Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

VTÍPKY - TOHLE JE A NENÍ VTIP ! ani nevím

VŠECHNY VTÍPKY
O ŽENÁCH
O MUŽÍCH
O ALKOHOLU
O SEXU
O DĚTECH
O ŠKOLE
O POLICAJTECH
O DOKTORECH
BÁSNIČKY
HÁDANKY
ČERNÝ HUMOR
O ZVÍŘATECH
O SPORTU
OSTATNÍ
HRY
VIDEA
OSTATNÍ
TOHLE JE A NENÍ VTIP ! ani nevím
TOHLE KOUPILA NÁRODNÍ GALERIE PRAHA OD Ringo Čecha.......................
ZA TOHLE INKASOVAL RINGO ČECH OD KNIŽÁKA 780000
no nevím co si mám o tom myslet
Vložil(a) Andrea G. (GREPIK) ID 15223 | zobrazit další vtípky
<< Magická koule | TOHLE JE A NENÍ VTIP ! ani nevím | NEJUŽASNĚJŠÍ FOTO SVĚTA.***** NENÍ TO VTIP. A NEMĚLI BY SE KOUKAT DĚTI. >>
(upozornit administrátory na porušení pravidel)
VTÍPKY MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem: 32 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>
Lenka P. (Boruv.ka) ID 58023, mimibazar.cz/boruv-ka (19.6.2009, 16:57)
Zadejte si to do google a v lidovkách zjistíte, že je to kec ;-) (H)
ODPOVĚDĚT
Hedvika E. (arcobaleno) ID 45171, mimibazar.cz/arcobaleno (1.6.2009, 15:53)
nemyslete si nic, protože to NENÍ pravda, tahle kachna se někomu ale krásně vydařila :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D Obraz namaloval Ringo Čech, ale obraz se nachází v Kanadě kde ho údajně koupila nějaká galerie, sám Ringo Čech ale neví zda to je vůbec pravda
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-DOn sám každopůádně neuvidí ani korunu, protože obraz do Kanady daroval.. :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D Národní galerie pravidelně zveřejňuje veškeré seznamy nakoupených děl, takže si informaci můžete snadno ověřit :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (MAIKLOVA) ID 43848, mimibazar.cz/noneta (28.5.2009, 22:19)
8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| ten popis pod obrazem mě teda dostal 8-| 8-| čáry máry
ODPOVĚDĚT
Michaela N. (Monchershop) ID 51390, mimibazar.cz/mishan (28.5.2009, 21:54)
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Kamila M. (Camilla) ID 5867, mimibazar.cz/camilla (30.3.2009, 21:09)
|:o) To je nejdražší 3,14 .....,kterou jsem viděla ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
ODPOVĚDĚT
Denisa K. (Trinity76) ID 62798, mimibazar.cz/trinity76 (30.3.2009, 21:34)
....ča ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
ODPOVĚDĚT
Gabriela K. (GabcaK) ID 6002 (30.3.2009, 21:36)
nebo ...ovina *-)Asi obojí ;-)
ODPOVĚDĚT
Denisa K. (Trinity76) ID 62798, mimibazar.cz/trinity76 (30.3.2009, 22:15)
:-D :-D :-D :-D neřekla bych to líp ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
ODPOVĚDĚT
Iveta P. (karca90) ID 21144, mimibazar.cz/karca90 (30.3.2009, 19:48)
já si myslím, že i zvířátka vědí, že je všechno v 3,14tchi :^) :^) :^)
ODPOVĚDĚT
Petruška v. (suchdolanda) ID 143305, mimibazar.cz/suchdolanda (30.3.2009, 18:44)
podle mě jdou zvířátka za matkou přírodou :-D :-D :-D
ODPOVĚDĚT
Petra B. (Pennn) ID 19233, mimibazar.cz/pennn (30.3.2009, 11:37)
Na obraze je jasně vidět horizontální rozdělení do dvou samostatných celků, které se navzájem vyvažují a doplňují, nebál bych se termínu harmonizují. Jedná se o zdroj světla, kopce a stavby v pozadí, a hlavní těžiště obrazu obklopené zvířátky v popředí. Obě části kompozice jsou citlivě odděleny řadou stromů a keřů.

I. Vrchní část obrazu
Na první pohled nás upoutá měsíc, který však může být i sluncem. Navíc je ohraničen konturou. Tato nejednoznačnost a spoutanost jasně sděluje, že o zdroj světla tu nepůjde.

Obě zříceniny, napravo i nalevo, jsou téměř totožné. Liší se jen barvou. Tím umělec naznačuje, že stavby, které stvořil ve své pýše člověk stejně jednou zchátrají a jejich význam upadne, na rozdíl od hlavního objektu na obraze.

Kostelík na kopci uprostřed symbolizuje důležitost duchovních hodnot, v protikladu s ubohými ruinami po jeho bocích. Co je dílem ducha přetrvává, co je dílem rukou chátrá.

Velmi důležití jsou i ptáci, které můžeme rozeznat na obloze. Vidíme letce bílé a černé. Bílí jsou ti, kteří již celý výjev viděli a letí zvěstovat zprávu o onom úkazu, černí jsou ti, kteří teprve přilétají onen div spatřit, ti teprve čekají na osvícení.

II. Spodní část obrazu
Hlavní objekt díla je mistrně umístěn v těžišti, v takzvaném zlatém řezu celého obrazu.

Nás ale zajímají zvířátka. Nejsou totiž vybrána náhodně. Probereme je odshora ve směru hodinových ručiček. Ale ne všechna, jen ta podstatná.

Začněme se zajíčkem nahoře, nad hlavním objektem. Zajíček se raduje. Má proč. Zaječí život je neradostný, věčné obavy a strach z ulovení. Jenže teď vidí zjevení, proti kterému jsou všechny strasti světa malicherné.
Bílá kočka vedle zajíčka působí vyrovnaně a klidně. Ví své.
Kuřátko je zmatené, neví co si o výjevu má myslet. Ale i ono tuší, že jde o něco mimořádně důležitého.
A tak můžeme pokračovat. Podivný srneček s jedním parůžkem, bachyňka, beránkoprase, černý kocourek, kozička, dva zajíčci, kobra, liška s uloveným mláďátkem, holub, bílý jelen, kňour s kly prorůstajícími tváře, šakaloliška, čáp a královna slepička (na hlavě nemá hřebínek, ale korunku).
Kolem těžiště obrazu pospolu sedí lovci i lovení, samičky i samečci, normální zvířátka i kreatury.
Důležité je také rozmístění. Podobná zvířátka jsou ve vzájemné opozici. Bachyňka naproti kňourovi, bílá kočka proti černému kocourkovi, kuřátko proti holoubkovi a tak dále. Toto nikoliv náhodné rozmístění má symbolizovat přírodní harmonii. Každý má své místo, ať už žere nebo je požírán, ať je chytrý nebo hloupý, ať je normální nebo bizarní.

III. Celková kompozice
Vrchní část obrazu je v protikladu se spodní částí. Ale protiklad není agresivní, naopak. Obě části se doplňují.

Zvířátka obdivují objekt, který je všechny přivedl na louku osvícenou sluníčkoměsíčkem.

Vládne porozumění a harmonie. A to jen díky hlavnímu objektu celého obrazu. A tak to podle autora má být.
ODPOVĚDĚT
Jana K. (janeml) ID 166710 (30.3.2009, 16:03)
Clovek, ked sa na to pozrie po tomto rozbore tak mu to zacne dávat zmysel. Mna by vsak este zaujímalo to, že či autor ked to kreslí sa nad tým takto zamýšla, alebo nakreslí co ho napadne a nejaký hlbší zmysel necha nech tam hladaju iný *-) *-) (tudledudle) (tudledudle) :-) :-) :-)
ODPOVĚDĚT
Denisa K. (Trinity76) ID 62798, mimibazar.cz/trinity76 (30.3.2009, 13:55)
No, když se na to člověk podívá takhle rozumně, hned je to menší 3,14čovina. To je z Vaší hlavičky? Smekám.... (L)
ODPOVĚDĚT
Petra B. (Pennn) ID 19233, mimibazar.cz/pennn (30.3.2009, 17:17)
Ne z mojí ne,když jsem to tu našla,tak jsem hledala smysl obrázku a našla jsem tohle jako nejlepší vysvětlení na internetu.Možná,že sám autor by se tomu vysvětlení smál :^)
ODPOVĚDĚT
Denisa K. (Trinity76) ID 62798, mimibazar.cz/trinity76 (30.3.2009, 17:30)
Už jsem si říkala, že jste nějaká zakuklená kritička uměleckých děl ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
ODPOVĚDĚT
Petra B. (Pennn) ID 19233, mimibazar.cz/pennn (30.3.2009, 11:26)
Tu černou kočičku to vůbec nezajímá.
ODPOVĚDĚT
Gabriela V. (gabrielin) ID 100907, mimibazar.cz/gabrielin (19.3.2009, 15:39)
No, taky si myslim, že snad to tak jednoduché nebude a obrázek má ukázat něco hlubšího. Myslím, že tím chtěl autor říct, že my (obyčejní lidé-zvířátka) věčně obdivujeme někoho nesprávného (pí..u), jinak si totiž VŮBEC nedovedu vysvětlit, že by tohle se zdravým, dokonce i s nezdravým rozumem vůbec někdo namaloval. A i kdyby to tak 100x bylo, tak stejně to nemá hodnotu ani padesátikoruny. No a ještě-jestli to tak skutečně je, tak taky nevím, proč zvířátka obdivují zrovna pohlaví ženské! :-$ ;-)
ODPOVĚDĚT
Lionka M. (Lionka) ID 147, mimibazar.cz/lionka (19.3.2009, 15:23)
jestli to není vtip,tak by mne zajímalo,co uměleckého v tom zástupce NG spatřuje a která komise toto mrhání peněz českých poplatníků schválila *-) *-) *-) *-)-dalas bych jim to zacvakat ze svého-mne jako poplatníka daně hrubě pobuřuje,že si něco takového dovolí někdo za státní peníze zaplatit (N) (N) (N) (N) (N)

jo a do schvalovacího konkurzního řízení na vedení NG bych dala povinné absolvování psychotestů :-$ :-$ :-$
ODPOVĚDĚT
Dagmar Ž. (emilek :-)) ID 144259, mimibazar.cz/emilekzadnik (19.3.2009, 13:46)
Já myslím, že stačí se na F. R. Čecha podívat, ne? Dyť on tam v podstatě nakreslil sám sebe ;-) ;-) ;-) A pan Knížák - to je přeci řiditel galerie, tak ten tomu umění muší rozumět *-) *-) *-) Oba dva jsou to co na tom obrazu +o(
ODPOVĚDĚT
Marcela B. (Marci75) ID 15583, mimibazar.cz/marci75 (19.3.2009, 13:31)
*-) *-) *-) *-) Kdyby tam místo "toho" nalepil svoji fotku a místo slova p..u napsal čů.... , bylo by to výstižnější +o( +o( +o(
ODPOVĚDĚT
Jana K. (Bylinka1) ID 86605, mimibazar.cz/bylinka1 (28.5.2009, 22:52)
:-D :-D :-D :-D :-D....tak tohle mě konečně rozesmálo-po tom šoku 8-|....
ODPOVĚDĚT
Michaela M. (MicalkaM) ID 75892 (19.3.2009, 12:04)
8-| 8-| 8-|jojo,na tohle peníze jsou, vaří se ve mně krev :-@ :-@ :-@. Támhle umírají chudáci dětičky(viz Kubíček a ostatní) jen jvůli tomu,že není dostatek peněz,aby testy na vhodného dárce byly vyhotoveny co nejdříve a tím se zvýšila šance na uzdravení!!! A tihle dva debilové si malujou takový krávoviny!!!Už nevědí roupama,jak se zviditelnit!!! Jejich díla jsou ubohá stejně jako oni sami. Kdyby radši šli makat do kolbenky,udělali by 100krát líp!!!
ODPOVĚDĚT
Andrea G. (GREPIK) ID 15223, mimibazar.cz/grepik (19.3.2009, 15:02)
(clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (Y) naprosto souhlasím :-(
ODPOVĚDĚT
Olga P. (Freya) ID 37220, mimibazar.cz/freya (19.3.2009, 10:42)
žeby Ringo nedostal *-) *-)
ODPOVĚDĚT
zuzana S. (luzinka) ID 95606, mimibazar.cz/luzinka (19.3.2009, 10:37)
No tak ten název to je teda husté :-o
ODPOVĚDĚT
VOJTĚCH B. (radostznakupu) ID 4003, mimibazar.cz/radostznakupu (19.3.2009, 9:42)
já bych řekla že se vsází na takovej ten paradox, když se v nějakym filmu objeví hrubý hlášky, tak si tím získá popularitu.. když se v nějaký písničce objeví nějaký hrubší spojení tak to všichni zpívaj, atd., takže tohle si myslím, mělo mít stejný efekt.. *-) ale co, věřím že se někomu líbí :-D
ODPOVĚDĚT
OLGA P. (laso) ID 62451 (19.3.2009, 8:47)
No tak ted jsem si i přečetla název obrazu a 8-| 8-| ale čemu se divím vždyt na tom obrazu to doopravdy tak je namalováno jenže stejně :-@
ODPOVĚDĚT
Radka S. (Amiska) ID 7377, mimibazar.cz/amiska (19.3.2009, 8:16)
ono takovych kousku v NG je vic - kuprikladu vyfocene hovno na chodniku. Knizak si vykupuje i vlastni dila, ma jich tam nekolik, vcetne toho hovna. Takze me to neprekvapuje, akorat to cloveka na@ere, ze na tohle penize jsou. :-S
ODPOVĚDĚT
Hedvika E. (arcobaleno) ID 45171, mimibazar.cz/arcobaleno (1.6.2009, 15:56)
Za svého ředitelování si Knížák do své galerie nekoupil žádné své dílo :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D Všechna svá díla galerii daroval a to je velký rozdíl. Však si to můžete ověřit..... (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F)
P.S. Knížáka opravdu ráda nemám, ale křivá nařčení také ne :-$
ODPOVĚDĚT
Denisa K. (Trinity76) ID 62798, mimibazar.cz/trinity76 (19.3.2009, 7:43)
Oba k@k@ti- Ringo ani Knížák opět nezklamali. Jsou to oba zakomplexovaní omezení debilové, kteří strhávají pozornost na to, že se snaží být zajímaví svou "originalitou". Ať se dají na EMO.....3,14čusové. Jejich sebevraždy by daňovým poplatníkům jen prospěly.....A co mě obzvlášť pohoršuje, proč znevažují atribut ženství a zvířátka raději neobdivují místo PÍČI nějakého ochablého čůráka.... :-@ :-@ :-@ :-@ (comp) (comp) (comp) (comp)
ODPOVĚDĚT
Jana K. (Bylinka1) ID 86605, mimibazar.cz/bylinka1 (28.5.2009, 23:04)
:-D :-D :-D (Y) (Y) (Y) (clamp) (clamp) (clamp)....a ještě to vysvětlení o řádek níž-taky výborný (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Helena B. (helenka2057) ID 134469, mimibazar.cz/helenka2057 (19.3.2009, 11:09)
:-D :-D :-D (Y) (Y)JEN JSEM NEVĚDĚLA JAK TO NAPSAT ;-)
ODPOVĚDĚT
VOJTĚCH B. (radostznakupu) ID 4003, mimibazar.cz/radostznakupu (19.3.2009, 9:40)
*-) no sice s nimi tedy nesympatizuji, takže jakoby souhlasím s vámi,..... ale takovéhle vyjadřování... 8-| (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT
Denisa K. (Trinity76) ID 62798, mimibazar.cz/trinity76 (19.3.2009, 10:17)
To není hrubé vyjadřování, to jsou hlavolamy :-))) A pokud jsem použila nějaké hrubší slovíčko, tak je to citace názvu obrazu a mužský ekvivalent k ní ;-) ;-) ;-) ;-) (H) (H) (H) (H)
ODPOVĚDĚT
Markéta P. (Mar-ky) ID 18997, mimibazar.cz/3dberuna (19.3.2009, 8:22)
Výstižné (clamp) obrázek kultury českého národa +o( to budou mít naše děti dědictví :-@ (6) 8-|
ODPOVĚDĚT
Celkem: 32 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu