Alena N. (Šupla) ID 224931 |
|
mimibazar.cz/supla |
Bazárek na Slovensku |
Oblast: Hodonín |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 5.6.2009 |
Naposledy: 26.6.2023 21:59 |
Aktualizace: 10.12.2022 16:37 |
|
|
|
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFMilé maminky a tatínkové,děkuji za Váš zájem.
PLATBA:
Prosím o platbu převodem na účet.Je možné se domluvit i na zaslání hotovosti na adresu,po obdržení penízků Vám bude zboží zasláno.
BALÍČEK:
Balíček je Vám posílán DOPORUČENĚ.
V případě ztráty balíčku vinnou pošty,Vám zaplacenou částku vracím.
POŠTOVNÉ:
Je dle platných tarifů České pošty,balné hradím já.
Ještě jednou děkuji a doufám,že budete spokojeni.
Chcete-li oblečení přeměřit,ráda přeměřím.
REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
VRÁCENÍ nepoškozeného a nepoužítého zboží je možné i bez udání důvodu do 14 dnů po obdržení zboží. Po vyzvednutí přeposlaného balíčku vracím peníze za zboží zpět na účet a samozřejmě bez poštovného. U nošeného zboží bez předešlé domluvy možnost vrácení není, zodpovídám pouze za vady, které nebudou výslovně uvedeny v inzerátu.
díky za přečtení a přeji příjemný nákup Alena