končící aukce | návod na inzerci | časté otázky | podmínky inzerce | možnosti reklamy | kontaktujte nás... |
Inzeráty | Testování | Soutěže 1 | Hodnocení | Komentáře | Diskuse | Fotky | Magazín | Blogy | Návody | Bydlení | Poradna | Recepty | Vtípky |
Celkem: 574 (zobrazuje se 556-570) | << předchozí 1,.,33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 další >> |
O ŠKOLE |
pomsta je sladká.... |
jak se pomstít učiteli autoškoly |
PŘEJÍT NA ODKAZ |
Vložil(a) Veronika T. (xxxveronika) ID 3616 | zobrazit další vtípky |
KOMENTÁŘE (9) poslední: 28.11.2006, 21:25 | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O ŠKOLE |
šalina |
Syn arabského šejka se, Aláh ví proč, rozhodl studovat v ČR, konkrétně v Brně. Po měsíci píše domů: "Brno je krásný, lidé jsou tu příjemní a vůbec moc se mi tady líbí. Jen se občas trošku stydím, když přijedu do školy svým pozlaceným mercedesem, zaparkuju u školy a potkám některého ze svých profesorů, jak vystupuje ze šaliny.....tak je to docela trapné." Za pár dní mu příjde šek na milion dolarů a krátká zpráva od rodičů: "Nedělej nám ostudu a kup si taky šalinu!!!" |
Vložil(a) Jarmila M. (jahean) ID 4724 | zobrazit další vtípky |
KOMENTÁŘE (3) poslední: 26.7.2006, 15:37 | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O ŠKOLE |
Experti u maturity |
Maturitní zkoušky na jednom ústavu bychom s nadsázkou mohli oznacit za veselou taškarici, nebot prezentace vedomostí nekterých záku (zvlášte z ceského jazyka) byly obdivuhodné az patafyzické. Jest sice pravdou, ze ústav je zameren striktne technicky, ale nekteré základní znalosti by mely být pro záky samozrejmostí. Zastavíme se pouze u trí expertu, kterí svými sentencemi a holými vetami maturitní komisi zcela deklasovali. Expert c.1: Otázka: Levicove orientovaná literatura mezi válkami. Q: Která událost zaprícinila levicovou orientaci intelektuálu v Evrope? Byla to událost, která doslova otrásla svetem, jak napsal John Reed. A: No, já presne nevím.... Q: Vzpomente si na období První svetové války.... A: (nejiste) Titanic??? Q: (po vstrebání šoku) Které autory, ovlivnené VŘSR, znáte? A: Neznám... Q: Napríklad Jirí Wo....? A: Jirí Wo... Q: Jirí Wol...? A: (vítezoslavne) Wolker! Q: Co napsal Jirí Wolker? A: (po chvíli) Nevím... Q: A co takhle reportáze V zemi, kde zítra znamená vcera? Kdo je jejich autorem? A: Neznám.. Q: To nevadí, ale mohl byste nám alespon ríci, co autor myslel tím názvem ...kde zítra znamená vcera? A: (po chvíli) Oni meli asi jinej kalendár.... (komise odpadla) Expert c.2: Otázka: Karel Čapek a vedecko-fantastická literatura. Q: Tak nám nejprve povezte neco o Karlu Capkovi. A: Karel Capek byl synem lékare a mel bratra Josefa, který byl zrucným ilustrátorem.... Q: A dál..? A: ........... Q: Tak tady vidím, ze máte prípravu (pozn.: na dvoulistu linkovaného papíru bylo napsáno nekolik rádku: RU.R - presne takhle!), co to znamená? A: To je RUR... Q: Mohl byste o této divadelní hre ríci neco blizšího? A: Je o robotech... Q: A dál...? A: (ticho)... Q: Znáte nejaké jiné autory sci-fi? A: Já jsem nic necetl. Q: A videl jste alespon nejaký film s touto tématikou? V kinech jich nyní bezí nekolik. A: Já do kina nechodím. Q: Tady vidím, ze v seznamu cetby (honosný název pro cár papíru, kde bylo vypsáno 5 knih: Válka s mloky, Honzíkova cesta, Babicka, Robin a Bella a Sebastián) máte Válku s mloky, o cem tato kniha pojednává? A: O válce s mloky. Q: A kdo válcil s temi mloky? A: Jiní mloci. Q: No dobre a jinou knihu s podobným zamerením od Capka neznáte? A: Dva tisíce mil pod morem. (komise byla v rozkladu) Expert c.3: Otázka: Literatura doby husitské Q: Jaké autory doby husitské znáte? A: Jan Hus byl kazatel a kázal v Betlemské kapli, ze by lidi nemeli krást, protoze je to hrích a tak podobne. Q: Dál... A: A taky bojoval proti odpustkum... Q: Co jsou to odpustky? Víte? A: Odpustky? To nevím. Q: Co napsal Jan Hus? A: Jan Hus napsal Pokriky....... Q: (ceštinárka zustala v šoku, v duchu probírala své znalosti, zda neco neprehlédla) Co to jsou ty Pokriky? A: No, ty Hus skládal pro husity, aby jima zahnali krizáky na ústup, ti kdyz slyšeli pokriky husitu, tak utekli... Q: (ceštinárka zbelela, ptal se tedy prísedící) A kdy Jan Hus ty Pokriky napsal? A: Hus je napsal v Kostnici behem svého perzekvování a veznení a ven je pronášeli jeho prátelé, kterí ho tam chodili navštevovat, ve forme motáku... Q: (predseda se dusil smíchy, ceštinárka mela barvu krídového mramoru, prísedící se chechtal, taková geniální absurdita se jen tak neslyší, po chvíli se ceštinárka zeptala-chtela zachránit situaci, prisunula pred záka natištený text písne Kdoz su bozí bojovníci a pravila): Mohl byste rozebrat tento text? A: (zákovi se rozzárily oci ) To je pokrik!! (pravil nadšene) (komise hnila) Pak jsme se ješte dovedeli, ze Hus chudým bral a bohatým dával a ze ho spálili |
Vložil(a) Žaneta S. (U_drobka) ID 5339 | zobrazit další vtípky |
KOMENTÁŘE (4) poslední: 25.10.2006, 9:40 | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O ŠKOLE |
Kdo, já? |
"Pepíčku, řekni mi dvě zájmena." "Kdo, já?" "Výborně, Pepíčku." |
Vložil(a) Miluše T. (Rinna) ID 1849 | zobrazit další vtípky |
KOMENTÁŘE (0) | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O ŠKOLE |
Najdi si jiného kamaráda! |
Příjde pepíček domů ze školy a tatínek mu prohlíží žákovskou knížku a říká: "Proboha za co máš tu 5 z dějepisu?" a Pepíček říká to je kvůli Alexandru Velikém a maminka říká: "Tak si najdi jiného kamaráda když máš kvůli němu takové problémy!!!" |
Vložil(a) Miluše T. (Rinna) ID 1849 | zobrazit další vtípky |
KOMENTÁŘE (0) | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O ŠKOLE |
Mohu být potrestán za něco, co jsem neudělal? |
Ptá se Pepíček paní učitelky: "Mohu být potrestán za něco, co jsem neudělal?" Učitelka: "To v žádném případě!" Pepíček: "Tak to je dobře. Já jsem totiž neudělal domácí úkol!" |
Vložil(a) Miluše T. (Rinna) ID 1849 | zobrazit další vtípky |
KOMENTÁŘE (0) | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O ŠKOLE |
Jaká škola?????!!! |
Pepíček příjde domů a povídá mamince: "Mami, dneska jsme dělali pokus s dynamitem." "Dobře Pepičku, tak si nachystej věci do školy." "A do jaké školy???" |
Vložil(a) Miluše T. (Rinna) ID 1849 | zobrazit další vtípky |
KOMENTÁŘE (0) | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O ŠKOLE |
co když................. |
Úča se ptá:Pepo co uděláš když na záchodě vidíš pavouka?Nevím.Když zloděj vykradne banku?Nevím.Když tvoje babička nese těžký nákup?Nevím.Když půjdeš okolo pana řiditele?Nevim.Tak se doma zeptej.Na druhý den se ptá úča Pepi:tak co už znáš odpovědi na včerejší otázky?Ano.Když uvidím na záchodě pavouka,tak ho slušně pozdravím.Když uvidim pana řiditele,vezmu toaleťák a rozmáčknu ho.Když zloděj vykrádá banku,tak mu pomůžu.Když moje bába nese těžký nákup,zavolám policii. |
Vložil(a) Andrea P. (Ajkaa) ID 11983 | zobrazit další vtípky |
KOMENTÁŘE (0) | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O ŠKOLE |
pepíček |
Paní učitelka povídá dětem: "Děti, dám vám hádanku. Je to lesní zvíře, a když mu do názvu doplníte 'd', vyjde vám část těla. Co to je?" Když dlouho nikdo neodpovídal, prozradila: "No přeci laň. A po doplnění 'd' máme dlaň!" Na to Pepíček pošeptá sousedovi: "Hned jsem věděl, že to kuna asi nebude." |
Vložil(a) Veronika T. (xxxveronika) ID 3616 | zobrazit další vtípky |
KOMENTÁŘE (0) | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O ŠKOLE |
učitelka |
učitelka nakreslí na tabuli zeměkouli. "tak co jsem to nakreslila ?" ptá se dětí Přihlásí se Pepíček: "Prdel ?" Učitelka se rozpláče a vyběhne ze třídy. Za chvíli přiběhne ředitel a křičí: "To se dělá, dohnat učítelku k slzám ? A kdo nakreslil tu prdel ?" |
Vložil(a) Lukáš V. (škodovák) ID 14476 | zobrazit další vtípky |
KOMENTÁŘE (1) poslední: 30.4.2006, 23:57 | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O ŠKOLE |
Prase |
"Jakého rodu je prase, Jendo?" Ptá se učitel žáka. "Prase je rodu..." "Pomohu ti. Říká se ten prase, ta prase nebo to prase?" "Říká se ty prase pane učiteli." |
Vložil(a) Andrea K. (anda22) ID 4274 | zobrazit další vtípky |
KOMENTÁŘE (0) | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O ŠKOLE |
Pisemna prace |
Vložil(a) Petra V. (petuska) ID 1278 | zobrazit další vtípky |
KOMENTÁŘE (2) poslední: 9.4.2006, 21:55 | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O ŠKOLE |
Trpělivá paní učitelka ???? |
Paní učitelka ve školce pomáhá chlapečkovi s obouváním bot. Oba tlačili, tahali, ale pořád se do těch botiček nemohli dostat. A kdy se to konečně podařilo, tak si oba upocení sedli, chlapeček se podíval na boty a říká: "Paní učitelko, my jsme dali botičky obráceně." Paní učitelka se také podívala a skutečně, boty byly obuty obráceně. Zachovala klid, znovu je sundala a znovu je rvali na nohy. Tentokrát správnou botu na správnou nohu. Potom se chlapeček podívá na boty a říká: "To ale nejsou moje botičky." Učitelka se kousla do jazyka a místo toho, aby na něj zařvala: "To jsi, ty hovado, nevěděl dřív?", s námahou zase botičky sundala. Kdy byly boty dole, povídá chlapeček: "To jsou botičky mého bráky. Maminka říkala, e je teď budu nosit já." Učitelka u nevěděla, jestli se má smát nebo plakat a znovu pomohla chlapečkovi do bot. Kdy mu po té úporné práci pomáhala do kabátu, tak se zeptala: "Kde má rukavičky?" Chlapeček odpoví: "Rukavičky mám schované v botičkách." |
Vložil(a) Petra Šímová (Petra (Kája + Honzík) ID 3706 | zobrazit další vtípky |
KOMENTÁŘE (1) poslední: 24.5.2006, 11:25 | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O ŠKOLE |
Moderní slovní úloha II. |
Osobní automobil Mercedes s ožralým fotbalovým reprezentantem vyjede v čase T=0 z Prahy k hraničnímu přechodu Rozvadov. V čase T+40 min. vyjede z Rozvadova Audi A8 vezoucí ministra. Mercedes se pohybuje průměrnou rychlostí 160km/h a Audi 145km/h. Mercedes musí třikrát zastavit policejní kontrole. Policisté požadují úplatek, protože řidič překročil rychlost jízdy. Jednu minutu trvá předání úplatku a tři minuty vyhledání a podepsání plakátu pro policistova syna. Vlivy zrychlení a zpomalení za a před policejní hlídkou zanedbejte. Audi nezastavuje, a to ani na semaforech. Setkají se oba oba vozy v rozestavěném úseku dálnice u Plzně, kde je vadné dopravní značení? (Pomůcka: Z Prahy do Plzně je 90km a z Plzně na Rozvadov 60km). |
Vložil(a) Marcela Š. (marcela1s) ID 5109 | zobrazit další vtípky |
KOMENTÁŘE (0) | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
O ŠKOLE |
Moderní slovní úloha I. |
Pepan prodává na základní škole drogy. Na jednom jointu má zisk 20 Kč, na jedné dávce perníku 100Kč a na jedné dávce heroinu 200Kč. Ve třídě je 25 žáků, z nichž 15 kouří trávu, pět užívá pervitin a pět heroin. Protože marihuana není návyková, kupují huliči dva jointy denně a další feťáci jednu dávku denně. Jaký čistý zisk dosahuje Pepan, když: - 10% ze zisku platí řediteli školy - 20% ze zisku platí obecnímu policajtovi - učiteli musí prodávat trávu bez zisku Vyjádřete v % změnu Pepovy ekonomické bilance, když po návštěvě Dr. Doudy a Presla začne všech 25 žáků hulit trávu a jeden heroinista přejde na metadon, který se dostane jen v Drop-inu |
Vložil(a) Marcela Š. (marcela1s) ID 5109 | zobrazit další vtípky |
KOMENTÁŘE (0) | PŘIDAT KOMENTÁŘ |
Celkem: 574 (zobrazuje se 556-570) | << předchozí 1,.,33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 další >> |