vítám Vás v mém obchůdku a především na probíhajících aukcích, prosím o pečlivé přečtení podmínek k prodeji,aby následně nedošlo k nedorozumění.
Prodejce a opovědná osoba: Marek Husák Na Výsluní 225/3 Karlovy Vary 36263 tel. 722779699 (denně od 9.00 - 12.00) IČ: 72243660 Nejsem plátce DPH
PLATBA Platbu požaduji pouze převodem z účtu. Na dobírku po špatných zkušenostech nezasílám.
ZASLÁNÍ BALÍČKU Balíček zasílám po připsání platby na účet jako doporučenou zásilku (v případě větší zakázky jako obchodní balík) - vše dle tarifů pošty. Balíčky posílám většinou týž den co se připíše částka na účet, max. druhý den.
REKLAMAČNÍ ŘÁD Povinnosti kupujícího Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách do 5 pracovních dnů od doručení zásilky. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
Na e-mailovou adresu provozovatele-odpovědné osoby: petraalojza@seznam.cz - Poštou na adresu provozovatele-odpovědné osoby. - Telefonicky - Po dohodě osobním doručením Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí prodejce.
Povinnosti prodávajícího Prodávající rozhodne o reklamaci do 15 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou nebo telefonicky, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Při uplatnění reklamace je nutno předložit: - stručný popis závady - data dodání závadného zboží - náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí prodejce.
Reklamace uplatněná v záruční době Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech: -poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí) -porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou -neodborným zacházením, -zboží bylo poškozeno živly -zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním -DÁLE NEBUDE BRÁN ZŘETEL NA REKLAMACI V PŘÍPADĚ ŠPATNÉHO MĚŘENÍ NEBO NESPRÁVNÉHO UVEDENÍ ROZMĚRŮ
REKLAMACE SE NEVZTAHUJE NA OSTATNÍ ZBOŽÍ U KTERÉHO NENÍ UVEDENO NOVÉ A NA NOŠENÉ OBLEČENÍ - v jejichž popisu je vždy pravdivě uvedno v jakém jsou stavu. Dohoda je možná pouze v případě, že něco přehlédnu, jsem také jen člověk :o)
Ochrana osobních údajů Provozovatel tohoto elektronického obchodu, fyzická a odpovědná osoba Marek Husák, prohlašuje, že poskytuje své služby v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Všechny získané osobní údaje zákazníků budou používány pouze pro účely obchodní ve smyslu plnění služeb zákazníkům. Nebudou poskytnuty třetím osobám a ani jinak zneužity. Zákazník využíváním služeb tohoto elektronického obchodu uděluje souhlas ke shromaždování osobních údajů a to na dobu neurčitou.