PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
ZBOŽÍ SKLADEM:

Veškeré dětské oblečení je skladem a bude odesláno do dvou pracovních dní od připsání platby na účet.

Zboží značkové je na objednání, pokud není psáno přímo u inzerátu slovo SKLADEM.


PLATBA:

Počkejte si na podklady pro platbu, kde bude uvedeno č.ú. a VS pro jednodušší identifikaci vaší platby.
Platbu lze pouze vkladem na účet.

STORNO OBJEDNÁVKY:

Objednávku můžete bez udání důvodu do 24hodin stornovat a to buď
e-mailem: radka.ryzova@centrum.cz, info@odevyprodeti.cz
telefonicky: 605443257

POŠTOVNÉ A ZASLÁNÍ BALÍČKU:

Poštovné je stanoveno dle rozměrů a váhy balíčku:
Poštovné doporučeného balíčku (50,- Kč)
Poštovné většího balíčku - zboží do 550,- Kč (75,- Kč)
Poštovné cenného balíku - cena zboží nad 550,- Kč (85,- Kč)

Balíček odesílám doporučeně nebo jako pojištěný balík

Jako obyčejný dopis zasílám na vaše riziko.
Na dobírku nezasílám
Paragon – doklad o prodeji bude přiložen na vyžádání.

Pokud víte, že jsem balíček odeslala, ale k Vám ještě ani po týdnu nedorazil, je hodně pravděpodobné, že se po cestě někam zatoulal. Informujte mne prosím o takovém stavu mailem. Případnou ztrátu budu řešit já s Českou poštou! Lhůta stanovená Českou poštou na vyřízení je 30 dní, když se ani po této lhůtě balíček nenajde, vracím vám samozřejmě celou částku včetně poštovného zpět na Váš účet. O celém průběhu Vás budu informovat mailem!!!!


SPORY:

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

TERMÍNY DODÁNÍ A DORUČENÍ

Balíček odesílám do dvou pracovních dnů od obdržení platby a budu vás o tom mailem informovat. Budu ráda, pokud mi potvrdíte, že v pořádku došel.


REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ, VRÁCENÍ POŠTOVNÉHO:

1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY do 14 dnů

můžete vrátit zboží do 14 dní od obdržení bez udání důvodu (nepoškozené, v původním stavu, s visačkami a s paragonem).
Obchodník si může strhnout svoje náklady, ale jen tehdy, když mu to umožňuje zákon a dle § 1831 zákona č. 89/2012 Sb. zákon toto umožňuje.
Částka je paušálně stanovena na 59,- Kč ( jedná se o náklady spojené se znovunaskladněním a kontrolou stavu zboží, administrativní a bankovní poplatky, cestovné na poštu, práce spojená s uvedením zboží do bezvadného stavu ).
Vrací se cena zboží plus cena dopravy směrem k zákazníkovi - je možnost vrátit nejnižší MOŽNÉ poštovné(dopravu) pokud nabízíme výběr - tedy takové poštovné, jak nejlevněji by šlo zboží poslat kdyby si zákazník nevybral jiné (tady je myšleno třeba rozdíl mezi jednotlivými kurýry atd. - když jde balík poslat jen jako balík tak nemůžu vracet cen za dopis)

2. REKLAMACE V ZÁKONNÉ LHŮTĚ (2 roky)

Pokud má zboží zjevnou vadu, která brání použití a nebyla uvedena v nabídce, má zákazník právo na zaplacení ceny zboží a to včetně poštovného za jeho zaslání zpět k prodávajícímu.
pokud se nakonec vrací cena zboží (což je nyní v novém zákoníku až poslední možnost - plus je nárok pouze takové náklady - jaké vynaložil zákazník při vracení ) tedy pošta zpět

3. ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU

je to čistě na morálním hledisku a dobrém jménu firmy jestli vrací obě poštovné:
a) zákazník vrací zboží hned po přijetí (vinou prodávajícho špatně poslanou barvu, jakost, velikost , s vadou atd.- pokud je to moje vina vracím obě, pokud mi přijde KOMPLET balíček (ne že dvě věci si z balíčku necháte a jednu vrátíte, v tomto případě vám proplatím poštovné směrem od vás ke mně)
b) rozpor třeba na 5 měsíců nošené bundě - stejně jako při reklamaci

4. DOVĚTEK

Vrátit lze i nové zboží, které není v původním obalu, nemá visačky a bylo použito. V tomto případě má prodávající možnost odečíst z vrácené částky cenu za opotřebení tohoto zboží.
Platba zpět k zakázníkovi se provádí výhradně na účet (ne poštovní poukázkou na jméno).



OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ:

Prodejce je nucen shromažďovat některé osobní údaje jako je jméno a adresa zákazníka.
Tyto údaje slouží pouze k vyřízení objednávky a realizaci dodávky objednaného zboží.
V žádném případě nejsou tyto údaje žádným dalším způsobem nikterak zpracovávány a poskytovány třetím osobám.

ZÁRUČNÍ LHŮTA:

Záruka na nové zboží 2 roky.

Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.

OBJEDNÁVKY:

Vaše objednávky a maily odpovídám během 24hodin,..pokud budu mimo PC vždy dávám dopředu vzkaz o mé nepřítomnosti.
Pouze DOTAZ NENÍ REZERVACE !!


UKONČENÍ OBCHODU:

Po obdržení balíčku prosím o zprávičku nebo hodnocení, že balíček v pořádku přišel.
Pokud se do 14 dní od mého odeslání neozvete, považuji obchod za uzavřený.


PRODEJCE A ZODPOVĚDNÁ OSOBA:


Radmila Rýzová, DiS.
IČO : 76613941

SÍDLO PODNIKÁNÍ:

Jasenická 1796
755 01 Vsetín
email: radka.ryzova@centrum.cz


Provozní doba:
PO-PÁ 8.00 - 20.OO

NEJSEM PLÁTCE DPH !!!

!!!! PROSÍM U OBJEDNÁVKY UVÁDĚJTE ADRESU !!!!






VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY:

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát
RADMILA RÝZOVÁ, DiS., Jasenická 1796, Vsetín, 75501
info@odevyprodeti.cz

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:

Datum objednání:

Datum obdržení:

Jméno a příjmení:

Adresa:


Podpis:

Datum:
Podmínky byly naposledy upraveny: 1.6.2017, 9:43
© 2004-2017 Affectio s.r.o. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Kontakt | Facebook