Setkání vojáků s rodinou |
Nádherně dojemné ... |
PŘEJÍT NA ODKAZ |
Vložil(a) František Š. (Alex-móda) ID 457937 | zobrazit další vtípky |
|
Kamila G. (Wiktorie) ID 73298, mimibazar.cz/wiktorie (24.4.2013, 22:19) |
a vždycky bulím a bulím a to nikoho neznám.paráda,úžasné  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
Kateřina O. (katerina-kaca) ID 346730, mimibazar.cz/katerina-kaca (21.4.2013, 14:25) |
tak jako se tihle vojáci vítají s rodinami ,tak stejně se vítají posádky lodí se svými blízkými , které dlouho neviděli .Je celkem jedno kde a za jakým účelem byli pryč , pro ně je důležité ,že se živí a pokud možno i zdraví vrátlili domů  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
Martina K. (Martitina) ID 210948, mimibazar.cz/martitina (upraveno 19.4.2013, 21:27) |
Maminečky na Mimáči jsou schopný se pohádat i skrz armádu a ty zasvěcené komentáře... paráda Takže hlavně světový mír, že jo? Vy mě fakt bavíte, dámy  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 21:01) |
něco o tom prostředí vím  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  | Martina K. (Martitina) ID 210948, mimibazar.cz/martitina (19.4.2013, 21:05) |
Hele, tady můžete být klidně profík a stejně jste... druhá, páč vždycky se najde nějaká maminečka, která tomu od svého kompu rozumí samozřejmě líp...to ještě nevíte?  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| |  |  | Zdenka N. (Cindy*2) ID 350964, mimibazar.cz/cindy2 (19.4.2013, 22:11) |
Já bych neřekla, že například Katka by tvrdila, že všemu rozumí líp. Jen vyjádřila svůj názor, že vojáci zabíjejí a že by chtěla svět bez válek.... tak co  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 21:07) |
se učím, a asi začínám chápat, jediné čemu rozumím a stejně narazím  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | |  |  | Zdenka N. (Cindy*2) ID 350964, mimibazar.cz/cindy2 (19.4.2013, 22:13) |
Neřekla bych, že jste narazila, jen máte jinou zkušenost, zřejmě jste přímo z profese. Někdo jiný tvrdí zase něco jiného, ale to je přece život, no ne? |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 22:22) |
Já jsem chtěla vysvětlit pouze, že voják jako jedinec nemá nárok na svůj názor a ani vlastní reakci, je jedno číslo v systému a musí plnit rozkazy, navíc v našich misích nemá AČR tenhle mandát...mise mají charakter mírové mise...takže tatínci, co se vrací z mise nejsou osoby s rozhodovací pravomocí tzv "decision maker", ovšem nepovedlo se mi to vysvětlit, asi mám špatné argumenty a prostě to nehodlám takhle v pátek pořád řešit...manža furt na pivku, tak čekám, jsem to chtěla opravdu jenom objasnit  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | |  |  | Zdenka N. (Cindy*2) ID 350964, mimibazar.cz/cindy2 (19.4.2013, 22:47) |
To máte pravdu, že voják musí plnit rozkaz, ať se mu to líbí nebo ne. Vy jste přímo pilotka? |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 22:51) |
ne, v mé době to nebylo možné, jsou tam i jiné funkce řídící letového provozu byla pro holky mého ročníku otevřená, dnes máme tři holky pilotky..v dávné historii byl taky jeden ročník holek,ale nezvládly přeškolení na proudové typy letounů |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | |  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (19.4.2013, 23:00) |
jste mi pripomela historku prvni anglicke pilotky stihacek strasne halo kolem toho,ze zenska by mela ridit stihacku,nakonec se protetovalo,demonstrovalo,skoro se zas palily podprsenky,az ji tam teda vzaly,ona prodelala uspesny velice drahy vycvik,stala se pilotkou bojove stihacky do mesice otehotnela |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 23:04) |
no jo realita....já jsem za myšlenku, že ženy do armády patří,ale jsou fuknce, které by měly zůstat zakázané...prostě jsou věci, kde na chlapi nemáme např. takový záchranář...neumím si představit, že bych měla táhnout 80kg zraněného chlapa |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | |  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (19.4.2013, 23:13) |
ja mam ten samy nazor,proste je to dane fyzickou proporci a i sebe vic namakana zenska nezvladne to co prumerne udelany chlap dalsi vec je,ze chlap ma vzdycky tak nejak pudove dane chranit tu zenskou partaka,a oni utoci vic na jednotky,kde je zenska,protoze ti chlapi ji tak nejak vic chrani a nejsou tak ostraziti byl o tom velice zajimavy dokument,v anglicke televizi |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 23:52) |
tak si čtu a říkám, ženská jedna ona to nějak zná a to dokument jo jo, ale sedí to...prostě je fakt, že baba je rušivý element...ale civilizace nás mění a nvm jestli je to právě o.k, taky si někdy říkám, to je tak absurdní...nositelka života a v armádě  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | |  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (20.4.2013, 0:04) |
no ja bych mozna byla i dobra G.I JANE,kdyby nevadilo ze absolutne nedokazu uznavat autoritu,diskutuji o jakemkoli prikazu a porad mam nejaky svuj nazor na cokoli ten dokument byl strasne zajimavy,ty holky byly naprosty opak toho co by si clovek pod vojandou predstavil zadne nadupane muzatky,ale krehne hezke holciny,s tim samopalem a plne polni pusobily ponekud bizardne |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | |  |  | Zdenka N. (Cindy*2) ID 350964, mimibazar.cz/cindy2 (19.4.2013, 22:54) |
To je pravda, že mi říkal jeden známý (pilot), že dříve nebylo možné, aby ženy byly pilotky. Prý snad kvůli poškozování zdraví týkající se plodnosti - ale nevím to jistě. |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 23:02) |
i dnes je to jenom klišé, výcvik je náročný, chlapi jsou opravdu prostorově talentovanější a vypadnout z výcviku minimálně na dobu těhotenství, porodu a šestinedělí je zcela neekonomické pro systém... s tím zdravím nvm, to jsou asi kecy, se říká, že kdo u radarů dělá tam nemá kluky, jenom holky...já mám dvě holky |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | |  |  | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 23:11) |
to platí pro chlapy, ne? ale ani u těch to není 100%, máme kluka a holku  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | |  |  | Zdenka N. (Cindy*2) ID 350964, mimibazar.cz/cindy2 (19.4.2013, 23:07) |
No, pohlaví dítěte sice ovlivňují spermie muže, ale prý jsou budoucí holčičky odolnější už v děloze, než chlapecké plody. Pamatuji si, jak jeden lékař potvrzoval, že po Černobylu docházelo k velkému nárůstu samovolných potratů - z velké většiny - chlapců. |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 23:11) |
jo říká se to, ale nvm, je fakt, že chlapi mají dost holčiček. Černobyl bylo svinstvo...na Rakouských zprávách to bylo hlášeno a u nás jsme budovali socializmus  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | |  |  | Zdenka N. (Cindy*2) ID 350964, mimibazar.cz/cindy2 (19.4.2013, 23:17) |
Já o tom věděla už o den dřív z Hlasu Ameriky. Jen ten jsem doma musela poslouchat tajně, protože muž mámy byl komunista, ale také velký zbabělec. |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | |  |  | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 22:28) |
Promiňte, janko - opravdu mi uniklo, že v tom videu to byli vojáci AČR. Myslela jsem, že šlo o Američany, kteří nejsou v mírových misích.... nicméně u nás se vždycky říkalo "fighting for peace is like a fucking for virginity" A znovu opakuju: nepopírám nutnost armády, jen mi vadí nutnost válek... |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | |  |  | Zdenka N. (Cindy*2) ID 350964, mimibazar.cz/cindy2 (19.4.2013, 22:51) |
To chápu, většina normálních lidí by chtěla svět bez válek..... |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 22:34) |
Dik za omluvu. Taky jsem se vracela a měla doma rodinu a třikrát jsem byla mimo civilizaci a nvm proč....vstoupiš a když vystoupíš, co ze sebou, co umíš...anglicky...čím můžeš konkurovat...máš vzdělání v jednom oboru, máš tam vazby....války bohužel jsou a nic se na tom nedá změnit...jenom kdyby alespoň zůstali za hranicemi Evropy....a navíc prostě letadýlka miluji Klasifikace mise je např. non-combat mission in a combat enviroment, je to politicky únosné a finančně levnější, neplatí se příplatky za nebezpečí. K těm USA bych taky moc nesoudila, je tam spouta 18ti letých dětí co se bojí, v USA velká nezaměstnanost, pak jsou tam cizinci a dostanou zelenou kartu, je to nepochopitelné prostředí |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | |  |  | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 23:09) |
Teď jsem na to koukala znovu, v tom videu to ale nejsou uniformy AČR No nic, každej dělá co umí a na co má žaludek, já lidi nesoudím. Někdo jde na misi, někdo do politiky... od vás omluvu nečekám, když mě vidíte jako plnou zloby a neschopnou kompromisu, je to vaše věc. |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 23:30) |
Já jsem Vám za Vaši omluvu poděkovala, naši diskuzi jsem považovala za ukončenou z toho důvodu, že jsme nebyly schopné najít kompromis a vy jste požadovala jednoznačně vysvětlit tvrzení, že "vojáci zabíjí", vzhledem k tomu, že jsem to nedokázala a debata neřešila další koncepčnost, takže byla již zbytečná dle mého názoru. Jsem možná v plochosti písemného projevu použila nevhodné slovo "zloba" za tento výraz se omlouvám, ale pouze ho překvalifikuji na určitou urputnost trvání ne svém názoru. Co se týče národní příslušnosti vojáků na snímku to taky neřeším, jsme součásti systému NATO a veřte, že technicky každý dělá jenom své nejlepší,aby ten život odžil. A jedinou jistotu máme smrt  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | |  |  | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 23:48) |
Já se pořád snažím dát si nějak do souvislostí to co píšete a nedaří se mi to... v jednom příspěvku je to "nemá AČR tenhle mandát...mise mají charakter mírové mise", pak zase že jsme součástí NATO a že je jedno, kdo má jakou příslušnost... takže jak je to, NATO jezdí jen na mírové mise? Celé NATO, včetně Amíků? No, a v té poslední větě si s vámi opět dovolím polemizovat... říká se "daně a smrt" Dobrou  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (20.4.2013, 0:07) |
Chápete všechni mise OSN, ALTHEA, ISAF a jiné jsou klasifikované jako mírové operace pro všechni členské státy NATO a samo že i pro USA jenom vychytají nejhorší pozice, max. NTM Iraq byla nebojová operace v bojovém prostředí, je to tak politicky žádoucí ať si člověk o tom myslí co chce. Protože úkolem misí je pomoct místnímu obyvatelstvu a bojovat proti terorismu. Jediný cíl mé diskuze s Vámi bylo Vám vysvětlit, že VOJÁCI NA SNÍMKU JSOU JENOM VYKONAVATELÉ A NENÍ DŮLEŽITÉ JESTLI ZABIL NEBO NEZABIL NENÍ TO JEJICH CÍL A ANI ROZHODNUTÍ A PLNÍ POUZE ROZKAZ. Nic víc jsem nechtěla říct, vidíte ta komunikace nám spolu nejde, tak bude lepší když to marné úsilí vzdáme, neumíme se vzájemně pochopit, dokonce i rčení "daně a smrt" jsem nepoužila, protože moje poslední věta je moje autorská, kterou jsem si vytvořila pro vlastní potřeby no a když zase chcete polemizovat, tak se tady můžeme jako dvě naivní holčičky užírat dlouhodo |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | |  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (19.4.2013, 22:53) |
no,to jsem vubec nevedela,kolik takovy vojaku co slouzi za zelenou kartu je ted jak byl v tydnu pohreb margaret thatcher tak hledim proc za skotsky regiment nese rakev cinan no a muj rikal,ze je to teda nepalec,ze z tama je prave strasne moc britskych vojaku co slouzi za povoleni k pobytu zvlastni,nikdy jsem nad tim tak nepremyslela |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 22:57) |
jejich pozdrav "NAMASTE" s uctivým úklonem mám nejraději, nestrácejí ostražitost a mají své křivé nože a umí je použít...je jich tam hodně s Britami...jsou na nejhorších postech,ale člověk se s nimi cíti bezpečně, jestli je na jejich straně |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | |  |  | Zdenka N. (Cindy*2) ID 350964, mimibazar.cz/cindy2 (19.4.2013, 22:50) |
A pravdou také je, že v USA kdo vstoupí na určitou dobu do armády, má velké úlevy na daních a i jiné další výhody. Takže pro někoho je to také řešení při velké nezaměstnanosti. Krize je všude.... |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 22:52) |
zaplacené zdravotní pojištění pro sebe i rodinu, to je velká motivace |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | |  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (19.4.2013, 22:55) |
to ted bylo na MTV jak nejaky 18ti lety debilek nahrkal 17ti letou kamosku a nemely penize na zdravotni peci pro ni a to dite,tak on kvuli tomu vstoupil do armady  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 23:00) |
taky hoši a děvčata na základních funkcích nejsou schopni samostatného myšlení...vstupují většinou z ekonomických důvodů...mnoho neumí ani anglicky z nich  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | |  |  | Zdenka N. (Cindy*2) ID 350964, mimibazar.cz/cindy2 (19.4.2013, 22:54) |
Ano, speciálně to zdravotní pojištění je v USA jinak velmi drahé |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 | Veronika Č. (kesinek) ID 133015 (19.4.2013, 20:46) |
Tak jsem si přečetla komentáře o tom, jak tito tátové zabíjejí zase jiné táty. Ano, je to pravda. Ale nečetla jste některá knihu Na západní frontě klid? Je to tam moc hezky napsáno... Že tito lidé, kteří se navzájem zabíjejí, to vlastně vůbec dělat nechtějí, že ten voják nechce zabít zrovna toho konkrétního vojáka, protože ten mu nic neudělal, ani ho nezná, ale všichni ti vojáci jsou bohužel jen loutky v rukou někoho mnohem mocnějšího a dělají, co se po nich požaduje. Je to jejich práce. Zabíjejí se navzájem lidé, kteří proti sobě vůbec nic nemají, jen to prostě mají přikázáno od svého chlebodárce... Takhle to vidím já  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 21:45) |
Souhlasím, Remarque je spisovatelskej bůh... běhá z toho mráz po zádech, že? |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  |  | Veronika Č. (kesinek) ID 133015 (19.4.2013, 22:12) |
To tedy ano, a jak Je to úžasná kniha! |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  |  | Veronika Č. (kesinek) ID 133015 (19.4.2013, 22:18) |
Je krásná  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 20:53) |
Souhlasím v celém rozsahu textu. Ta kniha je moje jedna z neoblíbenějších a pak ještě i Hlava 22, ale ta se četla hodně špatně  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  |  | Veronika Č. (kesinek) ID 133015 (19.4.2013, 22:17) |
Hlavu XXII jsem nečetla, ale podívám se po ní  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 22:27) |
je to protiválečný román vykreslen pomocí hlavního hrdiny, který je součástí bombardovací letky....hodně absurdní,ale pravdivé |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  |  | Iva R. ((Ivule)) ID 40980, mimibazar.cz/ivule (19.4.2013, 21:14) |
Jani naprosto se ztotožnuji s Vaším názorem,myslím že vše je o úhlu pohledu a každý má prostě svou pravdu,byť je pro druhého mimo jeho chápání ![[A]](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/17.gif) |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 21:19) |
já mám konkrétní osobní zkušenosti, jinak bych nereagovala, nezastávám se vojáků, je to práce a dokonce i slušně placená...jenom vím, jak to prostředí chutná...a co obnáší  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 | Silvie S. (sieta) ID 247864, mimibazar.cz/sieta (19.4.2013, 20:07) |
Ženský, myslím, že svět se bude točit furt nějak nakřivo bez ohledu na to, co si o tom myslíme my na Mimáči. Nicméně znala jsem jednoho fešáka vojáka, takový by se vítal jedna radost  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 | Martina A. (Moncherry) ID 68341 (upraveno 19.4.2013, 23:59) |
Video znám, opět jsem ho zkoukla a zase u toho brečela. Je to dojemné a je mi fuk kdo se odkud vrací. Fakt je problém vidět v tom "jen" to, že se táta vrací po půl roce i víc k rodině, že se vrátit vůbec nemusel a děti i on jsou šťastní? |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Karolína M. (Kajkuška) ID 212208 (19.4.2013, 21:16) |
sdílím stejný názor................je to úplně jedno a jsem z toho pěkně naměkko  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 18:50) |
K těm komentářům, být vojákem je jenom profi práce jako jiná, spousta lidí ani neví do jakého prostředí vstupuje. Válka je potřeba politiků ne armád, armáda je pouze mocenským nástrojem. Konflikty ve světe jsou zapotřebí pro obnovení ekonimiky silných státu a to vše je dohromady jeden začarovaný kruh. V případě, že konflikt není, tak se na objednávku připraví....těžko říct jak to vše funguje T Ovšem násilí je zřejmě lidstvu dáno do vínku, jinak by nás necharakterizovalo po celou naši historii.... |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 18:59) |
Promiňte, já jsem asi úplně hloupá, vysvětlíte mi to ještě jednou, tentokrát polopatě? Voják ve válce nezabíjí? Pokud ne, tak kdo tedy v té armádě zabíjí, když ne voják? A pokud ano, tak zabíjet je opravdu práce jako každá jiná, jako třeba truhlář nebo učitel? Jinak příčiny a důsledky válečných konfliktů bych nechala stranou, to je na trošku delší debatu... |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 19:07) |
Jsou různé pracovní pozice v rámci armády, je tady LZS letecká záchranná služba Plzeň Líně, která za rok provede cca 500 letů na záchranu lidských životů (je jednou z 10 středisk ČR a jedna ze 4 schopna zasahovat i v noci a jediná schopná zasahovat na území celé ČR), pak je zde i ochrana vzdušného prostoru pro ochranu suverenity našeho státu, taky SAR search and rescue-systém pro pátrání po pohřešovaných i civilných obyvatel, jejich dohledání a záchrana, úzka spolupráce s IZS integrovaný záchranný systém určen pro pomoc obyvatelstvu při potopách, požárech apod. Pak máme STRATEVAC- strategické vzdušné přesuny určené i na záchranu a převoz nemocných osob ČR ze zahraničí. J ezde celý komplex vojenských nemocnic hojně využívaných civilním obyvatelstvem. Ano, je tady i otázka nasazení v boji, každý voják musí plnit rozkaz a pouze vláda má právo nasadit vojenskou sílu do akce a charakterizovat smysl a úkol dané mise. |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| |  |  | Jana D. (dluhoschci) ID 121, mimibazar.cz/dluhoschci (19.4.2013, 19:30) |
Děkujeme za přednášku, opravdu bychom to tady žádná nevěděla kdybyste to tu nenapsala. Zvláštní že nenatočí klip jak se dítě vítá s policistou nebo lékařem nebo jiným členem záchranné složky  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 19:38) |
já jsem jenom paní odpovídala na dotaz...jsou i takové klipy...viděla jsem jich spoustu...zejména týkajících se členů záchranného hasičského sboru....taky hodně klipů nejenom lékařů armády jak pomáhají v Africe, Iráku, ale i lékařů, kteří pracují např. v organizaci Lékaři bez hranic a jiné....taky je spousta nezávislých novinářů, o kterých je zpracovaná hezká řádka dokumentárních filmů právě z válečného prostředí... a pěkně zpracované šoty jsou vždy na podkladě dětí, je to více emotivní.... |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | |  |  | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 19:49) |
Ale vy jste mi bohužel neodpověděla. Tak jestli je armáda plná lékařů a záchranářů, a jestli je to její hlavní náplň a činnost, proč tedy máme paralelně ještě policii, hasiče a civilní lékaře? Já se ptala na to, jestli vojáci zabíjejí. No, tak hlavně že jste viděla hodně pěkně zpracovaných šotů z válečného prostředí  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 19:56) |
Možná uplyne nějaký ten rok až Vaše zloba jednou pomine možná, taky uvidíte věci jinak. Vzhledem k tomu, že nyní jste úzce zaměřená na memorování jediné věty vojáci zabíjí...nechte si svoji neochvějnou pravdu a nemám dále o čem diskutovat, protože každá věc má rub a líc. A já jsem člověk kompromisů, to mě život naučil. |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | |  |  | Jana D. (dluhoschci) ID 121, mimibazar.cz/dluhoschci (19.4.2013, 20:07) |
Zloba? Já u Katky žádnou zlobu nevidím . Memorování čtu u Vás. Myslíte že válka v Iráku nebyla pouze válka o ropu schovaná za hesla o jaderných zbraních které se v Iráku nikdy nenašly? Nebo třeba válka ve Vietnamu? Tyto války z USA jsou války o ropu , ale umí to tak podat, že si hodně lidí myslí jací jsou to lidumilové. Taky na té "masáži mozků" pracujou celé týmy odborníků. |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | |  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (19.4.2013, 20:55) |
no jani i kdy jo,tak co? toto nase pokrytecke lidumilstvi nas zahubi,muslimsky svet to tak neciti,ti citi jedine,zlikvidovat vsechno co neni muslimske |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | |  |  | Jana D. (dluhoschci) ID 121, mimibazar.cz/dluhoschci (19.4.2013, 21:32) |
To není pokrytecké lidumilství . Američané říkají, že se po 11. tém září rozdělil svět, a třeba v Iráku nebo Afghánistánu říkají, že se rozdělil svět po tom co je Američani napadli, ale to se mi nikdy nedovíme, protože se to k nám nikdy nedonese. Taky jsem měla kdysi jasný názor , dnes už ho tak jasný nemám a nevěřím že všechno dělají muslimové. Kdo z nás ví kde je pravda, jak dalece USA manipulují s médii, dělají provokace aby si obhájili války??Nezastávám se ani muslimů ani USA armády , upřímně, nevěřím ani jedné straně. |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | |  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (19.4.2013, 21:47) |
ale ono je v podstate jedno kdo s kym manipuluje,jiste je jen jedno,oni nas chteji zlikvidovat a vubec se tim netaji,pro ne je to svata valka,a zabit nevericiho,co nejvic nevericich je nejvetsi zivotni cil fanatickych muslimu,ne vsech pochopitelne,ani dokonce ne vetsiny,nicmene ta cast co si to dala za zivotni cil je vsude,a rozrusta se.predstavuji pro nas nebezpeci,protoze jsou vsude kolem nas a my jsme s nasim velice humalnim a "spravedlivym" pohledem na svet velice zranitelni |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 21:52) |
nežijete v Anglii?, tam jsem byla 5 měsícu a tenhle názor jsem si tam taky osvojila, hlavně když jsem využila taxi službu "Beaconsfield - Londýn" bylo to drama... |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | |  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (19.4.2013, 21:58) |
no prave jsou vsude a bojim se jich,kdyby jen trochu mohly,tak zakrouti kazde zenske krkem hned na ulici,a co delaji svojim zenskych a dceram,fuj,to je hnus jsou to normalni uchylni magori,jejich nabozensti vudci se vubec netaji nazorem ze by chtely aby britanie byla muslimskym statem a snazi se toho dosahnout vsemi prostredky,to uz takova prdel neni teda ona jde hruza i z tech zakuklenych zenskych,chovaji se hrozne nadrazene |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | | |  |  | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 22:10) |
jo, tak pod tohle se podepisuju a sice si zase koleduju o přesdržku, ale naši předkové dobře věděli, proč pořádat křižácký výpravy tenrát to měli pod kontrolou... narozdíl od nás a naší pseudohumanitní společnosti na druhou stranu nechápu, proč si je pouštíme do evropy a dovolujeme jim tu žít "po jejich", když současně s tím posíláme armády do jejich zemí ve snaze udržet je trochu na uzdě  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | | | |  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (19.4.2013, 22:14) |
jo,to taky nechapu,nechame si je tu nalezt a pak se jich bojime a pravem ale to je presne to pokrytecke lidumilstvi,my mame porad plnou hubu lidskych prav,charity,souciteni,prava na vlastni vyznani,oni maji jen jedno,zabit vsechny neverici tuto valku nemuzeme nikdy vyhrat,my sami se touto pseudohumanitou zlikvidujem |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | | | | |  |  | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 22:24) |
jo. co naši předkové stovky let ubránili mečem, to my dneska dáme všanc jediným podpisem... a pak obhajujem nutnost armády, která ale nemá pravomoc zasáhnout proti skutečnýmu průseru... takže dobře platíme vojáky, kteří hájí cizí zájmy kdesi "na misi", a zatím si doma necháme likvidovat vlastní kulturu jménem demokracie... ale to už je fakt dost od tématu, co?  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | | | | | |  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (19.4.2013, 22:29) |
tak ono to dava hlavu a patu,ja bych se sem nepustila,at si kazdy zustane aspon na svojem kontinente,skoda ze se me nikdo nezepta na radu  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 22:04) |
taky jsme se bála a trošku jsem mu i rozuměla, když hulákal do rádia, tak jsem pořád volala anglické dispečerce, bloudil, pak mával rukami, že chce více peněz.....taky jsem s nima spolupracovala v Iráku, Kuwajtu a Afghánisthánu, jsou jiný...nerozumím jim a fakt se bojím...máme tady doma i jednoho kámoše z Baghdádu žije v ČR 20 let, ale ten již je šmrnclý naši kulturou,ale stejně mají silné vazby a jako komunita drží velmi pevně spolu...v Anglii je jch hodně...v Německu Turci a naše evropská kultura ustupuje |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | | | |  | dušan k. (samicek1) ID 479629 (19.4.2013, 22:18) |
bohužel.jediný z kterých mám strach do budoucna jsou muslimové.už jen proto,že na rozdíl od evropanů mají hodně dětí.mám strach aby to jednou naše vnoučata neodskákala.my jim budem pořád ustupovat a u nich na východě nemůžeme nic.oni tu mohou vše,řvou,že mají právo mít tu postavené mešity,ale chtěl bych vidět jestli evropanům by dovolili postavit kdekoliv u nich kostely.leda ve snu. plně jsem souhlasil když bylo zamítnuto aby studentky chodili na univerzity zahalené.chtějí tu žít?at se přizpůsobí,my bycom u nich taky musely.nechtějí přizpůsobení?at táhnou tam odkud přišly,my je tu nepotřebujeme. |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | | | |  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (19.4.2013, 22:11) |
ve francii je jich vic jak milion,ti jak se jednou rozhodnout,ze uz nas maji dost,tak je s nama amen proto ja s valkou souhlasim,to je jedina rec,ktere oni rozumi,koneckoncu,vzdycky to tak od nepameti bylo,ze ten silnejsi si urval vetsi kus zeme,tak co ,ze je to valka o ropu,my tu ropu potrebujem a oni ji kontroluji,my by jsme jim zaplatily,ale oni penize nechteji,tak co zbyva? kdyz tu ropu mit nebudem,tak nemuzem fungovat |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 22:16) |
je nás na planetě stejně moc, v Evropě 60 let klid, jdu raději spát a nehodlám domýšlet co lidstvo čeká....snad si užijeme hezký víkend i když lehce mrholí  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | | | | | |  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (19.4.2013, 22:21) |
navic oni se mnozi pekelne rychle,kazdy ahmed semenomet ma 20 deti se 3mi zenami,tak to se jim to delaji ksichty,kdyz u nas ma kazdy jozin jen 2 se svoji markou,maximalne jedno bokem s jarunou  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 22:36) |
a bude nás méně, jozin sečte výplatu a udělá jenom jedno bo se bojí jak to uživit  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | | | | | | | |  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (19.4.2013, 22:43) |
to je pravda,navic to neni jen jozin,ale taky james,chavier,carlos,ivan,no snad nas aspon helmut zachrani  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |  |  | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 23:14) |
tak to máte ještě dobrý.... u nás to zachraňujou akorát tak dežo s arankou  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | |  |  | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 20:05) |
Aha, takže když nedokážete (nebo nechcete) na něco odpovědět, je to proto, že ten druhý "je plný zloby a má svou neochvějnou pravdu". Taky zajímavý způsob diskuse, vidím, že se mám ještě hodně co učit Jen nechápu, jak jste z mého příspěvku o tom, že bych chtěla svět bez válek, došla k závěru, že jsem plná zloby... fakt zajímavé myšlenkové pochody No nic, tohle fakt nemá smysl - mějte se fajn a třeba někdy na počtenou jiné debatě  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | |  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (19.4.2013, 20:59) |
jo,svetovy mir je heslem kazde adeptky na miss cehokoli,jenze to je stejne nemozne,jako idea komunismu vsem by se nam to libilo,nicmene je to nesplnitelne,lidstvu je to od prvopocatku existence nepovedlo nikdy ani na malickou chvilicku tak to berme jak to bylo je a bude |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | |  |  | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 21:48) |
ano, ano, chci být miss čehokoliv... a hlavně ten světový mír tak to je a nic víc si od toho neslibuju  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | |  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (19.4.2013, 22:04) |
no tomu se nedalo odolat,jak nekde vidim vetu,"chtela bych svetovy mir" tak okamzite vidim sandru bullock v miss congeniality  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | |  |  | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 22:14) |
nápodobně, od shlédnutí jistého filmu za společenskou róbu považuji pouze dirndl a krajkové bombarďáky  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 22:08) |
já jsem sobec, já si upřimně přeji mír v Evropě....  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | |  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (19.4.2013, 22:16) |
jo,tak to ja taky  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  |  | Helena K. (kopretin.a) ID 25328 (19.4.2013, 19:06) |
profesionální voják je zaměstnání - to nevíte? http://www.acr.army.cz/kariera/vojak-z-povolani/vojak-z-povolani-9699/ ...co by tak daly rodiny těch dvou holek v Pakistánu za vojáka, který by jim ty holky přivedl zpět nebo byste tam poslala truhláře? |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| |  |  | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 19:31) |
Ano, to vím. ... a co by daly rodiny těch dvou holek za to, kdyby jim nějaký voják ty holky zastřelil? Nebo vojáci opravdu nestřílejí? Nezabíjejí? Žádní, nikdy, nikoho? Nebo zabíjejí jenom "zlí" vojáci, kdežto "hodní" vojáci zachraňují? Podívejte, dámy - každé zaměstnání něco obnáší. Já netvrdím, že armáda není potřeba, ale dodávám BOHUŽEL. Jak jsem psala v prvním příspěvku, mně by se líbil svět bez válek. Chápu, že je to utopie, ale snad aspoň smím napsat svůj názor. Nebo už ani to ne???  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 19:45) |
http://cs.wikipedia.org/wiki/Utopie_(kniha) krásná kniha...Vidím, že diskuze není konstruktivní, snažím se Vám vysvětlit, že ten poslední voják je pouze na konci potravinového řetězce a musí plnit rozkaz a proč tam je, jak se tam dostal je vždy pohled jednotlivce, hlavně nynější mise nemají hlavní cíl zabíjet...pán to ve svém příspěvku velmi dobře objasnil a až když člověk chvilku žije jinde, lehce něco může ani ne pochopit,ale vidět.....Náboženství a kultura má velmi velký vliv na jednání různých národů a etnik, kdybychom to tady začali řešit, voják je pouze loutka uvězněná v systému...Přeji hezký večer |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | |  |  | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 19:57) |
Myslela jsem, že profi vojáci jsou v profi armádě dobrovolně A že by neměli vojáci třeba v severokorejské armádě jako hlavní cíl zabíjet, o tom silně pochybuju... ale třeba se mýlím, tam jsem opravdu nežila ani chvíli Celá tahle debata vznikla opravdu jen proto, že jsem si dovolila napsat, že pro mne by bylo krásné, kdyby na světě nebyly války? Achjo.... ale i tak si budu trvat na svém: pro mne není nádherný návrat vojáků k rodinám, pro mne by bylo nádherné, kdyby žádní vojáci nebyli potřeba. Hezký večer i vám  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | |  |  | Helena K. (kopretin.a) ID 25328 (19.4.2013, 19:33) |
jediná vy jste tady útočná taky nesmím napsat svůj názor?  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 19:47) |
něco Vám písnu, Vaši ikonku jsem čas od času na diskuzi viděla, ale věřte nevěřte, až včil jsem rozkódovala, co obrázek skrývá...původně měla jsem pocit, že se jedná o nějakou loutku  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | |  |  | Helena K. (kopretin.a) ID 25328 (19.4.2013, 19:58) |
připomínáte mi mého šéfa - celý život si myslel že "Mrtvý prd ví" je "Mrtvý prtví" - prostě jenom rým beze smyslu...až jsme se jednou bavili, já to řekla a on mi říká "hele, proč se tohle říká, vždyť to nemá žádnej smysl"...já na něj koukala jak blázen pak to skoro ve 40 letech pochopil  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 20:24) |
jo, to je můj styl a 40 mám již za sebou, hold někdy to trvá než to dojde Když jsem byla mladá prvně vdaná byla jsem Slověnou a ex Čech a já v hádce direktivně hulákala " O všem tady budu rozhodovat" A ten milovaný flegmoš pravil "Ovšemže miláčku". Význam dané věty mi naskočil až za pár let  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 41508 (19.4.2013, 18:13) |
zrovna tak se radují děti třeba kamioňáků šli tam dobrovolně  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 16:15) |
Já budu za prudínka... co je na tom nádherně dojemného? To, že tihle tátové někde zabíjeli jiné táty, to, že jiné děti už se nemají ke komu rozběhnout? Pro mě by bylo nádherně dojemné, kdyby všechny války na světě už šly konečně do prdele (pardon)  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Ivana J. (cipofka) ID 105292 (19.4.2013, 20:03) |
Nepouštěla jsem odkaz... tipuju, že tam je to, co jsem x-krát viděla a jede to už nějaký ten pátek... Ano, video je hezké.. dojemné... pěkně sestříhané... taky jsem u toho slzela... ale taky mám stejný - nebo podobný - názor, že do profiarmády (nebo mezi žoldáky, to je jedno, jen nepřesný název třeba...), jde každý dobrovolně... nikdo ho nenutí a nedělá to také nikdo zadarmo (je mi fakt jedno, kolik za to kdo má, nikomu to nezávidím).  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Lucie K. (Maxinka) ID 6208, mimibazar.cz/maxinka (19.4.2013, 17:42) |
jak vy víte, kde kdo koho zabíjel  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  |  | Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (19.4.2013, 18:16) |
nevím, ale zdá se, že vy mi to řeknete - nebo se mýlím?  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| |  |  | Lucie K. (Maxinka) ID 6208, mimibazar.cz/maxinka (21.4.2013, 18:48) |
já tu takové hlouposti neříkám  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Jana D. (dluhoschci) ID 121, mimibazar.cz/dluhoschci (19.4.2013, 16:24) |
100% souhlas, chtělo by k tomu ještě video, co dělají sirotci a vdovy na té druhé straně  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  |  | Mark G. (ligi) ID 35694, mimibazar.cz/ligi (19.4.2013, 21:06) |
kazdy rok se muzete v americe 11. zari podivat,jak vypada 3000 pozustalych deti,rodicu,manzelu ,manzelek,bratru, sester tech co si proste jednoho rana klidne odesly do prace a do dneska je prosivaji v hline |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| |  | dušan k. (samicek1) ID 479629 (19.4.2013, 21:49) |
přesně.a ti co je zabili jsou ve svých zemích oslavováni jako hrdinové.kdyby jste si přečetli aspon jednu knihu o muslimech tak zjistíte jak jsou tyto národy vychovávány.ne všichni tedy,ale hodně ano.dost jich je fanatických jako i u nás,ale u nás jich je pár,tam jich je hodně.bojím se muslimů a všechny bych poslal zpět do jejíchj zemí. |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 21:55) |
upřimně se taky bojím.... |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | |  |  | Zdenka N. (Cindy*2) ID 350964, mimibazar.cz/cindy2 (19.4.2013, 22:20) |
Já taky se bojím, ale zjistila jsem, že se to tady nesmí moc říkat  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 22:39) |
to vím, že nesmí...je toho hodně, co není politicky korektní říkat  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | |  |  | Zdenka N. (Cindy*2) ID 350964, mimibazar.cz/cindy2 (19.4.2013, 22:56) |
ono se to nesmí říkat ani tady na MMB Už jsem tu dostala sprďunk za můj názor na militantní muslimy.... |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 23:08) |
to jsem si taky říkala, kdy se někdo ozve, máme to tady docela husté, na to že furt si myslím, že bychom měly mít pokec pro pohodu a zabití volného času se člověk i bojí ťukat na některé písmenka  |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | |  |  | Zdenka N. (Cindy*2) ID 350964, mimibazar.cz/cindy2 (19.4.2013, 23:16) |
Přesně tak. Vložila jsem sem před časem vtípek - obrázek muslima, jak křičí: Kdo říká, že je islám je násilný?! Zabiju tě! Pak jsem to musela vymazat, protože bych byla skoro ukřižovaná. Já žiju v oblasti Čech, kde blízko od nás je velká komunita muslimů a mám z nich opravdu strach. Mám sama s nimi i pár negativních zkušeností, kdy třeba i na nevinou otázku reagují absolutně nepřiměřeně. Naříkám, že všichni, ale mnozí z nich.... Jeden na mě například řval do telefonu, že zabije mého přítele a napije se jeho krve... |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (19.4.2013, 23:33) |
jsou moc horkokrevní a nic proti nim nemám, jenom kdyby prostě žili jenom na vlastním území a nás tady nechali i s naší kulturou |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | |  |  | Zdenka N. (Cindy*2) ID 350964, mimibazar.cz/cindy2 (20.4.2013, 0:49) |
Přesně tak. Žij a nech žít - a to by bylo fajn. |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | | | | | | | | |  |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 109662 (20.4.2013, 0:57) |
tohle heslo mám ráda.... ![[A]](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/17.gif) |
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  | dušan k. (samicek1) ID 479629 (19.4.2013, 19:27) |
prominte,ale někteří lidé jsou prostě magoři(hlavně pro nás),hlavně ti z arabských zemí,ti když zemřou tak to všichni berou,že budou v ráji a vůbec jim nevadí,že už jejich rodiny nebudou mít táty,syny,manžele atd.takto bych to nebral.ten kdo bojovat nechce nemusí ani na druhé straně,ale oni většinou chtějí,ve jménu svého náboženství,viz Arabi co narazili na dvojčata v Americe,Pentagonu atd.to je prostě jiná mentalita.a vojáci od nás tam také jezdí kvůli snadnějšímu výdělku,ale kolikrát ho zaplatí zdravím.jsem proti válkám,ale někdy to bez nich nejde. |
ODPOVĚDĚTnahlásit |