Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Alena B. (goldwing) ID 141613
Stavebniny u tety s.r.o.
mimibazar.cz/goldwing
Oblast: Litoměřice
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 22.6.2008
Naposledy: 13.9.2016 10:23
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
28729544
DIČ CZ28729544
HODNOCENÍ 215
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
odpověď na objednávky a dotazy v době Po-Pá 9:30 - 17:00 So- 9:00 - 12:00 Ne- ZAVŘENO
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý večer milé maminky,




Kontaktní adresa
Stavebniny u tety s.r.o.
Miřejovice 4
Litoměřice 412 01
Ič 28729544
Dič 28729544

723286748- stavebninyutety@seznam.cz
Jsem plátce DPH !!!
Vlastní podmínky prodeje
PROVOZOVATEL:

Stavebniny U TETY, s.r.o.
Miřejovice 4
Litoměřice
412 01

IČO: 28729544 DIČ: CZ28729544
e-mail: stavebninyutety@seznam.cz

Zodpovědná osoba: Alena Březinová

TELEFONNÍ KONTAKT NENÍ K DISPOZICI, PRO NEJSPOLEHLIVĚJŠÍ ZPŮSOB KOMUNIKACE VOLTE VZKAZY NA MIMIBAZARU.

*********************************************************************************************************************************************************

1) NOVÉ ZBOŽÍ:
Zboží označené "Nové zboží" je naprosto nové. Skladem jsou pouze některé typy zboží, tyto informace naleznete v popisu zboží. Dodací lhůta dle typu zboží 3-14 dní. U nového zboží vždy obdržíte daňový doklad. Na toto zboží máte ze zákona dvouletou záruku. (viz podmínky níže)

2) OSTATNÍ ZBOŽÍ:
V detailech zboží upozorňuji na stav, tomu odpovídá i cena!!! Ráda přeměřím, či odpovím na případné dotazy. Nabízím dámské oblečení, které postupně vyřazuji ze svého šatníku a nebo zboží, které jsem pro sebe zakoupila a je pro mne již nevyhovující. Dále nabízím použité oděvy po svých dětech. Na toto zboží se nevztahuje záruka, jedná se o soukromý prodej použitého zboží.
JAKOSTNÍ TŘÍDY:
stav zboží
• NOVÉ - oblečení s originální visačkou
• JAKO NOVÉ - oblečení bez originální visačky - bez jakékoliv známky nošení
• VÝBORNÝ - oblečení nošené - bez větších známek opotřebení
• BĚŽNÉ ZNÁMKY NOŠENÍ - oblečení nošené - se známkami opotřebení -žmolíčky apod.


3) OBJEDNÁVKY:
Použité zboží v mém albu je skladem, popř. uvádím i počet kusů na skladě. Prosím, zvažte, než si danou věc objednáte. Na objednávku se snažím reagovat co nejdříve, max. do druhého dne.

STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY:
Zákazník může do 24 hodin od přijetí objednávky stornovat svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována, a to i bez udání důvodu. Zrušení se provádí zasláním na výše uvedený e-mail, anebo vzkazem na Mimibazaru.
Objednávka, ktrerá již byla expedována, může být zrušena, ale zákazník je povinen dodatečně uhradit tyto náklady expedice.

4) PLATEBNÍ PODMÍNKY A ZPŮSOB DODÁNÍ
Veškeré zboží zasílám do dvou dnů po připsání částky na účet, a to pouze obyčejně či doporučeně Českou poštou. Cena dopravného bude sdělena v potvrzovacím e-mailu. Info zasílám mailem ještě tentýž den o odeslání. Zboží v rezervaci držím 7 dní po odeslání platebních podmínek .Nedojdou-li do této doby peníze na účet ,nebo nedojde žádost o prodloužení,uvolňuji bez oznámení pro další zájemce! Vždy je možnost se dohodnout (např. po mateřské, atd.)

********************************************************************************


5) REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ OZNAČENÉ "NOVÉ ZBOŽÍ"
Osobně každé zboží kontroluji, zda je v pořádku. Může se však stát, že si vady všimnu až po připravení balíčku pro Vás. Při takovémto zjištění Vás obratem budu o této skutečnosti informovat a samozřejmě Vám peníze obratem vrátím. To platí i v případě, kdy dojde k chybě na mé straně a zjistím, že Vámi zaplacené zboží již není skladem.

Ke každému zakoupenému zboží, vydávám doklad, který je i zaručním listem. Pokud by se projevila nějaká vada zboží, můžete jej reklamovat dle reklamačních podmínek, které stanovuje zákon. Reklamace se vztahují na vady vzniklé výrobcem, není možné vztahovat na vady vzniklé nošením a používáním nebo opotřebením praním. Možno vrátit zboží i bez udání důvodů do 14dnů od uzavření kupní smlouvy (tj. od fyzického převzetí zboží na poště). Pak si prodejce může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku. Vrácené zboží na dobírku nepřebírám! Je to z toho důvodu, že před vrácením peněz potřebuji zboží prohlédnout, zda nedošlo k jeho poškození, opotřebení…zda zboží dorazilo v takovém stavu, v jakém bylo odesláno.

7/


Práva a povinnosti kupujícího
Kupující je povinen řádně vyplnit objednávku a správně uvést všechny potřebné údaje. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, která mu byla sdělena ještě před odesláním závazné objednávky. Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Při reklamaci se řídí reklamačním řádem prodávajícího.

8/


Nabytí vlastnického práva
Vlastnického a uživatelského práva nabývá vlastník jakmile je mu zboží předáno. Při převzetí zboží je zákazník povinen zkontrolovat jeho stav, množství a popřípadě sepsat s dopravcem protokol o zjištěných závadách. V případě poškození zboží postupuje zákazník dle podmínek uvedených v reklamačním řádu.
Vrácení zboží
Pokud chce zákazník vrátit zboží, může tak učinit pouze po předchozí domluvě s prodávajícím a to nejpozději do 14 dnů.K vrácenému zboží musí kupující přiložit příslušné doklady o koupi. Pokud se jedná o vrácení zboží, které vyžaduje pro další prodej nové zabalení výrobku má dodavatel právo účtovat odpovídajícíčástku určenou výrobcem za nové zabalení výrobku. Zboží lze zaslat dodavateli na vlastní náklady dopravní službou.

9/


Právo kupujícího na reklamaci, místo uplatnění reklamace
Pokud kupující zjistí závadu na obalovém materiálu, nebo rozdíl mezi nafakturovaným a skutečně dodaným zbožím, je povinen sepsat s pracovníkem dodávkové služby – protokol o nesrovnalos­tech.V případě dodávkové služby může odmítnout převzetí zásilky.
Pokud zákazník až po převzetí zásilky zjistí že zboží je poškozené, pro přijetí reklamace je třeba to ohlásit do 3 pracovních dnů od doručení zboží, jinak na to nemusí být brán zřetel.
Lhůty pro uplatnění reklamace
Kupující je povinen reklamovat řádně a včas, tedy bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
Nepodal-li spotřebitel reklamaci včas /v reklamační-záruční době/ nemá nárok na kladné vyřízení reklamace

Věřím, že budete spokojeni a těším se na obchůdek s Vámi.


**********************************************************************************************************************************************************


Stavebniny U TETY, s.r.o.
Miřejovice 4
Litoměřice
412 01

IČO: 28729544 DIČ: CZ28729544
e-mail: stavebninyutety@seznam.cz
Podmínky byly naposledy upraveny: 26.5.2013, 22:05
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu