Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

ÚČET BYL POZASTAVEN
Nevyřešené závazky
Simona V. (Simca V.) ID 116003
mimibazar.cz/simcav
Oblast: Praha
Ověřená adresa
Telefon: 777127479
Registrace: 1.3.2008
Naposledy: 12.10.2016 19:20
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1760
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
SPOLEČNÉ PODMÍNKY PRODEJE

Část I.

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. O těchto vadách je kupující povinnen ihned po převzetí informovat prodávajícího!

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny, není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
• bezplatné odstranění vady opravou,
• přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití! Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.


3. Prohlášení:
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19 .

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů. Uzavřením obchodu souhlasíte těmito podmínkami prodeje.

Provozovatel:

Jaroslav Voráček
IČ: 15117502

Odpovědná osoba:
Simona Voráčková
tel. 608319258
e-mail: sim.vo@seznam.cz



Dobrý den všem :-),
vítám Vás v našem obchůdku a doufám, že budete spokojeni.


*** NOVÉ ZBOŽÍ ***
- veškeré zboží (mimo albíčka označená jako Bazárek.) je NOVÉ, s originální visačkou a bez jakékoli vady či kazu. Vždy uvádím velikosti, které jsou uvedeny na zboží a pokud se mi velikost nezdá, měřím. Jedná se o originály, dodávané oficiálním distributorem, neprodávám žádné tržnicové zboží.

Zboží, u kterého je uvedeno SKLADEM, je k odeslání ihned, tzn. po připsání částky na účet.

Zboží, u kterého je uvedeno NA OBJEDNÁVKU, je k odeslání do cca 7-10 dnů od uzavření objednávky (objednávky uzavírám 2x týdně).

PLATBU PŘEDEM u objednaného zboží NEPOŽADUJI, podklady k platbě Vám zašlu až když je zboží objednáno u dodavatele a jsem si jistá, že skutečně bude ve Vámi požadované barvě/velikosti.

U zájemců, kteří mají 3 a více negativních hodnocení a u NEREGISTROVANÝCH uživatelů MMB, požaduji platbu předem - v případě, že zboží u dodavatele nebude, vracím samozřejmě platbu obratem na Váš účet. Pro objednání mi stačí i avízo z banky o provedené platbě, nemusím čekat na připsání na můj účet.

Uvedené CENY nového zboží jsou PEVNÉ - tak o nich prosím nesmlouvejte :-). Žádné slevy formou poštovného atp. neposkytuji.


*** K O M U N I K A C E + P O D K L A D Y ***
Na Vaše dotazy, rezervace či jiné vzkazy odpovídám do 48 hodin, nejčastěji večer.
V případě delší nepřítomnosti o tom vždy informuji ve vzkazech. Přes den se na MMB připojuji jen na skok, tj. většinou nevyřizuji administrativu.

Po zájmu o zboží (skladem) nebo po jeho objednání (na objednávku) Vám zašlu veškeré údaje k platbě - celkovou částku, variab. symbol a číslo bankovního účtu (u zboží na objednávku zasílám podklady po uzavření objednávky). Pokud nevlastníte účet, můžeme se dohodnout na platbě prostřednictvím České pošty (ale dejte mi to, prosím, vědět).

Uvádějte prosím v objednávce PLATNOU adresu a jméno!!!!


*** R E Z E R V A C E ***
Zboží, které je skladem, rezervuji po dobu jednoho týdne (po domluvě samozřejmě déle) od potvrzení objednávky. Pokud po týdnu nejsou penízky na účtě a neozvete se, ruším rezervaci, vrátím zboží do prodeje a píši negativní hodnocení. Neregistrovaným uživatelům rezervuji zboží po dobu 5ti dní.

U zboží na objednávku čekám na platbu 10 dní od odeslání podkladů k platbě (po dohodě déle). Poté vracím do prodeje a píši negativní hodnocení.

Prosím, berte na vědomí, že OBJEDNÁVKY JSOU ZÁVAZNÉ - omluvy typu "babička nám právě přinesla tričko či zrovna se mi rozbila pračka" vážně neberu...

Zboží na nějakou dobru (např. do mateřské atd.) rezervuji pouze registrovaným uživatelům MMB s kladným hodnocením.

DOTAZY neberu jako objednávky - tzn. nerezervuji a neobjednávám žádné zboží na základě všeobecného dotazu na míry, kusy atp. Přímý zájemce má přednost - často se mi po zodpovězení dotazu už další reakce nedostane a mezitím odmítnu jiné zájemce - tj. pokud chcete cokoli přeměřit (a často to jsou neskutečné zbytečnosti), neberu objednávku jako závaznou - pokud se mezitím ozve přímý zájemce, má přednost.

Zrušení závazné objednávky je možné do 24 hodin. Protože přidávám oblečky postupně, je možné nechat OTEVŘENOU OBJEDNÁVKU dle dohody.


*** O D E S L Á N Í ZÁSILKY A POŠTOVNÉ ***
Zboží skladem - balíček odešlu prostřednictvím České pošty na Vaši adresu do 3 pracovních dní od připsání peněz na účet (většinou i dříve).

Zboží na objednávku - balíčky rozesílám den poté, co mi přijde zásilka od dodavatele. Protože je ale v jedné zásilce např. 50 objednávek, není v mých silách připravit, zabalit a poslat všechny během jednoho dne :-).

Z časových důvodů nemohu jednotlivě rozesílat maily s podacími čísly, ale samozřejmě Vám odpovím na dotaz, v jakém stavu je Vaše zásilka či podací číslo.

Zásilky odesílám doporučeně či jako cenný balík (dle velikosti a hmotnosti), obyčejně pouze na Vaše vyžádání a riziko a do 2 cm výšky zásilky. Na DOBÍRKU NEZASÍLÁM - děkuji za pochopení. V případě ztráty balíčku ČP vracím vámi zaplacenou částku na Váš účet max do 5 pracovních dní od vyřízení reklamace ČP. Poštovné účtuji dle platného ceníku České pošty, žádné balné atd. nepřipočítávám.


*** Z Á R U Č N Í L H Ů T A ***
- nové zboží: záruční lhůta dle platných právních předpisů (nevztahuje se na běžné opotřebení používáním výrobku).
- použité dětské oblečení: stav je nafocen i detailně popsán, záruční lhůta na použité oblečky není, ale pokud by se vyskytl nějaký problém, kontaktujte mně a určitě se domluvíme.


*** O D S T O U P E N Í O D S M L O U V Y + R E K L A M A C E ***
(netýká se použitých oblečků po dětech, pouze nového zboží).
Zákazník má právo, bez udání důvodu, odstoupit do 14 dní od kupní smlouvy. V takovém případě je mu vrácena celá částka (tj. částka za zboží) do 7 dnů (převodem na učet) po obdržení vráceného zboží prodejcem. Zboží je nutné vrátit ve stejném stavu, v jakém jej zákazník obdržel (tzn. nenošené a nepoškozené, s originální visačkou). V případě sporu bude použita fotodokumetace prodejce. V souladu s právními předpisy (občanský zákoník) nevracím poštovné zpět k prodejci - tj. vracím pouze částku za Vámi objednané zboží, kterou jste mi zaplatili.

V případě oprávněné reklamace (vad zboží) v záruční lhůtě je zákazníkovi vrácena částka v plné výši, včetně poštovného k prodejci, a to do 7 kalendářních dnů od obdržení vráceného zboží prodejcem. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní.


*** O CH R A N A O S O B N Í CH Ú D A J Ů ***
Při vyřizování Vašich objednávek musím shromažďovat některé osobní údaje, jako je Vaše jméno a adresa. Tyto údaje slouží pouze k vyřízení objednávky a realizaci dodávky objednaného zboží. V žádném případě nejsou údaje žádným dalším způsobem zpracovávány.


Děkuji všem za pozornost při čtení obchodních podmínek.
Pokud Vám cokoli není jasné, napište mi.

V případě obchůdku je hodnocení vítáno :-).
Simča
Podmínky byly naposledy upraveny: 7.6.2016, 11:41
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu