Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Jana Ochmanová (Jana08) ID 118648
Jana Ochmanová
mimibazar.cz/jana08
Bazárek na Slovensku
Oblast: Krnov
Telefon: 725309532
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 11.3.2008
Naposledy: 25.5.2023 20:30
Aktualizace: 15.2.2020 19:39
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
75220849
DIČ CZ8055084851
HODNOCENÍ 3338
VŠECHNY FOTOGRAFIE 33
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
PODMÍNKY PRODEJE


Vážení zákazníci,

děkuji za Váš zájem o nabízené zboží.

předmět prodeje – prodávané zboží je až na výjimky nové. Je vždy zabalené v originálním a neporušeném balení. Zboží můžete vybírat z mého alba nebo ze stránek Ikei www.ikea.cz. Cenovou nabídku vč. dopravy Vám sdělím e-mailem.

Prodejní cena zboží se odvíjí od jeho pořizovací hodnoty, manipulace se zbožím a od náročnosti na balení.

Na Vaši objednávku odpovídám většinou do 24 hodin od objednání e-mailem. O víkendu nakupujeme, fakturujeme a balíme, proto na maily reaguji až v průběhu pondělí. Jestliže nereaguju do 48 hod, tak mě prosím kontaktujte znovu. V případě dotazů a urgentních objednávek mě můžete kontaktovat telefonicky.

Vaše objednávky považuji za závazné až v okamžiku připsání platby na účet č. 43-4754160287/0100. U platebního příkazu vždy prosím uvádějte variabilní symbol – č. objednávky. Po domluvě koupím zboží i na základě potvrzení o zaplacení. Do této doby můžete Vaši objednávku kdykoli stornovat. V případě, že je již zboží zakoupené, potom to budeme řešit individuálně dohodou. Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení zásilky, a to bez udání důvodu. Do této doby lze vrátit i zboží bez původního obalu, které bylo použito, opotřebováno nebo poničeno. V takovém případě bude vrácená částka ponížena o opotřebení výrobku a bude vrácena do 7 dnů (mimo poštovné, to si hradí zákazník sám).

Zboží nakupuji většinou 1xtýdně, a to o víkendu. O dovolené budete včas informováni formou vzkazu. Objednávky mi prosím posílejte až po jejím skončení.

Zboží zasílám prostřednictvím dopravní firmy TQM (www.tqm.cz). Dodávají většinou do 2. dne a telefonicky avizují. Proto mi prosím vždy posílejte telefonický kontakt. Po odeslání balíku mu je přiděleno č. zásilky. To Vám můžu na vyžádání napsat. Zásilky lze poté sledovat na http://objednavky.fofrcz.cz/. V den rozvozu tam najdete telefonní kontakt na řidiče, který Vám zboží poveze. Osobní odběr je možný v Krnově, Opavě a po domluvě v Ostravě.

Nakoupené zboží odesílám co nejdříve, nejpozději do 3 pracovních dnů. O odeslaném zboží Vás informuji vzkazem nebo e-mailem. Pokud Vaše zboží nebylo v Ikei skladem, budu Vás o tom do 3 dnů informovat a domluvíme se, jak dál.

ZÁRUČNÍ DOBA začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Záruční doba u nového zboží je 24 měsíců. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu.

K odeslanému zboží přikládám fakturu – daňový doklad. Ten si prosím uschovejte pro případnou reklamaci.

REKLAMACE: V případě jakéhokoliv problému mne co nejdřív kontaktujte. Upřesním Vám postup reklamace.

DŮLEŽITÉ! Při přebírání zboží od dopravce ho vždy zkontrolujte. Hlavně přepravní obal. Pokud bude obal porušený (promáčklý, protržený), tak obsah balíku před řidičem překontrolujte. Poškození obalu se musí vždy uvézt do přepravního listu (ten papír, co řidiči podepisujete). Pokud se balík přijme bez připomínek velmi těžko se pak s dopravcem řeší reklamace. V případě, že poškození zboží zjistíte až po rozbalení, je potřeba reklamaci uplatnit do 2 pracovních dnů. Pošlete mi prosím vždy fotky poškozeného zboží.

Vaše osobní údaje nebudou poskytovány třetím stranám.

Jsem plátce DPH.

Těším se na Vaše objednávky a věřím, že budete spokojeni.

Hezký den vám přeje

Jana Ochmanová
Albrechtická 44
794 01 Krnov
Tel: 725 309 532
jochmanova@vossa.cz


Podmínky prodeje jsou platné od 1. 12. 2012
Podmínky byly naposledy upraveny: 2.12.2012, 15:51
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu