PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF

Provozovatel
Eva Krausová

Sídliště 4
Loštice
78983
Česká republika

Část I.

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.


Vzorový formulář odstoupení od smlouvy:

Adresát (zde vložte jméno a příjmení/název obchodní firmy, adresu sídla, popř. faxové číslo a emailovou adresu prodávajícího) …..................................................................................................................................................

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží

(uveďte název zboží, popř. číslo objednávky, počet kusů a pod.)........................................................................
Datum objednání zboží …......................................................................................................

Datum obdržení zboží …........................................................................................................
Jméno, příjmení a adresa spotřebitele/nakupujícího ..............................................................

Datum …...............
 (v případě zaslání odstoupení od smlouvy v listinné podobě přidejte rovněž podpis)

 

................................


2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


3. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/



5. Prohlášení:

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19.

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

V případě, že je následující Část II. či jakákoliv její část v rozporu s platnými zákony a ustanoveními, stává se neplatnou a transakce se řídí výlučně společnými podmínkami prodeje z Části I.
 

Část II.

PRODÁVAJÍCÍ:
Eva Krausová
Sídlište 687/4
Loštice
78983
Česká republika
IČ: 03764338
DIČ: Nejsem plátcem DPH

Prodávající a odpovědná osoba:
Eva Krausová


Kontaktní informace: 76Evulin@seznam.cz- tel . není pro prodej určen

OBJEDNÁVKA:-
Papírový doklad o prodeji (DODACÍ LIST) vystavuji pouze na vyžádání. Jako doklad o koupi Vám slouží výpis z účtu..
- Na dotaz, či přeměření oblečení Vám nechávám označenou věci rezervovanou.
Po mé odpovědi čekám zprávu od Vás, jestli si označené zboží berete, nebo ne.
Pokud se neozvete do 24 hodin, dávám dotaz, poté jde zboží opět do prodeje a Vás anuluji.
- Prosím pokud chcete objednat více věcí, označte všechny jednotlivě.


- Cena je uvedena bez poštovného, to se připočítává až na základě hmotnosti objednávky.
- Poštovné uvedené u zboží je za nabízený kus, při odběru více věcí se snažím dávat nejnižší částku -dle tarifu čp.

- Většinou se jedná o použité zboží.
ZBOŽÍ NENÍ PRANÉ A ŽEHLENÉ, PO PŘIJETÍ PROSÍM PŘEPRAT.. !!!!
Veškeré vady se snažím uvést v popisku, popř. nafotit.

- Inzeruji i na jiných stránkách, při rezervaci jinde zboží stahuji zde na MMB, to stejné i v opačném případě.

-Po objednání zasílám podklady k platbě.

-Na platbu PŘEDEM na účet čekám 5 PRAC. DNÍ . Pokud do 5ti dnů neobdržím částku na účtu, DÁVÁM UPOZORNĚNÍ, pokud nereagujete ,rezervaci ruším -pokud se nedomluvíme jinak( vše je o komunikaci).
********************************************************************************************************
!!! NOVĚ pro NEREGISTROVANÉ, BEZ HODNOCENÍ...na platbu čekám do 3 PRAC. DNŮ... tvořily se mi tu objednávky, které se nevyzvedávaly.. :-( , po neobdržení platby dávám dotaz, pokud nereagujete, posílám dále, BEZ UPOZORNĚNÍ !!!

- TERMÍN DODÁNÍ
-Zboží odesílám nejpozdějí do 4 prac. dnů od obdržení platby prostřednictvím české
pošty.
-Poštovné je dle tarifu české pošty.
-Na DOBÍRKU zasílám jen po obdržení poštovného předem!
-OBYČEJNĚ ZASÍLÁM JEN NA VAŠI ŽÁDOST...NEMÁM ŽÁDNÝ DOKLAD O ODESLÁNÍ !!

- VRÁCENÍ ZBOŽÍ
-Zákazník má právo bez udání důvodu odstoupit do 14 dní od kupní smlouvy, v takovém případě je mu vrácena v případě platby předem celá částka do 14 kalendářních dnů převodem na účet a to AŽ PO OBDRŽENÍ VRÁCENÉHO ZBOŽÍ PRODEJCI.
-Při vrácení zboží zákazník hradí následné poštovné k prodejci.
-POKUD VÁM BALÍČEK PŘIJDE POŠKOZENÝ, ROZBALTE HO PROSÍM,PŘED DORUČOVATELKOU A ZKONTROLUJTE,ZDA JE V BALÍČKU VŠE CO JSTE SI OBJEDNALI A PŘÍPADNĚ REKLAMUJTE PŘÍMO S DORUČOVATELKOU!



ZÁRUČNÍ DOBA
-Na POUŽITÉ zboží NENÍ poskytována -pokud však je přehlédnutá vada nebo zboží neodpovídá popisu, po předchozí domluvě poskytuji slevu popř. vracím uhrazenou částku, zákazník však o této závadě musí informovat prodávajícího NEPRODLENĚ PO OBDRŽENÍ zboží.



- Způsob stornování objednávky zákazníkem do 24 hodin emailem, nebo vzkazem přes MMB.

*********** OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ ******************************
.*****Osobní údaje a jejich využití
-Zpracováváme následující zákaznické údaje které jsou nutné pro realizaci objednávky (jméno, příjmení, adresa,psč,město, telefon).Bez těchto údajů nelze zrealizovat Vaše objednávka.
-Vaše osobní údaje předáváme přepravní společnosti Česká pošta.
- Údaje o provedených placených objednávkách zpracováváme rovněž pro účely plnění účetních, daňových a dalších právních povinností určených zákonem. Veškeré údaje získané od zákazníků užívám výhradně pro vnitřní potřebu. Neposkytuji je třetím osobám a rovněž k těmto údajům nemá nikdo jiný přístup.
****** Doba uchovávání údajů
- Správce uchovává osobní údaje - po dobu 3 let z důvodu plnění zákonné povinnosti, zejména vedení účetnictví
* Po uplynutí doby uchování osobních údajů správce osobní údaje znehodnotí výmazem elektronických údajů a skartací údajů tištěných.
*********. Vaše práva
Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: **právo na potvrzení o zpracování, **na opravu, **výmaz, ** přenos, **námitku proti zpracování,** podat stížnost u dozorového úřadu. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět.
********Závěrečná ustanovení
1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.



DĚKUJI za přečtení a v případě dotazů mne neváhejte kontaktovat, na dotazy se snažím odpovídat do 24 hod, od Vás žádám totéž..

Přeji příjemné vybírání

Eva Krausová
Sídlište 687/4
Loštice
78983
Česká republika
IČ: 03764338
Podmínky byly naposledy upraveny: 9.6.2018, 16:23
© 2004-2018 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt