Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Petr V. (MAXMAX.cz) ID 449118
MAXMAX.cz
mimibazar.cz/maxmaxcz
Oblast: Uherský Brod
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 26.9.2012
Naposledy: 9.10.2019 10:24
Aktualizace: 26.10.2018 11:52
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 128
VŠECHNY FOTOGRAFIE 50
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
***************************************************************************************************

KOMPLETNÍ NABÍDKU najdete v našem e-shopu www.MAXMAX.cz,
kde najdete také ceny jednotlivých rozměrů koberců, záclon či povlečení!

Objednávejte přes náš e-shop www.MAXMAX.cz, tyto objednávky jsou vyřizovány přednostně.

***************************************************************************************************


Kontakt:
www.MAXMAX.cz
Tel.: + 420 736 441 851
E-mail: info@maxmax.cz
MAXMAX.cz, s.r.o.
Prakšická 1338
688 01 Uherský Brod
IČ: 02031043
DIČ: CZ02031043

Osobní odběr (po předchozí domluvě):
Zátiší 1958 (areál firmy Sanizo), Uherský Brod


Obchodní podmínky:

PLATNÉ CENY NAJDETE V NAŠEM INTERNETOVÉM OBCHODĚ www.MAXMAX.cz

I. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.MAXMAX.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele) a kupujícího (zákazníka).

II. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
1. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
2. Po odeslání objednávky Vám bude obratem e-mailem potvrzeno její přijetí. Toto potvrzení je však pouze informativního charakteru a není akceptací (přijetím) Vašeho návrhu na uzavření kupní smlouvy. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.MAXMAX.cz jsou závazné (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb). Objednávku je možné stornovat maximálně do 24 hodin zasláním e-mailu na adresu: info@maxmax.cz
3. Po následné kontrole objednávky budete kontaktováni e-mailem (popř. telefonicky) s podrobnými informacemi o dostupnosti zboží a termínem doručení. Zároveň Vám budou e-mailem zaslány údaje pro zaplacení (v případě zvolení platby bankovním převodem). Tímto okamžikem bude Vaše objednávka považována za závaznou.
4. Zboží z našeho e-shopu lze nakupovat několika způsoby: dobírkou (platba při převzetí zboží od přepravce), bankovním převodem (platba předem, zákazník ušetří za dobírkovné), osobní odběr (platba při převzetí po předchozí vzájemné domluvě v našem skladu v areálu firmy Sanizo, ul. Zátiší 1958, Uherský Brod).
5. Prodejce si vyhrazuje právo požadovat po nakupujícím složení zálohy, pokud celková hodnota nákupu přesáhne 10.000 Kč nebo je zboží vyráběno přesně na míru zákazníka (dětské postýlky, individuální rozměry koberců, samolepky na zakázku). Po uhrazení této zálohy bude objednávka považována za závaznou a zboží se pro Vás bude zhotovovat. K úhradě zálohy budete vyzváni e-mailem popř. telefonicky. Děkujeme za pochopení.
6. Po vyexpedování zboží je nakupující o této skutečnosti informován e-mailem.
7. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu potencionálního kupujícího objednat zboží. O tomto odmítnutí prodávající zašle informaci na e-mailovou adresu kupujícího, nebo mu toto sdělí písemně nebo telefonicky.
8. Nakupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírkovné) uvedené v závazné objednávce.
9. Cena za dopravu zboží zakoupeného v našem obchodě je přímo závislá na hmotnosti a povaze objednávky.
Příklady ceny dopravy v rámci ČR:
Cena za dopravu samolepek činí: 49Kč (zvířátka, samolepky pod vypínače - zaslání Českou poštou), 89kč (ostatní samolepky - kurýr).
Cena za dopravu 1-3ks záclon činí: 89Kč, 4ks záclon 129Kč
Cena za dopravu nástěnných hodin činí: 129Kč
Cena za dopravu dětské pohovky činí: 129Kč
Cena za dopravu koberců (1-2ks) činí: 149Kč
Cena za dopravu dětské postele (1ks) činí: 349Kč
Cena za dopravu 2 a více kusů dětských postýlek činí: 499Kč
Cena za dopravu nadrozměrných balíků o hmotnosti nad 30kg činí: od 349Kč

- Příplatek za dobírkovné činí 40Kč k ceně dopravy.
- Příplatek za dopravu nadrozměrných balíků činí 100Kč. Nadrozměrným balíkem se myslí koberec o rozměrech VĚTŠÍCH než 200 x 300 cm. (Koberec 200 x 300 cm ještě není nadrozměrný balík). Nadrozměrné balíky zasíláme prostřednictvím kurýrní služby PPL Sprint, FOFR nebo TOPTRANS.
- U zboží označeného „Doprava zdarma“ je doručení ZDARMA!
UPOZORNĚNÍ: Za zboží během dopravy zodpovídá přepravce, proto si obsah zásilky zkontrolujte prosím ihned po jejím převzetí. V případě poškození zboží toto okamžitě oznamte přepravci a nám ohlaste telefonicky, popř. e-mailem. Reklamovat lze zboží pouze v originálním obale, ve kterém bylo doručeno, včetně všech doplňkových obalů a transportních štítků. Pozdější či neúplné reklamace není možné uznat a nejsou ze strany přepravce akceptovány. Děkujeme za pochopení.
10. Tolerance povolené odchylky rozměrů metrážových koberců (včetně koberců připravovaných tzv. na míru) je ± 1% z udávané (dohodnuté) délky a šířky. Koberce upravované výslovně na přání zákazníka nelze vrátit zpět prodejci (vyjma zjištění výrobních vad zboží).
11. Obrázky uvedené u zboží mají ilustrativní charakter, skutečný vzhled produktů se může nepatrně lišit (vlivem technických důvodů, nastavením monitoru, použitím typu prohlížeče apod.)

III. Reklamace
1. Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce (na místě sepsat reklamační protokol), tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.
2. Obdrží-li kupující nedopatřením vadné nebo jiné než objednané zboží, má právo na jeho výměnu. Zjištěné vady oznamte prosím co nejdříve prodávajícímu e-mailem na adresu: info@maxmax.cz, případně telefonicky.
3. Aby bylo zboží přijato zpět, musí být splněny následující podmínky:
- Zboží musí být vráceno v původním stavu, včetně originálních obalů.
- Zboží ani obal nesmí být jakkoliv poškozeny.
- Zásilka musí být adekvátně zabezpečena pro přepravu.
- Zboží musí být vráceno společně s originálem dokladu o koupi.
4. Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta, což je 24 měsíců, vyjma výrobků, u kterých je záruční doba prodloužena a tyto výrobky jsou prodlouženou zárukou označeny. Záruka je vztažena na veškeré zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s funkčností zboží, jeho užitnými a estetickými vlastnostmi. Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu.
5. U samolepek na zeď není nárok na reklamaci při nedodržení návodu k lepení, který je vždy přiložen spolu s fakturou, popřípadě jej najdete na našich stránkách v sekci Tipy a rady.

IV. Dodací podmínky
1. Zboží je kupujícímu v České nebo Slovenské republice dodáváno na adresu uvedenou v objednávce ve lhůtě 3 až 10 pracovních dnů od přijetí objednávky, není-li v popisce daného produktu uvedeno jinak. Pokud se zboží zákazníkovi vyrábí takzvaně „na míru“ (např. dětské postýlky), nebo je k zákazníkovi distribuováno přímo od výrobce ze zahraničí, může být tato doba delší a kupující je na tuto skutečnost vždy upozorněn v popise produktu. Fakturu obdrží zákazník společně se zbožím, není-li uvedeno jinak. Nebude-li možné v uvedených termínech zboží vyexpedovat, oznámí to prodávající kupujícímu na jeho e-mailovou adresu, písemně nebo telefonicky.
2. K distribuci zboží k zákazníkům v České a Slovenské republice využíváme služeb těchto přepravních společností: Geis, FOFR, TOPTRANS, IN TIME, Česká pošta.
3. Zasílání zboží mimo území České a Slovenské republiky je řešeno individuálně.
4. Osobní vyzvednutí objednaného zboží je možné po předchozí písemné nebo telefonické domluvě ve výdejním skladu v areálu firmy Sanizo, ul. Zátiší 1958 (otevírací doba v pracovní dny 9-17hod).

V. Ostatní
JE ZAKÁZÁNO KOPÍROVÁNÍ VŠECH FOTOGRAFIÍ A TEXTŮ E-SHOPU www.MAXMAX.cz BEZ PŘEDCHOZÍHO SOUHLASU PROVOZOVATELE!

PLATNÉ CENY NAJDETE V NAŠEM INTERNETOVÉM OBCHODĚ www.MAXMAX.cz
Podmínky byly naposledy upraveny: 2.5.2018, 13:36
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu