PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé maminky,

děkuji, že jste navštívily mé stránky.

Odpovědná osoba: Zuzana Binarová Gadasová, Skalička 204, 753 52

IČO:75325021
Nejsem plátcem DPH

e-mail: zuzanagadasova@seznam.cz
Kontaktní telefon: 737 277 796

PRACOVNÍ DOBA
Není pevně stanovená, snažím se odpovědět co nejdříve,nejpozději do 24 hodin, pokud není na mé stránce ve vzkazech uvedeno, že jsem na dovolené.

CENA ZBOŽÍ
Cena je uvedena vždy konečná, včetně DPH, poštovné je uvedeno u každého inzerátu orientačně, bude upraveno dle aktuálního ceníku České pošty. Pokud jsou uvedeny různé částky za poštovné, při koupi více věcí platíte vždy to nejvyšší. V poštovném je zahrnuto i balné.

Velice ráda Vám zodpovím veškeré dotazy týkající se zboží, přeměření,atd.

Po rezervaci čekám na platbu 7 dní, pokud se jinak nedomluvíme, pak stornuji Vaši objednávku.

ZBOŽÍ
Bazar, second-hand, outlet, nové zboží.

TERMÍNY DODÁNÍ:
Balíčky odesílám jednou týdně po připsání peněz na účet v České spořitelně.
Zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty.
V případě ztráty zásilky Českou poštou je zákazníkovi vrácena celá částka včetně poštovného do 30 dní od ztráty zásilky.
Pokud nebudu schopna zboží z jakéhokoliv důvodu dodat, bude částka za zboží včetně poštovného vrácena zpět na účet kupujícího.

REKLAMACE A ZÁRUKA
Zákazník má právo bez udání důvodu odstoupit do 14 dní od kupní smlouvy, v takovém případě je mu vrácena v případě platby předem celá částka za zboží do 5 kalendářních dnů převodem na učet a to až po obdržení vráceného zboží prodejcem.
Při vrácení zboží bez udání důvodu se nevrací poštovné k zákazníkovi, zákazník hradí poštovné k prodejci a je odečten stornopoplatek 20Kč (bankovní poplatky).
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje
jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li
taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta
pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za
vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a
vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních
podmínkách.
V případě oprávněné reklamace je vrácena částka v plné výši, převodem na účet.Po obdržení zboží, nejpozději do 30-ti dnů od odstoupení od smlouvy.
V případě ztráty zásilky Českou poštou je zákazníkovi vracena celá částka včetně poštovného do 30 dní od ztráty zásilky.
Záruka na nové zboží počíná běžet od předání nového zboží kupujícímu a její délka je 24 měsíců. Záruka se vztahuje na pouze výrobní vady, nevztahuje se na vady, způsobené běžným opotřebením, nesprávným zacházením, nesprávným používáním výrobku a nesprávným skladováním.
Vyskytne-li se na zboží závada, kontaktujte prodávajícího za účelem dohodnutí dalšího postupu. (zaslání náhradního dílu, oprava zboží, výměna zboží, atd.). Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci v co nejkratší době, nejdéle však do 30-ti dnů. Pokud tato lhůta nebude dodržena, má kupující nárok požadovat zpět kupní cenu v plné výši.
Veškeré výdaje (poštovní) si hradí kupující sám.

STORNO OBJEDNÁVKY
Objednávka může být stornována zákazníkem do 24hodin. Pokud není objednávka e-mailem stornována a částka není uhrazena do 5 pracovních dnů od objednání (pokud se nedohodneme jinak), uděluji negativní hodnocení.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Prodejce je nucen shromažďovat některé osobní údaje jako je jméno a adresa zákazníka.
Údaje slouží pouze k vyřízení objednávky a realizaci dodávky objednaného zboží.
V žádném případě nejsou tyto údaje žádným dalším způsobem nikterak zpracovávány.

ADRESA DODÁNÍ
Zboží bude dodáno na adresu uvedenou ve Vašem profilu na mimibazaru, pokud není hned při objednávce uvedeno jinak.


Těším se na kontakt s Vámi.
Zuzka
Podmínky byly naposledy upraveny: 15.2.2015, 16:47
© 2004-2018 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt