Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Silvie S. (siskorepka) ID 251810
mimibazar.cz/siskorepka
Oblast: Valašské Meziříčí
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 14.10.2009
Naposledy: 30.4.2024 9:01 včera
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
73277789
DIČ CZ7557255486
HODNOCENÍ 1502
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
PŘI OBJEDNÁVCE NAD 2500 KČ POŠTA ZDARMA ZBOŽÍ REZERVUJI 4 PRACOVNÍ DNY, DÉLE NA PLATBU NEČEKÁM, NEMĚNÍM ZA VAŠE VĚCI, POUZE PRODÁVÁM A CENY PLATÍ UVEDENÉ, POKUD VÁM PODMÍNKY A CENY NEVYHOVUJÍ, ZBOŽÍ NEOBJEDNÁVEJTE, DĚKUJI ZA POCHOPENÍ .......
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milí nakupující,
zboží pouze prodávám, neměním. O cenách nesmlouvám.
Zasílám pouze doporučeně, výjimku dělá jen zboží nižší hodnoty, které mohu zaslat obyčejně, a to pokud si to nakupující přeje-na vlastní riziko. Je to na naší vzájemné domluvě.
Na dobírku nezasílám-už se mi to vymstilo.
Použité oblečení prodávám zásadně čisté a pokud možno i vyžehlené.
Ke stavu věcí uvádím vždy pravdivé skutečnosti co se týče vzhledu.
Děkuji za pochopení.
***************************************************************************************************

NOVÉ ZBOŽÍ: dodáváno s paragonem, záruka na zboží 2 roky

Vaši objednávku se snažím co nejrychleji vyřídit, balíček obvykle zasílám v den připsání platby na účet, maximálně však do druhého pracovního dne.
Pokud se platba ze strany kupujícího neuskuteční do 4 pracovních dnů po objednání zboží, dávám zboží zpět do prodeje a zájemce anuluji. Výjimkou je pouze předchozí vzájemná domluva, když např. kupující požaduje počkat s platbou třeba do mateřské.

STÉLKY: Stélky jsou měřeny mnou-držte se prosím uvedených údajů. Pokud si přejete přeměřit, mohu přeměřit, s velikostí ráda poradím.

OBUV PRO DĚTI DO 4 LET: U nejmenších dětí, přibližně do věku 4 let, jsou v klenbě nožní tukové polštářky protkané pružným a pevným vazivem, které chrání vyvíjející se nožní klenby před zatížením. Je tedy zbytečné vybavovat obuv pro nejmenší děti komponenty pro podporu klenby.

REKLAMACE: Nezapomeňte prosím, že záruční doba a životnost obuvi jsou různé pojmy. Životnost obuvi ja dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním užívání může být životnost obuvi kratší než záruční doba. Zboží na reklamaci musí být zasláno čisté a s dokladem o koupi. Lhůta na vyřízení je 30 dnů-počínaje dnem, kdy bylo zboží převzato dodavatelem.
Reklamace se nevztahuje např.na opotřebované suché zipy, prochozené podrážky nebo okopané špice.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ: Vrácení zboží je možné do 14-ti dnů od přijetí. Co se týče poštovného-hradí jej příjemce, vracím pouze hodnotu zboží. Výjimku tvoří zboží, které by bylo vráceno v případě, že se jedná o pochybení ze strany dodavatele-pak vracím na účet částku i s poštovným, která byla poukázána na účet. Částku za vrácené zboží posílám na účet v den, kdy zboží od kupujícího přišlo nazpět.

VÝMĚMA ZBOŽÍ: V případě, že nesedí velikost či typ, je možná výměna po předchozí vzájemné domluvě, poštovné hradí příjemce.

POŠTOVNÉ: u objednávky nad 2500 Kč je poštovné zdarma-týká se to platby předem na účet u doporučených zásilek-nikoli u dobírek nebo balíku Do ruky), do 2500 Kč účtuji 99 Kč, u dodání přes Zásilkovnu je poštovné u platby předem 87 Kč a u dobírky 118 Kč.
Pokud by došlo ke vrácení zboží a poštovné bylo u objednávky zdarma, tak vrácení částky za zboží bude o poštovné poníženo.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY: pokud je objednávka zrušena do 24 hodin od jejího vzniku, akceptuji to. Pokud je to déle a je to navíc po mé urgenci k platbě-bohužel uděluji negativ.

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (bod 5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/


Můžete navštívit i můj KAMENNÝ OBCHOD s dětskou obuví, který najdete přímo ve Valašském Meziříčí na ulici Pospíšilova 836.
Otevírací doba je po-pá 8:30-17:00, v sobotu 8:30-11:30.

Všechno co inzeruji mám SKLADEM.

Všem, kdo navštíví mé stránky, přeji příjemný nákup. Budete-li spokojeni, potěší mě Vaše hodnocení.

IČO: 73277789
DIČ: CZ7557255486
Podnikatelské oprávnění je zapsáno v živnostenském rejstříku.
Podmínky byly naposledy upraveny: 19.9.2022, 9:13
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu