Únik z dětského pokojíku |
Lehké. |
PŘEJÍT NA ODKAZ |
Vložil(a) marie M. (mmatuli) ID 35448 | zobrazit další vtípky |
|
 | Martina C. (CHimi) ID 19385, mimibazar.cz/chimi (23.11.2010, 14:54) |
Nevím co s tím obrázkem1-10,poraďte... |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Světlana E. (KLAKLA) ID 47062, mimibazar.cz/klakla (23.11.2010, 21:26) |
těsně u dveří je dole trezor, musíte ta čísla seřadit od nejmenší po největší, ta zlatá čísla, co vám vyšla... |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 | Natka K. (natkak) ID 3205, mimibazar.cz/natkak (23.11.2010, 7:48) |
mám obrázek s kytkou, obojek, kostku, zastrkaný tyčky v tom svítícím, CD a obrázek 1-10 a jak dál  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Silvie S. (sieta) ID 247864, mimibazar.cz/sieta (23.11.2010, 7:59) |
Obrázek s kytkou dát do rámečku, pak jsme ještě berušce dali tečky, ale dál jsme se nedostali. Dumali jssme nad tím s mojím asi hodinu , nevím, proč CD nejde dát do PC , hlavně, že jde pustit větrák  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  |  | Natka K. (natkak) ID 3205, mimibazar.cz/natkak (23.11.2010, 8:13) |
už mám hototvo, konečně u té mechaniky na PC se malý čudlík, ten zmáčknout, vydeje mechanika na CD, ukáže se, pak jak dál |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 | Kateřina K. (Cibetecka) ID 39536, mimibazar.cz/cibetecka (22.11.2010, 21:23) |
Tak jsem to nedala Mám nůžky, dvě zlaté mince(nebo co to je) a plánek s barevnýma tyčkama a číslem 1-10. A prostě nevím jak dál  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Dagmar M. (Janžurka) ID 43460 (22.11.2010, 23:25) |
pokračujte u větráku a dostanete další věci  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  |  | Kateřina K. (Cibetecka) ID 39536, mimibazar.cz/cibetecka (23.11.2010, 10:41) |
Dáši nejde mi nic Je to chytřejší než já  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| |  |  | Lucie Tůmová (Lucka74) ID 27252 (23.11.2010, 18:36) |
na větrák kliknout - on se posune a zažene kočku, ta vám dá obojek, ze kterého odstřihnete minci. zbytek obojku dát pejskovi, který vám dá za odměnu klíč... |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 | Lucie Tůmová (Lucka74) ID 27252 (22.11.2010, 20:58) |
Konečně mě začínají bavit už pár triků chápu  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |