste mi vědět, já s balíkem počítala - ok, nespolehlivost je vašim synonymem, já jsem poučena, ne každý prodejce je seriózní..hlavním důvodem ale, proč jsem si na vás vyhledala další recenze jiných nespokojených zákazníků bylo to, že jsem se ještě nesetkala s tím, že by prodejce, místo "sklopení uší a uznání chyby," udělil zákazníkovi negativní komentář, typu "nedoporučuji" ..vy mě nedoporučujete? Proč, protože se mi nelíbilo vaše pochybení? Co na tom pořád nechápete? Shrnuji - neřeším nedoručený kočárek bez omluvy, řeším vaše neprofesionální chování!
ODPOVĚDĚT
Markéta R. (majcinek) ID 72408 (31. 8. 2011, 8:39)
Katko, moc díky za obchůdek, vše proběhlo na jedničku (Y) (Y) (Y), jako kupující Vás vřele DOPORUČUJI (F). Mějte se krásně a zase někdy (hello). Markéta
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (katerinaasofie) ID 384779 (4. 9. 2011, 19:15)
Děkuji za hezké hodnocení, i já vás mohu jen a jen DOPORUČIT, jako prodávající jste super ve všech směrech - bezproblémová komunikace, super nízká cena za kvalitní zboží, rychlé jednání. (Y) (Y) Ještě jednou děkuji, Katka
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (jennySUN) ID 291777 (25. 8. 2011, 12:06)
bezproblémová komunikace, blesková platba, děkuji za obchůdek a jako nakupující vás DOPORUČUJI (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu