Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

David R. (dave297) ID 174845
mimibazar.cz/dave297
Oblast: Frýdek-Místek
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 6.11.2008
Naposledy: 16.4.2018 8:15
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
74550683
DIČ CZ7407295115
HODNOCENÍ 470
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
PODMÍNKY PRODEJE
Provozovatel
David Rucki
Bystřice 801
Bystřice
739 95
Česká republika
IČ 74550683
DIČ CZ7407295115
Část I.
1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob
převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s
povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který
od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního
dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů
od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého
způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující
povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku)
kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na
náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u
smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího
před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů),
jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího, u smluv na dodávku zboží upraveného podle
přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno
s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit, u dodávky zvukových či obrazových
nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal, u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik,
u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv
uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.
2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se
vyskytnou v záruční době)
- Jakost při převzetí
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklémunebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným,
smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné
odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny, není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez
zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada
pouze této součásti.
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v
plné výši.
Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.
Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám
způsobil.
U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí
prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má
kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.
- Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v
reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení
smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
• bezplatné odstranění vady opravou,
• přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět,
že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou),
má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady)
nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží
nebo odstoupit od smlouvy.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.
3. Prohlášení:
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz.
http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19 .
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň
informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.




Milí nakupující!

Děkuji, že jste si vybrali zboží právě u mně. Nabízím kojenecké a dětské zboží - od základních potřeb pro miminka po vybavení do dětské postýlky a jiné.

Zboží od firmy DARLAND, NADIA, MAMO TATO (povlečení a doplňky do postýlky)

Firma Darland, Nadia a Mamo Tato je zahraničním výrobcem dětského zboží od roku 1994 a vyznačuje se vysokou kvalitou.
Zboží mám skladem, ale některé chybějící vzory jsou na objednávku, jedná se o zboží dovezené ze zahraničí, proto odeslání zboží je do 12 dnů od připsání peněz na můj účet.

LUXUSNÍ POVLEČENÍ, LUXUSNÍ ZAVINOVAČKY A LUXUSNÍ SADY DO KOČÁRKU mám stále skladem – ihned k odeslání.

Pokud objednáte více výrobků a některý z nich bude z technických důvodů odeslán později, platíte poštovné pouze jednou.

Manducy, nosítka, fusáky, kojící polštáře a doplňky pokud nejsou skladem, jsou odeslány do 5 dnů.

Výrobky firmy EMITEX – jsou ihned k odeslání a pokud nejsou skladem, odeslání je do 5 dnů.


DŘEVĚNÉ HRAČKY DETOA A BINO - jsou skladem.




ODESLÁNÍ ZBOŽÍ
Prosím, Vaši objednávku si pečlivě zvažte, neboť ji bereme jako závaznou.

Rozhodnete-li se objednávku z jakýchkoliv důvodů zrušit, učiňte tak prosím maximálně do 24 hod. na e-mail mujeobchod@email.cz nebo info@mujeobchod.cz

Jestliže se stane, že objednané zboží nebudu schopna dodat nebo je budu moct dodat jen částečně, kontaktuji Vás a domluvíme se na dalším postupu, případně na vrácení platby.

BALÍKY odesílám dvakrát týdně (kvůli časovému vytížení) po připsání peněz na účet. Zboží je zasíláno prostřednictvím služby PPL s doručením do 24-48 hodin. Pokud chcete objednat na dobírku, zvolte možnost objednání přes můj eshop, pokud nejste registrovaný uživatel.

U Vaší objednávky uveďte vždy ADRESU - na kterou má být zboží odesláno a taky TELEFONNÍ ČÍSLO, na kterém Vás kurýr PPL zastihne.


CENY POŠTOVNÉHO
Balíčky jsou zasílány prostřednictvím služby PPL nebo pošty.
Jednotná sazba za poštovné ( u platby předem na účet) činí 90Kč.

DOBÍRKA : jednotná sazba 120Kč

O odeslání zásilky informuji emailem.
Balík při převzetí důkladně prohlédněte. V případě jakéhokoliv poškození sepište s řidičem reklamační protokol. Pokud nebude sepsán reklamační protokol, nelze uplatnit reklamaci na poškozenou zásilku.

POKUD OBJEDNÁTE PŘES NÁŠ ESHOP ++mujeobchod.cz++ a napíšete do políčka slevové kupóny kód sl5mmb - obdržíte slevu 5%!!!




PORUŠENÍ KUPNÍ SMLOUVY
Kupní smlouva je porušena nezaplacením zboží zákazníkem do 7 kalendářních dní. V tomto případě odstupuje prodávající od prodeje.

Záruka a reklamace
Záruční doba pro spotřebitele je podle občanského zákoníku minimálně 24 měsíců od převzetí zboží. Postup při reklamaci zboží řeší reklamační řád.
Jestliže se objeví vada výrobku v záruční době, zašlete výrobek spolu s dodacím listem nebo jiným dokumentem prokazujícím zakoupení zboží v našem obchodě (nebo jeho kopii) a uveďte popis vady a Vámi požadovaný způsob řešení reklamace. V jiném případě bude reklamace řešena v souladu se zákonem.
Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním (např. změna materiálu úměrná délce užívání) a na závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku. Všechny zasílané výrobky procházejí pečlivou kontrolou.
Z důvodu technologického postupu při výrobě ložního prádla, výplní, přebalovacích podložek, zavinovaček, mantinelů a kapsářů, se mohou jejich rozměry lišit do max. 5% od rozměrů uvedených u každého výrobku.
Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající v něm určí podmínky a rozsah prodloužené záruky.

Odstoupení od smlouvy uzavřené za použití prostředků dálkové komunikace.

Uplatní-li zákazník právo na odstoupení od smlouvy podle § 53 odstavce 7 zákona / ve lhůtě 14dní/, má prodejce právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
Při výměně či vrácení zboží jsou zákaznikovi podle zákona účtovány dle § 53 odst.10 Občanského zákoníku skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží (kontrola zboží, znovunaskladnění, znovuzavedení zboží do nabídky e-shopu, vystavení opravného dokladu,opětovné nafocení,individuální přebalení,pokud zboží přijde již bez původních obalů atd.... ) v částce 65Kč – 130Kč, která bude od vrácené částky (cena zboží + poštovné) odečtena ve vystaveném opravném daňovém dokladu. Pokud bude vrácené zboží jevit známky opotřebení, bude z kupní ceny odečtena odpovídající částka. Zákazník zasílá zboží zpět prodávajícímu na své náklady.
Platbu zasíláme pouze převodem na účet, nikoliv poštovní poukázkou.

V případě výměny zboží si zákazník hradí poštovné zaslaného zboží zpětně k nám, tak i poštovné za zboží, které budeme zasílat výměnou.

Pokud se jedná o povlečení a příbuzné zboží, je výměna nebo vrácení peněz možné v případě, že zboží nejeví žádné známky užívání. Tím lze rozumět veškeré hygienické normy týkající se prodeje ložního prádla. Prodávající po předchozí dohodě s kupujícím může případné odstoupení od smlouvy týkající se tohoto druhu zboží přijmout s výhradou, tzn. vrátí kupní cenu pouze v její poměrné výši. Toto ponížení bude vyjadřovat snížení hodnoty věci, ke kterému došlo v důsledku jejího použití. V takovém případě může být vrácená částka podstatně nižší než byla původní kupní cena a to zejména s ohledem na praktickou neprodejnost tohoto druhu zboží bez původního ochranného obalu.
Doporučujeme přiložit fakturu nebo pokladní doklad, nebo dodací list, jež nahrazuje prodejní doklad.
Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě. Vracené zboží zároveň doporučujeme pojistit.
Kupující odpovídá za škodu způsobenou při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu, prodávající vrátí v takovém případě spotřebiteli kupní cenu sníženou o náhradu škody.


Rozpor s kupní smlouvou
V případě dodání zboží v rozporu s kupní smlouvou má spotřebitel právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou, není-li takový postup možný, může kupující požadovat slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Prodávající bere na zřetel rozpor s kupní smlouvou zjištěný během šesti měsíců od převzetí věci, pokud z povahy věci nevyplývá, že existenci rozporu musel kupující zjistit již při jejím převzetí.


Záruční lhůta na nové zboží je 24 měsíců.

Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje
jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.

Vyhrazuji si právo změny cen a akcí.



A nakonec - Vás poprosím o Vaše HODNOCENÍ, abych věděl, zda je vše v pořádku. Děkuji.


Za provoz - zodpovědná:
Mgr.Alina Rucká
604 77 44 58

Kontaktujte mne, prosím, přes mail. Vždy se snažím co nejdřív odpovědět.

Děkuji za pochopení.

FIRMA:
Ing.David Rucki
Bystřice 801
Bystřice
73995
info@mujeobchod.cz

IČO:74550683
DIČ: CZ7407295115


Provozní doba:
PO-Pá 20.00- 24.00
SO-Ne nepracuji

OBJEDNÁVEJTE PROSÍM PŘÍMO PŘES ESHOP WWW.MUJEOBCHOD.CZ!!!
JE TO PRO MNE I PRO VÁS VÝHODNĚJŠÍ A SNADNĚJŠÍ - IHNED OBDRŽÍTE PODKLADY K PLATBĚ A SHRNUTÍ CELÉ OBJEDNÁVKY.
Podmínky byly naposledy upraveny: 7.1.2017, 0:04
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu