Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Kamila Z. (dablik) ID 148091
mimibazar.cz/dablik2
Oblast: Roudnice nad Labem
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 28.7.2008
Naposledy: 2.4.2020 9:59
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
87640635
HODNOCENÍ 475
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
PODMÍNKY PRODEJE
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Dobrý den, jsem velice ráda, že Vás zaujalo zboží z mé nabídky. Prosím pečlivě si pročtěte mé obchodní podmínky, ať nedochází k nedopatřením.
Pokud zboží není ve skladu budu Vás ihned informovat o době dodání, v případě, že nebudete chtít čekat, vracím obratem peníze.
KOMUNIKACE: Na Váš mail odpovím co nejdříve, nejpozději do 24 hodin. Neváhejte se na cokoliv zeptat, upřesnit anebo přeměřit. Pamatujte ale, že tato komunikace není závaznou rezervací ani objednávkou zboží.
PLATBA: Preferuji platby : na účet, popř. dobírka nebo osobní odběr
Při osobním vyzvednutí zboží je požadována záloha min.50%.
ZPUSOB DOPRAVY: Česká pošta nebo PPL
CENA DOPRAVY: Cena poštovného se pohybuje od 70,- do 450,- - záleží na druhu zboží.
ODESÍLÁNÍ: Zboží bude odesláno do 2 – 10dnů od přijetí platby, max. však do 14dnů. Od půlky listopadu, kdy začínají vánoční nákupy, se pohybuje dodací doba spíše okolo 4-14dnů. Prosím tedy o trpělivost!!!
UPOZORNĚNÍ! - Posílám jen doporučené zásilky a cenné balíky. Pokud budete trvat na zaslání „obyčejné zásilky“, zásilku Vám zašlu jen na Vaše riziko a nezodpovídám za její případné nedoručení. - V případě ztráty doporučené zásilky – balíku poštou, Vám Vámi zaplacenou částku vracím.
ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY: Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v tom případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. - V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu. Stornování je možné do 24 hodin telefonicky nebo mailem.
ZÁRUKA NA NOVÉ ZBOŽÍ: Záruka na nové zboží je 2roky.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ: Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze nové zboží, avšak se odečítá storno poplatek z pořizovací ceny, které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito, opotřebováno či dokonce poničeno, pak si prodejce může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku.
ZÁRUKA NA POUŽITÉ ZBOŽÍ: Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ: Osobní data, která jsou poskytnuta v souvislosti s objednávkou zboží, slouží výlučně pro potřebu realizace objednávky a nebudou poskytovány třetím osobám ani ke komerční nabídce nesouvisející s propagací internetového obchodu.
REKLAMACE: Při převzetí zásilky před potvrzením převzetí zkontrolujte, zda zásilka není poškozena. Případnou reklamaci proveďte ihned na místě převzetí nebo poškozenou zásilku nepřebírejte. O poškození mne nejpozději do dvou dnů informujte. Pozdější reklamace způsobené přepravou nelze uznat.
Ostatní reklamace - doba na posouzení reklamace je 30 dní. Pokud bude zjištěna u reklamovaného výrobku výrobní vada a zboží bude neopravitelné, vymění se kus za kus nebo bude vrácena peněžní částka.
REKLAMACE POŠTOVNÍCH ZÁSILEK: 1. Odesílatel nebo adresát může do jednoho roku od podání poštovní zásilky ukterékoliv pošty reklamovat její dodání. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podmínkou pro uplatnění reklamace je předložení originálu a nebo opisu podací stvrzenky. 2. Pro reklamaci dodání poštovních zásilek adresovaných do zahraničí platí obdobné zásady s tím, že reklamace musí být uplatněna ve lhůtě do 6 měsíců od podání poštovní zásilky. Lhůty pro vyřízení reklamace nejsou závazně stanoveny. 3. Zjistí-li se při dodávání v místě určeném v adrese, že dodávaná poštovní zásilka je poškozená, zásilka se nedodá a bude uložena na poště, na které bude reklamace projednána. Adresát může požadovat, aby poškozená poštovní zásilka byla na poště před jejím dodáním otevřena a zjištěn rozsah jejího poškození. 4. Reklamovat poškození lze i dodatečně, ale jen v tom případě, že nebylo patrné už při dodání. Taková dodatečná reklamace je možná jen do dvou pracovních dnů po dodání. Nejvhodnější je reklamovat poštovní zásilku u pošty, která ji dodala. Reklamaci však přijme kterákoliv pošta. Podmínkou dodatečné reklamace je předložení poštovní zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána, nebo, není-li to možné, tento stav hodnověrně doložit. 5. Pro reklamace poštovních zásilek došlých ze zahraničí platí obdobné zásady
REKLAMAČNÍ ŘÁD V případě reklamace mě prosím neprodleně kontaktujte, abych s Vámi mohla dohodnout nejlepší způsob uplatnění reklamace a doručení reklamovaného zboží. Vyskytne-li se na zakoupeném zboží vada, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatní nárok písemně na adresu prodávajícího, nebo na e-mail e- dablik@seznam.cz. Kupující uvede jméno kupujícího, adresu, e-mail, označení reklamovaného zboží, datum koupě, podrobný popis závady a popis toho, jak k závadě došlo. Po obdržení oznámení o závadách bude prodávající kupujícího informovat o následném postupu. Zpravidla bude prodávající požadovat zaslání reklamovaného zboží na adresu prodávajícího. Pro úspěšné vyřízení reklamace kupující doloží doklad o koupi zboží nebo záruční list reklamovaného zboží (byl-li spolu s výrobkem dodán). Kupující je povinen zboží zabalit do obalu vyhovujícímu nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží předaného k přepravě nemusí být reklamace uznána. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v České republice, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny. Poskytnutá záruka se nevztahuje zejména na opotřebení věci způsobené jejím poškozením.
Název firmy: Ďáblik IČO: 876 40 635 Sídlo firmy: Na Průhonu 311, 413 01 Vědomice Kontaktní osoba: Zástěrová Kamila Kontakt: e-dablik@seznam.cz ( 8.00 - 24.00 ) kami.cerna@seznam.cz ( 8.00 - 24.00 ) telefonickou podporu poskytuji jen při domluvě
Podmínky byly naposledy upraveny: 1.1.2014, 21:13
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu