Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Jana V. (JanaVok) ID 217193
Jan Štercl
mimibazar.cz/janavok
Oblast: Plzeň
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 27.4.2009
Naposledy: 3.9.2018 12:44
Aktualizace: 27.8.2018 15:49
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
69917370
HODNOCENÍ 188
VŠECHNY FOTOGRAFIE 3
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé maminky,
vítám vás v mém albu a budu ráda, když si u mě něco vyberete.


Všechno mnou nabízené zboží je již nošené.
Případné poškození je popsáno.


OBCHODNÍ PODMÍNKY

Platba:
Platba předem na účet - cena se skládá z dohodnuté ceny za zboží, balného a poštovného, které je závislé na velikosti zásilky a zvolené přepravní společnosti.
Výše balného a poštovného je uvedena u každé položky jednotlivě, v případě objednávky více kusů zboží je toto stanoveno smluvně.
Standartně jsou balíky odesílány prostřednictvím České pošty, ale na výslovnou žádost je možné zboží odeslat jinou přepravní společností. Balíky jsou VŽDY odesílány doporučeně.
Platí se předem na bankovní účet prodávajícího. Zboží se expeduje následující pracovní den po připsání částky na účet. Informace pro platbu posílám většinou do 24hodin. Při platbě na účet platí kupující veškeré poplatky s převodem spojené. Při platbě je nutné uvést variabilní symbol, který obdržíte spolu s bankovními detaily.
Platbu očekáváme do 5 pracovních dní. V případě, že platba nebude připsána na účet, budeme nuceni napsat kupujícímu negativní hodnocení a udělit trestný bod.
Platba hotově při osobním odběru - platí se hotově při převzetí zboží v Plzni (po předchozí e-mailové či telefonické domluvě).

Dodací podmínky:
Standardní termín expedice zboží je do 3dnů od obdržení platby za objednávku. V případě, že zboží nebude možné v této lhůtě odeslat, kontaktuje prodejce kupujícího a informuje ho o možném termínu dodání.
Zboží je expedováno Českou poštou. Termín dodání Českou poštou na území ČR je 1 - 3 pracovní dny. Na základě výslovné žádosti objednavatele je možné zajistit dodání jinou přepravní splečností.
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím po objednání zboží. Kupující je povinen objednané zboží převzít a zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci samotnému, sepsat záznam o poškozené zásilce a neprodleně zkontrolovat případné poškození zboží. Převzetím zásilky kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel.
Kupující je povinen nahradit prodávajícímu náklady spojené s opakovaným doručováním zboží a jeho případným uskladněním u dopravce.
V případě, že kupující zboží z důvodů na jeho straně nebo bez uvedení důvodů nepřevezme, povinnost prodávajícího odevzdat kupujícímu zboží zaniká. V případě, že kupující požaduje po prodávajícím, aby opětovně zaslal objednané zboží, uhradí kupující prodávajícímu náklady vzniklé s nepřevzetím první zásilky.

Záruční podmínky:
Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak (dle povahy zboží). Jako záruční list slouží doklad o koupi (faktura, kterou kupující obdrží společně se zbožím), obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název prodávajícího, IČ, bydliště.
Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím.
Rozsah záruky - záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

Storno objednávky:
Storno objednávky do okamžiku její expedice - pokud zákazník provede storno objednávky do okamžiku její expedice, nebude zatížen žádným stornovacím poplatkem. V případě storna do okamžiku expedice, kdy však již zákazník provedl převod příslušné částky za zboží na účet prodejce, mu tato částka bude vrácena do 7dní, ponížena o nutné náklady prodejce na vrácení finančních prostředků.
Storno objednávky z důvodu nedodržení expediční lhůty - v případě, že prodejce nedodrží expediční lhůtu, má zákazník právo okamžitě odstoupit od kupní smlouvy a nebude ze strany prodejce zatížen žádným stornovacím poplatkem.
Bezdůvodné storno objednávky - za bezdůvodné storno je automaticky považována taková zásilka, kterou dopravce vrátí prodejci s tím, že ji zákazník nepřevzal v úložní době, její převzetí odmítl (vyjma případů uplatnění práv souvisejících s odpovědností za vady či uplatnění zákonného práva odstoupit od smlouvy), zásilku nebylo možné doručit z jiných důvodů na straně kupujícího. V takovém případě je prodávající oprávněn požadovat poplatek za uskladnění, který bude vyjadřovat zejména náklady na marné doručení zboží a případné jeho opětovné zaslání.

Odstoupení od smlouvy:
Spotřebitel má dle § 53 odst. 7 Občanského zákoníku ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží, vykazuje-li dodané zboží vadu, postupuje kupující jako při běžné reklamaci.
Pokud se kupující rozhodne využít ochranou lhůtu 14 dní, zašle zboží na naši doručovací adresu včetně dokladů prokazujících uzavření kupní smlouvy na našich internetových stránkách a průvodního dopisu, ve kterém bude uvedeno, že odstupuje od uzavřené kupní smlouvy dle § 53 odst. 7 Občanského zákoníku. Uveďte také své kontaktní údaje a číslo bankovního účtu nebo adresu, kam mají být zaslány peníze za vrácené zboží.
Odstoupení od smlouvy je účinné jeho doručením v zákonné lhůtě. Vracené zboží doporučujeme pojistit. Při splnění zákonných podmínek pro odstoupení od smlouvy bude kupujícímu vrácena částka odpovídající kupní ceně zboží, případně snížená pouze o skutečně vynaložené náklady prodávajícího spojené s vrácením zboží. Spotřebiteli bude vrácena kupní cena na jeho účet nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.
Spotřebitel nemůže uplatnit právo na odstoupení od smlouvy do 14 dní v případě, kdy to vylučuje charakter zakoupeného zboží. Tím se rozumí zejména použité (vyzkoušené) zboží), kdy prakticky dochází k nemožnosti jeho použití jinou osobou (jiným kupujícím) s ohledem na obecné zásady hygieny a ochrany zdraví.
V případě, kdy se spotřebitel rozhodne využít svého práva na odstoupení od smlouvy, pak společně s projevem své vůle od smlouvy odstoupit (viz výše) vrací zboží v nepoškozeném, kompletním stavu, a to nejlépe včetně originálního neporušeného obalu.
Prodávající je oprávněn po spotřebiteli požadovat kompenzaci spočívající v případném vzniklém snížení hodnoty věci způsobené zejména jejím poškozením, nekompletností apod. Tím není nijak dotčeno právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoli sankce.


REKLAMAČNÍ ŘÁD

Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele a vztahuje se na zboží, u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace"). Práva plynoucí z odpovědnosti za vady se řídí uzavřenou smlouvou a obchodním zákoníkem.
Ke každému zboží je přikládána faktura (doklad o koupi), která slouží i jako dodací a záruční list.
Kupujícímu, který je spotřebitelem, je doporučeno, aby při dodání zboží překontroloval, zda-li zásilka není zvnějšku poškozena či zda je kompletní. V případě dodání poškozené zásilky, jež může být předpokladem poškození i samotného dodaného zboží, nemusí takovou zásilku přebírat. Rovněž nemusí přebírat nekompletní zásilku. Do přepravních dokladů by pak měl uvést, že dodání poškozené či nekompletní zásilky bylo důvodem jejího nepřevzetí. Ve vlastním zájmu o tom současně informuje dodavatele, aby ten mohl okamžitě napravit nedostatek doručené zásilky v co nejkratším čase. Kupující má možnost veškeré své výhrady k dodané zásilce uvést do přepravních dokladů či je jinak vhodně a prokazatelně sdělit dodavateli. Pokud tak učiní, výrazně tak ulehčuje vyřízení případné pozdější reklamace zásilky, která byla poškozena přepravou nebo byla nekompletní.

Při uplatňování reklamace dodávejte reklamovanou věc kompletní včetně jejího příslušenství, jež může být důvodem reklamované vady, nejlépe s průvodní dokumentací a nejlépe v originálním obalu. V případě, že již originálním obalem nedisponujete, zboží vhodně zabalte tak, aby nemohlo dojít k jeho poškození přepravou. Reklamované zboží doporučujeme pojistit pro případ jeho ztráty při přepravě. Reklamaci můžete uplatnit pouze na doručovací adrese dodavatele.

K reklamaci nebude přijato zejména zboží: poškozené živly jako je voda, oheň nebo elektrický výboj a podobné, s prošlou záruční lhůtou v den uplatnění reklamace, mechanicky poškozené (roztržené, prořízlé, propálené atd.) - pokud toto poškození nevzniklo v důsledku vady věci, za kterou odpovídá prodávající , poškozené nesprávným použitím v rozporu s běžnými zásadami používání daného zboží, zboží poškozené neodborným servisním zásahem.

Uplatnění reklamace:
Za všech okolností se snažíme vyjít spotřebiteli vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, má právo na reklamaci.

Při reklamaci zabalte vadné zboží nejlépe do původního obalu nebo ho jinak bezpečně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě a nezapomeňte přiložit kopii dokladu o koupi a popis závady. Vadné zboží spolu s dokladem o koupi a popisem závady odešlete na níže uvedenou adresu. Do horního levého rohu nezapomeňte uvést Vaši zpáteční adresu. Zásilku doporučujeme pojistit. Takto připravenou zásilku zašlete prosím doporučeně na adresu: Jana Vokolková, Sladkovského 46, 326 00 Plzeň

Důrazně doporučujeme konzultovat na výše uvedeném emailu reklamaci před samotným odesláním zboží!

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje, a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. O přijetí reklamovaného zboží bude spotřebitel informován emailem.

Rozsah záruky:
Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

Řešení reklamace uplatněné spotřebitelem:
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to možné, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující spotřebitel právo požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, pokud se stejná vada projeví potřetí.

Vyřízení reklamace:
Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30 ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám).


Naším cílem je vyřídit reklamaci ke spokojenosti kupujícího.

V případě dotazů ohledně zboží, dodacích podmínek apod. nás prosím kontaktujte emailem: jana.vokolkova@centrum.cz nebo telefonicky: +420 605 264 620.

Vaše dotazy budou zpracovány v nejkratší možné době, nejpozději do 24h.
Podmínky byly naposledy upraveny: 16.2.2017, 13:11
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu