Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

VTÍPKY - MATKA SE ŽELEZNÝMI NERVY

VŠECHNY VTÍPKY
O ŽENÁCH
O MUŽÍCH
O ALKOHOLU
O SEXU
O DĚTECH
O ŠKOLE
O POLICAJTECH
O DOKTORECH
BÁSNIČKY
HÁDANKY
ČERNÝ HUMOR
O ZVÍŘATECH
O SPORTU
OSTATNÍ
HRY
VIDEA
VIDEA
MATKA SE ŽELEZNÝMI NERVY
.....TY BLÁHO,......
Vložil(a) Gabriela K. (personal) ID 58283 | zobrazit další vtípky
<< SUPROVÝ INZERÁT "NA CHLAPA" | MATKA SE ŽELEZNÝMI NERVY | KDO JSTE ŠKODOLIBEJ,...TAK MRKNĚTE! :-))))) >>
nahlásit
VTÍPKY MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem: 42 (zobrazuje se 1-20)1, 2, 3 další >>
andrea t. (andy77) ID 40311, mimibazar.cz/andy77 (3.2.2009, 20:27)
Nu já bych to nedokázala ani omylem i když......????Nikdy neříkej nikdy!!!!Jen jsem nějak nepobrala proč bylo to dítko oblečené??A mimo jiné děti v bývalém Rusku od pidi věku uměli takové věci pod vodou,že rozum stojí,takže dobré vedení a dítě se nikdy vody bát nebude!!!!!! (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (L)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Lucie K. (Lucie K.) ID 54703 (3.2.2009, 18:37)
8-| 8-| 8-| 8-| ty brďo,tak ta teda má nervy :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o,ale kdyby to dělala s mým synek tak ji (box) (box) (box) (box) (box) (box) (box)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Radka D. (RADˇA) ID 36431, mimibazar.cz/radadolezalova (3.2.2009, 19:11)
TAHLE INSTRUKTORKA , VÍ CO DĚLA A MAMINKA SNÍŽILA PŘIPADNÉ UTONUTÍ SVÉHO DÍTĚTE NA MINIMUM :-$ :-$ VE ZÁPADNÍCH ZEMÍCH JE NEJČASTĚJŠÍ SMRT DÍTĚTE UTONUTÍM,TOHLE JE DOBRÁ VĚC JAK TOMU PŘEDEJÍT (Y)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Veronika V. (verju) ID 17532, mimibazar.cz/verju (17.7.2008, 22:15)
Týýjo, to je úžasný ! Fakt zírám :-$, malej je velkej borec (clamp), poklona oběma (child2)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Zuzana D. (Zuzalenka) ID 58566 (17.7.2008, 21:47)
po shlédnutí jsem si říkala, oc to je za matku tyranku (box), až po přečtení komentářů jsem pochopila :-$ :-$ :-$
ODPOVĚDĚTnahlásit
Gabriela V. (gabrielin) ID 100907, mimibazar.cz/gabrielin (16.7.2008, 16:39)
http://www.youtube.com/watch?v=YMv2yvOmxTE&feature=related (clamp) (Y) (clamp)
tohle mi kdysi přišlo na mail, myslím, že je také velmi zajímavé. Je to reklama na kurzy plavání. Je to natáčené, takže děťátko není samo, ale vypadá to tak. Je to super.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Romana Viktorie M. (KriOn) ID 170116, mimibazar.cz/romana-mynarikova (3.2.2009, 21:04)
Zajímavé to je, hlavně to že nechají dítě 5 minut ve vodě volat :-SJá vím, že to svým způsobem naučné ale bylo mi ho pěkně líto. Na druhou stranu, mě překvapilo, že se smál, když ho tatínek zvedl :^)Nepřišlo mi to už tak drastické :-$Těžko říct, má to svoje PRO ale i PROTI :-)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Silvie S. (Skramuška) ID 5847, mimibazar.cz/skramuska (6.7.2008, 13:01)
Tak mi to po precteni diskuse neda - vazne si nekdo muze myslet, ze plavani deti je teror, ktery si zaslouzi volani socialky? Schvalne jsem k sobe do rodinnych vlozila jednu fotku syna, kdyz byl na tydennim plavacim pobytu. Je mu pul roku a pod vodou vypada spokojene. Ted jsou mu tri, plavat uz umi sam a jsem za to rada. Ne, ze bych ho nehlidala, ale vim, ze kdykoli spadne do vody, okamzite se zorientuje, vyplave na hladinu a smeruje ke brehu, proste nepodlehne panice.
Ta ukazka je super, nevidim duvod, proc by melo byt divne nechat dite takto padat do vody, kdyz je nacvicene a navic je kolem spousta lidi.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Radka Blažejová (Sismi) ID 49643, mimibazar.cz/sismi (6.7.2008, 8:10)
Tak takové průpravě (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp).Pro mimčo je to super do dalšího života.My chodíme na plavčo už půl roku a toto se nám zatím nikdy nepodařilo.Takže jen tiše závidím (flower)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (6.7.2008, 17:51)
Každé mimčo se učí jinak rychle, a pro ty pomalejší je celé učení mučení, do té doby, než se to naučí. A když to trvá příliš dlouho, tak to může být až týrání .Když si dospělák něco umane, mimino se neumí bránit. 8-|
ODPOVĚDĚTnahlásit
Gabriela M. (gabana) ID 20983, mimibazar.cz/gabana1 (2.7.2008, 23:40)
Teda před paní skláním a je to skvělé. (Y) (Y) (Y) Docela mě zaráží ty komentáře...vždyt na okna dáváme také pojistky,aby dítě nevypadlo...pak se to jednou stane a už se tu píše...."no to nechápu,jak se to mohlo stát,proč nemá na oknech pojistky","proč tomu nezabránila" a pod. 8-| 8-| 8-| Vždyt tohle je to samé,dítě nádherně reaguje na situace,které můžou nastat a umí si poradit. (Y) (Y) (Y) Jinak,že tady píšete,že ho to budete učit v klidu a v pohodě...jenže to je také nějaký čas,než se naučí plavat a tohle mimčo si bude i za rok,dva,tři pamatovat,co dělat,když do té vody náhodně spadne.Tohle není vůbec o plavání,ale o sebezáchově.A hlavně má jistotu,že se do té doby než se doopravdy naučí plavat,tak se stopro neutopí. |:o) |:o) |:o)Myslím,že o tom by mohla dost vyprávět jedna paní tady na mmb,která má chlapečka díky takové nehodě v bdělém koma.Vybírali se na ni i tady před časem penízky,aby malého mohla mít vůbec s přístroji doma.Kyž mu byl rok,tak se jim topil v jezírku,tudíž žádný bazén u růžového domu a určitě neseděla doma na gauči.Stačila pouze pověstná sekunda a neštěstí bylo na světě.A kdyby Pavlíček něco podobného uměl,tak by měl velikou šance ted běhat se stejně starými vrstevníky a ne být odkázan na přístroje. :'( :'( :'( Necháváme děti očkovat před kdečím,dáváme jim chrániče a přilby,dáváme pojistky na šuplíky a okna,ale něco tak užasného jako je ochránit před utonutím nám příjde drastické a nenormální a na sociálku *-) *-) *-) Je mi z toho smutno +o( Mě jen mrzí,že v mém okolí není nějaký takový kurz,protože mi příjde stejně důležitý jako zrovna třeba to očkování :-(
ODPOVĚDĚTnahlásit
Petra M. (pett*) ID 81, mimibazar.cz/pett (5.7.2008, 22:54)
Gábi, super, podepíšu se vám pod to. S oběma dětmi - 4 a necelé 2 roky - chodím od jejich 5 měsíců na plavání, ale tam toto bohužel neučí. Naopak, plavání s miminama je sice super, ale výsledkem je to, že děti nemají absolutně žádné zábrany :-( vrhají se do vody bez ohledu na to, jak je hluboká či mělká a zdaleka nedokážou to co mimčo v tom klipu. Kdyby k něčemu došlo, myslím, že by pěkně zazmatkovaly oba a dobře by to nejspíš nedopadlo. Mimochodem 4letá dcera umí z kurzů krásně skákat šipku, bohužel mi ji tuhle skočila i v dětském brouzdališti :-(((( jen zázrakem to nedopadlo tragicky.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ivana K. (korivana) ID 79626, mimibazar.cz/korivana (3.7.2008, 8:35)
(clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Šárka Ž. (Šarda) ID 95180, mimibazar.cz/sarkazal (3.7.2008, 7:06)
Gabino smekám před vámi (*),napsla jste přesně to co si myslím i já [A].Máme doma u baráku rybníček a rozhodně nebydlíme v růžovém zámku a nejsme asocioálové,jen je manža rybář a rybník si pořídil dřív než dítě,od té doby co jsem četla o Pavlíkovi se bojím že nám tam malej spadne a stane se stejné neštěstí.Občas mám pocit že tady některé mamink žijí ve vduchové bublině a s nimi jejich děti,ale nejdej bože aby jim ta bublina praskla.I když se snažíme být mamy na plný úvazek tak nikdy nejsme se svými dětmi na 100%,někdy jdeme na záchod nebo se prostě jen zadíváme jinam.No i když tu bude spousta maminek který na záchod nechodí a mají oči jen pro své dítě
ODPOVĚDĚTnahlásit
Tereza F. (tris) ID 140766, mimibazar.cz/terushort (2.7.2008, 23:39)
no teda to je neco ja bych takovy nervy nemela ale smekam (child2) (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Helena H. (vlocka1) ID 10034, mimibazar.cz/vlocka1 (2.7.2008, 23:25)
Možná to vypadá drsně a pro maminy, které s dětma nechodí plavat i nepochopitelně, ale tohle je prevence a možná tím ta maminka tomu prckovi do budoucnosti zachránila život. (plavec)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Markéta F. (CATWALK) ID 41117, mimibazar.cz/ketka (2.7.2008, 22:15)
Za mě ani náhodou,já volím přirozené učení souměrné s věkem. Nedokázala bych si tam sním házet jak s gumovým míčem. A už se na to těším jak budu malýho učit až povyroste,žádný extrémy,všechno v klídku (flower)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Michaela R. (Kkendy) ID 52314, mimibazar.cz/kkendy (2.7.2008, 22:33)
ale pro děti je přirozený,že po porodu plavou.Mají ten reflex ještě z bříška.Postupem času je opouští.A učení plavání v pozdějším věku už neni přirozený *-)Ano,tadle ukázka je extrém,taky bych to nedělala,ale chodila jsem s malým na kurzy plavča a byl to nejštastnější dítě.Vodu prostě miluje :-)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Markéta F. (CATWALK) ID 41117, mimibazar.cz/ketka (3.7.2008, 7:31)
tak to vím, nepsala jsem ovšem,že není pro novorozence přirozená tato dovednost,je to úžasný ,ale taky se pořádně neví,čím je to způsobené atd... Mluvila jsem o přirozenosti v tom smyslu,že matka své dítě chrání,je k němu něžná (aspon v období novorozeneckém ;-) ), používá intuici a ta mě opravdu nikdy neradila tuto metodu. A máte vůbec některá z Vás přesvědčení o tom,že pokud toto budu dělat s novorozenci bude od té doby každý z nich umět plavat? Ráda si o něčem takovém přečtu-hodte odkaz....
ODPOVĚDĚTnahlásit
Hana B. (brundice) ID 2897, mimibazar.cz/brundice (5.7.2008, 22:56)
Tohle ale není o plavání,ale o sebezáchově,obdivuji tu maminku,že na to má...já bych to asi nedokázala,ale je to do života ta nejlepší průprava před utonutím. (clamp) (child2)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (5.7.2008, 23:46)
:-$ :-$ :-$ale třeba tohle mimino ani nemělo napsané v knize života, že se utopí. Může ho čekat smrt na poušti žízní, nebo spadne ze stromu atd. *-)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Gabriela M. (gabana) ID 20983, mimibazar.cz/gabana1 (6.7.2008, 0:00)
To může,ale určitě min.do pěti let se na tu poušt nebo strom asi nedostane.Takže sice může hrozit zase cokoliv úplně jiného,ale to,že se neutopí má aspon posychrované. :-D :-D :-D :-D :-D
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (6.7.2008, 0:25)
*-) *-) *-)já mám zkušenost, že se stane vždy to, co není posichrované = zákon schválnosti. Podle mně je nejúčinnější životní úrazová pojistka = to se jako naschvál nic nestane (child2)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Zuzana K. (zuzikorka) ID 41067, mimibazar.cz/zuzikorka (2.7.2008, 21:53)
(clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) tak to je paráda - to je to miminko, co tu frčel odkaz - jak si samo otevřelo dveře - hupslo do bazénu nebo rybníčku - ted nevím a takhle pěkně tam leželo.... fakt super - my tedy chodíme na plavčo - ale prtata jsou na mě jako klíštata... (child2) (child2) - jak skočí do vody, už je mám na sobě... běda, jestli je tam nechám chvilku... (clamp) (clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Monika K. (MonnaK) ID 47857, mimibazar.cz/monnak (2.7.2008, 21:12)
:-o :-o :-o teda zírám....
ODPOVĚDĚTnahlásit
Petra M. (macek84) ID 25289 (2.7.2008, 21:05)
Na tohle bych nervy neměla já se třepu jen když mám neteři přelít kelímek s vodou před hlavu ;-) radši jí učím lumpárny :-p jako dítě jsem nemohla chodit plavat ze školou byla jsem pořád nemocná a plavat jsem se naučila na dovolené vběhla jsem do vody a ouha nedosáhla jsem na dno tak jsem kopala jak vzteklá máchala rukama ale to už mi přece jenom bylo víc jak pár měsíců (child2) podle mě je dobře když se dítě učí plavat od mala nejen jako prevence ale je fakt že jako starší už se to učí hůř tak samo jako jezdění na kole (kolo)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jitka P. (natynka.z) ID 27903, mimibazar.cz/natynkaz (2.7.2008, 20:21)
(clamp) (clamp) (clamp) (clamp) Tleskám takovéto mamince, která dokáže své dítko něco takovéhleho naučit. (Y) (Y) Pohled na to není sice moc pěkný, ale..... (L) Podle mě je lepší prevence než zákazy, nákazy. :-)A i když si někdo řekne, že doma bazén nemá (child2), tak to přece neznamená, že se dítko nikdy k vodě u někoho (někde) nedostane. :-p Je to pouhá setina vteřiny a může se stát cokoliv.... +o( Takže já jsem pro. (clamp)
Taky jsme chodili od malička plavat a bylo to super. (Y) Výcvik nevypadá vůbec tahle strašně, ale je tam pohodička. (L)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jitka Z. (Jitule5) ID 52863, mimibazar.cz/jitule5 (2.7.2008, 20:06)
Ahojk mamulky a matky se železnými nervy. Ještě jsem nestihla pročíst vaší debatu, ale můj názor na tohle je celkem z praxe. S (X) plaveme od půl roku. Není nad to tohle malé dítko naučit. Nikdy nevíte, kde vám hupsne do vody a tohle je jediný a ZARUČENÝ způsob jak dítko naučit se neutopit. Ať už máte bazén či nemáte tohle je základ k vodě.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Michala F. (misuuu5) ID 8296, mimibazar.cz/misuuu5 (2.7.2008, 20:02)
to musí mít stres :-o 8-| 8-|
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jitka Z. (Jitule5) ID 52863, mimibazar.cz/jitule5 (2.7.2008, 20:07)
Myslím, že ani pro jednoho to stres není +o( dítko to nádherně umí a maminka může být v klidu, že se jí dítko v životě neutopí.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Nikola K. (Nikis.) ID 12287 (2.7.2008, 20:13)
v životě neutopí? No nevím, i dospělý člověk který umí plavat se utopí, když vdechne vodu :-S :-S :-S
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jitka Z. (Jitule5) ID 52863, mimibazar.cz/jitule5 (2.7.2008, 20:14)
Jasný, že jo, ale tohle dítě má šanci na sebe upozornit.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Dagmar B. (byzonka) ID 113580, mimibazar.cz/byzonka (2.7.2008, 20:09)
I kdyby tohle moje dítko umělo,stejně bych nemohla být v klidu (L)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Kat J. (funkymama) ID 43507 (2.7.2008, 20:20)
jenže to nebudete NIKDY (F)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Dagmar B. (byzonka) ID 113580, mimibazar.cz/byzonka (2.7.2008, 20:22)
Máte pravdu,NEBUDU (mamca)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Kat J. (funkymama) ID 43507 (2.7.2008, 20:28)
možná to bylo špatně pochopeno....nemá to fungovat jako.."plavat umíš,tak si běž hrát na zahradu,já si zatím dám šlofíka" ;-) spíš další sychr....a stejně jich není dost...nikdy nebude,pořád se budem bát (F)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Dagmar B. (byzonka) ID 113580, mimibazar.cz/byzonka (2.7.2008, 20:31)
Přesně (L)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jitka Z. (Jitule5) ID 52863, mimibazar.cz/jitule5 (2.7.2008, 20:12)
Tak to já jsem. Naše malá ve svých 3,5 se udrží ve vodě úplně bez problémů, bez jakých koliv pomůcek a já jsem naprosto v klidu, když jsem třeba u známých na bazénu. Vím, že se mi nemůže utopit.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Martina A. (Maňáková) ID 61411, mimibazar.cz/manakova (2.7.2008, 20:14)
tak to mám i já.... obě děti 4,5 + 3 roky sami skáčou pod vodu, potápějí se a jsem "relativně" v klidu, protože vědí, co mají dělat... (child2) (plavec)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Martina H. (avonamfoh) ID 30897, mimibazar.cz/avonamfoh (2.7.2008, 19:35)
Nedá mi to, abych také nenapsala svůj názor. Jsme tu většinou mámy a jako takové i my někdy musíme mít nervy ze železa, abysme ta naše dítka zvládly a ochránily od všeho zlého. Je to smutné, ale je strašně moc dětiček, které se bohužel dospělé¨ho věku nedožijí. Ať už jsou důvody jakékoliv. Není ovšem v našich silách hlídat a mít své dítě 24 hod. denně na očích. Proto tleskám této mamince a nechápu některé reakce. Ona bude mít klidnější spaní, že své dítě naučila, jak se případně zachránit před utonutím. Učíme děti správně přecházet silnici, varujeme je před cizími lidmi, tak proč je nenaučit i toto (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jitka Z. (Jitule5) ID 52863, mimibazar.cz/jitule5 (2.7.2008, 20:08)
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Gabriela V. (gabrielin) ID 100907, mimibazar.cz/gabrielin (2.7.2008, 18:45)
Tak naopak já tleskám, dítko se tak naučí bezvadně splívat a kdyby se nedej bože stalo, že náhodně spadne do bazénu, tak se otočí a brekotem zavolá mámu. Jednou mi přišlo na meil podobné video, jak dítě vyběhlo samo z domu a skočilo do bazénu a krásně začalo splívat, nejdřív bylo v klidu a za chvilku začalo brečet a upozorňovat na sebe. Nejdřív jsem na to koukala vyplesklá a až pak mi došlo, že je to reklama na kurzy plavání. je to super (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jitka Z. (Jitule5) ID 52863, mimibazar.cz/jitule5 (2.7.2008, 20:08)
To jsem měla také ten mail. (Y)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Dagmar B. (byzonka) ID 113580, mimibazar.cz/byzonka (2.7.2008, 18:11)
Si dělá prd.. né?!Já volám okamžitě sociálku 8-|I když je fakt,že to dítě bylo celkem v poho.Nicméně já bych tam asi nevydržela sedět,koukat a tleskat.Bych pro toho mimíska skočila :-$
ODPOVĚDĚTnahlásit
Radka D. (RADˇA) ID 36431, mimibazar.cz/radadolezalova (3.7.2008, 7:23)
PANÍ NESEDĚLA NEKOUKALA,PANI HO JISTÍ,PRCEK TO ZVLÁDÁ BRAVŮRNĚ NENÍ PROBLÉM (Y) (Y) (Y) (Y),NAUČIT JE TO NENÍ VŮBEC LEHKÉ ALE URČITĚ PRO DÍTĚ SUPER ,NEZMATKUJE VÍ CO MÁ DĚLAT (L),JAK TADY NĚKDO UŽ PSAL TAK PANÍ HO TO UČÍ NÉ PROTO ABY SE NĚJ UŽ NEMUSALA NA ZAHRADĚ STARAT ALE VŠICHNI VÍME ,ŽE STAČÍ MINUTA NEPOZORNOSTI A PRŮŠVIH JE NA SVĚTĚ A ŽÁDNÁ Z NÁS SI NEMŮŽE ŘÍCT "tak to mne se stát nemůže"
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jitka Z. (Jitule5) ID 52863, mimibazar.cz/jitule5 (2.7.2008, 20:10)
Dáši, když to mimi umí, tak není nic lepšího. Je to fakt. Maminka pak může být úplně v klidu. :-$
ODPOVĚDĚTnahlásit
Martina A. (Maňáková) ID 61411, mimibazar.cz/manakova (2.7.2008, 19:38)
:-o proč sociálku??? to miminko to určitě nedělá poprvé ... má to parádně nacvičené... podle mě je to jen pokračování toho, co umělo v bříšku (plavec) prostě) jen rozvíjí je dovednosti ... když (child7) nebude hned po narození dále plavat, tyto dovednosti ztratí a pak se je musí "složitě" učit znova
já té mamince obdivně (clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jitka Z. (Jitule5) ID 52863, mimibazar.cz/jitule5 (2.7.2008, 20:13)
Já také (clamp) je to jen pro dobro toho mimi. V životě se neutopí a je o starost míň (Y)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Dagmar B. (byzonka) ID 113580, mimibazar.cz/byzonka (2.7.2008, 19:53)
Proč?protože je to můj názor :-)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jitka Z. (Jitule5) ID 52863, mimibazar.cz/jitule5 (2.7.2008, 20:14)
Názor je názor já ho akceptuji :-$
ODPOVĚDĚTnahlásit
Dagmar B. (byzonka) ID 113580, mimibazar.cz/byzonka (2.7.2008, 20:16)
Jitu i já.Jen se divím jak někdo dokáže rozebrat názor druhých,pokud není stejný s tím jeho. (L)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jitka Z. (Jitule5) ID 52863, mimibazar.cz/jitule5 (2.7.2008, 20:22)
Jééé Dáši, tak to jsi nezažila asi nic na mmb. Není to tak dlouho co se řešila diskuze ohledně upravovaných fotek to byl záhul... malý úryvek je tady http://www.mimibazar.cz/scrapbook.php?id=894497 a to je ještě nic. U jiných fotek se to rozjelo ve VELKÉÉÉÉM musel se do toho vložit až Admin. Nechápu, proč jsou lidi tak nechápavý a nepřipuští jiný názor.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Dagmar B. (byzonka) ID 113580, mimibazar.cz/byzonka (2.7.2008, 20:30)
Jitul,no to si snad dělají čuri.. +o(Já se nestčím divit,jak jsou lidi ubohý 8o|Zlý a trapný.Normálka nemám slov :-o :-o :-o
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jitka Z. (Jitule5) ID 52863, mimibazar.cz/jitule5 (2.7.2008, 20:40)
Asi tak nějak *-) *-) *-) To jen :-o
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jitka Z. (Jitule5) ID 52863, mimibazar.cz/jitule5 (2.7.2008, 20:26)
http://www.mimibazar.cz/rodinne_foto.php?id=893845 ještě pro zajímavost, kdyby jsi chtěla...
ODPOVĚDĚTnahlásit
Martina A. (Maňáková) ID 61411, mimibazar.cz/manakova (2.7.2008, 20:09)
jen nechápu, proč zrovna sociálku? vy myslíte, když někdo učí dítě plavat a potápět se, že je to třeba srovnatelné s týráním??? *-)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Dagmar B. (byzonka) ID 113580, mimibazar.cz/byzonka (2.7.2008, 20:14)
:-D :-D :-DBylo obrazně řečeno.Na paní ,která dle řeči není od nás,bych tu sociálku těžko volala,že? :-#
ODPOVĚDĚTnahlásit
Martina A. (Maňáková) ID 61411, mimibazar.cz/manakova (2.7.2008, 20:15)
to jsem pochopila ;-) jen prostě nechápu, co je na tom potápění špatného :-$
ODPOVĚDĚTnahlásit
Anna S. (Suskova) ID 59884 (2.7.2008, 22:03)
Jak jsem na to koukala ze začátku tak mne to napadlo uplne to samo že bych na ni zavolala sociálku to je proste reflex!! ;-) ;-) ;-) ;-)Ale je take videt že mimi je uplne v pohode a je zvykle na tu vodu ale proste prvej moment je tohle!! (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ivana S. (broskvicka01) ID 82971 (2.7.2008, 18:50)
Souhlasím s Vámi a je mi z toho zle 8-| ale ten kdo má zas bazen tak stačí chvilka nepozornosti a dětátko je v něm a takhle se mu asi nemůže nic stát ale nervy paní má to joo
ODPOVĚDĚTnahlásit
Anna S. (Suskova) ID 59884 (2.7.2008, 18:12)
:-D :-DDadi mne to napadlo úplne to samé!! :-) :-)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Celkem: 42 (zobrazuje se 1-20)1, 2, 3 další >>
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu