Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Josef N. (Pepa z Ujezdce) ID 32714
mimibazar.cz/pepazujezdce
Oblast: Přerov
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 24.11.2006
Naposledy: 12.9.2016 16:08
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 931
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den, vítáme vás v našem obchůdku.
OBJEDNÁVKY
1. Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s nákupním řádem .
2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.
3. Platbu za zboží můžete provést na účet 670100-2207790184/6210
4. Vyhrazujeme si právo stornovat objednávku z důvodu, že ve stanovené dodací lhůtě nejsme schopni objednané zboží dodat ( např. dlouhodobá nedostupnost výrobku u dodavatele či výrobce ... ).
5.Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dní. Peníze zpět dostanete bez nákladů na poštovné +balné. Zboží musí být v původním obalu, který je neporušený. Zboží nebude nést známky používání.
Reklamační řád.
1. Na veškeré zboží je poskytována záruka 24 měsíců.
2. Pokud je zboží zasláno přepravní firmou, je zákazník povinen před převzetím zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka není zjevně poškozena dopravou. V případě poškození zásilky je zákazník povinen následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno.
O takovém poškození je kupující povinen bez zbytečného prodlení informovat dopravce i prodávajícího. Za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese odpovědnost přepravce.
3. Pokud bylo zboží poškozeno při dodávce Českou poštou je třeba reklamovat balíček do 48 hodin na příslušné pobočce a informovat dodavatele.Při ztrátě balíčku bude zákazníkovi po uplynutí 30 dnů od odeslání zasláno nové zboží, případně vrácena částka v plné výši.
V případě reklamace zboží prosím postupujte následujícím způsobem:
1. Zákazník je oprávněn uplatnit nárok z garance prodávajícímu písemně na adresu, nebo na email josefnedela@centrum.cz. Do předmětu zprávy uveďte „REKLAMACE“.
2. Popis reklamace musí obsahovat tyto náležitosti:
- označení reklamovaného zboží
- důvod reklamace
- termín nákupu
3. Oprávněnost reklamace je posuzována podle záručních podmínek jednotlivých konkrétních výrobků. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním. V případě zjištění výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného.
4. Reklamace se snažíme vyřizovat v co nejkratší lhůtě, nejdéle do 30 dnů od doručení vadného zboží na naši adresu.
Podmínky byly naposledy upraveny: 5.2.2016, 10:39
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu