
![]() |
končící aukce | ![]() ![]() |
návod na inzerci | ![]() ![]() |
časté otázky | ![]() ![]() |
podmínky inzerce | ![]() ![]() |
možnosti reklamy | ![]() ![]() |
kontaktujte nás... | ![]() |
![]() |
Inzeráty | Testování 1 | Soutěže 1 | Hodnocení | Komentáře | Diskuse | Fotky | Magazín | Blogy | Návody | Bydlení | Poradna | Recepty | Vtípky | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
OSTATNÍ |
Ze záznamů leteckých opraven |
Následující řádky obsahují autentické záznamy o závadách letadel CIS Air Force hlášených piloty a jejich vyřízení opravářskými dílnami. Levá vnitřní pneumatika hlavního podvozku by skoro chtěla vyměnit. Levá vnitřní pneumatika hlavního podvozku byla skoro vyměněna. Zkušební let probíhal OK, automatické přistání velmi tvrdé. Toto letadlo není vybaveno automatickým přistáváním. U vrtule č. 2 prosakuje kapalina. Prosakování kapaliny u vrtule č. 2 normální. Nefunguje prosakování u vrtulí č. 1, 3 a 4. V pilotní kabině je něco uvolněné. V pilotní kabině jsme něco utáhli. Prokazatelně uniká kapalina z převodovky pravého podvozku. Důkazy odstraněny. DME je nastaveno na neuvěřitelně vysokou hlasitost. Hlasitost nastavena na uvěřitelnou hodnotu. Mrtvý hmyz na předním skle. Objednán živý hmyz. Je-li autopilot nastaven na udržování výšky, letoun klesá rychlostí 70 m/s. Na zemi se závadu nepodařilo reprodukovat. IFF nefinguje. IFF nefunguje, je-li vypínač v poloze VYPNUTO. Třecí uzávěry způsobují drhnutí plynové páky. K tomu tam jsou. Chybí motor č. 3. Po krátkém hledání motor č. 3 nalezen na pravém křídle. |
Vložil(a) Ivona Chloubová (tajemno 01-005505) ID 7627 | zobrazit další vtípky |
|