Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Martina Kvapilová (Hlušťa) ID 21354
mimibazar.cz/hlusta
Oblast: Zlín
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 26.8.2006
Naposledy: 7.9.2021 14:32
Aktualizace: 5.4.2020 17:00
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
01337475
DIČ CZ7861234139
HODNOCENÍ 378
VŠECHNY FOTOGRAFIE 19
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
IČO 01337475
DIČ: CZ7861234139

Živnostenský list vydal živnostenský úřad v Holešově
Číslo jednací: ŽÚ/29/3509/13/V



Sídlo firmy:
Martina Kvapilová
Přílepy 315
Holešov
76901





Kamenný obchod:
Malý Cipísek
Dlouhá 4216
Zlín
760 01

Otevřeno:
pondělí - pátek 9-17h
sobota 9-12h


Provozní doba internetová:
9-15h - pracovní dny.

Kontakty:
Tel: 724029922
e-mail: makva78@gmail.com

Všechny ceny v internetovém obchodě jsou konečné včetně DPH.

Zákazník je srozumněn s tím, že vzhledem k různým typům monitorů,
se může barva nabízeného zboží na fotkách minimálně lišit od barev zboží ve skutečnosti.
Zboží, především ložní sety je ušito strojově a proto může dojít k mírnému posunutí vzoru.
Vzor se tedy nemusí nacházet na stejné pozici jak na fotografii. Což není bráno jako vada výrobků.

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetu jsou závazné.
Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
Kupující si zboží vybere na mých internetový stránkách.
Cena výrobku vždy odpovídá ceně, která je uvedena v době objednání výrobku.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
Přijetí objednávky je zákazníkovi potvrzeno emailem max. do 3 dnů.


Milé maminky, jsem maminka od dvojčátek, proto jezdím na poštu 2-3* za týden,
musím věci nejprve vyzvednout z obchodu, zabalit a pak poslat z velkého města.
Proto prosím neočekávejte, že zboží odešlu ihned, ale až tak po 3 dnech od platby.
Většinou se snažím poslat ho co nejdříve, ale může se stát, že budou moje dvojčátka nemocné a já budu mít zpoždění.
Děkuji za pochopení. :-)



Způsob úhrady:

Platba předem:
Po objednání Vám bude zaslán email s číslem účtu, částkou, poštovným a balným a variabilním symbolem.
U platby předem nezapomínejte uvádět variabilní symbol, který Vám byl přidělen v informačním emailu.
Pokud nedojde k uhrazení, je zákazník vyzván emailem k vyjádření, zdali zájem trvá.
Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetu jsou závazné.
Zprávu , že platba dorazila, neposílám.
Při neuhrazení platby do 4 dnů, podstupuji zboží jinému zákazníkovi.



Dobírkou:
Zboží je možné odeslat na dobírku - platba při převzetí zboží v hotovosti. Tímto způsobem odesílám českou poštou nebo PPL dle druhu zboží.K poštovnému je nutné přičíst 50kč poplatek pošty za dobírku.


Storno objednávky:

Lze provést do 24h od objednání emailem.
Pokud dojde ke stornu po této uvedené době, vyhrazujeme si právo vyúčtovat storno poplatek .
Storno poplatek je 30% z ceny zboží.

Dodací podmínky:
Veškeré sady, povlečení a doplňky do postýlky, jsou pouze na objednávku přímo od výrobce (jsou šity na zakázku dle závazné objednávky zákazníka).
U každého produktu uvádím emailem průměrnou dobu dodání. Pokud dojde k opoždění, je zákazník
vždy o tomto opoždění informován.

Občas se stane, že má dodavatel větší zpoždění v dodání,(při výrobě dojde látka vzoru) než jsem uvedla v emailu, to já bohužel neovlivním a velice se za to předem omlouvám. Vždy o tom nakupujícího informuji, je možná výměna za jiné zboží.

Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v nákupním formuláři.

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

Ceny a Slevy - veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Podmínky využití jsou uvedeny u každé akce.

Odstoupení od smlouvy:
Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, zejména z důvodu momentálně vzniklé nedostupnosti objednaného zboží.
Před odstoupením je však prodávající povinen pokusit se kontaktovat kupujícího a pokusit se dohodnout s ním možné řešení.

Vrácení zboží v zákonné době 14dní.
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomoci prostředků komunikace na dálku ( internetovém obchodě), má spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy do 14dní od převzetí zboží.
V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, kopii faktury, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.
V případě, že je zboží používáno a částečně opotřebováno, vypočte prodejce náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklá škoda na zboží bude ponížena od vracené částky, kterou zákazník vynaložil při nákupu zboží.
Po obdržení vráceného zboží bude zákazníkovi vráceny peníze nejpozději do 14 dnů.
Při vrácení zboží Vás prosíme o přiložení dokladu o koupi zboží.
Bez tohoto dokladu nebude možná vratka peněz.
V žádném případě nelze zboží vracet poštou na dobírku ! Takto zaslané zboží nepřijímáme!
Kupující si hradí sám poštovné za zaslání zboží zpět k prodejci.


REKLAMACE – REKLAMAČNÍ ŘÁD
Při reklamaci postupujte následovně:
Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:

- na e-mailovou adresu provozovatele napište detailní popis reklamace společně s fotografií poškozeného
zboží zobrazující reklamované vady.
- kupující bude prodejcem nejpozději do 3 pracovních dnů informován o dalším postupu.

Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.


Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby.

Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

Zboží k reklamaci, prosím, zašlete na výše uvedenou adresu: Doručovací adresa firmy.
O odeslání zboží k reklamaci nás informujte.
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list ,který Vám pošleme emailem po nahlášení reklamace.
Lhůta pro vyřízení reklamace:
Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu přepravy.
Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
2. Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
3. Neodborným zacházením.
4. Zboží bylo poškozeno živly.
5. Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. Výrobek, či zboží bylo používáno u při zjištění vady dál. Nárok na reklamaci zaniká.
Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.

Dne 28.12.2015 byla ve Sbírce zákonů vyhlášena novela zákona o ochraně spotřebitele, která mj. zavádí možnost alternativního řešení sporů vzniklých ze vztahu mezi spotřebitelem a podnikatelem. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů znamená, že spotřebitel bude oprávněn se se svými nároky vůči podnikateli namísto obecného soudu obrátit na nestranný orgán, kterým je především Česká obchodní inspekce (ve zvláštních případech pak i jiné úřady, např. Český telekomunikační úřad, ERÚ apod.). ČOI nebude oprávněna vydávat žádné pravomocné rozhodnutí - měla by působit v roli mediátora, který strany povede k vyřešení sporu dohodou, k čemuž je stanovena lhůta v délce 90 dní od podání žádosti spotřebitele. V případě, že se strany v dané lhůtě nedohodnou, řízení končí a spotřebitel může spor řešit dále žalobou před obecnými soudy (může tak učinit kdykoli do uzavření dohody s podnikatelem).
www.coi.cz

V případě zahájení mimosoudního řešení spotřebitelské sporu je obchodník povinen se vyjádřit ve lhůtě 15 pracovních dnů od doručení vyrozumění o zahájení.

Vzorový formulář odstoupení od smlouvy:

Adresát (zde vložte jméno a příjmení/název obchodní firmy, adresu sídla, popř. faxové číslo a emailovou adresu prodávajícího) ..................................................................................................................................................

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží

(uveďte název zboží, popř. číslo objednávky, počet kusů a pod.)........................................................................
Datum objednání zboží ......................................................................................................

Datum obdržení zboží ........................................................................................................
Jméno, příjmení a adresa spotřebitele/nakupujícího ..............................................................

Datum ......... (v případě zaslání odstoupení od smlouvy v listinné podobě přidejte rovněž podpis)..................





PŘEPRAVNÉ/POŠTOVNÉ:

Poštovné/přepravné je 60kč, 120kč,(2 a více věcí) (dle hmotnosti a objemu zásilky) při platbě převodem na účet .
V případě dobírky je k poštovnému/přepravnému účtováno 50 Kč poplatek za způsob platby.


Při objednávce uvádějte :
Adresu kde Vás kurýr zastihne mezi 8 - 16h.
Telefonní číslo, na které dostanete i info sms o odeslání zboží při přepravě IN TIME.

Ochrana osobních údajů:
Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky,
zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků
a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých
osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho
písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.
Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších
zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti
zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti
zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.
Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány
v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.
Podmínky byly naposledy upraveny: 9.5.2019, 8:31
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu