Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

KOMENTÁŘE 2012

Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761
mimibazar.cz/hanka-bohmova
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 4.1.2010
Naposledy: 30.4.2023 18:33
Aktualizace: 30.10.2021 15:44
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 471
VŠECHNY FOTOGRAFIE 14
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
VŠECHNY | RODINNÉ FOTKY | SCRAPBOOK | MÓDNÍ SHOW | SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍČCI | MOJE HOBBY | NAŠE BYDLENÍ | DEKORACE | DOMÁCÍ MAZLÍČCI | SBĚRATELSTVÍ | ÚLOVKY
VŠECHNY KOMENTÁŘE | VLASTNÍ KOMENTÁŘE | KOMENTÁŘE OD OSTATNÍCH
ZA POSLEDNÍ MĚSÍC | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006
Celkem: 514 (zobrazuje se 1-20)1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,26 další >>
Lenka K. (lenta) ID 62738
příspěvek na bydlení

prosím jak to je u toho přípěvku s tím trvalým pobytem? je u nás hlášený brácha-můj,ale jen kvůli adresy,už 7-8 let bydlí v Brně(i pracuje),ale jeliož tam bydlí v podnájmu a majitel mu tam trvalý pobyt nepovol(vím že u těch podnájmů je to běžné.

KOMENTOVAT FOTKU
Lenka K. (lenta) ID 62738, mimibazar.cz/lenta (31.12.2012, 0:30)
Hani díky moc (F)
Lenka K. (lenta) ID 62738
příspěvek na bydlení

prosím jak to je u toho přípěvku s tím trvalým pobytem? je u nás hlášený brácha-můj,ale jen kvůli adresy,už 7-8 let bydlí v Brně(i pracuje),ale jeliož tam bydlí v podnájmu a majitel mu tam trvalý pobyt nepovol(vím že u těch podnájmů je to běžné.

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (31.12.2012, 0:13)
Pokud tam má hlášený trvalý pobyt a nebydlí tam, je možné požádat o jeho vyškrtnutí z okruhu společně posuzovaných osob. Nemusí tedy trv. bydliště přehlašovat, stačí nějak sociálce prokázat, že už tam aspoň 3 měsíce nebydlí. Např. svědectví sousedů, pošťáka, čestné prohlášení, kde nyní bydlí, svědectví jeho sousedů, zaměstnavatela a tak podobně. Samotné čestné prohlášení asi stačit nebude, ale zeptejte se na své sociálce, co by si tak představovali jako dostatečný důkaz, třeba se s tím spokojí.
Pavlína O. (nicci) ID 117660
šatičky- malá anketa

maminky,dcera má tyto šatičky,po diskuzi se známou se ptám...daly by jste tyto šatky na maškarní,hraní...nebo by je vaše dcerky nosili do města,k doktorce,do školky a tak?

KOMENTOVAT FOTKU
Zuzana K. (lucasilek) ID 320877, mimibazar.cz/lucasilek (26.12.2012, 23:33)
,-) ,-) ,-)
Pavlína O. (nicci) ID 117660
šatičky- malá anketa

maminky,dcera má tyto šatičky,po diskuzi se známou se ptám...daly by jste tyto šatky na maškarní,hraní...nebo by je vaše dcerky nosili do města,k doktorce,do školky a tak?

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (upraveno 2.1.2020, 21:59)
.
sOŇA N. (paratkas) ID 458640
Jsem na rodičovském příspěvku a mám nyní práci

jde o dohodu o provedení práce, měsíčně vykazuji práci tak,aby nepřesáhla 10tis..v červenci mi rodičák končí, mohu tak pokračovat s touto prací? půjdu pak nejspíš na pracák...je možné stále pracovat na dohodu? tato práce je cca do podzimu....děkuji

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (13.12.2012, 22:34)
Tak ať se daří! Jo a ještě jsem zapomněla, když jste do těch 10 000, není třeba vůbec na pojišťovně o té vaší práci říkat. Protože se z ní pojistné neodvádí, tak pro ně jakoby neexistuje.
sOŇA N. (paratkas) ID 458640
Jsem na rodičovském příspěvku a mám nyní práci

jde o dohodu o provedení práce, měsíčně vykazuji práci tak,aby nepřesáhla 10tis..v červenci mi rodičák končí, mohu tak pokračovat s touto prací? půjdu pak nejspíš na pracák...je možné stále pracovat na dohodu? tato práce je cca do podzimu....děkuji

KOMENTOVAT FOTKU
sOŇA N. (paratkas) ID 458640 (13.12.2012, 21:45)
Hanko, moc Vám děkuji za vyčerpávající a především pozitivní informace...určitě to tak udělám...práce je placená docela dobře, proto nebudu váhat....s pracákem počkám,za ty peníze,které zde dostanu není kam spěchat ,-)....a navíc ráda zůstanu se synem ještě doma....starší děti budou taky rády,že když přijdou ze školy,máma tam je....díky ještě jednou a hezký večer (L)
sOŇA N. (paratkas) ID 458640
Jsem na rodičovském příspěvku a mám nyní práci

jde o dohodu o provedení práce, měsíčně vykazuji práci tak,aby nepřesáhla 10tis..v červenci mi rodičák končí, mohu tak pokračovat s touto prací? půjdu pak nejspíš na pracák...je možné stále pracovat na dohodu? tato práce je cca do podzimu....děkuji

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (13.12.2012, 21:05)
Čímž je zařízené pojištění a není tedy potřeba chodit na pracák. Ledaže byste tam výslovně chtěla. On by tam byl nárok na určitou malou podporu. Nárok bude trvat celou dobu, co ještě splníte, že v posledních dvou letech jste se 12 měsíců starala o dítě mladší čtyř let - což je splněno ještě měsíc před pátými narozkami dítěte. Takže by šlo mít teď tu brigádu a na pracák až na podzim a podpora by ještě pořád byla.
sOŇA N. (paratkas) ID 458640
Jsem na rodičovském příspěvku a mám nyní práci

jde o dohodu o provedení práce, měsíčně vykazuji práci tak,aby nepřesáhla 10tis..v červenci mi rodičák končí, mohu tak pokračovat s touto prací? půjdu pak nejspíš na pracák...je možné stále pracovat na dohodu? tato práce je cca do podzimu....děkuji

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (13.12.2012, 21:04)
Pracák není povinný. Na pracák jdete, když chcete hledat práci, když chcete podporu nebo když si nechcete platit pojištění. Práci vám asi nenajdou. Podpora by tam byla, maličkatá (3500 a pak se snižuje) a nesměla byste po tu dobu přivydělávat vůbec. A pojištění lze zařídit i jinak. Pokud máte tu dohodu rozumně placenou, na pracák bych se vykašlala, aspoň do toho podzima.

Péči o dítě splňujete, když máte ve vaší situaci dítě do věku 7 let a ono chodí do školky max. 4 hodiny denně, jinak se o ně staráte vy. Což splníte. Takže z hlediska státu jste jakoby od placení pojistného omluvená (neválíte si šunky, ale staráte se o malé dítě) a platí ho stát. V praxi to funguje tak, že po ukončení rodičáku jdete na pojišťovnu nahlásit změnu - rodičák skončil, dále budete doma s dítětem. Oni vám dají k podepsání změnový list, že kategorie rodič. příspěvek ukončena, kategorie péče o dítě začala.
sOŇA N. (paratkas) ID 458640
Jsem na rodičovském příspěvku a mám nyní práci

jde o dohodu o provedení práce, měsíčně vykazuji práci tak,aby nepřesáhla 10tis..v červenci mi rodičák končí, mohu tak pokračovat s touto prací? půjdu pak nejspíš na pracák...je možné stále pracovat na dohodu? tato práce je cca do podzimu....děkuji

KOMENTOVAT FOTKU
sOŇA N. (paratkas) ID 458640 (13.12.2012, 19:38)
Hanko a mohu se Vás ještě zeptat....splnění péče o dítě obnáší přesně co? Svoje nejmladší dítko, se kterým mi rodičák v jeho věku 4 let končí, dávat do školky nebudu, chci s ním nadále zůstat doma,protože moji pracovní pozici nemám a prozatím to ani nevypadá,že bych mohla mít...mají plné stavy..tak chci zůstat ještě nějaký čas v domácnosti....tj. jak je to s tou péčí o dítě přesně nebo kde najdu dostatek informací? to se pak na úřad práce vůbec nemusí? děkuji moc za vaše informace (L) (L)
sOŇA N. (paratkas) ID 458640
Jsem na rodičovském příspěvku a mám nyní práci

jde o dohodu o provedení práce, měsíčně vykazuji práci tak,aby nepřesáhla 10tis..v červenci mi rodičák končí, mohu tak pokračovat s touto prací? půjdu pak nejspíš na pracák...je možné stále pracovat na dohodu? tato práce je cca do podzimu....děkuji

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (13.12.2012, 19:05)
Pokračovat můžete, ale budete muset řešit svoje zdravotní pojištění, protože rodičák už nebude, aby vám ho z toho důvodu platil stát. Takže buď platíte sama (1080 Kč měsíčně). Nebo zvládnete splnit péči o dítě - školka max. 4 hodiny denně. Nahlásíte se jako osoba pečující na zdr. pojišťovně a platí zase stát, stejně jako při rodičáku. (Často se také chce, aby vaše prac. doba nepřekračovala 4 hodiny denně.)

Pracák to nevyřeší, protože při pracáku můžete mít max. 4000 hrubého, teda nevím, kolik máte teď, ale kdyby výrazně více (řekněme 6000 a víc), tak to by byla vyloženě škoda se kvůli pracáku držet při zemi na těch 4000, to už i ta varianta, že plné pojistné odvádíte sama, by ve výsledku vyšlo finančně lépe než mít 4000 a pojistné placené pracákem.
Martina B. (Martina444) ID 339607
Prosím o radu-Navazující mateřská

Vkládám dotaz za kamarádku: jakou částku by pobirala, kdybych přešla hnedka na dalši mateřskou nebo jak by to bylo kdyby před nástupem otěhotněla?

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (12.12.2012, 22:59)
Ne, v této situaci není. Vyžaduje se sice 9 měsíců nemoc. pojištění pro nárok na mateřskou (přesněji 270 dní pojištění), ale za dobu pojištění se počítá i doba rodičovského volna z práce, takže když se vrací po RD, započítá se jí ta RD a tím už má 9 měsíců splněno a je jedno, jak dlouho pak bude pracovat. Zároveň ta doba RD neovlivňuje výpočet dávky, ta se spočte opravdu jen z výdělků, takže nedojde k "rozředění" výdělku tou dobu na rodičáku a dávka se nezmenší, bude opravdu odpovídat měsíčnímu platu.

Jinak co píšete, to platilo ještě celkem nedávno o neplaceném volnu. Neplacené volno tu mateřskou kazilo podobně, jako jste popsala. Ale je to už rok (nebo dokonce dva?) zrušené.
Martina B. (Martina444) ID 339607
Prosím o radu-Navazující mateřská

Vkládám dotaz za kamarádku: jakou částku by pobirala, kdybych přešla hnedka na dalši mateřskou nebo jak by to bylo kdyby před nástupem otěhotněla?

KOMENTOVAT FOTKU
VERONIKA H. (LEAF) ID 243485, mimibazar.cz/leaf (12.12.2012, 22:34)
A pokud pujdu do prace je tam nějaka doba po kterou musim pracovat...kamaradka dřive musela pracovat 9 měsicu aby dostala hezke penize děkuju Za odpovědi :-)
Martina B. (Martina444) ID 339607
Prosím o radu-Navazující mateřská

Vkládám dotaz za kamarádku: jakou částku by pobirala, kdybych přešla hnedka na dalši mateřskou nebo jak by to bylo kdyby před nástupem otěhotněla?

KOMENTOVAT FOTKU
Martina B. (Martina444) ID 339607, mimibazar.cz/martina444 (12.12.2012, 22:31)
Ano, Hani.Opět vyčerpávající.Děkuji mooooooooc (Y).Jste zlatá.
Martina B. (Martina444) ID 339607
Prosím o radu-Navazující mateřská

Vkládám dotaz za kamarádku: jakou částku by pobirala, kdybych přešla hnedka na dalši mateřskou nebo jak by to bylo kdyby před nástupem otěhotněla?

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (12.12.2012, 22:21)
Pokud půjde ještě pracovat, případná následující nemocenská (bude-li na ní před porodem) se počítá z nových výdělků. Mateřská se spočítá buď z nových výdělků, nebo z výdělků před prvním těhotenstvím, podle toho, co bude pro ni výhodnější. A zase může volit rodičák.

Snad je to vyčerpávající :o)
Martina B. (Martina444) ID 339607
Prosím o radu-Navazující mateřská

Vkládám dotaz za kamarádku: jakou částku by pobirala, kdybych přešla hnedka na dalši mateřskou nebo jak by to bylo kdyby před nástupem otěhotněla?

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (12.12.2012, 22:21)
Trochu málo informací - předpokládám, že teď je na rodičovské dovolené a především že má zaměstnání, je to tak?

Pokud jo a těhotenství jí vyjde tak, že na novou mateřskou (6 týdnů před TP) by nastupovala ještě v rámci této RD, tak všechno funguje jako při prvním dítěti. Mateřská se vypočítá z příjmů před prvním těhotenstvím, po uplynutí mateřské si volí rodičák.

Pokud by byla těhotná, ale ještě ne dost, takže by se řešila otázka návratu do práce po RD, jsou dvě možnosti - buď se vrátí a bude pracovat, nebo půjde v návaznosti na RD na nemocenskou a tam stráví dobu do další MD. V případě nemocenské vše funguje stejně jako u prvního dítěte, nemocenská i mateřská počítány z příjmů před prvním těhotenstvím, následně si vybírá čerpání rodičáku.
Monika U. (monicka82) ID 407119
Srážková dan

Mám účet ING,schválně jsem si dala ůčet bez poplatků,ale každé tři měsíce mi strhnou přes stovku Srážkovou dan.To je asi všude,že.Se mi to pomalu ani nevyplatí....:-(

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (12.12.2012, 17:09)
To je daň z úroku (druh daně z příjmu), to máte všude, kde vám připíšou nějaké úroky - to je bohužel ze zákona. Když máte hodně peněz, je i ta částka úroku velká a tak i daň. U běžného účtu, kde nemáte moc peněz, vyjde daň z úroku třeba pár korun nebo dokonce haléřů, takže si jí ani nevšimnete.
Eva K. (Avelka1) ID 238553
Prodej pozemku

Maminky, prosím, připravuji smlouvu k prodeji pozemku. Co všechno je ještě třeba? Budu pro katastr a finančák potřebovat i znalecký odhad? Nebo stačí jen kupní cena uvedená na smlouvě? Moc děkuji!!!!

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (12.12.2012, 11:18)
Nevím jistě, ale z logiky věci ho podle mě můžete udělat i později, protože ho potřebujete jen k výpočtu daně z převodu nemovitosti a tu není potřeba vypočítat a platit okamžitě, ale až do 3 měsíců.

Jo, tak jsem koukala na weby znalců, realitek - píšou, že není nutné před prodejem.
Kateřina V. (edinka1) ID 159023
konec světa

jaký máte názor nakonec světa 21.12.2012 věříte nebo né

KOMENTOVAT FOTKU
Lenka G. (Gajdulinka) ID 35655 (11.12.2012, 22:06)
Hani, vidím to stejně jako vy
Kateřina V. (edinka1) ID 159023
konec světa

jaký máte názor nakonec světa 21.12.2012 věříte nebo né

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (upraveno 2.1.2020, 22:00)
.
MICHAELA S. (anezkazabicka) ID 313414
Konec rodičáku

Maminky, jdu do práce o měsíc dříve než mám konec rodičáku, dcerka narozena 4.2. 2010 a já nastupuji v lednu do práce. Dcerka půjde do školky už v lednu, musím hlásit na sociálku dřívější nástup? Zatím se mi nepodařilo tam dovolat.

KOMENTOVAT FOTKU
MICHAELA S. (anezkazabicka) ID 313414, mimibazar.cz/anezkazabicka (10.12.2012, 17:10)
Tak to jsem ráda, moc děkuji. Tak moc dobrá zpráva.
Celkem: 514 (zobrazuje se 1-20)1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,26 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu