Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFDobrý den, vítáme vás v našem obchůdku.
OBJEDNÁVKY
1. Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s nákupním řádem .
2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.
3. Platbu za zboží můžete provést na účet 670100-2207790184/6210
4. Vyhrazujeme si právo stornovat objednávku z důvodu, že ve stanovené dodací lhůtě nejsme schopni objednané zboží dodat ( např. dlouhodobá nedostupnost výrobku u dodavatele či výrobce ... ).
5.Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dní. Peníze zpět dostanete bez nákladů na poštovné +balné. Zboží musí být v původním obalu, který je neporušený. Zboží nebude nést známky používání.
Reklamační řád.
1. Na veškeré zboží je poskytována záruka 24 měsíců.
2. Pokud je zboží zasláno přepravní firmou, je zákazník povinen před převzetím zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka není zjevně poškozena dopravou. V případě poškození zásilky je zákazník povinen následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno.
O takovém poškození je kupující povinen bez zbytečného prodlení informovat dopravce i prodávajícího. Za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese odpovědnost přepravce.
3. Pokud bylo zboží poškozeno při dodávce Českou poštou je třeba reklamovat balíček do 48 hodin na příslušné pobočce a informovat dodavatele.Při ztrátě balíčku bude zákazníkovi po uplynutí 30 dnů od odeslání zasláno nové zboží, případně vrácena částka v plné výši.
V případě reklamace zboží prosím postupujte následujícím způsobem:
1. Zákazník je oprávněn uplatnit nárok z garance prodávajícímu písemně na adresu, nebo na email josefnedela@centrum.cz. Do předmětu zprávy uveďte „REKLAMACE“.
2. Popis reklamace musí obsahovat tyto náležitosti:
- označení reklamovaného zboží
- důvod reklamace
- termín nákupu
3. Oprávněnost reklamace je posuzována podle záručních podmínek jednotlivých konkrétních výrobků. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním. V případě zjištění výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného.
4. Reklamace se snažíme vyřizovat v co nejkratší lhůtě, nejdéle do 30 dnů od doručení vadného zboží na naši adresu.