Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Eva Š. (Eva S.) ID 164626
mimibazar.cz/evasenkyrikova
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 5.10.2008
Naposledy: 20.4.2024 21:44
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
70385351
DIČ CZ7455220036
HODNOCENÍ 396
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
OBCHODNÍ PODMÍNKY

Dobrý den,

vítáme vás v našem obchodě. Objednávat můžete zde na MMB nebo v našem e-shopu Neobyčejně na www.neobycejne.cz (urychlíte tím tak vyřízení objednávky a také tam naleznete mnoho článků, zkušeností a fotografií s dětskými odrážedly, dětskými helmami aj.).
Objednávky vyřizujeme rychle, případně vám rádi pomůžeme s výběrem odrážedla, kola, doplňků či dětské helmy.

Přejeme vám příjemný nákup.

firma:
Ing. Eva Slejšková
Na Ladech 115
250 69, Máslovice
tel: 737155411 (Po Pá 9-17 hod)
IČ: 70385351
DIČ: CZ7455220036
neobycejne@volny.cz

Účet máme u m-Bank (tip - převedete-li ze stejné banky, peníze jsou na účtě okamžitě).

Ke každé objednávce (pokud se nejedná o použité zboží nebo zboží z bazárku) obdržíte fakturu - daňový doklad, který slouží zároveň jako záruční list.

Přepravné je vždy uvedeno u konkrétního inzerátu, balné si neúčtujeme.
Všechno zboží zasíláme firmou PPL.

Záruční doba na n o v é zboží je 24 měsíců.

Na věci p o u ž i t é neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje
jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím.
Na věci p o u ž i t é při soukromém prodeji (bazárek - oblečení po dětech apod.) se záruka nevztahuje.


1. Objednávka
Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží, vzniká na základě odeslání odpovědi na inzerát. Právní vztahy, vzniklé uzavřením kupní smlouvy, se řídí příslušnými ustanoveními Občanského a obchodního zákoníku, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku. Odesláním objednávky kupující souhlasí s Obchodními podmínkami e-shopu.

Zboží se stává majetkem kupujícího až po uhrazení celkové částky.

Ceny u zboží jsou konečné včetně DPH (jsme plátci DPH).


2. Datum dodání

Vaše objednané zboží se snažíme doručit co nejdříve, dodací lhůty jsou většinou cca do 5 pracovních dní, vždy vás informujeme o stavu objednávky a odeslání zboží. Většina zboží je stále skladem nebo k dodání obratem od výrobce (do 3 dnů je většinou u nás, pak hned odesíláme). Pokud zboží po delší časový úsek není skladem (např. zákazník před vámi objednal poslední kus), obratem vás o tom informujeme). Chcete-li před objednávkou zjistit, zda je zboží ihned k odeslání, zavolejte nám nebo nám zašlete vzkaz z MMB.

Pokud zboží čekáme od dodavatele, sdělíme vám datum dodání v mailu.

Pozn: Splatnost faktur je 6 dní, po tu dobu vám rezervujeme zboží skladem, při pozdním zaplacení postupujeme zboží skladem dalším zájemcům a bohužel nemůžeme garantovat přislíbené datum dodání.


3. Způsoby doručení a platby

Zboží zasíláme celoročně službou PPL. Poštovné je uvedené u každého konkrétního zboží, mnoho zboží zasíláme v akci zdarma (je uvedeno u inzerátu).
Účet máme u m-Bank (tip - převedete-li ze stejné banky, peníze jsou na účtě okamžitě).

4. Komunikace se zákazníkem

Po zpracování objednávky vás informujeme v v osobním mailu potvrzujícím vaší objednávku o datu dodání a zasíláme všechny údaje potřebné k převodu peněz (č. účtu, var. symbol, celkovou částku). Mail obdržíte většinou max. do 48 hod (s výjimkou dovolených, které jsou vždy uvedeny), většinou však obratem.

U každé zásilky je v balíku vložen doklad s razítkem a podpisem. Pokud máte IČ a DIČ (jste organizace nebo podnikatel), je nutné je v objednávkovém formuláři e-shopu uvést. Faktura slouží jako záruční list, uschovejte ji!! (dodavatelé záruční listy u odrážedel nevydávají).


5. Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Odstoupení od smlouvy je právem kupujícího, které však nesmí být zneužíváno a využíváno například v úmyslu bezplatného zapůjčení zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal, nebo pokud s tím kupující souhlasí, tak i jiným způsobem. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním originálníním obalu včetně všech dokumentů (návody apod. které jsou součástí obalu a výrobku), nesmí jevit známky opotřebení či poškození.
Náklady na vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku (např. je-li zboží částečně opotřebené, nebo nemá již originální obal, dokumenty apod.).

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný v obchodních podmínkách na stránkách www.neobycejne.cz, ke stažení, stačí vyplnit i eletronicky a poslat jako přílohu mailem (není však povinností kupujícího ho využít, můžete nás písemně informovat jinou formou. Údaje obsažené ve Vzorovém formuláři budeme pro efektivní vyřízení potřebovat, poprosíme vás, aby vámi napsané Odstoupení od smlouvy tyto informace také obsahovalo). Přijetí formuláře vám bezodkladně potvrdíme.

Vzorové poučení o právu na odstoupení naleznete v obchodních podmínkách na stránkách www.neobycejne.cz

6 Práva a povinnosti z vadného plnění
6.1. Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

6.2. Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


7. Vyřízení reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Reklamační formulář ke stažení zde.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.


8. Autorská práva, texty a fotografie

Mnoho fotografií a textů na těchto stránkách pochází z vlastní dílny, jsou tedy považovány za autorské vlastnictví a jako takové podléhají autorským zákonům. V žádném případě není možné texty a fotografie kopírovat a šířit bez souhlasu majitele obchodu, Ing. Evy Slejškové.

9. Ochrana osobních dat
Vaše osobní údaje nezneužijeme a neposkytneme třetí osobě. Výjimku tvoří poskytnutí údajů přepravní službě.
Podmínky byly naposledy upraveny: 23.3.2014, 16:20
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu