Celkem: 117 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2, 3, 4, 5, 6
další >>
|
|
|
Pavlína V. (Pája01)
ID 12815
(7. 1. 2014, 10:39)
|
Martino, děkuji za super sako , za bezproblémový obchůdek a vstřícné jednání . Pavlína |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea K. ((Andy.K))
ID 87878
(29. 12. 2013, 19:42)
|
Dobrý den, měla jsem u Vás obj. ale trvalo to skoro dva měsíce , tak jsem to zrušila. Doslova jsem Vás musela přemlouvat k odpovědím. Na konec jste mi potvrdila vrácení peněz, které dosud nedošly na můj účet. Tak Vás touto cestou žádám k vrácení částky 650,- korun. Andrea Králová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina B. (KaciceR)
ID 245442
(18. 12. 2013, 16:52)
|
Dobrý den, Marťo, dnes dorazil Kabát i šátek jsou opravdu perfektní! Děkuji za milou komunikaci a fajn obchůdek a ráda Vás všem doporučuji! Doufám, že zase dodáte nějaké inzertní fotografie, ráda u Vás opět nakoupím. Přeji krásné Vánoce , Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina B. (MaarťaSkaa)
ID 428588
(13. 12. 2013, 10:35)
|
balicek v poradku prisel dekuji za prijemnou komukaci a rychlost dodani |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zdenka Černá (keli)
ID 5836
, mimibazar.cz/keli
(11. 12. 2013, 20:58)
|
Moc dékuji za super obchudek. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hanka D. (Elianka)
ID 367809
, mimibazar.cz/elianka
(11. 12. 2013, 8:03)
|
Velice ráda paní Martinu doporučuji. Je to ochotná prodávající se kterou se dá v klidu a bez problémů domluvti Díky za pěkný kabát Hanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivana L. (Ivanaxx)
ID 135057
, mimibazar.cz/ivanaxx
(2. 12. 2013, 11:24)
|
Dobrý den Martino, zjistila jsem, že nemáte žádné inzertní fotografie a docela mě to mrzí, protože jsem u vás 2x nakupovala a byla jsem opravdu moc spokojená. Doufám, že jste nepřestala obchodovat, to by byla velká škoda. Měla jste spoustu pozitivních hodnocení a chvály. Tak snad ještě bude příležitost si u vás něco objednat Ivana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Irena Natalia C. (gatanegra)
ID 229314
(29. 11. 2013, 22:19)
|
Skvělá komunikace a naprosto nádherné zboží. Každému vřele doporučuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana D. (Wolkerovka)
ID 305554
, mimibazar.cz/wolkerovka
(27. 11. 2013, 21:20)
|
Moc díky za dobrý obchod Můžu vás jako prodávající doporučit! H. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eliška P. (elda1)
ID 169522
(27. 11. 2013, 20:30)
|
Dobrý večer, děkuji za nádherné kabelky , velmi rychlé dodání a skvělou komunikaci Eliška |
ODPOVĚDĚT
|
|
eva jurankova (EEER)
ID 340632
(27. 11. 2013, 19:33)
|
Dobrý večer Marti děkuji za kabátek a šátek jsem moc spokojená. Krásný víkend Eva |
ODPOVĚDĚT
|
|
silvie v. (kvetakovka)
ID 91211
, mimibazar.cz/kvetakovka
(27. 11. 2013, 11:45)
|
Super skvělý obchod naprostá spolehlivost,spokojenost.Všem vřele doporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
Gabriela Š. (lalinecka)
ID 32664
(26. 11. 2013, 21:18)
|
Dobrý večer , dnes jsem obdržela a jsem maximálně spokojená, sako naprosto perfektní a svetr také . Velká spokojenost s nákupem, profesionálním přístupem a komunikací . Děkuji Gabka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zdenka S. (Juklinda)
ID 146081
(26. 11. 2013, 17:20)
|
Martino, kabelka dnes dorazila. Díky Jen nevím jak vypadá, jelikož ji dostanu až pod stromeček jak já to vydržím nešmejdit to nevím Doporučuji, rychlé a příjemné jednání. Zdena S. |
ODPOVĚDĚT
|
|
hana r. (hanysa)
ID 70041
(22. 11. 2013, 22:02)
|
Rychlá komunikace, krásné zboží . Doporučuji. Děkuji, Hana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra B. (pytrisek2)
ID 297563
, mimibazar.cz/pytrisek2
(22. 11. 2013, 7:06)
|
Doporučuji!!! Krásné zboží, skvělá komunikace. Děkuju |
ODPOVĚDĚT
|
|
Micheala D. (elois23)
ID 494424
(21. 11. 2013, 21:52)
|
Doporučuji, rychlé jednání, zboží v pořádku. MD |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Š. (Beebie)
ID 59037
, mimibazar.cz/beebie
(20. 11. 2013, 23:16)
|
Dobrý den, Bohužel také nemám s nákupem dobrou zkušenost. Dorazilo mi, stejně jako Vám, zboží v nepojištěném balíčku, bez dokladu o koupi, ale navíc velmi pochybné kvality a zpracování. Na několika místech výrazně křivé prošití na kabelce, nekvalitní zipy, úplně jinak řešený vnitřek kabelky oproti inzertní fotografii. Zcela chyběl zip na kapsičce uvnitř, stejně jako kovový přívěsek s logem. Zboží opravdu vůbec nevypadá jako originál. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Š. (Beebie)
ID 59037
, mimibazar.cz/beebie
(20. 11. 2013, 23:23)
|
Když jsem na to paní upozornila sdělila mi, že se jedná o výrobní VADU. Přesto při vrácení zboží paní trvala na dozaslání orig. obalu (igelitový pytlík!) a cedulky, i když u vadného zboží není potřeba nic jiného než zboží a doklad o koupi. Zatím tedy čekám třetí týden na vrácení peněz, přestože máme stejnou banku. Nákup u paní Brožíkové tedy bohužel nemohu doporučit navíc mi na několik dotazů ani jednou neodpověděla, |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana Š. (Beebie)
ID 59037
, mimibazar.cz/beebie
(20. 11. 2013, 23:24)
|
proč posílá zboží bez dokladu ani jaký je jeho původ. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina B. (melmel)
ID 436965
, mimibazar.cz/melmel
(upraveno 21. 11. 2013, 8:31)
|
Bohužel i vedle SPOKOJENÝCH KUPUJÍCÍCH(viz předchozích 98 POZITIVNÍCH HODNOCENÍ) se někdy objeví kupující, který nebude nikdy spokojen, i přesto že je mu snaha vyjít maximálně vstříc. Paní si objednala šátek a kabelku. Šátek si nechala, jelikož mi psala, že je s ním velmi spokojena, ale s kabelkou bohužel ne. Opravdu kabelka byla vnitřně řešena jinak, zvenčí vypadala zcela stejně jak bylo inzerováno. Za toto pochybení jsem se omluvila (došlo zkrátka k výrobní vadě, které jsem si na první pohled nevšimla). |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina B. (melmel)
ID 436965
, mimibazar.cz/melmel
(21. 11. 2013, 8:17)
|
Jiné vady kabelka neměla - žádné nekvalitní zipy apod. Nabídla jsem paní výměnu za jiný kus nebo vrácení peněz, zvolila vrácení peněz. Peníze zatím nebyly navráceny z důvodu neobdržení čísla účtu, o které jsem žádala (dnes je to 16 dní od navrácení kabelky). Paní vrátila kabelku, kterou nechtěla, po 13 dnech od jejího obdržení bez originální visačky a obalu - kabelka měla jasné známky nošení. Paní se k tomuto nevyjádřila. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Jana Š. (Beebie)
ID 59037
, mimibazar.cz/beebie
(22. 11. 2013, 22:59)
|
Číslo účtu máte v e-mailu od 29.10. Kabelku jsem reklamovala po 4 dnech, s tím že syn měl v té době zápal plic, měla jsem opravdu jiné starosti. Více se k tomu opravdu nebudu vyjadřovat... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jindra D. (dennyne)
ID 317832
(18. 11. 2013, 9:35)
|
Absolutní nespokojenost ve všem! Zboží se podařilo objednat až na třetí objednávku. Poštovné uvedeno 99 Kč, ve skutečnosti stálo 39 Kč. Zboží zabaleno ve dvou igelitových pytlících jako nedobytná pevnost, takže došlo k nastřižení. Dodáno bez dokladu. Jediný klad - rychlost při platbě a odeslání Už nikdy více |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina B. (melmel)
ID 436965
, mimibazar.cz/melmel
(upraveno 21. 11. 2013, 20:19)
|
PODÍVEJTE SE NA MÁ DALŠÍ HODNOCENÍ-která jsou POZITIVNÍ. Paní jsem na její první e-mail týkající se objednávky odepsala (uložil se však omylem do rozepsaných zřejmě díky špatnému připojení internetu).Paní se mi dotazovala na poštovné - informovala jsem ji o výši a způsobu dopravy. Paní si nemusela kupovat kabelku, když ji vadilo poštovné, přesto však paní souhlasila s poštovným a zakoupila si ji,teď najednou nesouhlasí. Zboží je baleno do nepromokavé folie,ne do žádných igelitových pytlíků.Nikomu jinému se nastřihnutí při rozbalování nestalo - člověk musí být opatrný při rozbalování. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jindra D. (dennyne)
ID 317832
(23. 11. 2013, 9:27)
|
Velice pečlivě zvažte obchod s touto prodávající,neboť zaslané zboží nesouhlasí s fotografiemi-toto sama posléze přiznala.Dále dle jejích slov doklad o zaplacení není potřeba,stačí potvrzení v meilu.Komunikaci zdržuje a zamotává se do lží.Opakovaně žádá číslo účtu,které jí bylo již 2x zasláno.Kabelku chce vrátit zpět na adresu,kterou napíše,zatím nenapsala.Dále požaduje změnit negativní hodnocení na pozitivní s tí, že uvedu VŠE OK. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Martina B. (melmel)
ID 436965
, mimibazar.cz/melmel
(23. 11. 2013, 11:13)
|
Bohužel s paní není možná domluva. PANÍ si objednala KABELKU, kterou při rozbalování PROSTŘIHLA (sama mi to napsala do e-mailu). Zboží odpovídá fotografiím - zpravidla přidávám i reálné fotografie, které fotím, aby byly lépe vidět barvy a detaily (nikdo jiný ze 101 SPOKOJENÝCH KUPUJÍCÍCH si nestěžuje). Mojí prioritou je spokojenost zákaznic, proto jsem paní nabídla vrácení kabelky i přesto, že ji sama zničila prostřihnutím. Paní nechce akceptovat |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Martina B. (melmel)
ID 436965
, mimibazar.cz/melmel
(23. 11. 2013, 11:14)
|
standartní způsob vrácení zboží - tzn. zboží zašle zpět a poté jí budou navráceny peníze. Odpovídám max. do 24hodin. Opravdu již nevím jak paní vyjít vstříc. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Jindra D. (dennyne)
ID 317832
(upraveno 23. 11. 2013, 13:50)
|
Kabelku si zatím ponechávám z důvodu negativního hodnocení a zkušenostech jiné prodávající a pro případ dalšího šetření, zejména padělku. Jak jsem již paní melmel napsala, je možné, že kabelka mi už poškozená přišla. Paní mě začíná zastrašovat. Více nemám co dodat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jindra D. (dennyne)
ID 317832
(23. 11. 2013, 9:31)
|
|
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie L. (lhotacka)
ID 165406
(12. 11. 2013, 14:50)
|
Milá Marti, s tunikou dorazil v pořádku. Děkuji moc za rychlost, ochotu a rychlou komunikace Takových maminek víc Díky moc je krásná a doporučuji Vás dále |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 117 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2, 3, 4, 5, 6
další >>
|