Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Monika K. (mon111) ID 154908
mimibazar.cz/mon111
Oblast: Nový Jičín
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 31.8.2008
Naposledy: 10.2.2021 19:56
Aktualizace: 22.4.2020 20:58
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 2312
VŠECHNY FOTOGRAFIE 4
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
MAT-SPORT Martin Kadula(v zast. Monika Kadulová),
e-mail. monika.kadulova(zavinac)seznam.cz, Nejsme plátci DPH
IČO: 73895491, ŽL vydaný FÚ Bílovec
1554491010/3030 (AIRBANK)

O odeslání balíčku Vás budeme informovat e-mailem.

Zboží odesíláme v den připsání peněz na účet nebo doručení peněz na adresu.!!!
Zboží vždy zasíláme DOPORUČENĚ.

O víkendu a svátcích nereaguejeme na e-maily ani na telefony, vše vyřizujeme až v pracovní den.!!!

Reklamace:
Pokudz nějakého důvodu budete chtít vrátit Vámi vydražené zboží, máte na to právo maximálně 14 dnů od převzetí zásilky, o tomto úmyslu nás předemprosím informujete na e-mailu: monika.kadulova(zavinac)seznam.cz . Zboží musí být vráceno nepoškozené, nenošené. Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu vráceny nejpozději do 3 dnů ode dne doručení zboží, samozřejmostí je i informace odeslaná na e-mail. Poštovné nevracíme, pokud se nejedná o reklamaci kvůli vadě.
Postup při reklamaci:

Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem (zboží nezasílejte na dobírku, taková zásilka může být odmítnuta). Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu (popřípadě přiložený formulář určený pro reklamaci).

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

"V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email:adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz"

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/."
Podmínky byly naposledy upraveny: 20.10.2016, 12:17
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu