PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milí nakupující, děkuji Vám za návštěvu mých stránek.

Ráda bych poprosila všechny, aby mi posílaly adresu hned při objednávání. A to adresu na kterou chcete balíček zaslat. !!! Předejdete zbytečným komplikacím.
V případě zájmu o více druhů zboží klikly na každý inzerát.

Ceny poštovného mám přizpůsobeny ceně na e-shopu. Protože je to u některého zboží více, než je skutečné poštovné, mám cenu výrobku o tuto čásku sníženou.
Prosím, nežádejte mě o levnější poštovné, nebude Vám z tohoto důvodu vyhověno.

Na platbu čekám 7 dnů - po domluvě i déle. Pokud dojde z Vaší strany ke zdržování či hře na mrtvého brouka, píši negativní hodnocení.

Zboží, které mám skladem, zasílám do 3 pracovních dnů od připsání platby na účet.

Na dobírku nezasílám.

NA VAŠE PŘÁNÍ zašlu obyč.poštou,ale riziko přebíráte na sebe!!! Je tu možnost ztráty, nemohu reklamovat - nevlastním žádný doklad v ruce. Upozorňuji Vás na to předem. Pokud se rozhodnete pro tuto volbu - na vlastní riziko, nepište mi prosím emaily typu: vždy mi balíček přišel, vyhodila jsem peníze, už jste balíček konečně odeslala? proč by kradli balíček??? Odesílám vše, nic si neponechávám, ovšem dokazovat něco, co nemohu - prostě nelze a nařčení, útoky se mi nelíbí.


Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, určitě mi napište, ráda Vám odpovím, poradím, přeměřím atp.

NOVÉ ZBOŽÍ

Záruční doba činí 24 měsíců a vztahuje se pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.


Zákazník má v souladu se zákonem 367/2000 Sb. právo do 14 dnů od převzetí zásilky zboží bez udání důvodů vrátit na adresu prodejce. Zboží musí být odesláno v nejbližším možném termínu po přijetí.
K tomuto však zákon stanoví několik podmínek a to zejména:
- zboží nesmí jevit známky opotřebení
- zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
- zboží si může zákazník vyzkoušet
- zboží musí být dobře zabalené, aby se při zpáteční cestě nepoškodilo

Plná kupní cena vráceného zboží (vrácení zboží bez udání důvodu) bude vyplacena v případě, že zboží bude v původním stavu tj. nepoškozené, nepoužité, neprané a nežehlené a s kódem zboží.
Veškeré náklady spojené s vrácením hradí spotřebitel, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno. Ne dobírka. V případě, že vrácené zboží nebude v původním stavu, nebo bude mít známky nošení, bude kupní cena ponížena dle stavu vráceného zboží.

Byla-li smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo dle § 53 odst. 7 obč. z. od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění (dodání zboží). Zboží musí být odesláno v nejbližším možném termínu po přijetí, nejpozději 14 den po přijetí.
Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy (vrácení zboží bez udání důvodu), má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (náklady na rozbalení zboží, kontrolu zboží, za zavedení zboží zpět do systému, naskladnění, vystavení opravného dokladu, náklady na bankovní převod za vrácenou platbu, vrácení zboží zpět do prodeje atd..). Skutečně vynaložené náklady budou zahrnuty do opravného dokladu, který bude vystaven kupujícímu. Přibližná částka nákladů spojených s vrácením zboží je cca 50 - 80,- kč.
Vrácení výrobku dodavateli provádí spotřebitel na vlastní náklady, vrácené zboží by mělo být při přepravě pojištěno (vrácení zboží bez udání důvodu).


Pokud zákazník zboží vrátí, bude mu částka vrácena nejpozději do 30 pracovních dnů od obdržení zásilky a to buď bankovním převodem nebo poštovní poukázkou.

Jestliže se rozhodnete zboží vrátit, informujte mne, prosím, předem a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu.

Jako doklad postačí maily, které jsme si mezi sebou kvůli objednávce posílali.
Paragon vystavuji pouze na vyžádání!


Závaznou objednávku nemůže zákazník stornovat - je závazná.

Preferuji slušnost, bez konfliktů. Pokud chcete být nepříjemní (chápu, že se každý denně nebudí dorůžova), raději na inzerát neodpovídejte a hledejte jiné inzerenty. Prodávat za každou cenu nechci. Svých zákazníků si velice cením.

Pokud mi na email zašlete fotografii s našim zbožím, budu moc ráda a zařadím ho do galerie spokojených zákazníků.

Jinak bych chtěla poděkovat za všechny hodnocení, které píšete. Mám z nich (a ze všech hodnocení odeslaných pouze na email) nesmírnou radost a vážím si to toho.

Vzkazy a vše podstatné týkající se chodu obchůdku (např. na nepřítomnost) najdete v albu Důležité, prosím čtěte

Přeji Vám příjemné nakupování a pohodový den. Doufám, že budete všichni spokojeni.

Alena Cabalová
www.primadarky.com
www.fotorekvizity.cz
Podmínky byly naposledy upraveny: 31.3.2013, 23:22
© 2004-2018 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt