Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Pavla F. (TEDO-STYL) ID 108300
mimibazar.cz/TEDO-STYL
Oblast: Polička
Ověřená adresa
Telefon: +420 739 858 022
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 29.1.2008
Naposledy: 27.11.2021 12:52
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
87171902
HODNOCENÍ 1111
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
K ceně zboží bude účtováno dopravné dle výběru přepravce.
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
PRO RYCHLÉ VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY
Informace:

zejména s požadavkem platby bankovním převodem objednávejte skrze
internetový obchod www.tedo-styl.cz
kde jsou rozesílány podklady k úhradě objednávek NONSTOP a automaticky.
Podklady tak obdržíte obratem pouze do několika minut.

AUTOMATICKÝ A RYCHLÝ PŘEHLED PRO VÁS
- Okamžitý přehled o dostupnosti zboží
- Možný výběr z několika typů přepravy, včetně ceníku dopravného
- Bezprostřední platební podklady k úhradě objednávky
- Možnost vložit doplňkový text či vzkaz ... prodejci
- Možnost využití aktuálních denních slevových a akčních nabídek

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦


Provozovatel a zodpovědná osoba :
Pavla Fáberová
Stašov 45, 572 01
IČ: 871 71 902

Email: tedo-styl@email.cz
Tel: 739 858 022
Pracovní doba: po-pá:8-11, 13-14h

Objednávkou dáváte souhlas s uvedenými obchodními podmínkami ( kompletní obchodní podmínky http://www.tedo-styl.cz/nakupni_rad.php )
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.
(Za objednávky nezletilých jsou zodpovědní jejich zákonní zástupci.)

Dostupnost zboží:
Převážná většina nabízeného zboží (na stránkách MMB/TEDO-STYL) je skladem.
Zboží, které momentálně není skladem je označeno ,, Dostupnost X.dní, nebo naskladnění do x. dní ,,. Dostupnost znamená nejkratší možný termín pro fyzické naskladnění zboží. Při volbě platby na účet prodávajícího začíná tento termín běžet okamžikem přípisu částky na účet prodávajícího.

Termín odeslání:
Zboží, které je fyzicky skladem, expedujeme zpravidla do 7 pracovních dní.
(Při volbě platby na účet prodávajícího tento platí tato lhůta od data přípisu částky na účet.

Doprava:
Zboží zasíláme prostřednictvím Zásilkovny, PPL dle volby zákazníka.
Prodávající si vyhrazuje právo dopravné navýšit poštovné dle množství odběru zboží tak, aby částka plně pokryla náklady za dodání, dále si vyhrazuje právo na zvýšení či snížení cen přepravy při zákazníkem nesprávně zvolené výši poštovného.
Dále si prodávající vyhrazuje právo, rozdělit zásilku na dvě a více částí při zákazníkem zvoleném typu zásilky, která neodpovídá přepravním podmínkám pro odeslání .(Jedná se zejména o zásilky ,,KŘEHKÉ,, , které lze expedovat jako křehké pouze do hmotnosti zásilky 10kg).V případě překročení limitu 10 kg a požadavku zaslání jako křehké, je nutné rozdělit zásilku(umožňuje-li to její stav) na dvě či více zásilek. Poštovné pro rozdělení zásilek nese v plné výši kupující, a prodávající si vyhrazuje právo účtovat přepravné zákazníkovi.

Dopravné po ČR:
*************************
Výše dopravného se odvíjí od volby typu přepravy, hmotnosti a objemu zásilky, povahy

Kurýr : 99,-Kč / doručení na adresu kupujícího
Zásilkovna: 69,-Kč ( zásilky do 5 kg ) / doručení na pobočku Zásilkovny

Uvedené rozsahy cen jsou platné pro standardní zásilky. Zásilky nad 10 kg, objemné zásilky a zásilky se specifickými požadavky jsou řešeny individuálně.

Dopravné u objednávek skrze Mimibazar 108300 Vám bude sděleno společně s vypracovanou objednávkou. Úhradou objednávky souhlasíte s výší dopravného. Objednávky zadávané přímo skrze eShop www.tedo-styl.cz již automaticky výběr dopravného nabízejí a jeho cenový rozsah je ke shlédnutí v OP či přímo v ,,košíku,,.

Vyčlenění pojmů:
Dopravné/Poštovné- poplatek zahrnující náklady na expedici zboží k přepravci a placenou službu přepravy zboží přepravcem.
Doběrečné - poplatek za platbu provedenou v hotovosti na adrese zákazníka, kterou si účtuje Česká Pošta

Dodání zboží:
Viz termín odeslání a dostupnost zboží.
Přesné datum, či hodinu předání zásilky nejsme schopni určit ani ovlivnit.
Prodávající nenese zodpovědnost za délku dodací doby přepravcem.
(Zásilky odeslané PPL bývají dodány zpravidla do 1-2 dní)
Doručení a jeho termín ovlivňuje Zásilkovna či PPL (dle volby doručení).
Prodávající si vyhrazuje právo expedovat neúplnou objednávku zboží zákazníkovi v případě, bylo-li již zboží doprodáno či je momentálně nedostupné.
Zákazník ve svém zájmu zajistí kontrolu stavu a funkčnosti bezprostředně po přijetí zásilky.
Jakékoliv nedostatky či vady ihned oznámí prodávajícímu a dohodne postup řešení.

Cena zboží:
Z důvodu téměř denního pohybu vzrůstajících cen u dodavatelů, které není možno denně sledovat ani ovlivnit, vyhrazuje si právo prodávající kdykoliv navýšit cenu zboží a to i u objednávek vzniklých. Je však povinen, o této skutečnosti zákazníka informovat a vyžádat si jeho souhlas se zvýšením cen za zboží. Nebude-li souhlas zákazníkem vydán, vyhrazuje si prodávající možnost stornovat objednávku a zboží nedodat.

Slevy, akce, výprodeje:
Jsou platné pouze do vyprodání zásob.
Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv akci v jejím průběhu ukončit .

Storno objednávky:
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb .
Objednávku je možné stornovat do 24.hodin od jejího vzniku, a nebo nebyla-li vyexpedována. Objednávku, která byla podstoupena expedici, nelze stornovat.
Dojde-li ke stornu objednávky zákazníkem po expedici zásilky, bude částka vynaložená na úhradu nákladů přepravy fakturována kupujícímu v plné výši.
Vážené maminečky, skutečně, potřebujete-li objednávku STORNOVAT, stačí pouze požádat o storno. Není třeba nám zasílat slohové vysvětlení situace: ,, babička dnes koupila, manžel cestou z práce koupil, kamarádka právě přinesla...atd,, . Děkujeme Vám.

Záruční lhůta:
Není-li uvedeno u zboží jinak, platí zákonem daná lhůta 24měsíců.

Reklamace:
Reklamace se plně řídí platným zákonem.
Zjištěnou vadu zboží kupující ihned oznámí prodávajícímu a dále se zavazuje zboží nepoužívat.
Nelze reklamovat vady způsobené neodborným či nesprávným používáním. Dále nelze reklamovat vady uvedené v popisu zboží (Např. vady na zboží, pro které bylo zboží zařazeno do II.jakosti). Doporučujeme o skutečnosti reklamace zboží informovat prodávajícího telefonicky nebo e-mailem a to neprodleně po zjištění vady. Zboží důkladně zabalte, odešlete doporučeně (Reklamace zaslané na dobírky si prodávající vyhrazuje právo nepřevzít ) na adresu prodávajícího-reklamace bude vyřízena nejpozději do 30.dnů od přijetí zboží. O průběhu reklamace budete informováni.
Oprávněná reklamace - případě neodstranitelné či neopravitelné vady má zákazník právo na výměnu či vrácení zboží. Neoprávněná reklamace - v případě neoprávněné reklamace bude zboží po předchozí informaci vráceno zpět zákazníkovi na uvedenou adresu. Náklady vzniklé k vyřízení neoprávněné reklamace budou účtovány kupujícímu.

Odstoupení od smlouvy ve 14.denní lhůtě:
V souladu s § 53 odst. 4 a 7 občanského zákoníku má kupující právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. V případě vrácení zboží ve 14.denní lhůtě je považováno za vhodné předem informovat prodávajícího. Pečlivě zabalené zboží zašlete doporučeně na adresu prodávajícího (doporučujeme přiložit ke zboží kopií dokladu o koupi a vaše bankovní spojení)Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zásilky zaslané na dobírku. V případě, že bude zboží či jeho část jakkoliv poškozeno použitím či jiným způsobem, si prodávající vyhrazuje právo částku za zboží ponížit v patřičné výši o poškození zboží či jeho obalu. Plná částka za zboží a poštovné bude provedena do 30.dní od přijetí zásilky zpět k prodejci.Dopravné vynaložené kupujícím k prodávajícímu nese v plné výši kupující .Výroba na zakázku- Jedná-li se o dodávku zboží vyrobeného na objednání dle přání kupujícího nebo pro jeho osobu se na toto zboží nepovažuje za možné uplatnit Právo na odstoupení od smlouvy dle § 53 odst.7 Obč.z.
*Při vrácení zboží bez udání důvodů, může uplatnit prodávající tato práva:
Právo na úhradu nákladů spojených s vrácením zboží samostatnou fakturací na adresu kupujícího po předem provedené vratce celkové částky(vráceného zboží + dopravy) uhrazené při koupi. Tzn. Náklady na kontrolu zboží a jeho funkčnosti, náklady na opravu a uvedení případně zákazníkem poškozeného zboží do bezvadného stavu, náklady na zajištění nového obalu(byl-li obal poškozen) či jeho části, náklady k zajištění nové visačky a popisu zboží(byla-li visačka s popisem poškozena), náklady na obstarání nového informačního letáku či průvodce použití zboží byl-li poškozen či znehodnocen, dále náklady nutné k provedení opětovného naskladnění zboží, jeho znovu evidence do katalogu zboží e-shopu, náklady nutné k vystavení opravného dokladu pro zákazníka a případně náklady vynaložené k dopravě opravného dokladu pro zákazníka, dále poplatek za složenku, je-li vratka poukázána tímto typem platby.

Výměna zboží:
Nabízíme možnost výměny zboží (např. při špatné volbě velikosti, barvy, typu zboží) za jiné zboží z nabídky. Výměna zboží není zpoplatněna. Zákazník je nese pouze náklady na přepravu zboží od kupujícího k prodávajícímu a dále od prodávajícího ke kupujícímu v plné výši. Dojde-li při výběru jiného zboží k rozdílu cen mezi objednávkou a výměnou zboží ,musí dojít k dorovnání ceny mezi kupujícím a prodávajícím.(Tzn. Bude-li cena zboží mezi objednávkou a následným výběrem nového zboží rozdílná cenově výše, musí kupující doplatit rozdíl prodávajícímu. Bude-li však cena mezi cenou zboží mezi objednávkou a následným výběrem zboží nového nižší, zavazuje se prodávající tento rozdíl kupujícímu vrátit.

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Mimimosoudní řešení sporů
Od r.2016 ke všem informacím, povinně uváděným podle občanského zákoníku (viz zejména § 1811 obč. zákoníku, v případě smluv uzavíraných za pomocí prostředků komunikace na dálku rovněž viz § 1820 obč. zákoníku) přibývají rovněž informace o „subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný“ (§ 14 odst. 1 zák. o ochraně spotřebitele). Spor ve smyslu § 419 občanského zákoníku, vzniklý mezi spotřebitelem ( tedy kupujícím) a prodávajícím, lze od 2016 řešit mimosoudně, tedy smírčí dohodou pod dozorem vykonavatele např. Českou obchodní inspekcí ( www.COI.cz ) a to v souladu s novelou zákona o ochraně spotřebitel č.634/1992 Sb.

Povinnost součinnosti a výsledek řízení
Pokud spotřebitel podá podnět k příslušnému orgánu mimosoudního řešení sporů, pak má podnikatel povinnost zúčastnit se mimosoudního řízení jakožto strana sporu. Je-li mimosoudní řízení zahájeno, má na podnikatele největší dopad povinnost součinnosti s rozhodujícím orgánem, a to jednak ve formě poskytnutí vyjádření k návrhu spotřebitele, jímž bylo řízení zahájeno, a jednak ve formě povinnosti úzké spolupráce a povinnosti součinnosti potřebné k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu (§ 20s zákona o ochraně spotřebitele).
Tím, na rozdíl od řízení před třemi specializovanými institucemi rozhodujícími ve správním řízení (ČTU, ERU a Finanční arbitr) nebude vydání autoritativního a vykonatelného rozhodnutí, ale bude jím dohoda podnikatele a spotřebitele o způsobu řešení jejich vzájemného sporu. ČOI tedy nebude vystupovat v roli autoritativního rozhodujícího orgánu, ale v roli tzv. konciliátora, jehož autoritě se strany sporu podrobují aby nalezly smírné řešení svého sporu (jedná se o určitou kvalifikovanou formu mediace). Jiným výsledkem řízení bude jeho zastavení pro nesplnění základních podmínek ze strany spotřebitele, pro smrt nebo zánik kterékoli ze stran sporu, zastavení na základě jednostranného prohlášení spotřebitele o ukončení účasti na sporu, nebo na základě marného uplynutí 90-ti denní lhůty k ukončení sporu (tj. k uzavření dohody). Kdykoli v průběhu řízení tedy bude spotřebitel moci podat žalobu k obecnému soudu, neboť zahájením mimosoudního řízení není založena překážka tzv. „litispendence“, tedy probíhajícího sporu v téže věci. Je však nutno upozornit, že po dobu trvání mimosoudního řízení nebude ve smyslu § 647 občanského zákoníku běžet promlčecí doba. V tomto se tedy nové mimosoudní řešení sporů podstatně liší od možnosti řešení sporů v rozhodčím řízení na základě rozhodčích doložek, zmíněných v první části článku, jejichž výsledkem bylo vydání vykonatelného rozhodčího nálezu, rovnocenného s rozsudkem Obecného soudu.

Mimosoudní řešení i podání návrhu je pro spotřebitele umožněno zdarma, náklady které však vznikají v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá z účastněných stran dále již sama.
Spotřebitel má nárok uplatnit možnost mimosoudního řešení sporů nejpozději do 24. měsíců ( resp. 1 roku ) od data prvního uplatnění nároku na prodávajícím, tedy od data vzniku sporu.
Spotřebitel má tedy nárok uplatnit možnost mimosoudního řešení sporu např. na www.coi.cz, kam doručí návrh na zahájení sporu ( s uvedením obsahu sporu a informacích o sporu ). Dále jest postupem ČOI vyrozumět obě zúčastněné strany ( spotřebitele, prodávajícího ) o zahájení sporu ( vyrozumění ), na jehož základě prodávající doloží vyjádření na stranu ČOI. Na základě posudku podkladů spotřebitele a prodávajíchího posoudí ČOI spor a navrhne smírčí řešení ( dohoda obou stran k ukončení sporu jistým řešením).

Ochrana osobních údajů:
http://www.tedo-styl.cz/aktualita.php?id=32215

Dodatky:
* Prodávající si vyhrazuje právo,
při nákupu zboží na objednávku v hodnotě vyšší 3000kč,
realizovat objednávku pouze po předchozí úhradě zboží platbou převodem.

* Dojde -li ze strany zákazníka k nevyzvednutí dobírky, budou náklady spojené s expedicí a znovu naskladněním zboží fakturovány na adresu objednavatele.
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb

* Dodavatel nenese zodpovědnost za případné barevné odchylky mezi dodávkou zboží a zbožím nabízeném v katalogu e-shopu. Barevné odchylky jsou přímo závislé na nastavení a barevném rozlišení PC, které prodávající není schopen zajistit u obou stran(prodávající/kupující) obchodu.

(nevlastníme kamennou prodejnu-k objednávkám slouží pouze e-shop)
Uvedené ceny zboží jsou včetně Dph.

Celé znění platných Obchodních podmínek naleznete na adrese :
www.tedo-styl.cz
http://www.tedo-styl.cz/nakupni_rad.php
Ochrana osobních údajů ( GDPR ) http://www.tedo-styl.cz/aktualita.php?id=32215
Podmínky byly naposledy upraveny: 20.1.2020, 10:34
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu