Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

KOMENTÁŘE 2016

Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761
mimibazar.cz/hanka-bohmova
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 4.1.2010
Naposledy: 30.4.2023 18:33
Aktualizace: 30.10.2021 15:44
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 471
VŠECHNY FOTOGRAFIE 14
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
VŠECHNY | RODINNÉ FOTKY | SCRAPBOOK | MÓDNÍ SHOW | SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍČCI | MOJE HOBBY | NAŠE BYDLENÍ | DEKORACE | DOMÁCÍ MAZLÍČCI | SBĚRATELSTVÍ | ÚLOVKY
VŠECHNY KOMENTÁŘE | VLASTNÍ KOMENTÁŘE | KOMENTÁŘE OD OSTATNÍCH
ZA POSLEDNÍ MĚSÍC | 2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006
Celkem: 299 (zobrazuje se 1-20)1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,15 další >>
Ilona M. (Ilusak) ID 238563
Doba určitá a dovolená

Obracím se na vás s prosbou.... manžel má smlouvu na dobu určitou do 31.12. pokud 2.1. nepřijde do práce, je zaměstnavatel povinen mu proplatit dovolenou? případně pro výpočet podpory na ÚP je výhodnější - podepsat dodatek o prodloužení na 1 měsíc?

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (30.11.2016, 14:31)
ÚP počítá z ukončeného čtvrtletí, tzn. když skončil v říjnu, tak červenec-září. Změna v říjnové či pozdější mzdě nemá vliv. Stejně jestli míval nějaká čtvrtletní potvrzení příjmů (třeba pro sociálku), tak se to v nich neprojevilo.
Ale ano, podle mě bude potřeba udělat opravu ELDP. Jestli jste mu dali i Potvrzení o zdanitelných příjmech, tak to taky vystavit nové. Nic jiného mě nenapadá.
Ilona M. (Ilusak) ID 238563
Doba určitá a dovolená

Obracím se na vás s prosbou.... manžel má smlouvu na dobu určitou do 31.12. pokud 2.1. nepřijde do práce, je zaměstnavatel povinen mu proplatit dovolenou? případně pro výpočet podpory na ÚP je výhodnější - podepsat dodatek o prodloužení na 1 měsíc?

KOMENTOVAT FOTKU
Martina V. (Aliga) ID 10256, mimibazar.cz/aliga (29.11.2016, 21:48)
Hani muzu poprosit o radu?
v rijnu skoncila jednomu nasemu pracovnikovi doba urcita, posledni 3 mesice marodil a ja mu zapomnela proplatit 6 dni dovolene, ty penize mu ddame pri pristich mzdach, ale nebude mu to nekde chybet? Evidencnim listu? Na UP jsem mu davala potvrzeni o pravdepodobnem vydelku za tri mesice.
moc dekuji M.
Ilona M. (Ilusak) ID 238563
Doba určitá a dovolená

Obracím se na vás s prosbou.... manžel má smlouvu na dobu určitou do 31.12. pokud 2.1. nepřijde do práce, je zaměstnavatel povinen mu proplatit dovolenou? případně pro výpočet podpory na ÚP je výhodnější - podepsat dodatek o prodloužení na 1 měsíc?

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (29.11.2016, 14:31)
Ano, pokud při skončení pracovního poměru zbývá nevyčerpaná dovolená, zaměstnavatel ji proplatí, tzn. peníze za ni by dostal v lednu s poslední výplatou.

Té druhé otázce nerozumím, v čem by to mělo být výhodnější? Pokud nemá odpracováno, tak samozřejmě je výhodnější získat měsíce navíc, aby nárok na podporu měl. Pokud odpracováno má, prodloužení práce mu s výší podpory nepomůže. Jen by se v tomto případě (ukončení v lednu místo v prosinci) změnilo čtvrtletí, ze kterého se mu počítá průměrný výdělek a tím i podpora - místo z července-září by se počítalo z října-prosince. Ale při víceméně stejném výdělku je ten rozdíl jen malý.
Marcela R. (Tufi) ID 82152
návrat po rodičovské

viz koment.

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (16.11.2016, 11:45)
Ten konec není pravdivý. Pracovní smlouva platí vždycky - až do jejího ukončení či změny (výpověď, oboustranně dohodnutý či zákonně vynucený dodatek). I po čtyřech letech, i po deseti letech pracovního volna pořád platí pracovní smlouva a vše, co je v ní dojednáno. Od toho je to smlouva.
Ilona M. (Ilusak) ID 238563
Příspěvek na péči..

Holky, nevíte, některá k příspěvku na péči... od kterého stupně se započítává do odpracované doby? Stát za Vás platí i sociální pojištění nejen zdravotní..

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (10.11.2016, 22:31)
od stupně 2
a pokud jste pečující osoba o dítě mladší 10 let, tak i stupeň 1
Lenka (capenka) ID 431354
Zdravím, potřebuju poradit jak ve Word 2007 svázat

Zdravím, potřebuju poradit jak ve Word 2007 svázat dohromady dvě slova, aby nebylo jedno na konci a druhé nazačátku řádku následujícího. Díky

KOMENTOVAT FOTKU
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 29247 (22.10.2016, 15:20)
Díky moc. Netisknutelné znaky jsem našla, byl tam asi tab, ale dal se tam automaticky, protože já určitě ne, tak jsem ho v tom obsahu smazala.
A s tím názvem zkusím něco vymyslet.
Možná to není poslední dotaz (F) (F) (F)
Podařilo se o pár písmen a je to. Moc díky.
Lenka (capenka) ID 431354
Zdravím, potřebuju poradit jak ve Word 2007 svázat

Zdravím, potřebuju poradit jak ve Word 2007 svázat dohromady dvě slova, aby nebylo jedno na konci a druhé nazačátku řádku následujícího. Díky

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (22.10.2016, 15:13)
Zkusila bych si zapnout netisknutelné znaky (takový to tlačítko s obráceným jakoby dvojitým p), jestli tam součást názvu není i něco, co by tam být nemělo - může to být tak, že je název kapitoly v textu napsaný s mezerou, tabelátorem... a přeneslo se to i do obsahu.

Co s dlouhým názvem kapitoly, to nevím... zkrátit název? Možná i v automatickém obsahu je možné změnit umístění tabelátoru, tzn. jak daleko bude číslo stránky - třeba by to šlo trochu posunout, aby zbylo víc místa na název kapitoly. Nebo název ještě delší, aby zabral dva řádky a číslo stránky tam netrčelo tak samostatně.
Lenka (capenka) ID 431354
Zdravím, potřebuju poradit jak ve Word 2007 svázat

Zdravím, potřebuju poradit jak ve Word 2007 svázat dohromady dvě slova, aby nebylo jedno na konci a druhé nazačátku řádku následujícího. Díky

KOMENTOVAT FOTKU
Lenka Č. (capenka) ID 431354 (22.10.2016, 15:11)
Hani děkuji moc. Dalo to práci. Asi budu Vás ptát často jestli neva (Y)
Lenka (capenka) ID 431354
Zdravím, potřebuju poradit jak ve Word 2007 svázat

Zdravím, potřebuju poradit jak ve Word 2007 svázat dohromady dvě slova, aby nebylo jedno na konci a druhé nazačátku řádku následujícího. Díky

KOMENTOVAT FOTKU
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 29247 (22.10.2016, 15:02)
Hani, můžu se taky zeptat? Zrovna tu bojuji se závěrečnou prací. Jsem na sebe pyšná, protože jsem zvládla poznámky pod čarou i automatický obsah, ale právě v tom obsahu mi u dvou kapitol ten název odskakuje dál než u jiných.
A pak tam mám dlouhý název kapitoly, takže to číslo stránky je samotné uprostřed dalšího řádku a vypadá to divně *-)
Lenka (capenka) ID 431354
Zdravím, potřebuju poradit jak ve Word 2007 svázat

Zdravím, potřebuju poradit jak ve Word 2007 svázat dohromady dvě slova, aby nebylo jedno na konci a druhé nazačátku řádku následujícího. Díky

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (22.10.2016, 14:57)
Místo mezery mezi slovy je třeba napsat tzv. "pevnou mezeru", pak se to chová jako jeden dlouhý řetězec, ne jako slova s mezerami. Pevná mezera se opravdu píše ctrl+shift+mezerník (zároveň), někdy ctrl+mezerník u starších wordů, je také možné vložit ji kódem, zmáčnout a držet Alt a vyťukat 0160.
V mém Word Starteru funguje ctrl+shift+mezerník i Alt+0160

ve vašem případě tedy píšete jedno za druhým: mgr tečka ctrl+shift+mezerník Jana ctrl+shift+mezerník Wörnera čárka ctrl+shift+mezerník CSc tečka čárka ctrl+shift+mezerník PhD.

o správném psaní titulů zde:
http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=783

za jménem oddělujeme tituly od jména a mezi sebou čárkami. CSc. je titul používaný za jménem, ne před jménem.
Petra K. (Oeren) ID 193759
Přepočet podpory v nezaměstnanosti

Prosím přepočítává se výše podpory, když zaměstnání trvalo 3 dny? (UP, pak 3 dny nová práce a zpět na UP). Díky Petra

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (7.10.2016, 14:50)
Pokud byla během práce odhláška z ÚP a pokud z té práce bylo odvedeno soc, tak ano, bude to poslední ukončené zaměstnání a tedy podklad pro výpočet podpory.
Petra F. (ostruzinka) ID 26525
Výpověď v práci po RD a nevyčerpaná dovolená

Prosím, neřešila jste to náhodou některá?. Končí mi teď RD a nebudu se vracet do práce, dávám výpověď, ale nevyčerpala jsem dovolenou za období mateřské. A to rovnou za obě děti, 1. RD 3 roky, pak jsem byla na riziku a další RD 3 roky.

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (6.10.2016, 14:34)
Můžete, nebo to můžete napsat na zvláštní papír.
Petra F. (ostruzinka) ID 26525
Výpověď v práci po RD a nevyčerpaná dovolená

Prosím, neřešila jste to náhodou některá?. Končí mi teď RD a nebudu se vracet do práce, dávám výpověď, ale nevyčerpala jsem dovolenou za období mateřské. A to rovnou za obě děti, 1. RD 3 roky, pak jsem byla na riziku a další RD 3 roky.

KOMENTOVAT FOTKU
Petra F. (ostruzinka) ID 26525, mimibazar.cz/ostruzinka (6.10.2016, 14:21)
Hanko, děkuji moc. Ta první mateřská byla v roce 2010. Takže mohu do výpovědi napsat, že žádám o proplacení dovolené? Děkuji moc za radu.
Petra F. (ostruzinka) ID 26525
Výpověď v práci po RD a nevyčerpaná dovolená

Prosím, neřešila jste to náhodou některá?. Končí mi teď RD a nebudu se vracet do práce, dávám výpověď, ale nevyčerpala jsem dovolenou za období mateřské. A to rovnou za obě děti, 1. RD 3 roky, pak jsem byla na riziku a další RD 3 roky.

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (6.10.2016, 13:59)
Nevyčerpaná dovolené se zachovává během RD i nemocenské - ale až přibližně od r. 2011 nebo tak nějak, předtím ne. První dovolená tedy asi bude ztracená, ale ta u druhého dítěte by pořád měla být. Upozorněte na ni zaměstnavatele, při skončení pracovního poměru je povinen ji proplatit, protože není čas na to, abyste si ji normálně vyčerpala.
Monika U. (monicka82) ID 407119
3 letý rodičák

viz koment

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (4.10.2016, 11:02)
6100 je to přibližně od porodu, když člověk nebral mateřskou.

Ano, oni to na konci rodičáku dopočítají. Co zbyde do 220 000 a nedá už plnou měsíční částku, že by vám tedy rodičák prodloužili ještě o měsíc - třeba vám tam zbydou čtyři tisíce nebo pětikoruna - to připojí k poslední dávce, takže v každém případě dostanete celkem svých 220 000, o nic nepřijdete, ať už to zaokrouhlíte jakkoli.
Problém by to byl u 4letého, tam to 4.narozkami končí a když jste si vypočítala příliš málo, zbytek propadne. Ale u 3letého je to jedno, když si vypočítáte o něco méně, tak vám to vydrží třeba o jednu dávku déle a rodičák bude o měsíc delší a to je vám celkem jedno, v ničem vám to nebrání (dítě může do školky, vy do práce).
Monika U. (monicka82) ID 407119
3 letý rodičák

viz koment

KOMENTOVAT FOTKU
Monika U. (monicka82) ID 407119 (4.10.2016, 10:51)
aha,a to si mám teda vypočítat počet měsícu do třetích narozenin prcka,nebo mužu třeba i o 3 měsíce dýl?Nechápu,jak to mohlo paní,která mi píše komentář,vyjít na 6 100 kč.nebo mam prostě napsat třeba tech 7 000kč a moc to neřešit,oni to už ke konci rodičáku nějak dopočítají do tech 220 000?děkuji
Monika U. (monicka82) ID 407119
3 letý rodičák

viz koment

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (4.10.2016, 10:35)
Volbu nepotřebujete - ten je k případným pozdějším změnám. Jen ten formulář žádosti. Občanku potřebujete - je to tam napsané vzadu, doklady všech osob, které jsou ve formuláři (oba rodiče + děti do 4 let věku). Můžete to poslat poštou, takže ano, může to tam odnést i otec.
Ano, částka je takhle nějak, můžete zaokrouhlit třeba i na 7100 nebo na 7000, tím se vám rodičák o měsíc případně prodlouží, to většinou není problém, nepotřebujete úplně přesnou délku v měsících.
A potřebujete Potvrzení o dávkách ovlivňujících RP - takže potvrzení o pobírané mateřské.
Martina V. (Aliga) ID 10256
prosim jak je to s castecnym invalidnim duchodem

kolik si muze vydelat castecny invalidni duchodce, kolik hodin a kdyz pracuje v jine firme na "hlavni" pomer muze pracovat jinde na DPP?

KOMENTOVAT FOTKU
Hanka B. (Hanka_Bohmova) ID 272761, mimibazar.cz/hanka-bohmova (3.10.2016, 13:51)
když se na to cítí, tak jo
pokud by dělal pro úklidovou firmu + uklízel takhle vedle toho na dpp, tak musí mít souhlas zaměstnavatele (dělá mu konkurenci), ale to je zase jeho věc, ne vaše
Martina V. (Aliga) ID 10256
prosim jak je to s castecnym invalidnim duchodem

kolik si muze vydelat castecny invalidni duchodce, kolik hodin a kdyz pracuje v jine firme na "hlavni" pomer muze pracovat jinde na DPP?

KOMENTOVAT FOTKU
Martina V. (Aliga) ID 10256, mimibazar.cz/aliga (3.10.2016, 13:46)
Hani dekuji :) rano tu byl jeden CID a nabidl, ze by nam tu uklizel kancelare, tak jsem jenom nevedela jestli mu muzu napsat DPP kdyz je zamestnan na uklid jinde.
JANA G. (hellou) ID 362486
rodičovský příspěvek

viz koment

KOMENTOVAT FOTKU
JANA G. (hellou) ID 362486 (3.10.2016, 13:37)
Děkuji Haničko,díky Vám zase už všechno vím...... (L)
Celkem: 299 (zobrazuje se 1-20)1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,15 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu