Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Alena Drozdová (alča) ID 1264
mimibazar.cz/alcad
Oblast: Karlovy Vary
Telefon: 774905303
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 22.3.2005
Naposledy: 17.3.2024 20:37
Aktualizace: 17.3.2024 20:37
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 33
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
65545249
HODNOCENÍ 1355
VŠECHNY FOTOGRAFIE 23
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 1
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
E-shop: www.aaobchudek.cz nebo si můžete kliknout v levém sloupečku na odkaz webové stránky a nebo pod každým inzerátem je odkaz.
NA DOBÍRKU - OBJEDNÁVEJTE PROSÍM PŘES E-SHOP !!!

Na inzeráty odpovídám do 48 hod. - pokud Vám nepřijde odpověď, napište znovu.

CENY JSOU PEVNÉ včetně všech poplatků. NESMLOUVÁME ani na ceně, ani na poštovném a zboží NEVYMĚŇUJI / staré za nové apod. /. Děkuji za pochopení.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží, každá prodávajícím potvrzená objednávka je závazná pro obě strany (Občanský zákoník, zákon č. 40/1964 Sb).
Zboží zde je převážně SKLADEM - bližší informace na dostupnost zjistíte na e-shopu nebo zavolejte. Objednávka je odeslána vždy kompletní. V krajním případě Vás budu informovat a domluvíme se na dalším postupu.
Na Vaší žádost Vám oblečení přeměřím nebo zodpovím Vaše dotazy všeho druhu, když se mi poté do 24h neozvete, dávám věci opět do prodeje nebo dalšímu zájemci.
Rezervace je 5 dní od objednání, ale je možné se domluvit na prodloužení. Pokud nepřijdou v této době peníze, zboží dávám zpět do prodeje nebo dalšímu zájemci.

Způsob stornování objednávky (zákazníkem do 24 hodin telefonicky nebo emailem).

MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU:
Spotřebitel má právo podle odstavce 6 novely Občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud k této skutečnosti dojde, informujte nás telefonicky na 774 905 303 nebo písemně na alenadr@email.cz.
Podmínky pro vrácení zboží:
- zboží musí být na náklady kupujícího doručeno, popř. zasláno na adresu prodávajícího (ne na dobírku ! )
- zboží nesmí být poškozené a nesmí jevit známky neodborného užívání či opotřebení
- zboží by mělo být v původním obalu / včetně visaček a cedulek /
- zboží musí být kompletní včetně příslušenství a veškerých doprovodných dokumentů
- zboží vraťte i s dokladem o nákupu / fakturou /
Přiložte prosím list : Důvod vrácení - odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní.
V případě, že zákazník vrací ve 14-ti denní lhůtě zboží použité, poškozené, prané, bez původních obalů, visaček... nebude mu vrácena kupní cena za zboží v plné výši. Prodejce v tomto případě poníží kupní cenu o opotřebení.
Po doručení vráceného zboží obdržíte Vaše finanční prostředky (cenu za zboží + poštovné) nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Nabízí-li prodávající více možností dodání zboží, vrací vám při odstoupení náklady nejlevnějšího způsobu.

REKLAMACE: bude vyřízena do 30 dnů.
Pokud zjistíte závadu - informujte mne na email alenadr@email.cz nebo telefonicky na 774 905 303 a domluvíme se na dalším postupu.
Zákazník je:
- povinen spolu s vadným výrobkem předložit doklad o zaplacení - fakturu (bez tohoto dokladu nebude reklamace vyřízena a ani přijata)
- povinen dále při reklamaci předložit vadnou věc čistou včetně příslušenství a řádně zabalenou
Napište důvod reklamace a stručně popište vadu.
Záruka je 2 roky a vztahuje se na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním. Spodní prádlo a kosmetiku / otevřenou či použitou / z hygienických důvodů na reklamaci nepřijímáme.
V případě zjištění neopravitelné výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka.
V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi na jeho náklady, současně mu mohou být prodejcem vyúčtovány manipulační náklady vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací.

Použité zboží je soukromý prodej - oblečení po mně, tetě a dceři / naší rodině / - popis (popřípadě vady) a foto souhlasí s realitou a případné přehlédnuté vady vyřešíme vrácením věci nebo finanční kompenzací - při zjištění mně okamžitě informujte na pozdější raklamaci neberu zřetel. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.


POŠTOVNÉ :
poštovné dle ceníku České pošty od 1.3.2019 - bude upraveno dle velikosti balíčku.

!!! Pokud Vám doručí pošta balíček a po otevření zjistíte, že je obsah poškozený je nutné okamžitě / nejpozději do 2 dne / jít na poštu a tuto skutečnost nahlásit a sepsat reklamační protokol - prosím, aby jste mi o této skutečnosti také co nejdříve informovali !!! Při poškozeném obalu prosím buď nepřebírat zásilku a nebo rozbalit před doručovatelem a opět to nechte zapsat do papírů při podepisování převzetí zásilky !!!

OCHRANA OSOBNÍCH ŮDAJŮ:
osobní údaje o zákaznících, adresa, telefonní kontakt a pod. neposkytuji žádným dalším organizacím a firmám, slouží pouze k zprostředkování obchodu mezi mnou a zákazníkem


MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ spotřebitelských sporů
V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.
Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/


Po připsání peněz na účet odesílám zboží nejpozději do 2-5 pracovních dnů a dám Vám vědět mailem, že odesílám.
Nepodléháme EET, nepřijímáme hotovost, osobní odběr je možný až po připsání peněz na účet. Zákazník si po dohodě s námi vyzvedne zboží na předem domluveném místě.

Účet je vedený u M-BANK / kod 6210 /
Telefon mobil: 774905303
IČ: 65545249
Provozovatel A+A bazárku : Alena Drozdová
email : alenadr@email.cz

Děkuji a přeji příjemný nákup. Alena Drozdová
Podmínky byly naposledy upraveny: 8.3.2019, 22:52
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu