Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Hana Š. (haniameli) ID 172548
mimibazar.cz/haniameli
Oblast: Rychnov nad Kněžnou
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 30.10.2008
Naposledy: 12.8.2019 16:02
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1274
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ


PROVOZOVATEL:
Hana Štěpánová
Dobrovského 591
51601 Rychnov nad Kněžnou,


IČO 75563428
DIC CZ8252253064
telefon: 604667792

e-mail: hrackyuvanesky@gmail.com

č.ú. 164125977/0300
jsem plátce DPH


II. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Veškeré objednávky podané prostřednictvím mimibazaru jsou považovány za závazné.
Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
Po domluvě lze objednávku do 24h stornovat.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v momentě převzetí objednaného zboží kupujícím.

Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího úplným zaplacením kupní ceny. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.


III. DODACÍ LHŮTA

Jelikož se skladovost u nás i u dodavatele velmi rychle mění, veškeré uvedené dodací lhůty jsou pouze ORIENTAČNÍ A NELZE JE POVAŽOVAT ZA ZÁVAZNÉ. Aktuální dostupnost konkrétního zboží Vám rádi zdělíme telefonicky či mailem.

Zboží, které máme skladem expedujeme do 24 h od přijetí objednávky.

Zboží, u kterého je uvedeno DOSTUPNOST OBVYKLE DO 4 DNŮ, nemáme skladem a je obvykle naskladněno do 2-4 prac. dnů. Může se stát, že zboží není již skladem, nebo není momentálně k dispozici u dodavatele. O této skutečnosti bude zákazník neprodleně informován mailem.

Ve vyjímečných připadech, obzvlášť před Vánocem, se může stát, že Vám již přez veškerou snahu Vámi objednané zboží nemůžeme bohužel zajistit z důvodů náhlého storna od dodavatelů.Prodávající si vyhrazuje právo objednávku stornovat, pokud již dané zboží není možné dodat. O případné delší expediční lhůtě nebo nemožnosti dodat zboží bude kupující neprodleně informován e-mailem nebo telefonicky.

V PŘÍPADĚ NEOBDRŽENÍ PLATBY DO 7MI DNŮ ODE DNE OBJEDNÁVKY, BUDE OBJEDNÁVKA AUTOMATICKY STORNOVÁNA A REZERVOVANÉ ZBOŽÍ VRÁCENO ZPĚT DO PRODEJE (VYJÍMKU TVOŘÍ PŘÍPADNÁ INDIVIDUÁLNÍ DOMLUVA).


IV. EXPEDICE OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ A CENY POŠTOVNÉHO

Zásilky jsou odesílány Českou poštou, popř PPL, dle ceníku.



Zákazník je povinen před potvrzením převzetí objednaného zboží od dopravce zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nenese zjevné známky poškození způsobené přepravou.

V případě jakéhokoliv poškození zásilky je zákazník také povinen zkontrolovat, zda nedošlo přepravou k poškození objednaného zboží.

Pokud kupující nebo příjemce zásilky zjistí zjevné vady (např. poškozený obal), je oprávněn zásilku odmítnout převzít a sepsat s dopravcem zápis o škodě. Podpisem dodacího listu zákazník potvrzuje, že zásilka byla doručena řádně a neporušena. Pokud kupující nebo příjemce zásilky zjistí po převzetí zboží vadu vyplývající z poškození při přepravě, je povinen oznámit tuto skutečnost bez odkladu písemně nebo elektronicky prodávajícímu a především České poště, nejpozději však do 2 kalendářních dnů od převzetí zboží a vyžádat si současně sepsání zápisu o škodě.

Do doby sepsání zápisu o škodě nesmí zákazník se zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal zásilky, ve které mu bylo zboží doručeno.

V případě, že k vadě či poškození zboží došlo při jeho přepravě od prodávajícího ke kupujícímu, nese odpovědnost za poškození zboží dopravce.


V. REKLAMACE A ZÁRUKA

Záruční doba prodávaného nového zboží činí 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak) a začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem.

* záruka se vztahuje pouze na výrobní vady - v případě zjištění neopravitelné výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude zákazníkovi vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného.
* záruka se nevztahuje na vady způsobené používáním zboží jiným způsobem než je uvedeno v návodu, běžným opotřebením nebo poškozením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním, neodborným zásahem nebo v důsledku živelních pohrom - v případě jakékoliv neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zpět zákazníkovi na jeho náklady, současně mu mohou být prodejcem naúčtovány manipulační poplatky vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací.

Na použité zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů.


REKLAMACE ZBOŽÍ

Vyskytnou-li se v průběhu záruční doby na dodaném zboží vady, má zákazník právo tyto vady reklamovat.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě.

Zákazník je povinen bez zbytečného odkladu podat reklamaci vad zboží písemně na adresu sídla prodávajícího nebo na e-mail: hana.jamnicka@seznam.cz. V písemně podané reklamaci by zákazník měl:

* označit reklamované zboží,
* označit vady nebo popsat jakým způsobem se projevují,
* navrhnout způsob řešení reklamace (oprava zboží, výměna za nové zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy-vrácení finanční částky).

Pro urychlení vyřízení reklamace je vhodné k reklamovanému zboží přiložit :

* doklad o koupi zboží (popř. záruční list) ,
* kompletní originální balení vč. původního příslušenství.

Zákazník je povinen reklamované zboží doručit prodávajícímu osobně nebo zaslat na adresu provozovny prodávajícího.

Reklamované zboží je zákazník povinen zabalit či jinak opatřit pro přepravu tak, aby nemohlo dojít k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení.

Prodávající není povinen převzít reklamované zboží, které mu bylo zasláno na dobírku.

V případě, že je předmětem reklamace zboží, které má v záručním listě uveden kontakt na výhradní autorizovaný záruční servis, může zákazník reklamaci uplatnit přímo v místě servisního střediska. Tímto postupem lze vyřízení reklamace urychlit.

K reklamaci příjímáme pouze zboží, které je čisté a řádně zabalené, aby nedošlo přepravou k jeho poškození.


VI. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Na vrácení nového zboží bez udání důvodu má zákazník právo ve lhůtě 14 dnů. zboží. Pokud zboží již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito, opotřebováno či dokonce poničeno, vrácená částka bude ponížena o opotřebení výrobku. Vrácení zaplacené finanční částky (kupní cenu, popř. zálohu) bude provedeno nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.
Spotřebiteli budou účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.


VII. OCHRANA OSOBNÍCH DAT KUPUJÍCÍHO

Osobní údaje kupujícího, které jsou součástí objednávky jsou považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití.
Prodávající tyto údaje zásadně nesděluje třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky, a to pouze v nutném rozsahu.


VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

* Chyby a omyly v textech u produktů jsou vyhrazeny
* Některé fotografie produktů mohou obsahovat dekorativní předměty, které nemusí být součástí dodávky
Podmínky byly naposledy upraveny: 7.8.2015, 10:20
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu