PODMÍNKY PRODEJE

Radka K. (Radako) ID 16784
Jiří Černý
mimibazar.cz/radkakov
Oblast: Kladno
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 6.6.2006
Naposledy: 27.6.2017 21:16 včera
Aktualizace: 26.6.2017 21:28
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 55
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
40025616
HODNOCENÍ 2040
VŠECHNY FOTOGRAFIE 226
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
VĚCI NEMĚNÍM A O CENÁCH NESMLOUVÁM - NA TYTO NABÍDKY NEODPOVÍDÁM !!! OBČAS ZLOBÍ E-MAIL, (STÁVÁ SE, ŽE E-MAIL ODE MĚ NEDORAZÍ, PODÍVEJTE SE, PROSÍM, DO SPAMU NEBO MĚ KONTAKTUJTE PŘES VZKAZY NA MIMIBAZARU
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI,

děkuji za Váš zájem o nabízené zboží a zde uvádím obchodní podmínky, které platí pro nákup prostřednictvím internetového obchodu provozovaného na webových stránkách umístěných na internetové adrese www.mimibazar.cz/radkakov
Na stránkách naleznete jak nabídku nového zboží - KOMERČNÍ PRODEJ, tak i nabídku použitého zboží (hlavně oblečení atp.) po mojí rodině - SOUKROMÝ PRODEJ. Níže naleznete podmínky prodeje pro obě kategorie zboží.

UPOZORNĚNÍ!

Z ČASOVÝCH DŮVODŮ, NESEDÍM NA MIMIBAZARU 24 HODIN DENNĚ, ODPOVÍDÁM NA OBJEDNÁVKY A DOTAZY VE VŠEDNÍ DEN AŽ VE VEČERNÍCH HODINÁCH, O VÍKENDECH A SVÁTCÍCH VYJÍMEČNĚ. BALÍKY ODESÍLÁM VĚTŠINOU 1x TÝDNĚ A KAŽDÉHO O ODESLÁNÍ PRÁVĚ JEHO BALÍKU INFORMUJI E-MAILEM.

POŠTOVNÉ, POKUD NENÍ UVEDENO JINAK U INZERÁTU, NENÍ SOUČÁSTÍ CENY A JE DLE SAZEBNÍKU ČESKÉ POŠTY

OSOBNÍ ODBĚR, POKUD NENÍ UVEDENO JINAK U INZERÁTU, NENÍ Z ČASOVÝCH DŮVODŮ MOŽNÝ, DĚKUJI ZA POCHOPENÍ


1) KOMERČNÍ PRODEJ

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Přečtěte si, prosím, tyto podmínky ještě před objednáním, objednáním zboží s nimi vyslovujete souhlas.
Podmínky vymezují a specifikují práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího, upravují vztahy mezi nimi a jsou pro obě strany závazné.

KONTAKTNÍ ÚDAJE

Obchodní jméno: Jiří Černý
Sídlo a kontaktní adresa: Dlouhá 2661, Kladno
Adresa provozovny: bez provozovny, pouze internetový prodej
Tel. kontakt: není
Odpovědná osoba: Radka Kovářová
E-mail: rkovarova@centrum.cz
IČO: 40025616
DIČ: neplátce DPH
Podnikatel je zapsán v Živnostenském rejstříku

OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ

a) Pro objednání zboží se můžete zaregistrovat přímo na stránkách www.mimibazar.cz ,
vpravo nahoře v kolonce „zaregistrujte se“.
Je možné i objednání bez registrace vyplněním údajů u vybraného zboží a kliknutím na
kolonku „ODPOVĚDĚT NA INZERÁT“.

b) Vybrané zboží objednáte kliknutím na „ODPOVĚDĚT NA INZERÁT“, požadovaný počet
kusů můžete dopsat do vzkazu, který je v detailu u každé položky.

c) Můžete pokračovat v dalším výběru.

d) Na e-mailovou adresu, kterou jste zadali v registračních údajích Vám přijdou
informace o objednávce.

Pokud by Vám povrzení nepřišlo kontaktujte nás znovu buď přímo přes ZASLAT VZKAZ (kolonka vlevo po straně) na stránkách mimibazaru, nebo na e-mailu: rkovarova@centrum.cz.

Objednávky budou potvrzeny a dotazy zodpovězeny většinou do 48 hod. od jejich přijetí. V úvahu se berou pracovní dny (po-pá, večerní hodiny), o víkendech a svátcích se tato doba prodlužuje. V případě dovolené, nebo nemoci je info uvedeno v kolonce VZKAZY (vlevo po straně).

ZÁVAZNOST OBJEDNÁVEK

Každá objednávka je závazná. Pokud nebude expedovaná objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem převzata, bude požadováno uhrazení nákladů vzniklých na odeslání zboží. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží na objednávku objednáno, došlo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, nebo nebude možné objednávku dodat kompletní z důvodu vyprodání u dodavatele má prodávající právo objednávku po dohodě s kupujícím upravit nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si prodávající vyhrazuje i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu. Nabízené zboží je od více dodavatelů, z čehož plynou různé dodací lhůty. U většiny zboží je dodací doba jeden týden, některé zboží je skladem. V rámci možností se samozřejmě snažíme o co nejkratší dobu dodání. Pokud je zboží na objednávku o termínu dodání Vás budeme informovat. Pokud bude zboží zaplaceno a nebude dodáno, budete o tom informováni emailem, kde Vám bude nabídnuta jiná alternativa ( vrácení peněz, či jiná domluva......).

STORNO OBJEDNÁVKY

Stornovat objednávku je možné do 24 hodin od odeslání objednávky a to e-mailem na adresu rkovarova@centrum.cz.
Toto ujednání neplatí v případě objednávky zaslané formou dobírky, která již byla expedována! Stornujte tedy prosím Vaši objednávku včas, než jí odešleme.

Pokud je zboží již zaplaceno vracíme peníze zpět v plné výši.

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

POUČENÍ O PRÁVU ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.

Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy a v případě uzavření kupní smlouvy kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy informovat, nejlépe e-mailem na adresu rkovarova@centrum.cz formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailu). Můžete použít níže přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

DŮSLEDKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.

S vrácením platby vyčkáme do doby, než vracené zboží obdržíme nebo než případně prokážete věrohodným způsobem, že bylo zboží zasláno zpět.

Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám oznámíte, že odstupujete od této smlouvy, zašlete zpět – NE NA DOBÍRKU. Ve vlastním zájmu zašlete zboží zpět jako pojištěnou zásilku a zvolte vhodný obal, jelikož prodejce neručí za případnou ztrátu či poškození zásilky při přepravě.

Lhůta se považuje za dodrženou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.

Ponesete přímé náklady spojené s navrácením zboží.

Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit.

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
(máte možnost použít tento formulář pokud chcete odstoupit od kupní smlouvy, není to však vaší povinností ani nutností pro vrácení zboží)

************************************************************************************************
OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát: Jiří Černý, Dlouhá 2661, 272 01 Kladno (email: rkovarova@centrum.cz)

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:
…………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………....


Datum objednání zboží: ……....……….....Datum obdržení zboží:............................

E-mail zákazníka: ………………………………………..

Telefon zákazníka: ………………………………………

Jméno a příjmení spotřebitele: ……………………………………..

Adresa spotřebitele: ……………………………………..

Nejrychlejší způsob vrácení peněz je na účet!
Vyplňte prosím číslo účtu, na který Vám bude poukázána platba:*

…………………………………… / …………..

*) V případě, že neuvedete číslo účtu, příslušnou částku Vám vrátíme poštovní poukázkou na adresu.

Dne: …………………………………

Podpis spořebitele: ………………………………
(pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

************************************************************************************************
ZPŮSOB PLATBY

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.
Paragon – doklad o prodeji bude přiložen na vyžádání.


*** ZASÍLÁNÍ KŘEHKÝCH VĚCÍ (SKLO, KERAMIKA) ***
HNED U OBJEDNÁVKY, PROSÍM, UVÁDĚJTE , ZDA SI PŘEJETE ZBOŽÍ PŘIPOJISTIT JAKO KŘEHKÉ.
ZA ZBOŽÍ, KTERÉ NEBUDE POJIŠTĚNÉ A PŘIJDE PONIČENÉ, NENESE PROVOZOVATEL OBCHODU ODPOVĚDNOST

a ) Bankovním převodem - platba předem na účet vedený v mBank.
Platbu je možné zaslat bezhotovostním převodem z účtu nebo poštovní poukázkou. Platbu provede kupující na účet uvedený v podkladech k platbě s uvedením stanoveného variabilního symbolu.

Termín pro převod na účet je 7 dní (po vzájemné dohodě s registrovaným nakupujícím i déle) od zaslání podkladů k platbě. Pokud nebude v této lhůtě připsána platba na účet, bude objednávka stornována a zboží přenecháno dalšímu zájemci.

b) Dobírkou
Platba za zboží vč. poštovného se platí při doručení zásilky, poštovné bude navýšeno o poplatek 40,- Kč za dobírku.

ZPŮSOB DOPRAVY

Prostřednictvím České pošty (ČP) a POUZE PO ČESKÉ REPUBLICE, NA SLOVENSKO NEZASÍLÁM

a) Platba předem Poštovné Česká pošta - obálka: dle sazebníku a dále podle váhy a pouze pro rozměry max. A4, tloušťka 5 cm, nelze označit jako Křehké, není zde garance doručení do druhého dne, nelze na dobírku)


b) Platba předem Poštovné Česká pošta – doporučený balíček: dle sazebníku a dále podle váhy

c) Platba předem Poštovné Česká pošta – cenný balík: dle sazebníku a dále podle váhy

d) Platba předem Poštovné Česká pošta – balík na poštu: dle sazebníku a dále podle váhy

e) Platba předem Poštovné Česká pošta – balík do ruky: dle sazebníku a dále podle váhy

V případě volby d) a e) bude zásilka doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms. V případě neobdržení zásilky v uvedeném termínu doporučujeme kontaktovat ČP a informovat se, zda nedošlo k uložení zásilky na pobočce, aniž bylo dodáno do schránky oznámení. POZOR: u obchodního balíku je zásilka na poště uložena pouze 5 dní!


Při platbě dobírkou: + 40 Kč

Při volbě příplatku KŘEHKÝ BALÍK: + 25 Kč (nebo + 30 Kč v případě volby d) a e) - viz výše)

PŘESNÁ VÝŠE POŠTOVNÉHO BUDE UVEDENA V PODKLADECH K PLATBĚ, KTERÉ BUDOU ZASLÁNY NA VÁŠ E-MAIL.
PŘI ODESLÁNÍ NA DOBÍRKU, VÁM BUDE ZASLÁNA E-MAILEM CELKOVÁ ČÁSTKA DOBÍRKY S UVEDENÝM POŠTOVNÝM.

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele odesláno v co nejkratší době poštou, obvykle do 5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky, nejpozději však do 14 pracovních dnů. Dodání zboží na objednávku bude domluveno individuálně s kupujícím, zpravidla se jedná o 5-14 dnů.


Pokud je odeslání na dobírku, bude zboží (pokud je skladem) zasláno do 3 pracovních dnů ode dne objednání (ve většině případů bývá zásilka odeslána hned následující den po objednání).
Zboží bude odesláno na doručovací adresu uvedenou v objednávce.

O tom, že prodejce předal zásilku k expedici dopravci je zákazník informován e-mailem.

Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby dopravce.

!!! Při nákupu nad 2500 Kč je poštovné zdarma !!!
(nevztahuje se na příplatek za připojištění - Křehké)

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

Kupující je povinen zkontrolovat obsah zásilky a jakékoli nesrovnalosti (poškozené zboží, chybějící zboží či chybně zaslané položky) neprodleně oznámit prodávajícímu.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.


Za poškození zboží během přepravy nenese provozovatel obchodu žádnou odpovědnost.
V případě ztráty zásilky Českou poštou je zákazníkovi vracena celá částka včetně poštovného do 30 dní od ztráty zásilky.

REKLAMACE

Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruční doba činí 24 měsíců s výjimkami stanovenými Zákonem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží začíná běžet nová záruční doba.

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Zboží k reklamaci zašle na adresu prodávajícího.

Pokud bude reklamované zboží zaslané dobírkou, nebude tato zásilka přijata.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném a dostatečně chránícím obalovém materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku emailovou zprávou.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.

Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.

V Kladně dne 1.1.2014

***********************************************************************************************
2) NEKOMERČNÍ (SOUKROMÝ) PRODEJ

Oblečení je po mě a mých dětech. A i další věci zařazené v albu "ostatní", jsou přebytky v domácnosti a nejsou předmětem komerčního prodeje.

Na Vaši žádost věci přeměřím, popř. znovu nafotím apod. Pokud mi do 24 hodin (nebo dle dohody) nepotvrdíte svůj zájem, dávám je znovu do prodeje.

*******************!!! POZOR DŮLEŽITÉ !!!! ČTĚTE !!!***************************************

PRO REGISTROVANÉ NAKUPUJÍCÍ JE REZERVACE ZBOŽÍ 7 DNÍ (po vzájemné dohodě déle) A POKUD DO TÉ DOBY NEPŘIJDE PLATBA NEBO ŽÁDOST O PRODLOUŽENÍ, DÁVÁM ZBOŽÍ ZPĚT DO PRODEJE

PRO NEREGISTROVANÉ NAKUPUJÍCÍ JE REZERVACE ZBOŽÍ 4 DNY, A TO JE I DOBA, PO KTEROU ČEKÁM NA PLATBU. POTÉ DÁVÁM ZBOŽÍ ZPĚT DO PRODEJE. (MNOŽÍ SE PŘÍPADY TZV. MRTVÝCH BROUKŮ, NEBO NÁSLEDUJÍ VÝMLUVY A VĚCI JSOU ZBYTEČNĚ BLOKOVANÉ OSTATNÍM ZÁJEMCŮM)

Peníze za zboží přijímám převodem na účet u mBank. Na dobírku zboží v soukromém prodeji a na Slovensko bohužel neposílám.

Poštovné je uvedeno u jednotlivých inzerátů a pokud u inzerátu uvedeno není, tak se řídím aktuálním sazebníkem České pošty a je vyčísleno v podkladech k platbě, které po objednávce zašlu.

Zasílám doporučeně, obyčejně jen na Vaše přání a riziko.

Zasílám po připsání platby na účet. O odeslání balíku budete informováni e-mailem.

V případě nespokojenosti, je „reklamace“ možná nejpozději jeden den od doručení, nikoli později.

Prosím o zaslání zprávy, ať už formou hodnocení, nebo e-mailem, že balíček v pořádku dorazil.

*** POKUD SE KUPUJÍCÍ NEOZVE DO 14-TI DNŮ PO MÉM VZKAZU OZNAMUJÍCÍM ODESLÁNÍ BALÍČKU, POVAŽUJI OBCHOD ZA V POŘÁDKU UZAVŘENÝ ***

Děkuji, že jste dočetli až sem a přeji příjemný nákup :-)


V Kladně dne 1.1.2014
Podmínky byly naposledy upraveny: 2.4.2016, 9:37
© 2004-2017 Affectio s.r.o. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Černá listina | Kontakt | Facebook