Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Alena V. (anel22) ID 105262
Alena Vorlová
mimibazar.cz/anel22
Oblast: Tišnov
Telefon: 722498291
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 16.1.2008
Naposledy: 19.8.2021 21:44
Aktualizace: 4.12.2011 20:14
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
45644438
HODNOCENÍ 67
VŠECHNY FOTOGRAFIE 9
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 1
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den, děkujeme, že jste k nám nahlédli a budeme rádi, když u nás nakoupíte. Věnujte prosím pozornost podmínkám prodeje:
Nakupujícím se myslí v tomto textu fyzická nebo právnická osoba, která nakupuje výrobky . Prodávající se myslí fyzická osoba - podnikatel , se kterou bude v případě nákupu (objednávky) uzavírat nakupující smlouvu - tzv. "smlouvu na dálku". Obchodem se pak myslí elektronický obchod (bazárek), provozovaný prodávajícím a prezentovaný na serveru MIMIBAZAR.cz

1. ZÁVAZNOST OBJEDNÁVEK

a) Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s obchodními podmínkami.

b) Objednávka je závazná, je návrhem kupní smlouvy, která je naplněna samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých náležitostí včetně kontaktních údajů: Adresa, telefon, e-mailová adresa nakupujícího.

2. ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

a) Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží, vzniká na základě odeslání elektronické nebo faxové objednávky kupujícím. Všechny odeslané objednávky jsou považovány za závazné.

b) V případě nejasností má prodejce právo kontaktovat zákazníka telefonicky nebo elektronicky na e mail. Proto je v zájmu zákazníka zadávat tyto údaje pravdivé a kompletní.

c) Objednávky jsou vyřizovány v došlém pořadí. V případě, že máte problémy s uskutečněním objednávky nebo vám maximálně do týdne nepřijde potvrzení vaší objednávky spolu s podklady k platbě, napište nám na mailovou adresu uvedenou v kontaktech.

3.STORNO OBJEDNÁVKY

Zrušení ze strany kupujícího

a) Objednávku můžete celou stornovat bez jakýkoliv sankcí do doby než odešlete platbu na náš účet. Odesláním platby vyjadřujete svůj souhlas s cenou zboží a s cenou dopravy zboží. Přijetí vaší platby na náš účet budeme považovat za potvrzení objednávky kupujícím.

b) V případě, že bude chtít objednávku zrušit po tom, co jste odeslali platbu na účet obchodu, rozhoduje o kladném vyřízení doba od přijetí platby a výše nákladů, které dodavateli vzniknou.

Zrušení ze strany prodávajícího

a) Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její části v případech kdy:

• kupující zadal v objednávce neúplné údaje nebo údaje neodpovídající skutečnosti

• objednané zboží se již nevyrábí nebo nedodává

• změnila se výrazným způsobem cena

• bez udání důvodu

V případě, že kupující již zaplatil za objednané zboží, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo na adresu v nejkratším možném termínu.

4. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Prodávající respektuje Vaše soukromí. Abychom mohli objednávky řádně zpracovat a doručit, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Tyto údaje používáme výhradně k realizaci a zaúčtování Vaší platby za nakoupené zboží, k vyhotovení daňového dokladu (faktury), za účelem správné dodávky zboží, ke komunikaci s Vámi a popřípadě k identifikaci Vaší platby učiněné bankovním převodem. Zavazujeme se, že údaje Vámi zaslané nebudeme bez Vašeho souhlasu jakkoliv poskytovat třetí osobě nebo ke komerčním účelům.

5. DODACÍ LHŮTA a ZPůSOB DODÁNÍ ZBOŽÍ

Termín dodání V naší nabídce je zboží od mnoha dodavatelů, což způsobuje různé dodací lhůty. Naší snahou je zajistit dodávky objednaného zboží v co nejkratším možném termínu. Zboží odesíláme standardně od 3 pracovních dnů do 4 týdnů po obdržení platby. U zboží, které máme skladem, je to v jeho popisu výslovně uvedeno. V případě, že není možné zajistit dodávku zboží v uvedené lhůtě nebo je možné zajistit pouze její část, budeme kupujícího kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu ke spokojenosti kupujícího. Doprava zboží bude dle vašeho přání uskutečněna prostřednictvím České pošty nebo si jej můžete vyzvednout osobně na místě, které vyhovuje oběma stranám. Budete kontaktováni jakmile bude zboží připraveno k odběru. Zboží zasíláme bez prodlení jakmile nám bude dodáno.

Cena za dopravu

•Poštovné k mým zásilkám je stanoveno takto:

Zboží zasílám zatím pouze přes Českou poštu

doporučená zásilka:

/do 5cm tloušťky/ a do hodnoty 500Kč - 43 Kč

cenný balík:

do 2 kg do 500 Kč - 68 Kč s připojištěním nad 500 Kč - 73 Kč

do 5 kg do 500 Kč - 75 Kč s připojištěním nad 500 Kč - 80 Kč


cenné psaní /pro zasílání šperků/

do 100 g cena do 5000 Kč - 51 Kč

do 500 g cena do 5000 Kč - 54 Kč
- u těchto zásilek bývá obvyklá doba doručení 3-7 dnů.

Obchodní balík /garantovaná doba dodání druhý den od podání/

do 5 kg cena nerozhoduje - 105 Kč


• Osobní odběr, cena: 0,- Kč . Při osobním odběru vydáme zboží pouze osobě, která jej objednala, zaplatila a předloží OP k ověření totožnosti.

Při objednávce nad 4.000,- Kč nebude dopravné ani poštovné účtováno a zboží bude zasláno klasickým způsobem prostřednictvím České pošty.

Balné je zahrnuto v ceně dopravy.

6. ZPŮSOB ÚHRADY

a) Platba předem je pro vás i pro nás nejlepší variantou úhrady za zboží. My budeme mít jistotu, že svoji objednávku myslíte vážně, budeme tedy obchodovat se 100% úspěšností a nebudou nám vznikat žádné zbytečné náklady. Díky tomu budeme moci udržovat ceny zboží na co nejnižší a nejvýhodnější výši. A to je jistě dobrá zpráva pro naše zákazníky. Náš účet je vedený u M-banky . Platbu je možné provést bezhotovostním převodem nebo složenkou. Platbu provedete na účet, jehož číslo, stejně jako číslo variabilního symbolu obdržíte v potvrzovacím e-mailu.


7. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

a) Pokud v okamžiku převzetí zboží zjistíte mechanické poškození obalu zásilky, zkontrolujte, prosím, stav zboží. V případě jeho poškození odmítněte převzetí zásilky a trvejte na sepsání protokolu o poškození zásilky. V žádném případě nepodepisujte předávací protokol, aniž byste překontroloval(a), zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Máte právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu. Po otevření zásilky ihned překontrolujte dodané zboží, zda nebylo přepravou poškozeno. V tomto případě se do dvou dnů obraťte na svoji doručovací poštu. Je to podmínka pro úspěšné řízení k vyplacení pojistky a nebude možné jinak dořešit objednávku k vaší plné spokojenosti. Doporučujeme provést fotodokumentaci. Pokud přeberete poškozenou zásilku, vystavíte se riziku, že pozdější reklamace na zboží poškozené při přepravě nebude uznána.

b) V zájmu kupujícího je překontrolovat správnost dodaného zboží, v případě nesrovnalostí ihned informovat provozovatele.

8. REKLAMACE

Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození dopravou. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat obsah zásilky, zda nedošlo i k poškození zboží v zásilce. O takovém poškození je kupující povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 dnů od převzetí zboží, informovat jak přepravce, tak i prodávajícího. Za poškození zboží dopravou nese odpovědnost dopravce nikoliv prodávající.

Záruční doba na poskytované zboží (pokud není výslovně uvedeno jinak) je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
Použité zboží nenabízím.

Reklamaci můžete uplatnit písemně na adrese sídla OSVČ: Alena Vorlová, Prosetín 26, 592 64. V případě podání reklamace formou e-mailu prosím uveďte jako předmět zprávy REKLAMACE. Kontaktní údaje naleznete v závěru obchodních podmínek.

a) Popis reklamace musí obsahovat:

• označení reklamovaného zboží

• přesný popis závady a jak k ní došlo

• datum nákupu zboží

• Vaši přesnou adresu a telefonické či e-mailové spojení

b) Záruka se nevztahuje na zboží, které:

• nemá původní dokumentaci o prodeji (faktura, doklad o zaplacení, dodací list, záruční list, návod k použití)

• není zabaleno s kompletním příslušenstvím

• bylo poškozené při přepravě (nutno řešit s přepravcem)

• bylo mechanicky poškozené (roztržené, prořezané, propálené)

• bylo poškozené přírodními vlivy (voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj)

• má prošlou záruční dobu v den předložení zboží k reklamaci

• bylo poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží

• bylo poškozené neodborným servisním zásahem

Reklamované zboží kupující dopraví na místo uplatnění reklamace normálním balíkem, bez dobírky. V případě oprávněné reklamace dopraví prodávající opravené nebo nové zboží zákazníkovi zpět na své vlastní náklady. V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy Občanského a Obchodního zákoníku, má kupující možnost se domáhat, aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové, popřípadě může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

9. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V souladu s ustanovením Občanského zákoníku má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží prokazatelným způsobem, nejlépe písemně na adresu provozovatele.

Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže nakupující odstoupit od smluv na dodávku zboží:

• jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího

• upraveného podle přání nakupujícího nebo pro jeho osobu

• které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání

Vrátit bez udání důvodu lze nové zboží, které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito, opotřebováno či dokonce poničeno. V tomto případě je prodejce oprávněn vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku.


Rozhodne-li se nakupující pro odstoupení ve 14denní lhůtě, zboží bude přijato zpět při dodržení této podmínky:

• zboží musí být zasláno s doklady o koupi

Při splnění všech výše uvedené podmínky pro vrácení zboží Vám peníze za zboží (nikoliv poštovné) zašleme po předchozí domluvě převodem na bankovní účet nebo hotově, a to nejpozději do 30 dnů od fyzického obdržení zboží. . Vracené zboží zasílejte balíkem pojištěným na odpovídající částku hodnoty zboží. Nezasílejte na dobírku, takové balíky nebudeme moci přijmout a budou vám vráceny zpět.

Dle § 53, odst. 10 Občanského zákoníku si účtujeme skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (prohlídka vráceného zboží, znovunaskladnění, zavedení zboží do skladového systému, zavedení zboží do e-shopu. Tato částka bude vyčíslena v Kč a vystaven doklad pro zákazníka.



V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

Odpovědný vedoucí, kontaktní údaje pro zákazníka, jméno a adresa provozovatele prodeje: Alena Vorlová, Prosetín 26, 592 64. IČO 456 44 438, E-mail: alena2@volny.cz , tel 722498291 /prac. dny 16 -19 hod/, ICQ 438476534
Podmínky byly naposledy upraveny: 9.11.2011, 19:01
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu