končící aukce | návod na inzerci | časté otázky | podmínky inzerce | možnosti reklamy | kontaktujte nás... |
Inzeráty | Testování | Soutěže 2 | Hodnocení | Komentáře | Diskuse | Fotky | Magazín | Blogy | Návody | Bydlení | Poradna | Recepty | Vtípky |
VŠECHNY VTÍPKY O ŽENÁCH O MUŽÍCH O ALKOHOLU O SEXU |
O DĚTECH O ŠKOLE O POLICAJTECH O DOKTORECH BÁSNIČKY |
HÁDANKY ČERNÝ HUMOR O ZVÍŘATECH O SPORTU OSTATNÍ |
HRY VIDEA |
OSTATNÍ |
dopis JUDR Jaroslava Janečeak,advokáta agrární komory |
Přišlo mi mailem,a jestli je to z poloviny pravda,je to dost smutný... Nechci Vám brát iluze, ale ...... Pokud se však podívám na kvalitu potravin, někdy si říkám, že bych chtěl dát ochutnat svým dětem to, co se tu před těmi dvaceti léty jedlo. Nabídka potravin, které jsou teď v obchodech,je skutečně rozmanitá. Na straně druhé se za touto "rozmanitostí" skrývají jen různé barevné obaly a krabičky, které obsahují prakticky totéž. Mnoho potravin, které bychom si dovedli sami vyrobit, se vozí přes půl Evropy a zátěž exhalacemi a znečisťováním životního prostředí je větší, než jejich samotná užitná hodnota a vliv na zdraví. Do roku 1994 platily v Československu ještě z dob minulého režimu zákonné normy, které nedovolovaly, aby klobásy obsahovaly mouku, aby jogurty obsahovaly škrob atd. atd. Tyto normy byly zrušeny a v Česku začala doslova džungle. Potraviny jsou dnes samá náhražka. Kravský tuk je nahrazován tukem rostlinným (sójovým). Mléko, které je nápadně podobné emulzi na chlazení obráběcích nožů, se nesrazí, nejde z něj udělat domácí jogurt. Ale stojí 8,90 Kč. Nekupte to!Jogurty nejsou jogurty, je to jogurtová hatlapatla, do které je narván škrob nebo želatina, aby toho bylo víc. Jsou v tom usmrceny mikroorganismy.Ale stojí to 4,90 Kč. Nekupte to! Sýry nejsou sýry, ale náhražky, v nichž je mléčná bílkovina nahrazena bílkovinou rostlinnou (sója) anebo škroby. Zmrzliny či šlehačka, ty se též nepotkaly s mlékem, dělá se to všechno z umělých náhražek.I v dražších zmrzlinách, které jsou deklarovány, jako mléčné či dokonce smetanové, je pouze odstředěné mléko a zmrzlina je "zkvalitněna" tukem rostlinným.Ani kvalita některých másel není nic oslnivého, je to nastavováno vodou!Většina čokolád, prodávaných v našich obchodech, nejsou čokolády, ale čokoládové imitace plné levných náhražek. Mezi tyto náhražky patří karabový prášek, který se vyrábí ze svatojánského chleba, jímž se ve Středozemí krmí ovce a velbloudi.České párky jsou dnes z většiny plněny sójou, moukou nebo separátem. Co je to drůbeží separát? Z kuřete se vyjmou prsa a stehna, která se prodají zvlášť. Zbytek - tedy kůže, kostra, hlavy i se zobáky, krky, pařáty a vnitřnostmi se rozmixují, přecedí, obarví na červeno a přidávají se do párků a klobás, v případě párků do 40,- Kč za 1kg tvoří se sójou, chemikáliemi, céčky atd.jejich hlavní složku. Kdo kupujete dražší párky a nemáte je přímo z nějaké malé porážky, nejásejte. Tyto molitanové masokostní moučky se dnes přidávají i do dražších párků. Jak jsme však byli ubezpečeni Informačním centrem bezpečnosti potravin, z tvrdého strojního oddělování při výrobě separátu (SOM - strojově oddělené maso) se získá velmi jemná masová pasta složená z částic menších než 1 mm, takže nehrozí žádná újma na zdraví. Akorát, že to žereme!(Pro zajímavost - separáty se vyráběly i dříve, sušily se a používaly se jako krmivo pro dobytek. Toto se vyrábí i dnes.Aby tento světle bledý šurvajs získal pěknou červenou barvu, narve se tam chemie.Pro potlačení nežádoucích pachů ze separátu samozřejmě existují různé chemické sajrajty. Náhražkové prefabrikáty dnes pronikají i do takových výrobků, které vypadají navenek jako salámy či šunka. Různé bůčky a slanina je dnes vyráběna zejména z přerostlých polských prasat, která mají jinou strukturu masa, než prasata česká, která jsou více masitá a jejich bůčky obsahují více masa. Na polských bůčcích, které se k nám jako přebytky dováží je samé sádlo, ale nekupte to. Je to bílý a bílé maso je přece dietní! Hovězí maso, které obchodníci kupují od jatek jako maso z krav za pár korun, je prodáváno jako kvalitní maso z mladých býčků. Ani milovníci ryb nemusí být ušetřeni podvodu. Máte rádi kraba? Může se vám stát, že to maso deklarované jako krabí, je z tresek. Do chleba se dnes přidávají pomleté zbytky starého chleba a pečiva, které se předtím neprodalo. Stroje tyto zbytky, (které se dříve dávaly prasatům nebo se prodávaly za nižší cenu jako krmný chleba pro domácí užitkové zvířectvo), semelou a směs je dále upravována. Přidají se speciální směsi s enzymy, pak se míchá těsto atd. atd. a na druhém konci vyjede upečený chleba. Nevadí, že obsahuje sezam nebo mák a nebo lněné semínko. Takové krásné ohnisko civilizačních chorob a alergií.Navíc se neustále snižuje podíl žitné mouky z dřívějších 45% na 20%. U rohlíků se neustále snižuje hmotnost, ale i obsah tuku, (který zajišťoval křupavost), až na polovinu. Z rohlíků se stává gumová hmota, která druhý den ztvrdne a chleba je bez chuti. Kečupy a hořčice nejsou hořčice, je to voda s moukou nebo se škrobem, ve které je s bídou 10% skutečného kečupu nebo skutečné hořčice. Dnes už se na některých "kečupech" vyskytuje na druhé straně malý název "kečupová " či "rajčatová omáčka." Tyto blivajzy se v regálech tváří jako kečupy, ale viděly rajčata leda tak z rychlíku. Maso, zejména dovezené, je "nastavováno" vodou, která je do něho injekčně vpravována. Do některých masných výrobků je pro změnu zase injekčně vpravována levná sójová bílkovina. Konzervy obsahují blíže nespecifikovanou hmotu, která nemá s kousky dobrého masa, které jsme nacházeli v socialistických konzervách, nic společného. Landšmít, který se dřív vyráběl z masa a dal se nakrájený opéct nad ohněm, je dnes nedefinovatelný prejt z kůží a šlach slepený obarveným škrobem, který se vám buď po napíchnutí na klacek rozpadne nebo nad ohněm rozteče.Lečo s klobásou již dávno není ta dobrá zelenina s klobásou, ale to lečo vypadá, jako by už jednou prošlo žaludkem a ta "klobása" je sójová. Hovězí a vepřové maso ve vlastní šťávě nezřídka obsahuje i polovinu rozmixovaných kuřecích kostí a kůží, které se dříve mlely v kafilérkách na masokostní moučky pro zvířata. Ty "kvalitnější" konzervy obsahují kůže, takže když tato pochoutka na talíři zchladne, lze ji úspěšně použít jako lepidlo. Paštiky a pomazánky jsou nastavovány škrobem, moukou a drůbežími separáty. Prošlé maso ze supermarketů je očišťováno octovou vodou, nakládáno do marinád a podáváno jako specialita k letnímu grilování. Různé saláty jsou zakonzervovány tak, aby vydržely, ale skutečnou majonézu viděly leda tak z rychlíku. Dorty a dezerty jsou vyráběny z náhražek, stejně jako různé oplatky a tyčinky. Sirupy nejsou vyráběny z ovoce, ale jedná se o vodu z cukrem, ve které je ovocná příchuť.Z českého piva se povětšinou staly europatoky univerzální chuti vyrobené v systému CKT/HGB, který "přeskakuje" klasické zrání a dokvašování v ležáckém sudu. Univerzální bývají i následky požití těchto chemikálií - rektální zvracení čili sračka. Skalní pivaři dnes přecházejí na 11°° pivo, které má aspoň trochu úroveň dřívější desítky. Některá šumivá vína se nedělají tradičním zráním, ale vyrábí se jako sifón. Víno, které má úroveň vín krabicových, se nasytí CO2 a prodává se v regále jako "šampáňo." Vzadu na vinětě se lidé s dobrým zrakem mohou dočíst, že se jedná o perlivé víno." A dalo by se pokračovat.Pokud si někdo myslí, že když si koupí dražší výrobek, či dokonce výrobek značkový, že je zaručena vyšší kvalita, je na omylu. I značkové výrobky, prodávané v rámci celé Evropy, jsou v Česku vyráběné z náhražkových surovin. Zmrzlina Magnum, která stojí stejně v Česku i Španělsku, se v EU vyrábí z mléka, v Česku z levnějších rostlinných tuků.Takových a různých dalších šmejdů žereme stále více a více, ale nezoufejme, bude hůř. Podíl výrobků se stále vyšším obsahem náhražek bude růst. Takové chuťovky, jako např. "dietní" drůbeží hamburgry, které se skládají z poloviny z drůbežího separátu a z druhé poloviny z vepřových kůží, jsou jen začátkem dalších inovací. Složení výrobků, které se uvádí na jejich obalech, bude psáno stále menšími a menšími písmeny, aby si ho už nemohli přečíst ani ti, co mají zrak v pořádku. Čekají nás doby, kdy budeme doslova "žrát" takové potraviny, jaké známe z francouzského filmu Křidýlko nebo stehýnko, přičemž autoři se budou inspirovat českým filmem „Návštěvníci,, kteří jedli amarouny. Zatím jíme potraviny, které vypadají jako tradiční, ovšem jejich náplň je "božská" (jen Bůh ví, co v tom je!). Samozřejmě, že se dají koupit i dobré potraviny.Párky, které obsahují maso, jogurty bez želatin a škrobů, křupavé rohlíky, co vydrží do příštího dne, kečupy z rajčat apod. Je to však luxus! Ano, to co bylo za socialismu standardem a normou je dnes luxusem. Stát bohužel dělá v dnešní době na lidech určitou formu podvodu, týkající se jejich spotřebního koše, potažmo životní úrovně. U potravin se sice vychází z jejich hmotnosti, nikoliv však kvality. V Německu si takový bordel výrobci dělat nedovolí. I levné výrobky tam mají svoji úroveň, např. nejlevnější špekáček za 1,45 euro obsahuje 70% masa, v Česku za stejnou cenu koupíte "špekáček," který obsahuje pouze 27% masa.Česko se v posledních letech stalo popelnicí či odpadkovým košem Evropy. JUDr. Jaroslav Janeček advokát, rozhodce při Hospodářské a Agrární komoře ČR správce konkurzní podstaty u Obchodního oddělení Městského soudu v Praze člen Syndikátu novinářů |
Vložil(a) Dana S. (Danča S) ID 210595 | zobrazit další vtípky |
|
Celkem: 23 (zobrazuje se 1-20) | 1, 2 další >> |
Jana B. (ladies) ID 5406 (11.11.2010, 1:35) | |
Katastrofa!!! No, jo - ale jak je potom vlastně možné, že se lidstvo ve vyspělých státech dožívá stále vyššího věku a kvalita života se nedá srovnat s předchozími obdobími. Kde asi soudruh Janeček udělal chybu, že.... a ještě prosím, fotečka pana Janečka by nebyla? Abychom si udělali představu, jak tento řeholník vlastně vypadá |
|
ODPOVĚDĚT |
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (30.7.2010, 23:38) |
Ted nedávno to bylo v Černých ovcích, že ten samý výrobek -i značka se liší složením v Německu a u nás. U zboží určeného k nám cpou sajrajty. Už fakt nevím, jaký jogurt nebo šunku koupit, sajrajty jsou ve všem. |
ODPOVĚDĚT |
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (30.7.2010, 23:53) | ||
jo, jo, stačí si přečíst tohle a hned mě přejde chuť něco nakupovat http://instinkt.tyden.cz/rubriky/tema/popelnice-evropy_24549.html Například zelenina v Kauflandu je přímo příšerná, ještě jsem tam např. nenarazila na mrkev, která není gumová a nemá černé skvrny |
||
ODPOVĚDĚT |
Lidka V. (veveřice 2) ID 273780, mimibazar.cz/veverice2 (27.7.2010, 20:27) | |
bohužel pravda aspoň co se masných výrobků týká 100% ještě v roce 1995 se vyrábělo podle totáčovských norem a to bylo tato te´d to stojí za hrubé | |
ODPOVĚDĚT |
Zuzana Raková (korýška) ID 10839, mimibazar.cz/koryska (27.7.2010, 19:50) | |
Jestli existuje JUDr. Janeček nevím, ale to, co se tu píše, je v podstatě pravda - bohužel... Naštěstí, kdo hledá - najde, takže hledáme, čteme, počítáme a hlídáme - a kupujeme kvalitnější potraviny (o něco málo dražší jsou, ale zas taková hrůza to není) | |
ODPOVĚDĚT |
Petra V. (petuska) ID 1278, mimibazar.cz/petraverostova (27.7.2010, 21:56) | ||
Zuzko, tak s tím naprosto souhlasím!!! Pokud si člověk zvykne koukat na složení, dá si čas a trochu pátrá na obalech, co vlasttně kupuje, neměl by být problém! |
||
ODPOVĚDĚT |
Gabriela H. (anib) ID 10545, mimibazar.cz/anib (24.7.2010, 12:28) | |
Pokud se zákazník bude orietovat na cenu, tak to bude ještě horší nebo si myslíte, že párky za 100 Kč/ kg viděli maso ? Jinak tohle je hoax jak vyšitý, bude v Top ten za červenec. |
|
ODPOVĚDĚT |
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (30.7.2010, 23:57) | ||
možná hoax, možná ne, ale já tomu věřím, je to podobné jako článek z tohoto ověřeného zdroje http://instinkt.tyden.cz/rubriky/tema/popelnice-evropy_24549.html a bohužel, pravdivé. A s tou orientací na cenu s Vámi souhlasím. Do regálů jde to, co se nejvíc prodává a u nás samozřejmě to, co je nejlevnější, i když, myslím, že už se to pomalu lepší. A heslo "Vysoká kvalita za nízkou cenu" mi připomíná "Jitrnici, jakou svět neviděl" z pohádky Obušku z pytle ven. | ||
ODPOVĚDĚT |
Gabriela L. (Lennie) ID 11381, mimibazar.cz/lennie (27.7.2010, 18:48) | ||
Proč hned hoax? Pokud si přečtete složení některých potravin, tak zjistíte, že v tom článku není snad nic, co by nebyla - co se týče složení výrobků - pravda.... Maminka zrovna teď v nemocnici dostala na večeři "plátkový sýr" a je to s prominutím "sra@ka" z rostlinného tuku..... ovšem na pohled to jako sýr opravdu vypadá.... Já si složení čtu, potraviny bez nich jdou koupit i za slušnou cenu, takže se těm náhražkám vyhýbám, ale na trhu je jich opravdu moc a moc a to i tam, kde by to člověk nečekal..... |
||
ODPOVĚDĚT |
Denisa K. (Trinity76) ID 62798, mimibazar.cz/trinity76 (24.7.2010, 9:42) | |
Věřím všemu, co je tady napsané. Už jsme dávno přestali kupovat jakékoli nápoje balené v petkách, ikdyž před tím pil hlavně manža zelené čaje od Phanera a Rauchu. Nahradili jsme je sirupy YO, které sice stojí kolem 60korun (takže jako dva čaje), ale já vždycky nakřečkuju v akci tak za 40korun a to už se dá. Zmrzliny a nanuky už nedělám několik let, máme pidi zahrádku (skrápěnou kyselými dešti) a na ní pěstuju jahody a zeleninu. Potřebuju na to tak 25m2, je to přeplácané, ale svou funkci to plní. Zmrzlinu děláme ze svých jahod, pokud máme chuť na Míšu, stačí si najít recept na "Míša řezy" a povrch moučníku je totožný s dnes už bývalou chutí nanuku Míša. Na svoje vlastní marmelády a kompoty nepotřebuju zahradu (máme jeden strom višní). Prostě zajedu na trh, nakoupím si co chci a zavařím to nebo z toho nadělám marmelády. V létě jezdíme do Jeseníků na borůvky, ty mrazím, zavařuju.....S jogurty | |
ODPOVĚDĚT |
Denisa K. (Trinity76) ID 62798, mimibazar.cz/trinity76 (24.7.2010, 9:43) | ||
S jogurty je to těžké, protože krávu fakt nemáme a navíc jsou děti tak zblbnuté kostíky a Paulou, co je hvězda, že to vzdávám. Tak aspoň kupuju kromě těch "sraček z reklam" Grácii a nebo jogurt ve skleničce. Sýry, tvaroh a vajíčka kupuju od naší paní pošťačky, která bydlí ne větší periferii než já a má statek. Co se těch sýrů týče, je zajímavá jedna věc....Jako dítě jsem byla alergická na smažený sýr. Než jsem to zjistila, zvracela jsem po každém takovém obědě tak dva dny. Dneska už mi nic nedělá. Teda ne, že bych ho vyhledávala, ale párkrát jsem to zkoušela a to už dávno není sýr Mimochodem, namarinované maso bych si nekoupila už z ekonomických důvodů. Pokud vím, kolik stojí nenamarinovaná stehýnka a spočítám si, že si za marinádu v hodnotě 10 korun (když se rozšoupnu a použiju tu od Justu tak 20korun) účtujou 50 korun na kilo a ještě nevím, co tou vůní překrývají, ať mi skoč | ||
ODPOVĚDĚT |
Denisa K. (Trinity76) ID 62798, mimibazar.cz/trinity76 (24.7.2010, 9:43) | |||
skočí na hrb....Co se téče párků a klobás, nemám v okolí žádného řezníka, tak aspoň zkoumám při nákupu obsah masa a pokud není aspoň 80%, tak je vracím zpět do regálu. Nechci myslet na to, co je zbylých 20% , ale na klobásy se 100% obsahem masa jsem ještě nenarazila Při nákupu potravin nemáme moc možnost volby, ale snažím se to eliminovat aspoň takovýmto způsobem | |||
ODPOVĚDĚT |
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (24.7.2010, 8:04) | |
Pravda pravdoucí. Když si vzpomenu na lázeňský krém, jovoželé nebo termix z dob před revolucí - tak můžu jenom snít. Dneska mi stačí čichnout k dobré mámě a mám kopřivku . O šunce, párcích a jiných uzeninách ani nemluvě. Jsem uzenářka - tak vím své. K čemu mi je pult plný salámů, když to se salámem nemá nic společnýho. Co já bych dala za starej dobrej šunkovej salám, nebo buřtíka co se krásně nad ohněm opekl. | |
ODPOVĚDĚT |
Dáša B. (dabarka) ID 230505, mimibazar.cz/dabarka (23.7.2010, 18:24) | |
jdu blinkat. Pak že tu dietu držet nezačnu | |
ODPOVĚDĚT |
Eva P. (plamenek) ID 222118 (23.7.2010, 16:56) | |
Měli jsme nejpřísnější oborové a hygienické normy v Evropě,proč se to zrušilo nevím??A tohle je výsledek,A proto zase zavařuji,dělám džemy,kompoty atd.Pokud mám možnost kupuji domácí vejce a jiné výrobky na trzích od farmářů a soukromých řezníků.Za komančů jsem si dělala zavařeniny proto,že v obchodech nebyly a teď kvůli kvalitě ,vařím i kečup.Je to časově náročné,ale fakt nechci jíst ty sračky. | |
ODPOVĚDĚT |
Petra Ř. (petrulka) ID 33, mimibazar.cz/petrulka (23.7.2010, 19:04) | ||
Je to fakt, taťka za totáče dělal u potravinářskýho podniku, nejen o chuť a složení. Ale třeba přijel na výrobnu, kde zůstaly desítky litrů pařížský šlehačky a všechno museli vylívat, aby se udělala druhž¨ý den čerstvá, neexistovalo to prostě "nějak" udat, jako dneska | ||
ODPOVĚDĚT |
Helena K. (kopretin.a) ID 25328 (23.7.2010, 17:26) | ||
Schwartau je výborná...ale 60 Kč za skleničku je brutus | ||
ODPOVĚDĚT |
Jana M. ((Max)) ID 207558, mimibazar.cz/maxova (24.7.2010, 11:13) | |||
Přitom v Německu ji prodávají víc jak o polovic levněji, asi dovozová přirážka | |||
ODPOVĚDĚT |
Žaneta R. (zanetkaR) ID 34801, mimibazar.cz/zanetkar (23.7.2010, 17:44) | |||
jj,je to děs...ale jsou věci na kterých se nedá šetřit,a jedním z nich je právě marmeláda.Jak slyším hamé a podobně akorát se oklepu.. | |||
ODPOVĚDĚT |
Ladislava S. (Kordulka) ID 4967 (23.7.2010, 17:37) | |||
lepší a nebo stejná je allnatura z DM markt a pak okolo 60 jsou dobré FRUIT DE France marmelády | |||
ODPOVĚDĚT |
Silvie H. (danima3) ID 68838, mimibazar.cz/danima3 (23.7.2010, 15:48) | |
no podle mě je to bohužel pravda, však už jsme tu svedly na MMB nejednu debatu o tom | |
ODPOVĚDĚT |
Lucie Brlicová B. (Brla) ID 151211 (23.7.2010, 14:36) |
Smutné ale pravdivé,za kvalitu se setsakramentsky platí |
ODPOVĚDĚT |
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (23.7.2010, 14:28) | |
Fakt je, že někdy se slzou v oku vzpomenu, jak chutnalo máslo, jogurt, buřtík na ohni, a mohla bych pokračovat do nekonečna | |
ODPOVĚDĚT |
Petra Ř. (petrulka) ID 33, mimibazar.cz/petrulka (23.7.2010, 13:23) | |
A nezbývá než dodat - číst, zajímat se a přemýšlet. Mě k tomu donutil hlavně atopický ekzém dcery a vím, že se dají nakoupit poměrně kvalitní potraviny a přitom se totálně finančně nezrujnovat | |
ODPOVĚDĚT |
Ladislava S. (Kordulka) ID 4967 (upraveno 23.7.2010, 19:28) | ||
taky jukám na složení...pojdme si tu napsat , co kdo kupuje aby to bylo finančně OK a složením aspon k jídlu..takže mrož, zmrzilna jedině ten malý kelémek má 55 % jahod, špekáčky pouze Rakovnický výrobce, jsou dražší ale dají se jíst a dají se i opékat , procento masa je tam okolo70%, salámy . kuuji LIGHT Vysočinu v Kaufu cena tuším minule 29 kaček za 10 deka , je odtučněná a 55% masa, mají takto i poličan ....šunka vepřová zlatá , těstoviny AGNESI A NEBO BARILLA, KEČUPY KUPUJI MÁLO A KDYŽ TAK HEINZ, stejně i jejich fazole. Štávy do vody JUPÍ , a HELO , TA NOVÁ , OKOLO 43 korun stojí , jak kde ....ale ujíždím i na Carte D Or zmrzlině , bohužel i ta má % rostl tuku | ||
ODPOVĚDĚT |
Petra Ř. (petrulka) ID 33, mimibazar.cz/petrulka (23.7.2010, 19:03) | |||
Laďko, my uzeniny v podstatě vůbec, když tak ze soukromé výrobny - kupodivu není drahé, ale máme rádi zlatou šunku od kosti. Mlíko berem z automatu, ale k vlastní výrobě jogurtů jsem se ještě nepropracovala ty máme rádi Floriany a jihočeské zákysy z Madety. Totéž máslo, sýry, lipánek. Kečup vaříme, max. Heinz, ten je dobrý. Šťávy to samé jako Vy. Chleba peču sama, ale občas rohlíky koupíme, ale musí se sníst hned ten ten. Absolutně nepoužívám dochucovadla, směsi,konzervy,instantní jídla. Zmrzlinu milujeme Míšu Marmelády si dělám sama, zorvna tak kompoty, marmelády, okurky, kys. zelí. Prostě co jde, ale v bytě je to bída. Jen tiše závidím kámošce, která má krom zeleniny a vajec i maso z vlastních zdrojů, pěstujou prasata, krávu, ovce, kozy, krůty, králíky | |||
ODPOVĚDĚT |
Věra K. (Robodrak) ID 5728, mimibazar.cz/robodrak (23.7.2010, 13:27) | ||
přesně tak - pokud budeme u nás jako zákazníci nenároční, co se kvality týče, nic se nezmění | ||
ODPOVĚDĚT |
Ladislava S. (Kordulka) ID 4967 (23.7.2010, 14:39) | |||
my jsme nenároční i jako konzumenti dovolené atd... | |||
ODPOVĚDĚT |
Štěpánka M. (pušta) ID 139312 (24.7.2010, 8:40) | |||
no, spíš byste měla napsat, že na to nemáme, že, ať si nelžeme do kapsy | |||
ODPOVĚDĚT |
Petra Ř. (petrulka) ID 33, mimibazar.cz/petrulka (23.7.2010, 13:18) | |
Kdysi byl pěkný článek v Respektu myslím jak tady začínala třeba zmrzlina Magnum. Ty první byly pravé smetanové kvalitní zmrzliny. Pak si výrobci řekli, co kdybychom zkusili ušetřit a místo smetany dát rostliný tuk a pár dalších náhražek. A ejhle, Češi nic nepoznali a kupovali vesele dál. Takže u nás Magnum z náhražek, za hranicemi v Německu pravé poctivé Magnum. A tak je to se vším. Do slova a do písmene jsme tou "popelnicí Evropy" | |
ODPOVĚDĚT |
Silvie H. (danima3) ID 68838, mimibazar.cz/danima3 (23.7.2010, 15:51) | ||
no třeba to Magnum .. já si ho teď po hodně dlouhé době koupila a s úděsem zjistila, že chutná naprosto, ale naprosto stejně jako český (asi) nanuk Pegas .. naprosto žádný rozdíl v chuti .. bohužel, akorát ta cena je třetinová, takže Magnum zase už hodně dlouho nekoupím | ||
ODPOVĚDĚT |
Radka S. (Amiska) ID 7377, mimibazar.cz/amiska (23.7.2010, 11:08) | |
www.najdisisvehofarmare.cz Zkuste podporit sveho zemedelce a treba se k nemu budete vracet, kez by jich ale bylo vic cim dal tim kvalitnejsich. Nevadi mi zaplatit za kvalitu vice, ale chapu, ze nekdo na to nema. | |
ODPOVĚDĚT |
Ladislava S. (Kordulka) ID 4967 (23.7.2010, 14:34) | ||
tam se musí brát zelenina po bedýnkách a četla jsem recenzi na sýry z jedné té farmy ..ne všechny lidem chutnaly asi dva označili jako výborné , zbytek průměr | ||
ODPOVĚDĚT |
Radka S. (Amiska) ID 7377, mimibazar.cz/amiska (23.7.2010, 17:51) | |||
tak ono je asi tezke hodnotit podle chuti - ja osobne treba nejim kozi syr, nechutna mi, ale nekdo jiny ho miluje. Ja proto na tyhle recenze nedam a ochutnam sama a pak si udelam svuj vlastni nazor. Po bedynkach - nekteri vam do te bedynky daji trochu rajcat, trochu okurek, trochu cekoholiv. Navic se muzete odmluvit s rodinou, ze koupite treba cele jehne a tak. | |||
ODPOVĚDĚT |
Ladislava S. (Kordulka) ID 4967 (23.7.2010, 18:00) | ||||
šlo jen o sýry z kravského mléka..ano chce to vyzkoušet | ||||
ODPOVĚDĚT |
Pavlína T. (krystufek) ID 25228, mimibazar.cz/krystufek (23.7.2010, 11:04) | |
jenže dokud budou lidi kupovat jogurty za "pouhé" 3.70,-Kč, dokud budou šílet při akci, kdy cena je až podezřele levná, tak nám budou v obchodech nabízet šunty. Bohužel český člověk je nepoučitelný. | |
ODPOVĚDĚT |
Dana S. (Danča S) ID 210595 (23.7.2010, 11:20) | ||
i v článku se tam píše že dražší neznamená lepší ,myslím že to není o ceně ale o tom si udělat čas přečíst si složení výrobku a hledat kvalitu | ||
ODPOVĚDĚT |
Ladislava S. (Kordulka) ID 4967 (upraveno 23.7.2010, 17:45) | |||
ano , neznamená budete se divit ,ale poslední dobou přední příčky kvality obsazují výrobky prodejny LIDL, Formil např. a druhá v testech dentální hygieny byla i jejich ústní voda Dentalux,předběhl i takové značky jako je LISTERIN | |||
ODPOVĚDĚT |
Silvie H. (danima3) ID 68838, mimibazar.cz/danima3 (upraveno 24.7.2010, 13:13) | ||||
i když teda Ladu ty testy jsou strašný podvod úplně bych jim nevěřila, ale opravdu to chce vyzkoušet, já jsem taky najela na výrobky z DM a jsem spokojená | ||||
ODPOVĚDĚT |
Ivona N. (blondgalka) ID 1238 (23.7.2010, 11:32) | |||
Máte pravdu,stane se,že nejdražší,nemusí být nejlepší,ale na druhou stranu kvalita něco stojí,že ano. | |||
ODPOVĚDĚT |
Táňa D. (vinoteque) ID 205938 (23.7.2010, 11:10) | ||
Paní Pavlíno každý si asi nemůže dovolit nakupovat jako vy, tak nehažte všechny do jednoho pytle, ono by ti čeští lidé byli poučitelní kdyby na to měli....a dalé mezi kvalitou výrobku a její cenou nikdy nebyla a nebude přímá uměra... | ||
ODPOVĚDĚT |
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 37256 (23.7.2010, 12:57) | |||
Proč útočíte na Pavlínu? Nechápu z čeho usuzujete, že paní Pavlína si může dovolit cokoliv. Prostě řekla, že pokud někdo bude kupovat levné "jogurty", že je lidé budou kupovat. Máte pravdu, že kvalita výrobku není kolikrát úměrná ceně, oni takový "kostíci" také mají od jogurtu daleko a cena vzhledem k těm kravinkám uvnitř také není malá. | |||
ODPOVĚDĚT |
Táňa D. (vinoteque) ID 205938 (23.7.2010, 13:49) | ||||
paní Ivano přečtěte si to po sobě a taky si přečtěte co napsala paní Pavlína...není tam slovíčko pokud ale dokud....a český člověk vy nejste? No nejprve myslím poté píšu.....rovněž jsem neuvedla že paní si může dovolit cokoliv, ale pouze jsem napsala, že né každý má možnost si vybrat i jiný jogurt než ten za 3,60 a běhá kde může aby ušetřil.....a odsuzovat někoho že si koupí levný šunt, no tak ať si ho koupí, chyba v tom že se výrobky šidí je úplně někde jinde....holt je ten systém takhle nastavený a horko těžko se změní, to by ty zásadní změny musely nejprve nastat v jiných oblastech | ||||
ODPOVĚDĚT |
Helena K. (kopretin.a) ID 25328 (23.7.2010, 10:50) | |
Sirupy a konzervy nekupuju, pivo jen Gambrinus nebo Plzeň, čokoládu jen hořkou v vyšším obsahem kakaa atd...prostě je lepší koupit menší množství kvalitního, než hromadu hnusů za levný peníz....taky nebýt líný si něco uvařit a nekupovat blivajzy, protože se to jen ohřeje atd.....holt když si někdo myslí, že věnec buřtů za 10 Kč je bezva kauf, zapije to 4 pivama Braník a navrch zblajzne 20 deka vlašáku z krabice, tak se pak nemůže divit | |
ODPOVĚDĚT |
VERONIKA M. (v.e.r.o.n.i.k.a27) ID 108514 (24.7.2010, 12:11) | ||
tak u toho piva to tak nějak nechápu? | ||
ODPOVĚDĚT |
Helena K. (kopretin.a) ID 25328 (27.7.2010, 19:45) | |||
Nepila jste nikdy Braník? To je něco strááášného | |||
ODPOVĚDĚT |
Lenka B. (LENNNA3) ID 109156, mimibazar.cz/lennna3 (27.7.2010, 20:10) | ||||
Hm, tak mě nejvíc chutná zrovna ten Braník | ||||
ODPOVĚDĚT |
Petra k. (petulisek) ID 125836 (23.7.2010, 11:46) | ||
No a pak už zbývá jen WC papír recyklovaný, aby aspoň nějak pomohl přírodě .... teda po těch kombinacích co jste napsala bych se pošvihla docela jistě | ||
ODPOVĚDĚT |
Helena K. (kopretin.a) ID 25328 (23.7.2010, 12:11) | |||
mě teda stačí i jenom jeden ten buřt | |||
ODPOVĚDĚT |
eva p. (evicela) ID 205626 (23.7.2010, 10:40) | |
Souhlasím se vším co je tu napsáno. Jsme popelnice Evropy a bude hůř, pak se divme že jsme samá rakovina, je to hnus. | |
ODPOVĚDĚT |
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 20487 (23.7.2010, 10:05) |
Jo jo..já nedávno viděla pořad,jak německý hypermarkety vyhazujou jídlo,který už by neprodali a český hypermarkety je tam jezdí vykupovat a prodávají tady v akcích..a my jak pitomci děláme houfně nájezdy,protože se to přece vyplatí minulej týden chtěl manžel naložit utopence..a taky jsem zírala,když jsem objevila,kolik procent masa to obsahuje..chybí tu blicí smajlík |
ODPOVĚDĚT |
Iveta P. (karca90) ID 21144, mimibazar.cz/karca90 (23.7.2010, 10:02) | |
myslím si, že tohle je bohužel smutná pravda. a pokud to bude zařazený mezi hoaxy, tak jen proto, aby se mohlo říct, že to není pravda. nedělám si iluze o kvalitě "potravin", mám ve svých návodech seriozní článek z Lidových novin o nejhorších potravinách v Česku a jako bych si ho znovu četla | |
ODPOVĚDĚT |
Celkem: 23 (zobrazuje se 1-20) | 1, 2 další >> |