PODMÍNKY PRODEJE

Jan B. (KUKINA13) ID 209862
Benesova
mimibazar.cz/kukina13
Oblast: Strakonice
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 24.3.2009
Naposledy: 18.4.2019 18:49
Aktualizace: 17.4.2019 10:17
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 11
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
49010000
HODNOCENÍ 1205
VŠECHNY FOTOGRAFIE 27
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
MOZNOST OSOBNI ODBER CESKE BUDEJOVICE, STRAKONICE,PRAHA
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
UPOZORNĚNÍ !!! :


Cena a doba přepravy :

Česká pošta
- balík do ruky - účtujeme přepravné 119,- Kč, v případě zaslání na dobírku 169,- Kč
- přepravné je zdarma při objednání zboží nad 6000,- Kč
- obvyklá doba přepravy je 1-2 pracovní dny
​-Slovensko účtujeme 259,-Kč, v případě zaslání na dobírku 309kč

Přepravní služba PPL
- účtujeme přepravné 149,- Kč, v případě zaslání zboží na dobírku 199,- Kč
- přepravné je zdarma při objednání zboží nad 6000,- Kč
- obvyklá doba přepravy je 1-2 pracovní dny
​-Slovensko účtujeme 599,-Kč - pouze nadměrné velikosti a platba předem !


Přepravní služba GEIS
- balík do ruky - účtujeme přepravné 99,- Kč, v případě zaslání na dobírku 149,- Kč
- přepravné je zdarma při objednání zboží nad 6000,- Kč
- obvyklá doba přepravy je 2-3 pracovní dny


Zásilkovna
- účtujeme přepravné 69,- Kč, v případě zaslání zboží na dobírku 119,- Kč
- přepravné je zdarma při objednání zboží nad 6000,- Kč
- obvyklá doba přepravy je 1-3 pracovní dny
- balíček bude uložen na Vámi vybrané pobočce Zásilkovny
https://www.zasilkovna.cz/pobocky

​- Slovensko účtujeme 129,-Kč , v případě zaslání zboží na dobírku 179kč
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

POZOR !!!!!!!!!! 15.11.2018
Bohužel je již vánoční čas a my už nyní nezvládáme odpovídat na Vaše dotazy.
Pokud Vám neodpovíme do 2-3 dnů, jděte na naše stránky www.kidscompany.cz a zde si Vaše zboží můžete zakoupit. Pokud hledané zboží zde nenajdete, tak ho bohužel nemáme skladem, tím pádem je vyprodané. Nemusíte zde čekat na odpověď.

DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ


Milí přátelé a zákazníci,

možná už jste zaznamenali, že se od 25. 5. 2018 mění zásady pro ochranu osobních údajů. Měníme je i u nás, takže v nich přehledně najdete:
*jaké údaje shromažďujeme,
*k čemu dané údaje slouží,
*jaká máte práva ohledně těchto údajů.
*Nové zásady jsou v plném znění k přečtení tady.

Samozřejmě i nadále platí, že vaše osobní údaje střežíme velmi svědomitě a na to, jak s nimi nakládáme, se nás můžete kdykoliv zeptat.
http://www.kidscompany.cz/clanky/podminky-ochrany-osobnich-udaju/
U neregistrovanych clenu budeme potrebovat souhlas.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.
Nařízení GDPR si můžete stáhnout na oficiálních stránkách Evropského parlamentu: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/PDF/?uri=CELEX:32016R0679&from=EN



!!!!!!!Od 1.3.2017 nelze u nás platit zboží za hotovost.


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Firmy:
KIDKRAFT :
při zakoupení zboží Kidkraft, doporučujeme zboží zkontrolovat. Pokud by byl nějaký vadný díl , ihned nám napsat . Rovnou poslat fotky vadných dílů a čísla dílů dle návodu, batch kod např. 3830/17805/42 a adresu -tel. číslo, kam zaslat nové díly.

Zboží kontrola:
Doporučujeme kontrolovat zboží při obdržení zásilky. Zda je vše v pořádku, abychom se vyhnuli i Vy zbytečných starostí před Vánoci.

Zde je odkaz v případě reklamace KIDKRAFT : https://parts.kidkraft.eu/ Pokud by jste nevěděli , rádi pomůžeme .

Zde je odkaz KIDKRAFT, co se týče záruky , je v českém jazyce : https://www.kidkraft.de/media/wysiwyg/attachments/onlinewarrantybooklets.pdf

Zde se jedná o dřevěné zboží, prosím není možné používat vodu, nejedná se o plastové zboží.


Jelikož častěji dochází k tomu, že zprávy nedochází k zákaznikovi, či nám . Někdy se i přihodí při velkém množství zpráv, že jsme zrovna Váši přehledli. Proto prosím touto cestou naše zákazníky , aby zkusili vícekrát zaslat nabídku, pokud během 1-2dní nedostanou odpověď. Není to tím, že nemáme zájem, ale zřejmě jsme Váš vzkaz nedostali nebo jsme ho omylem přehlédli.
Rádi odpovíme samozřejmě všem zákazníkům.
Děkuji Vám všem moc za ochotu a pochopení.

Veškeré zboží máme skladem. Může se ale stát, když zboží máme objednané a zároveň dáváme ho na stránky, že dodavatel nedodrží termín dodání.
Prosím bohužel tuto situaci nemůžeme ovlivnit, ale většinou zákazníky o této situaci informujeme .


ODPOVĚDI:
Odpovídáme na emaily od PO-PÁ po celý den i noc :-))
od SO-NE není provoz.
Neodpovídáme na emaily ,opět zase od PO. Prosím o strpení , hned ráno všem odpovíme .

REZERVACE : Zboží rezervujeme dle domluvy. Rezervace je pouze 5prac.dni bez kontaktu s nami!!!
Po vypršení domluvené lhůty je rezervace zrušena (NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ) a zboží opět bude nabídnuto dále k prodeji.

PŘEVOD PENĚZ NA ÚČET: Prosím nutno udat VAR.SYMBOL - ID číslo MMB popř. JMÉNO KUPCE při platbě na účet, pokud neudáte potřebné údaje, nastávají dále zbytečné komplikace při obchůdku.


REKLAMACE:
!!!V případě , že nemůžete najít doklad o zboží, napište přesto nám zprávu . Máme evidenci zákazníků včetně zboží, co u nás zakoupili. Nemusíte nám doklad zasílat se zbožím.!!!
******************************************************************************************************* 01/2016
!!!! Zboží při přivzetí kontrolovat . Pokud Vám chybí části nebo prvky v balení, ihned nás kontaktovat. Nečekat prosím, nemusí být reklamace uznána ze strany dodavatele.

V roce 2015 nás bohužel někteří zákazníci kontaktovali , že jim chybí součásti u zboží. My po zkušenostech zjistili, že mnoho zákazníků součástku ztratilo a požadovali po nás reklamaci. Tímto od roku 1/2016 kontrolujeme veškeré balení ve skladu a píšeme na Vaše faktury, co je vidět na venek produktu (zboží nerozbalujeme !!!), např. Jahůdka u Furreal jednorožec.
*******************************************************************************************************
Obchodní podmínky :


Všeobecné obchodní podmínky společnosti Benesova Jaroslava, IČ:49010000, se sídlem Ellerova 1101 , Strakonice 38601


1. Preambule
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též VOP) platí pro nákup v internetovém obchodě www.kidscompany.cz, který je provozován Benešová Jaroslava, IČ:49010000, se sídlem Ellerova 1101 , Strakonice 38601. Tyto VOP upravují vztahy mezi Kupujícím a Prodávajícím v oblasti prodeje zboží mezi Benešová Jaroslava, IČ:49010000, se sídlem Ellerova 1101 , Strakonice 38601 (dále jen „Prodávající“) a jejími obchodními partnery (dále jen „Kupující“). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jejichž nedílnou součást tvoří reklamační řád, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je Kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

2. Definice
1. Prodávající
Prodávajícím je Benesova Jaroslava, IČ:49010000, se sídlem Ellerova 1101 , Strakonice 38601.
2. Kupující
Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.
Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění kupní Smlouvy s Prodávajícím nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Spotřebitel při zahájení obchodních vztahů předává Prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech. Právní vztahy Prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, oba v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími.
Podnikatelem se rozumí: osoba zapsaná v obchodním rejstříku (především obchodní společnosti), osoba, která podniká na základě živnostenského oprávnění (živnostník zapsaný v živnostenském rejstříku), osoba, která podniká na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů (sem patří např. svobodná povolání jako advokacie apod.), a osoba, která provozuje zemědělskou výrobu a je zapsána do evidence podle zvláštního předpisu.


Právní vztahy Prodávajícího s Kupujícím, který je podnikatel, výslovně neupravené těmito VOP ani Smlouvou mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími.

Individuální Smlouva Prodávajícího s Kupujícím je nadřazena obchodním podmínkám.

3.Spotřebitelská Smlouva
Smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel, resp. Prodávající.

3. Zpracování osobních údajů
Veškeré nakládání s osobními údaji Kupujících se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a ostatními právními předpisy platnými na území ČR. Kupující svým svobodným rozhodnutím (stiskem tlačítka Závazně objednat ) dává najevo, že si je vědom všech výše uvedených skutečností a souhlasí s dalším zpracováním svých osobních údajů pro účely obchodní činnosti provozovatele tohoto eshopu. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, máte právo na přístup k údajům a náleží Vám ochrana práv v rozsahu stanoveném zákonem. Tento souhlas můžete kdykoli písemně odvolat. Osobní údaje budou plně zabezpečeny proti zneužití. Data budou uchovávána a nebudou sdílena s aplikacemi třetích osob.

Provozovatel tohoto eshopu je správcem a současně zpracovatelem osobních údajů ve smyslu výše uvedeného zákona. Tyto stránky obsahují platné identifikační údaje provozovatele eshopu a aktualizovaný seznam kontaktů pro styk s Kupujícími. Společnost Benesova Jaroslava.je evidována v Registru správců Úřadu pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem 00059440. s datem registrace 11.06.2015. Poskytnuté osobní údaje je Prodávající/Provozovatel oprávněn využít nad rámec zpracování nutného pro uzavření a plnění Smlouvy jen za podmínek uvedených níže.

Správce tímto informuje subjekt údajů a poskytuje mu výslovné poučení o právech vyplývajících ze zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, tj. zejména o tom, že poskytnutí osobních údajů správci je dobrovolné, že subjekt údajů má právo k jejich přístupu, má právo výše uvedený souhlas kdykoliv písemně odvolat na adrese správce a dále má právo v případě porušení svých práv obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a požadovat odpovídající nápravu, kterou je např. zdržení se takového jednání správcem, odstranění vzniklého stavu, poskytnutí omluvy, provedení opravy či doplnění, zablokování, likvidace osobních údajů, zaplacení peněžité náhrady, jakož i využití dalších práv vyplývajících z § 11 a 21 tohoto zákona. Pokud si Kupující přeje opravit osobní údaje, které o něm Provozovatel nebo Prodávající zpracovává, může jej o to požádat na emailové adrese info@kidscompany.cz nebo na výše uvedené poštovní adrese Provozovatele nebo Prodávajícího.
4. Objednávka a uzavření Smlouvy
Prodávající splní dodávku zboží předáním tohoto zboží kupujícímu, nebo předáním zboží prvnímu dopravci, tím také přechází na Kupujícího nebezpečí škody na věci.Dostupnost produktu je uvedena vždy v detailu tohoto produktu. Dodací lhůta je závislá na dostupnosti produktu, platebních podmínkách a podmínkách dodání, a činí maximálně 2-10 dnů. V běžných případech zboží expedujeme do 2 pracovních dní od uhrazení plné výše kupní ceny. Konečný termín dodání je vždy uveden v emailu, jímž se potvrzuje objednávka. Součástí dodávky není instalace zakoupeného zboží.Společně se zásilkou obdrží Kupující daňový doklad/fakturu.

V rámci efektivity dodání zboží si Prodávající vyhrazuje možnost zaslat Kupujícímu zboží ve více dodávkách, přičemž náklady na poštovné hradí Kupující pouze pro první dodávku.

Dodací lhůta začíná u zboží, které bude Kupujícím placeno při převzetí, tj. na dobírku, běžet dnem platného uzavření kupní Smlouvy dle článku IV. těchto VOP. V případě, že Kupující zvolil jinou variantu úhrady než zaplacení zboží při jeho převzetí, začíná dodací lhůta běžet až od úplného zaplacení kupní ceny, tj. od připsání příslušné částky na účet Prodávajícího.

Prodávající akceptuje následující dodací podmínky:
nejnižší cena našeho e-shopu
nad 10kg PPL od 109kč
do 10kg Zasilkovna od 79kč
do 10kg Česká pošta od119kč

Do 14-ti dnů od zakoupení zboží poskytujeme možnost výměny zboží zdarma, přičemž v rámci této bezplatné výměny je možné zboží zaslat kupujícímu 1 krát, a to buď formou zaslání nové velikosti zboží, nebo jiného produktu.
V případě vrácení zboží Kupujícím Prodávajícímu do 14-ti dnů hradí náklady na poštovné Prodávající.
V případě objednávky zboží v hodnotě nad 6000,- Kč nese náklady na dopravu a platbu Prodávající.

5. Záruka a servis
Při prodeji spotřebního zboží je záruční doba 24 měsíců; jde-li o prodej potravinářského zboží, je záruční doba osm dní, u prodeje krmiv tři týdny a u prodeje zvířat šest týdnů. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

Pro uplatnění záruční opravy je potřebné předložit pořizovací doklad (účtenka, faktura, Smlouva o leasingu), popř. záruční list. V případě zaslání zboží Prodejci je nutné zboží zabalit pro přepravu takovým způsobem, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Prodávající neposkytuje Kupujícím pozáruční servis.

6. Reklamační řád

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má Kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky následující práva:
v případě vady odstranitelné:
a.) právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady
b.) právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné
c.) v případě nemožnosti postupů uvedených v bodech a.) a b.) má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy

v případě vady neodstranitelné:
a.) právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy v případě vady odstranitelné, pokud Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě (tzn. zboží bylo již 3x reklamováno pro stejnou vadu) nebo pro větší počet vad věc řádně užívat
a.) právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy
jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci:
a.) právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy
Reklamaci lze uplatnit u Prodávajícího, a to ve všech jeho provozovnách.

Reklamace se nevztahují na případy:

-vznikla-li závada nebo poškození prokazatelně nesprávným užíváním, v rozporu
s návodem k použití anebo jiným nesprávným jednáním Kupujícího
-prokazatelných nedovolených zásahů do zboží
-na vady, které vznikly běžným opotřebením spotřebního zboží se stanovenou lhůtou použití dle zvláštních právních předpisů, pokud je taková reklamace uplatňována po uplynutí této lhůty
-na vady způsobené vlivem živelných katastrof



7. Ukončení Smlouvy

Vzhledem k charakteru uzavření kupní Smlouvy prostřednictvím komunikace na dálku, má Kupující, který je spotřebitelem, právo odstoupit od této Smlouvy bez jakékoli sankce ve lhůtě 14-ti dnů od převzetí zboží. Dále má Kupující, který je spotřebitelem právo odstoupit od Smlouvy v souladu s ust. § 53 odst. 7 a 8 zákona č. 40/164 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Výše uvedené se nevztahuje na Kupujícího, který je podnikatelem a uzavírá kupní Smlouvu v souvislosti se svou podnikatelskou činností. V případě výše uvedeného odstoupení od smlouvy bude Prodávajícím zaslána kupní cena na bankovní účet Kupujícího, který za tímto účelem Kupující Prodávajícímu sdělí.

Prodávající má právo odstoupit od Smlouvy v případě, kdy Kupující neuhradí plnou výši kuní ceny ve lhůtě 30-ti dnů ode dne uzavření kupní Smlouvy.
Záruka a servis
Záruku na prodávané zboží prodávající poskytuje prodávající dle obecně závazných právních předpisů. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od prodávajícího při osobním odběru či od dopravce potvrzením přepravního (dodacího) listu kupujícím.
Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodbornou montáží či jiným neodborným uvedením do provozu, neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami jako například úderem blesku či jiným atmosférickým výbojem, ohněm či vodou nebo působením jiných nestandardních jevů jako například přepětí v rozvodné nebo telefonní síti. Prodávající si vyhrazuje právo neuznat reklamaci v případě, že výrobce či jím pověřený odborný servis prokáže, že kupující neoprávněně do výrobku zasáhl po odstranění pečeti výrobce, či že došlo k mechanickému poškození zboží.
Místem uplatnění reklamace je prodejní místo prodávajícího Benešová Jaroslava, Ellerova 1101, Strakonice 38601. O uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží je nutno sepsat zápis o reklamaci, kupující v něm uvede, jak požaduje v rámci možností daných zákonem (srov. ust. § 2106 občanského zákoníku) reklamaci vyřídit. Možnost reklamace na vybraných výdejních místech musí být předem dohodnuta a reklamovaný výrobek musí být předán s vyplněným reklamačním protokolem, který bude na vyžádání zaslán elektronicky.
Při uplatnění reklamace je vždy nutné prokázat uzavření kupní smlouvy a to nejlépe předložením dokladu o nákupu – faktury a podrobně popsat vadu výrobku. Pokud se vada nevyskytuje trvale, je nutné jednoznačně uvést podmínky, za kterých se projevuje. Reklamované zboží musí být kompletní, to znamená včetně všech manuálů, jiného případného příslušenství a podobně, pokud možno i zabaleno v původním obalu. V případě nepředložení záručního listu (faktury) či pochybnostech prodávajícího o tom, že s údaji v něm bylo manipulováno, může prodávající reklamaci odmítnout. Při stanovení počátku běhu záruční doby bude vycházet ze své evidence (potvrzený dodací list).
Doporučujeme před zasláním zboží na reklamaci s námi závadu nejprve konzultovat.

9. Reklamace poškozené zásilky
Při převzetí zásilky zkontrolujte, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky vnějšího poškození.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady (např. poškozený obal), může zásilku odmítnout. V případě převzetí takovéto zásilky, osádka vozidla je povinna uvést do přepravního listu, že zásilka byla převzata s poškozeným obalem. Při přejímce nekontrolujte obsah zásilky a nevyžadujte si účast osádky vozidla. Pokud příjemce zásilky zjistí vadu vyplývající z poškození při přepravě, je povinen oznámit tuto skutečnost bez odkladu zasílateli (postačí emailem) a hlavně dopravci, a to nejpozději do tří kalendářních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena a vyžádat si sepsání Zápisu o škodě. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že reklamace z tohoto důvodu nebude uznána, což bude zejména kupujícímu prokazováno podepsaným dodacím listem, jehož podpisem kupující stvrzuje bezvadnost dodávky.
Při poškození zásilky kontaktujte dopravce a naši společnost.
Dopravce po telefonické domluvě vyšle svého regionálního zástupce na ohledání zásilky a sepsání zápisu o škodě. Z těchto důvodů nesmí příjemce se zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal zásilky, ve které mu byla zásilka doručena. Na základě zaslané kopie zápisu o škodě (faxem, e-mailem, poštou), Vám zašleme novou zásilku.


Prodávající poskytuje na všechny výrobky záruční dobu v délce 24měsíců.
Jestliže se objeví vada na výrobku v záruční době, zašle kupující prodávajícímu formální zprávu ¨ PÍSEMN̨ o reklamaci a následně necháme zaslat výrobek na naší adresu
spolu s dodacím listem, nebo jakýmkoli dalším dokumentem potvrzujícím zakoupení zboží v obchodě prodávajícího ( postačí kopie ) a uvede popis vady a požadovaný způsob řešení reklamace případně s číslem bankovního účtu, na který mu mají být vráceny peníze za zboží.

Pokud neuvedete způsob řešení reklamace, bude řešena v souladu se zákonem.

Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci kupujícího nejpozději do 30 dnů od jejího doručení prodávajícímu. O vyřízení reklamace informuje prodávající kupujícího telefonicky a emailem.



!!!!!!Zboží nevracejte formou dobírky, nebude převzato! Vždy odesílejte jako obchodní balík, či doporučenou zásilku (EMS neakceptujeme) !!!!!!
Dále pokud reklamujete zboží, prosím písemnou formou. Poštovné nehradíte, zboží si u Vás vyzvedneme. Objednáváme přepravu, to znamená, že za reklamované zboží neplatíte dopravu. Neakceptujeme nejdražší formy odeslání, pokud nás předem neinformujte.


PRODEJ:
Všechny zásilky posíláme pojištěné.
Pokud je zboží skladem (většina sortimentu), expedujeme do 5-7 pracovních dnů. Pokud zboží není skladem expedujeme do 3 týdnů.

Informace o termínu dodání poskytujeme po obdržení objednávky tentýž pracovní den nebo následovní.
Objednávky potvrzujeme emailem.


OBJEDNÁVKY :
VEŠKERÉ OBJEDNÁVKY PODANÉ PROSTŘEDNICTVÍM INTERNETOVÉHO OBCHODU JSOU ZÁVAZNÉ!

STORNO OBJEDNÁVKY 1 DEN OD PODÁNÍ OBJEDNÁVKY!
REKLAMACE- PŘÍPADNÉ REKLAMACE BUDOU VYŘÍZENY V SOULADU S REKLAMAČNÍM ŘÁDEM A PRÁVNÍM ŘÁDEM PLATNÝM V ČR. POZOR! Zaslání reklamací , či odstoupení od smlouvy je jiná adresa , než korespondeční reklamace a odstoupení od smlouvy prosím písemně informovat . Bude Vám adresa zaslána .

ZPŮSOB ÚHRADY:
POŠTOVNÉ dle ČESKÉ POŠTY+ balné nebo PPL



UPOZORNĚNÍ:
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou i. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazená smluvní pokuta), budou postoupeny společnosti k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených.
Děkuji


BEZDŮVODNÉ VRÁCENÍ OBJEDNÁVKY





Pokud objednávka nebyla včas stornována, nebyla nám změna zdělena (písemnou formou), jsme donuceni vše předat našemu právnímu oddělení.



Vznikly ztráty budeme chtít z Vaší strany uhradit.


UPOZORNĚNÍ:




POKUD SI ZÁKAZNÍK BEZDŮVODNĚ NEVYZVEDNE OBJEDNANÉ ZBOŽÍ, POPŘÍPADĚ BEZDŮVODNĚ NEUHRADÍ PLATBU ZA OBJEDNANÉ ZBOŽÍ. BUDE PŘIDÁN NA PORTÁL:

http://nespolehlivizakaznici.eu/



NA TOMTO PORTÁLE BUDE UVEDENO JEHO JMÉNO, MĚSTO A EMAIL.



BUDE TO VAROVÁNÍ PRO DALŠÍ E-SHOPY.


V případě nevyzvednuté dobírky bude zákazníku účtována částka Kč 350, - vzniklé náklady na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta).



Veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny společně s osobními údaji společnosti DAS.

Zde: www.kidscompany.cz/db/wysiwyg/GDPR.odt

FIRMY:

ODENWÄLDER:
Chtěli by jsme Vám představit německou firmu , která má dlouhodobou tradici výrobce již přes 75let .
Zaměřuje se na výrobu luxusního zboží pro kojence i děti, má velké zkušenosti ve svém oboru. Po celé Evropě patří mezi přední výrobce nejkvalitnějších výrobků.
Má nejpřísnější nároky a kontroly na kvalitu. Materiály jsou vybírány z nejlepší kvality , které mají jeden cíl: Spokojené a štastné zákazníky, malé i velké . Každý produkt je ručně pečlivě zpracován.
Přesvědčte se sami , budete příjemně překvapeni.

BIKE F:
Něco o firmě:
Chtěli by jsme Vám představit německou firmu , která má dlouhodobou tradici výrobce .
Zaměřuje se na výrobu doplňků na kolo pro děti, má velké zkušenosti ve svém oboru. Po celé Evropě patří mezi přední výrobce nejkvalitnějších výrobků.
Všechny výrobky jsou testovány a certifikovány.

WALLIES: americká firma
WALLIES® - a dětské sny se stanou skutečností
Těší nás Váš zájem o naše WALLIES®, které Vám zde krátce představíme:
WALLIES® jsou motivy a nástěnné obrázky, které se pouze navlhčí a pak zůstanou lpět na všech možných podkladech. Tak mohou rodiče svým malým miláčkům vytvořit fantastický pokoj snů. Použití je tak jednoduché, jako lepení známky a výběr je ohromný a nepopsatelně krásný!
WALLIES® znamená: zdobení bez nářadí
WALLIES® jsou nejedovaté
WALLIES® jsou omyvatelné
WALLIES® jsou snímatelné
Těmito originálními výrobky nabídnete rodičům a dětem nový, atraktivní druh kutilství a provádění zdobení dekoracemi. Od „ Little Suzies Zoo®“ – motivů až po gigantické delfíny –
V nabídce jsou nástěnné obrázky vždy odpovídající pro každý účel, každý vkus a každý věk!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Použití věci PRIVAT : Věci jsou použité z druhé ruky, jedná se výslovně o použité zboží nebo NOVÉ. U tohoto zboží není žádný doklad!!!!
Nabízíme zde použ.zboží sestry Lenky S., kamarádek apod.
Použité zboží , které obdržíte , prosím zkontrolujte zboží, nabízíme možnost do týdne vrátit, pokud nebudete spojojeni. Jinak není možnost vrácení peněz , ani výměny.
Zboží je popsáno dle stavu.
Dále si vyhrazujeme právo na to, že zboží , které nabízíme privátně , mohou být již prodány, aniž by byla označena nějaká nabídka. Zboží je nabízené na Ebay i Aukro. Také se může stát, že zboží je prodáno a my jsme zapomněli nabídku odebrat.


Zde se jedná o soukromý prodej, to znamená: Při nákupu, výslovně souhlasíte, že se zříkáte zcela nároků na záruku. Žádné vrácení není možné.
Podmínky byly naposledy upraveny: 11.2.2019, 9:25
© 2004-2019 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt