Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

ANNA KAČEROVÁ (afronina) ID 155727
ANNA KAČEROVÁ
mimibazar.cz/afronina
Oblast: Kolín
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 4.9.2008
Naposledy: 14.1.2016 12:41
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 59
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Děkuji za Váš zájem o danou věc

Odpovědný vedoucí:
Anna Kačerová, IČ 75285185, nejsme plátci DPH.
adresa: Plynárenská 283, Kolín 4, 28002
tel: 607 722 642
e-mal: anna.kacerova@seznam.cz
Objednávat můžete 24hod denně, objednávky a dotazy vyřizuji denně průběžně o víkendu prosím o větší trpělivost při čekání na odpověď


Stornovat objednávku můžete do 24 hodin, poté bude požadována za závaznou.

Reklamace typu špatné míry nebo toto zboží mi nesedí neuznávám. Míry atd. mám uvedené, tudíž měřte!
V případě, že si požádáte o nějaké jiné rozměry, tak čekám max.12h na Vaši odpověď.

Rezervace nachávám pouze 1 týden, po dohodě déle.

Na NOVÉ zboží se vztahuje záruka 2roky

NA PLATBU ČEKÁM MAX.TÝDEN POKUD NENI UHRAZENA ZBOŽÍ JDE K DALŠÍMU PRODEJI.

Upřednostňuji platbu předem na účet.


Balíčky odesílám do dvou dnů, co mi dorazí platba.

Poštovné je dle tar.České pošty. Balné si neúčtuji. Dobírkovné také dle tar. České pošty.

Způsoby zaslání: přes Českou poštu

Reklamace a právo na odstoupení od obchodní smlouvy:
Zákazník má právo bez udání důvodu odstoupit do 14 dní od kupní smlouvy, v takovém případě je mu vrácena v případě platby předem celá částka do 5 kalendářních dnů převodem na účet a to až po obdržení vráceného zboží prodejcem.
Při vrácení zboží bez udání důvodu se nevrací poštovné k zákazníkovi, zákazník hradí následné poštovné k prodejci.

V případě, že nebudu Vámi objednané zboží schopna dodat, nebo jen částěčně, zavazuji se Vás neprodleně o vzniklé situaci informovat na Vámi uvedeném e-mailu nebo tel. čísle. Proto prosím o jejich uvádění.

V případě reklamace bude postupováno dle platného reklamačního řádu nebo dle individuální dohody.
V případě oprávněné reklamace je vrácena částka v plné výši, dále je hrazeno poštovné k zákazníkovi i k prodejci a to do 5 kalendářních dnů převodem na účet. V případě ztráty zásilky Českou poštou je zákazníkovi vrácena celá částka, včetně poštovného do 30 dní od ztráty zásilky.

Veškeré dotazy moc ráda zodpovím.

Děkuji a těším se na Vás.
nahlásit
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu