Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

ÚČET BYL POZASTAVEN
Porušování podmínek serveru
Šárka S. (trade.wind) ID 138776
mimibazar.cz/tradewind
Oblast: Hradec Králové
Registrace: 8.6.2008
Naposledy: 26.3.2020 13:25
Aktualizace: 20.3.2020 12:01
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 577
VŠECHNY FOTOGRAFIE 245
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ NEMĚNÍM A NEVRACÍM PENÍZE ZPĚT, POKUD JSME SE PŘEDEM NEDOMLUVILI NA JINÉM ŘEŠENÍ!!!! VEŠKERÉ MÍRY MÁTE UVEDENY, POKUD CHCETE DALŠÍ, NAPIŠTE SI O NĚ...

VRÁCENÍ ZBOŽÍ - Po převodu peněz na účet a zaslání zboží, peníze nevracím - rezervace jsou závazné. Jedná se o soukromý prodej, který neupravuje Spotřebitelská smlouva OZ, ale kupní smlouva. Neexistuje tedy 14-ti denní lhůta na vrácení. Akceptuji pouze oprávněné reklamace z důvodu vady, kterou jsem přehlédla - a to do 2 kalendářních dnů od obdržení zásilky, v takovém případě poskytuji slevu. Po této lhůtě se již dá očekávat, že věc byla používána, tudíž akceptovat nelze. Na reklamace typu "zboží se mi nelíbí" či "nesedí mi velikost"... atd., nebude brán po špatných zkušenostech zřetel - věci jsou nošené a i když jsou v bezva stavu, pořád jsou nošené a prané. Jakékoliv dotazy dopodrobna ráda napíši :o). Ptejte se proto, prosím, dříve, než věcičku zaplatíte a já ji pošlu :o). Pokud se s někým ve zcela výjimečném případě domluvím na vrácení věcičky zpět, penízky pak vracím na stejné č.ú., z něhož ke mně přišly - a to po obdržení zboží zpět, částka je pochopitelně ponížena o poštovné + balné, které vždy (a to oboustranně - tam i zpět) platí kupující - tak, jak to funguje všude jinde :o).

REKLAMACE - jelikož nepodnikám,nevztahuje se na mé prodeje reklamační lhůta, jako dva roky a podobně. Pokud mě kupující o zjevné vadě na výrobku nekontaktuje neprodleně po převzetí zásilky, je již na mě jak se k reklamaci postavím. Vše je na domluvě. Myslím, že po delší době a užívání, je již jakákoliv reklamace použitého zboží u soukromého prodeje neoprávněná.

PROSÍM, NEŽÁDEJTE MNE O VÝMĚNU ZBOŽÍ NEBO SLEVU, POKUD TAK NENÍ UVEDENO V INZERÁTU. NA DOBÍRKU A DO ZAHRANIČÍ NEZASÍLÁM!!!
Šárka
Podmínky byly naposledy upraveny: 3.7.2018, 15:23
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu