Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Petra U. (Kouzelnykolotoc) ID 200730
mimibazar.cz/kouzelnykolotoc
Oblast: Praha
Ověřená adresa
Telefon: 603365840
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 19.2.2009
Naposledy: 17.11.2023 10:21
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
70746826
HODNOCENÍ 59
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Provozovatel internetového obchodu :
Petra Urbanová Slánská 1678/20 163 00 Praha 6
IČ: 70746826 nejsem plátce DPH
e-mail: wart-trade@seznam.cz
kontaktní tel. 603365840

odpovědná osoba:
Renata Kmecová a Petra Hanělová

Slánská 1678/20

163 00 Praha 6

e-mail: wart-trade@seznam.cz

Při obchodování se řídíme platnými zákonnými normami ČR, což jsou:

Obchodní zákoník
Občanský zákoník
Zákon o ochraně spotřebitele
Zákon o ochraně osobních údajů


Kupující podáním objednávky stvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami.
Smlouva o koupi věci nabízené v našem virtuálním obchodě je uzavřena okamžikem obdržení kupujícím řádně vyplněné objednávky a následným potvrzením objednávky prodávajícího.

Po obdržení řádně vyplněné objednávky prodávající potvrdí kupujícímu do 24 hodin formou elektronické pošty nebo telefonicky na uvedený kontakt, že byla objednávka přijata.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři
Odesláním objednávky vybraného zboží kupující potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s nákupním řádem internetového obchodu.

PROVOZNÍ DOBA

objednávky zpracováváme denně - ve všední dny od 9 do 20hod, víkendy většinou až večer ( pokud není na stránce uvedeno vzkazem jinak..dovolená, nemoc, nepřítomnost)

. • neozveme-li se obratem, je to z důvodu zpracovávání předešlých objednávek. vzkazy či dotazy řešíme po objednávkách.

odesíláme kurýrní službou INTIME
nebo zásilkovnou



POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY


Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat a Vy se nebojte kontaktovat nás.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY


Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to nejlépe telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. Nelze tak učinit u zboží na objednávku- zakázku ( storno objednávka do 6 hod od objednání)

ZPŮSOB A DOBA DODÁNÍ:



Pokud skladový systém zaznamená nedostupnost zboží a v obchodě se stále zboží ukazuje jako dostupné Prodávající zákazníka o této situaci informuje, nabídne jiné zboží-popřípadě zájmu se s zákazníkem dohodne o setrvání k naskladnění dalšího zboží. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena a zákazník zažádá o storno objednávky budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

Dodání zboží zákazníkovi je 2-14dní.Záleží na skladové dostupnosti dodavatele
U zboží z dovozu je dodání 4-30dní podle destinace země

ODESÍLÁNÍ ZBOŽÍ

• zboží je odesíláno doporučeně, prostřednictvím České pošty, na přání zákazníka můžeme zboží zaslat prostřednictvím ULOŽENKY nebo ZÁSILKOVNY
• Poštovné dle ceníku ČP:
• zboží odesíláme denně, 24hod
Zboží zasíláme po jeho úplném uhrazení (pokud není dohodnuto jinak)po přijetí platby na účet
• pokud se zboží v průběhu dne vyprodá, je kupující okamžitě při reakci na objednávku informován o datu naskladnění s možností anulace zájmu či oddálení platby
• informace o odeslaném balíčku dostanete e-mailem
• možnost osobního odběru na Praha 6-Řepy po předchozí dohodě.

Prodejce nenese zodpovědnost za prodlení způsobené přepravní službou nebo dalšími okolnostmi, na které nemá vliv.

• balné při standardním prodeji neúčtujeme • v případě ztráty balíčku řešíme reklamaci s ČP



POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO


Kupující nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození.
V případě poškození zásilky je kupující povinen následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno.O poškození je kupující povinen neprodleně nejdéle však do 2 dnů informovat dopravce i prodávajícího telefonicky na číslo 603 365 840 nebo e-mailem kouzelnykolotoc@seznam.cz . Na pozdější reklamace, způsobené přepravou, nelze brát zřetel. Za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese odpovědnost přepravce.
Kupující by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí ihned informovat prodávajícího.

MOŽNOSTI PLATBY:


• bankovním převodem na účet (podklady posíláme v odpovědi na objednávku) • poštovní poukázkou -platba na účet či na adresu •



Osobní odběr pouze po uhrazení zboží předem na uvedený účet!!!!!!!




Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.: Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti nebo na některé z provozoven.

Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno.

Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží.

ponížená o prokazatelně vynaložené náklady:

Zabalení 10kč,
Obalový materiál 10kč,
Vystavení + vytisknutí opravného dokladu 15,-
Náklady na vrácení zboží do prodeje 10,-kč,
Bankovní poplatky 10kč,
Rozbalení a kontrola zboží 10,-kč
Znovu naskladnění zboží 10,-kč
Čas strávený s odesláním zboží (cesta na poštu)20,-kč
Čás nutný k vyzvednutí vrácené zásilky..20kč

Na vrácení nepoužitého zboží a odstoupení od smlouvy spotřebitel právo nemá, v případě

Na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,na dodávku



Na dodávku zboží nebo Služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího
Na dodávku Zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu,zboží vyrobené na zakázku a zboží z dovozu jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů,
porušil-li Kupující jejich originální obal,na dodávku novin, periodik a časopisů,spočívajících ve hře nebo loterii.




Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky:



u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“
u zboží v případě, že zboží již není možné dodat ,ani nahradit jiným modelem v případě momentálního vyprodání-( Dle skladové evidence na právě objednané zboží )
nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje.

Ochrana osobních údajů




Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.


ZÁRUČNÍ DOBA:

záruční doba je poskytována na nové zboží dle platného záručního řádu (24 měsíců ) zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem.
záruční doba se nevztahuje na potravinové zboží, na toto zboží se vztahuje doba spotřeby určená výrobcem
Na použité zboží neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady.
Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách
REKLAMACE (Obecné podmínky reklamace)

v případě, že zákazník objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
reklamace se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.


Postup reklamace

• Informujte nás o reklamaci e-mailem, na jehož základě Vám sdělíme následný postup (odeslání)

Nevyžádané zásilky, či odeslání NA DOBÍRKU NENÍ MOŽNÉ a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli.

Otvírací doba
Po-Pá 9:00-17:00
So-Ne zavřeno

PŘEJEME VÁM PŘÍJEMNÝ NÁKUP V NAŠEM OBCHŮDKU
Podmínky byly naposledy upraveny: 16.8.2017, 17:56
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu