Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

VTÍPKY - prezident )))

VŠECHNY VTÍPKY
O ŽENÁCH
O MUŽÍCH
O ALKOHOLU
O SEXU
O DĚTECH
O ŠKOLE
O POLICAJTECH
O DOKTORECH
BÁSNIČKY
HÁDANKY
ČERNÝ HUMOR
O ZVÍŘATECH
O SPORTU
OSTATNÍ
HRY
VIDEA
OSTATNÍ
prezident )))
Miloš vyhrál, jasná páka,
dceři dal hned francouzáka.
Radost má z těch hlasů stovek,
nad kartonem Becherovek.

Vyhrál jeho projev štvavý,
komunisti v skrytu slaví.
Estébáky volen v houfu,
pod vedením Mirka Šloufů.

Agresí a vulgaritou,
odhalil nám tvář svou skrytou.
Střílel po nás sprostá slova,
hodná lidí bez domova.

Na Hrad tedy žádná změna,
každý zůstal u vemena.
Klaus je smíchy celý říčný,
TO je smlouva opoziční!

Zase jednou vládnou spolu,
holt jsme prostě národ volů.
:D :D :D :D :D :D
Vložil(a) Martina Z. (ANNITRAM) ID 53402 | zobrazit další vtípky
<< V některých případech by se historie opakovat nemusela | prezident ))) | vlk >>
nahlásit
VTÍPKY MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem: 27 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>
Marie K. (ME-JA) ID 42212, mimibazar.cz/me-ja (23.2.2013, 21:35)
Ubohá rýmovačka nějakého ubohého rádoby inteligenta (škoda, že tu není blicí smajlík) ...
ODPOVĚDĚTnahlásit
Mgr. Eva Č. (parabola) ID 424984 (29.1.2013, 22:34)
Už chybí jen, abyste ,dámo, přidala kecy Jana Krause o tom, že Zeman má k dceři podivně blízko - jen člověk úchylný myslí jako úchylák. Vám ta podivná rýmovačka přijde vtipná? Fascinuje mě, když mi mé dětičky vysvětlují, co to byla opoziční smlouva a jaký je to hnus. Bavím se, protože vím, kolik jim tehdy bylo, ale ony to zřejmě z feisu znají lépe než já, pamětnice. Pokračujte v tomhle tónu, protože té proklamované noblese jste se nenaučili ani náhodou! Ta spočívá ne v nosu zdviženém hodně vysoko, skoro do šlechtického stavu, ale hlavně alespoň ve formální úctě k hlavě státu. Prezident Klaus nebyl ten koho bych si kdysi přála, ale k tomuhle bych se nesnížila ani náhodou! (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Eva M. (Evelyn123) ID 170663 (30.1.2013, 17:27)
http://www.novinky.cz/domaci/291789-jakl-jde-tvrde-do-schwarzenberga-skryval-nacky-myslel-si-ze-je-to-znamka-punku.html

Co vy na to, paní magistro? Rýmovačku "prezident" složil nějaký šprýmař, obyčejný český človíček a paní to sem vložila. No budiž ať se to komu líbí nebo ne, to už tak mezi námi, obyčejným lidem bývá a bude. Tudíž se tyto vtipy daly očekávat. Ale, že si Klausův prezidentský poradce dovolí toto, tak to je fakt přespříliš (N)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ilona R. (kekina) ID 888, mimibazar.cz/ilona (29.1.2013, 22:50)
Kristova noho, paní magistra se ale rozjela ,-)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (29.1.2013, 22:58)
a proc vam to prijde tak "vtipne" ? me toto prijde jako jeden z nejlepsich prispevku posledni dni
ODPOVĚDĚTnahlásit
Nada B. (Nadys) ID 192716 (29.1.2013, 22:39)
odbočím-koukám že jste Mgr..-vadí vám i když dětičky hodnotí komunismus který nezažili ? Já jen že něco podobného v tomto duchu občas od pamětnic ne adresu studentů slýchám :-$
ODPOVĚDĚTnahlásit
Mgr. Eva Č. (parabola) ID 424984 (18.2.2013, 20:02)
Pro úplnost, měla jsem na mysli vlastní dětičky :-), neboť o politice se s jinými dětičkami nebavím. To mi nepřísluší. A jen dodávám, že nikdy se nesnížím k urážkám hlavy státu, ať se mi ten člověk líbí nebo ne, mám v sobě respektu k tomuto úřadu. Mohu komentovat, kritizovat, ale věcně a bez urážek. Podobné vtípky neberu, jsou nedůstojné. Slušnost se nerovná komoušství, to by byl poněkud paradox, nemyslíte? Protože zrovna tam slušnost nehledám. Jinak přeji klidnější a méně emotivní dny. (hello)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Mgr. Eva Č. (parabola) ID 424984 (29.1.2013, 22:44)
Proč? Já ho hodnotím taky, na rozdíl od nich jsem ho i zažila. včetně výslechu Stb. Jen nechápu, jak to souvisí s titulem či se slušností , jistou úctou k hlavě státu? Víte, co je to verbální agrese? I vám pěkný večer. (child8)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Lucie V. (Kalumar) ID 18737, mimibazar.cz/kalumar (29.1.2013, 11:15)
(Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Kateřina F. (Smallgranger) ID 74623 (28.1.2013, 23:48)
čtu ty příspěvky pod tímhle a pochybuju o té inteligenci voličů - jak to tak čtu, tak nevěřím, že MZ volili ti méně inteligentní... i podle těch komentů, co jsem zaznamenala na mým FB. ví vůbec někdo z voličů KS, co se třeba i jen pasivně podíleli na té mediální protizemanovské kampani, co je to demokracie? o tom silně pochybuju... všichni se ohání komunistama a becherovkama, ale že má každý právo na to, aby měl svůj názor, na to nechce nikdo z nich ani slyšet (N)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Lenka S. (rebeka33) ID 39983, mimibazar.cz/rebeka33 (upraveno 29.1.2013, 0:58)
O právo na názor tady vůbec nejde. Myslete si klidně, že Zeman je krásný princ a proto jste si ho zvolily. To je Vaše nezadatelný právo.
Demokracie je ale krom jinýho i dodržování zákonů. Zákon říká, že "volební kampaň musí probíhat čestně a poctivě, zejména nesmí být o kandidátech zveřejňovány nepravdivé údaje" To není pravdoláskařská naivita, ale citace zákona.
Zemanův tým i Zeman sám zveřejnili šovinistickejch lží nepočítaně. Za něco se omluvil, ale za spoustu věcí už se ani omlouvat nestíhal. Na požádání vyjmenuju. A ten stbáckej inzerát v den voleb, to přesně celý vystihuje.

Voliči KS mluví o koze, voliči MZ o voze. Voliči MZ mají právo na názor, voliči KS mají právo na dodržování zákonů a na to, aby je nereprezentoval člověk, kterej znásilňování žen považuje za historický státnický akt.

Je tomu rozumět, nebo ne?
ODPOVĚDĚTnahlásit
Mgr. Eva Č. (parabola) ID 424984 (29.1.2013, 22:41)
Budu se hodně smát, až časem vyjde najevo, že inzerát, který byl údajně součástí špinavé Zemanovy kampaně, zadali příznivci protistrany! Perfektní taktika, jak Zemana shodit u lidí, nemyslíte? Dnes totiž o inzerátu ticho po pěšině, i aférou dotčený Plesk mlčí! Věřit dnes médiím bez použití vlastního mozku může jen hodně naivní nebo nezkušený člověk. Ta špína začala jinde a jinak, pak už to bylo přes míru z obou stran, ale otevřená mediální smršť a jednostranné informování, tam hledejte počátek všech dalších nechutností. Pěkný věčer. :^)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (upraveno 29.1.2013, 20:02)
Lenko, jestliže se točíte na Zemanovým faux pas se znásilňováním versus právu první noci, jak byste se dokázala smířit s tím, že by naši zem reprezentoval člověk, podle kterého prezident Beneš patří do Haagu? *-) Ano, to první je trapas... ale to druhé průser - sorry ,-)
Já jsem znechucená z obou, ale z Karla momentálně víc, protože jsem od něj jaksi víc očekávala, o Milošovi jsem si iluze nedělala. Jeho kampaň jsem nesledovala, takže mě ani nemohla ovlivnit. To, co jsem slyšela od KS, mi úplně stačilo +o(
Jinak váš výklad demokracie - zejména ta pasáž, kdo má na co nárok - je pozoruhodný, zkuste se s tím někam přihlásit :-D
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jindřiška V. (Jindruska) ID 15990, mimibazar.cz/jindruska (28.1.2013, 22:55)
Někdy si tu na MMB připadám jak v MŠ ,-)
ODPOVĚDĚTnahlásit
SIMONA J. (Side) ID 151358, mimibazar.cz/side (28.1.2013, 21:38)
....přečetla jsem si prvních pár komentářů a stačilo mi to 8-| ...je fascinující, jak si každej demokracii a svobodu projevu vysvětluje podle toho co se mu hodí ... nevím proč urážet tu či onu stranu???...každej zvolil podle svého názoru, tak proč ho upírat a urážet??.... a že nějakej pisálek napsal, že Zemana volili méně inteligentní lidé, panelákoví lidé, vesničané??....zajímalo by mne, kde dotyčný k tomuto závěru dospěl a na jakém podkladě....a slepice se toho hned chytnou a kdákají ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) .......... jo a já jsem volila Miloše (K) ..... a IQ mám 126 :-D :-D :-D....to je hodně nebo málo (H) (H) (H) :-D :-D :-D :-D
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ilona R. (kekina) ID 888, mimibazar.cz/ilona (29.1.2013, 10:47)
Na tendle příspěvek úplne stačí....
ODPOVĚDĚTnahlásit
SIMONA J. (Side) ID 151358, mimibazar.cz/side (29.1.2013, 15:34)
8-| 8-| 8-| 8-| 8-| (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)....to je dobrýýýýý (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (novy rok)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ilona R. (kekina) ID 888, mimibazar.cz/ilona (29.1.2013, 22:53)
Maminko tak to vypadá na pořádnou opici (silvestr2) (Y)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ivana G. (mák) ID 17322 (29.1.2013, 9:24)
IQ nesoivisí s chytrostí.
ODPOVĚDĚTnahlásit
SIMONA J. (Side) ID 151358, mimibazar.cz/side (29.1.2013, 15:32)
:-D :-D :-D :-D :-D............nechám si ho skutečně změřit a pak Vám dám vědět :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D ........ stejně tak inteligenční kvocient a místo bydliště nesouvisí s tím, kdo koho volil (hello)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ivana G. (mák) ID 17322 (29.1.2013, 18:46)
Tak teď nevím-psala jste, že máte IQ 126 a najednou si encháte skutečně změřit? Takže jste lhala? A pak to zakrýváte "humorem" ??? *-)
A podle výsledků voleb je skutečně znát, že Zemana volili lidé hlavně na vesnicích-to není žádná lež, to je prostě výsledek.
ODPOVĚDĚTnahlásit
SIMONA J. (Side) ID 151358, mimibazar.cz/side (29.1.2013, 19:02)
....ježiš Ivanko já fakt nic nezakrývám, nemám a nikdy jsem to neměla zapotřebí ,-) ....ani humorem ani ničím jiným...a hlavně i když nejsem svatá, tak NELŽU........a pokud někdo nepochopí nadsázku, nemám se o čem bavit (wash) ........ ale číst kecy o tom, že Zemana volili méně inteligentní lidé jsou fakt trapné ....ale když to píšou, že???? 8-| ..........rozhodně nejsem tak trapná, abych se chlubila svým IQ ........i když (H) (H) (H) (H) (H) (H) (H) .......přeju Vám krásný večer a neberte vše co se kde napíše smrtelně vážně (Y) (Y) (hello)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Lenka S. (rebeka33) ID 39983, mimibazar.cz/rebeka33 (upraveno 29.1.2013, 0:55)
Urážet tedy může jenom prezident svůj "lid", nadávat mu do idiotů? Prezidentovi příznivci mohou označovat paní Čvančarovou jako fašistickou děvku (reakce na FB Karla Schwarzenberga), když se brání proti prezidentově teorii o znásilňování a degeneraci knížat, ale ohradit se proti tomu je sprostá urážka, která se nesmí?

A už Vás Miloš znásilnil, nebo degeneruje?
To Vám připadá normální? nebo vtipné?

Běžte do Bílého kruhu bezpečí a všechny znásilněné utěšte, že ten dotyčný násilník jen nechtěl degenerovat. Třeba jim to pomůže.

Mě to do hloubi duše uráží.

K čemu je vám IQ 126? Možná máte chybu v desetinné čárce.
ODPOVĚDĚTnahlásit
SIMONA J. (Side) ID 151358, mimibazar.cz/side (29.1.2013, 15:27)
:-D :-D :-D.......tak jsem se fakt pobavila a mám velkou radost, že jsem se nespletla........a kavky se chytly :-D :-D :-D ........já si to IQ asi fakt nechám přeměřit *-) ,-) ,-) ,-) abych věděla na čem jsem...........holky dobrýýýý (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ivana G. (mák) ID 17322 (28.1.2013, 21:51)
No, podle výsledků voleb-náš okres-vyhrál Zeman, naše město-vyhrál kníže. Podle toho se dá logicky poznat, že Zemana volili lidé z okolních vesnic.
ODPOVĚDĚTnahlásit
SIMONA J. (Side) ID 151358, mimibazar.cz/side (29.1.2013, 15:30)
......jo takže lidé z vesnic a paneláků jsou méně intelignetní, neboli méně chytří????..............to nemyslíte vážně.........já bydlet na vesnici, nebo v paneláku, tak se mne to docela dotkne...........odkuď jste vylezla vy???? (child1)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ivana G. (mák) ID 17322 (29.1.2013, 18:49)
To jsem netvrdila, jen píšu skutečnost, že Zemana volili lidé z vesnic.Ale tím netvrdím, že jsou méně inteligentní. Bydlím v paneláku a nechápu dotaz, ODKUD jsem vylezla *-). Chodím ven běžně-jezídm na samotu na chatu, jezdím do Prahy,.....
A nedotklo se mě, že by lidé z paneláku měli být méně inteligentní. Ostatně, v Praze je "paneláků" taky dost a přesto tam vyhrál "Karel "
ODPOVĚDĚTnahlásit
marie m. (marz) ID 224283 (29.1.2013, 14:53)
njn-A my idioti z vesnic přece nemáme právo na život-tak prominte ,příště dejte raději rovnou vědět koho máme volit,jsme přece něco meněcenného (zip) (zip) (zip) (zip)
ODPOVĚDĚTnahlásit
hanka j. (trojcata) ID 123679 (28.1.2013, 19:21)
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jitka Ř. (rezacovaji) ID 127714 (28.1.2013, 16:40)
Ano.
ODPOVĚDĚTnahlásit
LENKA H. (NEJDE) ID 194735 (28.1.2013, 12:54)
Marti jsem taky zklamaná a jestli se náš nový prezident nezmění ve svém projevu a neustálém urážení jiných lidí nechytne mě za srdce nikdy. :-S :-S
ODPOVĚDĚTnahlásit
marie m. (marz) ID 224283 (28.1.2013, 12:26)
jsem asi blbá,ale já ho volila a věřím mu,a nemám potřebu smát se panu KŠ
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jaroslava N. (muslicka) ID 34218 (28.1.2013, 14:40)
Ne pani Marie nejste hloupá, ale pouze méně chytrá.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Kateřina M. (kata2103) ID 394619, mimibazar.cz/kata2103 (29.1.2013, 15:53)
Jarko, vyznamenala jste se!
ODPOVĚDĚTnahlásit
marie m. (marz) ID 224283 (29.1.2013, 14:58)
hmmmmm-a já mu věřím dál a za svou chytrost se nestydím .Ale stydím se za lidi kteří neumějí prohrávat a na základě toho umějí jen urážet a kopat kolem sebe (F)
ODPOVĚDĚTnahlásit
SIMONA J. (Side) ID 151358, mimibazar.cz/side (29.1.2013, 15:55)
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (L) (L) (L) (L) (L) (child1) (child1) (child1) (child1)
ODPOVĚDĚTnahlásit
marie m. (marz) ID 224283 (29.1.2013, 15:57)
:-$ :-$ :-$ :-$ (L) (L) (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Monika D. (agar) ID 35834, mimibazar.cz/agar (29.1.2013, 11:25)
knížepán nevyhrál a přesto se jeho příznivci chovají jako nadlidi (*)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Simona B. (SAIMON) ID 9816, mimibazar.cz/saimon (28.1.2013, 20:59)
Mno jak tak čtu tenhle velmi neurážlivý komentík /duchaplně jsem z něj pochopila ,že vy jste pana Z nevolila/ tak se tomu dosti podivuji poněvadž svoji arogancí jste mu velmi blízko ,-) ,-)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (29.1.2013, 7:45)
(Y) krasne jste to vystihla ,-) poturcenec horsi turka ^o)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Karolína M. (Kajkuška) ID 212208 (28.1.2013, 19:30)
*-) nechápu jak můžete podle toho jak kdo volil hlavu státu soudit inteligenci lidí??? Paní Jaroslavo to je trochu mimo mísu ne?? :^)......jste fakt divná (zip)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Radomíra R. (Brůs) ID 146328, mimibazar.cz/Rakuska (28.1.2013, 18:08)
krapet mimo, co? Teda jako vy a váš projev :-|
ODPOVĚDĚTnahlásit
Vladimíra N. (wladka) ID 140634 (28.1.2013, 18:02)
také se mi zeman nelíbí, ale zase to musím brát tak, že každý má právo na svůj názor a od toho to byly volby, aby si každý zvolil, koho chce ne? snažím se na to dívat bez zloby, i když jsem byla hodně smutná po zveřejnění výsledků. urážením té druhé strany to nezměním ani se mi neuleví, tak není to zbytečný?
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jitka P. (jitule1220) ID 41178, mimibazar.cz/jitule1220 (28.1.2013, 19:18)
Vlaďko, jsem na tom stejně :´(
ODPOVĚDĚTnahlásit
Pavla M. (Pami) ID 145730 (28.1.2013, 16:44)
Pro hlupáka, každý hloupý! Podle projevu jste moc rozumu nepobrala.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (28.1.2013, 15:35)
no,za to vy asi budete myslitel *-)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jindřiška V. (Jindruska) ID 15990, mimibazar.cz/jindruska (28.1.2013, 15:21)
Jak můžete paní Marii tak urážet vždyť ji vůbec neznáte ?
Chcete snad tvrdit že všichni co volili MZ jsou hloupí a ti co volili KS jsou chytří *-)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Lenka S. (rebeka33) ID 39983, mimibazar.cz/rebeka33 (28.1.2013, 17:25)
To tvrdí průzkumy, že MZ volili lidi s nižším vzděláním. Ti se, bohužel, nechají líp oblbnout šovinismem a nacismem, který jim MZ a jeho stb tloukli do hlav(inzerát v Blesku např. ) Vždyť je v celý zemanově kampani přesně rukopis "olova". Tomu chytrej člověk nemůže věřit. Oni snad ani nejsou blbí, jen morálně zaostalí. A to je podstatně horší, než bejt normálně slušně blbej.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Kateřina M. (kata2103) ID 394619, mimibazar.cz/kata2103 (29.1.2013, 15:55)
A Vy jste Lenko, s dovolením,jaká ?
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jarka H. (JarkaH) ID 22519 (28.1.2013, 23:08)
nespletla jste si náhodou nacismus s narcismem?
ODPOVĚDĚTnahlásit
Lenka S. (rebeka33) ID 39983, mimibazar.cz/rebeka33 (28.1.2013, 23:55)
děkuji, narcismus je mu taky velice blízký,
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jitka Ř. (rezacovaji) ID 127714 (28.1.2013, 16:43)
Hloupí ne, ale nechali se nachytat na hezké řeči - i nehezké - o druhých. Nikdo není dokonalý, ale tady je spojení s levicí a ještě levější levicí zřejmé. Teď máme, co jste chtěli, člověka, který svou popularitu postavil na kritice druhých, nejednajícího čestně, uštěpačného, který oklamal obyčejné a normálně uvažující lidi svým chováním.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jindřiška V. (Jindruska) ID 15990, mimibazar.cz/jindruska (28.1.2013, 17:43)
Tak Vám asi nic jiného nezbývá než se s tím smířit a třeba za pět let při další volbě budete spokojenější .
ODPOVĚDĚTnahlásit
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (28.1.2013, 13:29)
...já ho nevolila. Taky nemám potřebu se panu Z smát..... chce se mi brečet :-(
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ivana S. (IVULINKA) ID 99896, mimibazar.cz/IVULINKA (28.1.2013, 12:36)
(clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Lea L. (Leuschka) ID 113498, mimibazar.cz/leuschka (28.1.2013, 9:06)
jo,jo, chtěli jsme demokracii, máme ji, ale jak tak koukám tak asi nikdo nesmí mít svůj názor. Někdo volil K někdo M a každý by měl respektovat názor toho druhého a ne urážet. O tom je demokracie. To jsme mohli zůstat před rokem 1989, volit jednoho kandidáta a s výsledkem 99,9 %. Já osobně bych potřebovala kandidáta třetího, pěknýho čtyřicátníka, který by reprezentoval, choval se slušně....no prostě byl ozdobou , stejně tento stát řídí někdo úplně jiný............
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (28.1.2013, 22:02)
Mluvíte mi z duše (F)........ Podle mě tady nešlo o kandidáty, ale o levici vs. pravici. A pokud je demokracie (což si už já osobně nemyslím), tak by každý mohl říct svůj názor bez toho aby ho někdo kamenoval...i kdyby třeba chtěl volit ufouna (dance)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Lenka R. (Lenyna) ID 6082, mimibazar.cz/lenyna (28.1.2013, 17:50)
Tleskám,jsem na tom stejně (clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jindřiška V. (Jindruska) ID 15990, mimibazar.cz/jindruska (28.1.2013, 15:22)
(Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ivana G. (mák) ID 17322 (28.1.2013, 14:58)
Třeba nám je Zeman příkladem-i on uráží. Novináře nazve debilem, v debatě o někom řekl, že je idiot....
Ale máte pravdu, měli bychom zachovat slušnost a tolerovat názory druhých.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Zuzana B. (zuzu) ID 352, mimibazar.cz/zuzu (27.1.2013, 19:24)
Myslím že úplně stejně, jako se přehánějí vzájemné útoky obou skupin voličů, už to začínají přehánět mravokárci. (F) (F)

Básničky a vtipy na novou politickou situaci se objevovaly vždycky, pamatuju je už jako malá.

( vidím město rudé,
vyžrané a chudé...
nad ním hvězda pěticípá,
pod ní český národ chcípá)

nebo novější a dokonce stále aktuální:
a ty koni pod Václavem,
ať tě chrání nebe!!
Ještě jedno podražení,
sežerem i tebe.

Zrovna tohle je v celku vtipné, shrnující situaci a vcelku i odevzdané ,-)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Dominika V. (NikaV) ID 48057, mimibazar.cz/nikav (27.1.2013, 15:00)
Lidi, pojďme se bavit o Ornelle ... (H)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Blanka B. (Blaninka2) ID 22043 (27.1.2013, 15:07)
Jo ta se prý ted nekde s matičkou odhodila své oblečení a asi se fotily dál jsem se nedostala.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jana P. (PRATELKA) ID 63790 (27.1.2013, 14:18)
Nikoho jsem nevolila, ale toto je víc než pubertální... +o(
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ilona R. (kekina) ID 888, mimibazar.cz/ilona (27.1.2013, 14:20)
Nevolit nikoho není řešení Jani...
ODPOVĚDĚTnahlásit
Lenka R. (Lenyna) ID 6082, mimibazar.cz/lenyna (27.1.2013, 15:55)
Keki a když nesouhlasím ani s jedním kandidátem?Volila jsem v prvním kole,tady jsem už neměla koho (L)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jana P. (PRATELKA) ID 63790 (27.1.2013, 14:29)
možná není...ale nemusela jsem ani jednoho, tudíž respektuju toho, co byl zvolenej, kdyby byl KS, chovala bych se stejně..jinak ze všech kandidátů se mi stejně nikdo nezamlouval..jedině, že bych kandidovala já ,-) ,-) ,-) a to by byl šrumec (smich) (smich)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (27.1.2013, 16:19)
:-D (Y)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Daniela H. (danhna) ID 41839 (27.1.2013, 14:17)
Vážení přátelé, ano ... jsme v pr...
ODPOVĚDĚTnahlásit
Hana S. (Kulik) ID 6348 (27.1.2013, 16:05)
Tam jsme už dlouho.. ,-)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Lenka S. (rebeka33) ID 39983, mimibazar.cz/rebeka33 (28.1.2013, 14:53)
Ale teď poněkud hlouběji (cigo)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Hana S. (Kulik) ID 6348 (28.1.2013, 16:41)
Lepší už to nebude... ,-)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Lenka S. (rebeka33) ID 39983, mimibazar.cz/rebeka33 (28.1.2013, 17:30)
Ale teď mohlo, aspoň morálně, ale nebude. (dest)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jindřiška V. (Jindruska) ID 15990, mimibazar.cz/jindruska (29.1.2013, 11:47)
To jste mě vážně rozesmála :-D :-D :-D
Jako kdo z politiku či jejich podržtašek ví co je to morálka *-) *-)
Vy jste si asi spletla planetu (kocka)
ODPOVĚDĚTnahlásit
SIMONA J. (Side) ID 151358, mimibazar.cz/side (29.1.2013, 16:28)
.....moje slova, moje slova (Y) (Y) (Y) (Y) a je úplně jedno, jestli začneme odečítat zezdola, nebo zezhora :-@ (hello) (hello) (hello) (hello) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jindřiška V. (Jindruska) ID 15990, mimibazar.cz/jindruska (29.1.2013, 16:56)
(hello) (hello) (hello) (F)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Hana S. (Kulik) ID 6348 (28.1.2013, 17:57)
Morálně? Tak to nemohlo...
ODPOVĚDĚTnahlásit
Blanka B. (Blaninka2) ID 22043 (27.1.2013, 14:05)
Že Vás ještě baví.No tak co vyhrál MZ a co s tím naděláme?Myslíte ,že kdyby se stal presidentem KS nebo kdokoliv jiný,že se v tom to něco změní k lepšímu?
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ilona R. (kekina) ID 888, mimibazar.cz/ilona (27.1.2013, 14:19)
Přesně v to jsem doufala, teď ovšem na zmenu k lepšímu můžete zapomenout (F)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Eva M. (Evelyn123) ID 170663 (27.1.2013, 16:49)
Přesně tak! To si o nás myslí i v zahraničí, že jsme propásli šanci na nový začátek. Se Zemanem to nebude! Zeman je prezidentem pro udržení současného stavu. Mohli jsme se výrazněji proměnit a otevřít kdyby se stal prezidentem někdo jiný, tím teda nemyslím zrovna KS (tedy těžko říct, toť otázka), i když jsem ho v 2. kole volila, jiný výběr nebyl. Jenže u nás na změny většina obyvatel není vůbec připravena, škoda :-S
ODPOVĚDĚTnahlásit
Hana S. (Kulik) ID 6348 (27.1.2013, 16:10)
Proč tu změnu k lepšímu neprosadil Karel v parlamentu? Tam je myslím dost velký prostor na zlepšování...
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ali a Kačí V. (Kačí a Ali V.) ID 358745 (27.1.2013, 16:29)
Já tu vaši profilovku už nemůžu ani vidět. Vždycky si vybavím, jak prosazujete Zemana. :-S
ODPOVĚDĚTnahlásit
Hana S. (Kulik) ID 6348 (27.1.2013, 16:38)
Vybavujete si špatně. To, že nesouhlasím s Karlem ještě neznamená, že prosazuji Miloše.
Pokud se vám bude na mou profilovku lépe koukat, ujišťuji vás, že ani jednoho jsem nevolila. A když se vám koukat lépe nebude je mi to upřímně stejně jedno.
,-)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ali a Kačí V. (Kačí a Ali V.) ID 358745 (27.1.2013, 20:34)
Tak to mě tedy opravdu těší :-D
ODPOVĚDĚTnahlásit
Hana S. (Kulik) ID 6348 (28.1.2013, 18:06)
Je to lepší? 8o|
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ilona R. (kekina) ID 888, mimibazar.cz/ilona (27.1.2013, 16:23)
Ano, za vsechno muže Schwarzenberger, jasne. No uvidíme co dokáže za ctyri roky udelat z naši republiky Milos (Y)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Hana S. (Kulik) ID 6348 (27.1.2013, 16:31)
Nic takového jsem nenapsala.
Napsala jsem, že mohl již hodně zlepšovat v parlamentu. Ale pokud si myslíte, že něco přínosného lze tvořit jen ve funkci prezidenta, vyvracet vám to nebudu.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Ilona R. (kekina) ID 888, mimibazar.cz/ilona (27.1.2013, 16:52)
Když uz jsme z teto otazky, co prinosneho ve sněmovně udělal Miloš? Nemá smysl se tu hádat, ted uz nic nezmenime, ale rada bych si tu s vama pokecala tak za ctyry roky...
ODPOVĚDĚTnahlásit
Hana S. (Kulik) ID 6348 (27.1.2013, 17:07)
Ale já tu netvrdila, že - tady vás cituji.."teď ovšem na zmenu k lepšímu můžete zapomenout"
Vůbec bych si nedovolila tvrdit, že Miloš může něco měnit k lepšímu a zrovna tak ani Karel - oba už měli možnost se v politice ukázat a .. nic moc.
Já se tu nehádám, jen jsem odpověděla.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Lenka R. (Lenyna) ID 6082, mimibazar.cz/lenyna (27.1.2013, 15:58)
No já myslím,že MZ udělá ve vládě větší rošádu než by udělak KS.I když jde o to,v jakém smyslu *-)Ale horší to dle mého názoru být už nemůže (F)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Blanka B. (Blaninka2) ID 22043 (27.1.2013, 14:26)
Nevím,ale mám takový pocit i kdyby tam byl bůh ví kdo sebe lepší politik nezkorumpovaný tak naše mu státu to stejně nepomůže.Musela by se celkově vyčistit vláda a to do slova,všechny vyházet a dát tam úplně nové čisté tváře.Pořád lepší MZ než MK.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (27.1.2013, 13:32)
Úroveň neúroveň, bohužel trefné :-(
ODPOVĚDĚTnahlásit
Lenka R. (Lenyna) ID 6082, mimibazar.cz/lenyna (27.1.2013, 13:28)
Nevolila jsem ani jednoho,ale toto mi připadá ubohé. +o( +o( +o(
ODPOVĚDĚTnahlásit
Michaela C. (MíšaC) ID 1796, mimibazar.cz/misac (27.1.2013, 14:58)
Proč ubohé? Vždyť je to zcela běžné, cokoliv významějšího se u nás děje, hned se na to vytvoří mraky vtipů či básniček. Bylo by to stejné, i kdyby vyhrál Karel. Může se vám to nelíbit, ale stejně to tak bude...
ODPOVĚDĚTnahlásit
Lenka R. (Lenyna) ID 6082, mimibazar.cz/lenyna (27.1.2013, 15:54)
Vtípky ano Míšo,ale musejí být vtipné ne urážlivé (L)I když každý má na vtipnost jiný názor (H) (H) (H).
ODPOVĚDĚTnahlásit
Michaela C. (MíšaC) ID 1796, mimibazar.cz/misac (27.1.2013, 16:34)
Já myslím, že politická satira nemusí být za každou cenu vtipná :^)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (27.1.2013, 17:05)
"Miloš vyhrál, jasná páka,
dceři dal hned francouzáka."

Tohle považujete za politickou satiru? *-)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Lenka S. (rebeka33) ID 39983, mimibazar.cz/rebeka33 (28.1.2013, 14:15)
jo, občan si to dovolit může. Prezident povyšovat znásilňování žen na státnický akt nesmí nikdy. Nesmí lhát a vytahovat šovinistycký a nacistický názory, protože nenávist k Němcům a Rakušákům je nacismus a šovinismus. Nesmí být v televizi při prvním rozhovoru ožralý a krkat. ... Musí vyhrát férově a mravně, aby byl vzorem pro děti ve školách, když jim tam má viset u tabule. TOHLE Zeman prohrál a pro mě to nikdy nebude prezident, ale nacistický hovado. Vykopal příkopy mezi lidma - i mezi náma tady, měl by je zahrabat. Čekám na to, ale zatím nic. (jazyk)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (28.1.2013, 14:25)
Až na toho smajlíka na konci se s tímto ztotožňuji. Pro mně to taky prezident zatím není a uvidím, jestli vůbec bude. S tím lhaním a povýšeným chováním je mi přímo odporný. A to jsem ho po revoluci měla tak ráda, ty jeho projevy byly (a stále jsou) vtipné a inteligentní, avšak postupem času čím dál víc ironické a sebestředné. No, je mi z toho smutno, ale jeho volbu respektuji, aspoň jsme se na volbě mohli podílet všichni.
ODPOVĚDĚTnahlásit
Eva M. (Evelyn123) ID 170663 (28.1.2013, 14:23)
Kdyby se aspoň nalil až by měl odvysílané v televizi rozhovory, ale to musel předem a pak byly držkopády ze schodů :-D a vymlouval se na odoperovaný palec u nohy někdy před rokem ,-) hnusný lhář to je...
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jindřiška V. (Jindruska) ID 15990, mimibazar.cz/jindruska (28.1.2013, 15:26)
A vy jste sním byla pít že to tak jistě víte ,-) ,-) ,-) se picnu s těch zaručených zpráv na MMB 8-|
ODPOVĚDĚTnahlásit
Michaela C. (MíšaC) ID 1796, mimibazar.cz/misac (28.1.2013, 20:58)
IHNED.cz: " Může mít na veřejné vystupování Zemana vliv jeho náklonnost k alkoholu?"

L.Špaček: "S tím je to horší. Jakkoliv je stále alkohol součástí všech politických akcí, přeci jen někdy pozorujeme, že ho buď pije příliš, nebo ho špatně snáší. On spolu se svým okolím si na to budou muset dávat pozor, na tuto věc jsou média a politici v zahraničí vnímaví. To by si měl co nejdříve uvědomit."
http://web.volny.cz/noviny/z-domova/clanek/~volny/IDC/235854/spacek-zeman-svou-roli-zvladne-melby-ale-mirnit-svuj-projev-a-piti.html
ODPOVĚDĚTnahlásit
Lenka S. (rebeka33) ID 39983, mimibazar.cz/rebeka33 (28.1.2013, 17:34)
Na jednoho ožralýho Zemana mám 2 oči. A vy jste to neviděla, jak jí měl? jak krkal a usínal? Pusťte si to ještě jednou celý. 8-|
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jindřiška V. (Jindruska) ID 15990, mimibazar.cz/jindruska (29.1.2013, 6:34)
Toho jsem si tedy nevšimla ,-)
Krkat mohl z jídla a usínat .........Karel taky pravidelně usíná
z toho usuzujete že opilí ???
I když v poslanecké sněmovně mají alkohol a vše ostatní za srandovní ceny tak že třeba si sem tam nějakou štamprli dá a pak se mu chce spát (child3)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Anna Ž. (Karkuulka) ID 87945 (27.1.2013, 13:01)
aj my máme komunistu.no bratia,ste tak kolegiálni (snehulak)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Jana N. (Airia) ID 15506, mimibazar.cz/airia (27.1.2013, 12:48)
No a . (C)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Nada B. (Nadys) ID 192716 (27.1.2013, 17:32)
no blé :^)
ODPOVĚDĚTnahlásit
Celkem: 27 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu