PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé maminky,
zde si prosím přečtěte podmínky prodeje:

I.OBCHODNÍ PODMÍNKY NA POUŽITÉ ZBOŽÍ:
KONTAKT: 608558644

Pokud použité zboží není jinak vadné, než je uvedeno v popisu ,neberu je zpět.
Vše se pokouším co nejlépe popsat,nafotit a změřit-raději 2x MĚŘTE,nebo se zeptejte.Ráda Vám vše přeměřím.

Zboží odesílám do 5pracovních dnů po přijetí částky na účet. Zásilky jsou pojištěně a posílány jako doporučený balíček, který je od podání nejpozději do 5pracovních dní u vás doma.
Při platbě uvádějte do zprávy pro příjemce:
- Vaše jméno,příjmení a variabilní symbol Vaše ID na mimibazaru.
Pro rychlejší orientaci.Děkuji


Na dobírku nezasílám -omlouvám se za tzv.diskriminaci,ale jsou zde tací,kteří si dělají z lidí blázny a na to skutečně nemám čas ani náladu.
Dobírku do zahraničí neposílám, nezlobte se, ale mám špatné zkušenosti.
POZOR NOVĚ ZŘÍZENO!!!!!
Vážnym a registrovaným zájemcům zašlu na dobírku,ale předem si nechávám zaslat 15% z ceny na účet,abych měla jistotu,že se mi balíček nevrátí zpět. Nebot jak každý víte, že se vám už poštovné nevrátí,když si ho zájemce nevyzvedne.

Poštovné + balné:
Zboží zasílám bud ČP nebo PPL dle dohody a dle váhy zásilky se odvíjí cena za poštovné a balné.
Raději balíčky pojišťuji a zasílám doporučeně.
Možnost zaslání do druhého dne přes ČP jako OBCHODNÍ BALÍK nebo přes PPL - částka poštovného bude o to vyšší.
Zboží můžu připojistit křehce na požádání kupujícího. V případě, že dojde zboží poškozené od české pošty či PPL, neručím za něj.
Na přání lze zaslat i obyčejně-ale pak již za něj neručím-pokud jej pošta ztratí.
Koukněte i na mé ostavní nabídky-ušetříte na poštovném-při koupi více kusů platíte pouze jedno poštovné. :-)))))))

NEZAPOMÍNEJTE, prosim, napsat svoji adresu a telefon u každé objednávky!!!
Urychlíte mi tím čas a pro Vás rychlejší odeslání a přijetí objednávky.

Pokud nejste s nákupem spokojeni, kontaktujte nejprve mne, pak teprve pište negativní hodnocení, vše se dá vyřešit .Ale předpokládám,že se to nestane,prodávám pouze pěkné věcičky.Přeji příjemné nakupování :-))))

POZOR: VZKAZ: Vzhledem velkému nárustu objednávek, bych chtěla předem upozornit všem zákazníkům, že veškeré zboží bude odesíláno postupně po přijetí platby na účet a to nejpozdeji do 5 pracovních dnů. Jsem na všechno sama a mám doma malou 5letou holčičku, tak předem děkuji za pochopení.


II. OBCHODNÍ PODMÍNKY NA NOVÉ ZBOŽÍ
1)

Právní vztahy založené uzavřením smlouvy o koupi věci nabízené na serveru se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku. Tímto prostředkem v případě našeho virtuálního obchodu je především elektronická pošta a telefon.

2)

U každého zboží je uvedena cena včetně DPH a jeho hlavní popis. Smlouva o koupi věci nabízené v našem virtuálním obchodu je uzavřena okamžikem obdržení vámi řádně vyplněné objednávky a jejím následným naším potvrzením. Problematiku vámi vybraného kočárku s námi můžete samozřejmě konzultovat meilem nebo telefonem.

3)

Předmětem smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě - objednávce (dále jen zboží). Váhy, rozměry, kapacita, ceny, výkony a ostatní údaje obsažené v prospektech nelze brát jako závazné informace, pokud nebyly ve smlouvě výslovně uvedeny jako závazné. Bezvadné zboží v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží.

4)

Zavazujeme se, že odebírané zboží vyhovuje normám,předpisům a nařízením platným na území ČR. Zboží bude vybavené českými návody k obsluze, záručními listy, je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
5)

V souladu s ustanoveními občanského zákoníku zákona č. 367/2000 ze 14. září 2000 má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (VZTAHUJE SE NA ZBOŽÍ,KTERÉ NEMÁ ZÁVADU). Postup je vždy v souladu s povinnostmi vyplívajícími z občanského zákoníku. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě a budete požadovat zpět kupní cenu v plné výši, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek: zboží zašlete na naší adresu: Dětský ráj Natálka, Modlany 13, Modlany 417 13 zboží musí být kompletní včetně příslušenství a veškerých dokumentů, zejména včetně faktury a záručního listu. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet ,po fyzickém obdržení zboží a kontrole zboží zda je v pořádku.
Storno objednávky ze strany prodávajícího - prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v následujících případech: - zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám!

6)

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji a její délka je 24 měsíců.. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky v souladu s platnými zákony. Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží. Prodávající" vrací plnou cenu zboží, nikoliv však poštovné (přepravné). - podle občanského zákoníka.

Reklamační list musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady.

Vyskytne-li se na Vámi zakoupeném zboží vada, která spadá do záruky, spojte se s námi prosím prostřednictvím kontaktů, uvedených v sekci kontakt. V oznámení o závadách uvádějte zejména jméno kupujícího, adresu, telefonické spojení, podrobný popis závady a popis toho, jak k závadě došlo. V závislosti na druhu zboží Vás budeme informovat o dalším postupu, případně Vám poskytneme kontakt na nejbližší autorizovaný servis.

•V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací (dopravné atd. v nutné výši). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace. Prodávající nemá nárok na náhradu nákladů, které mu vznikly s jakoukoli reklamací (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o neprojevenou závadu a zboží je plně funkční nebo o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv). Ustanovení se vztahuje na spotřebitele. Kupující, jiný subjekt, si hradí náklady na přepravu vždy v plné výši.
•V případě nevyzvednutí reklamace do 60 dnů od data podání, účtujeme za každý započatý den uskladnění skladné ve výši 20 Kč bez DPH (23,80 Kč včetně DPH). Je-li k vyřízení reklamace dohodnuta se spotřebitelem lhůta delší než 30 dní, účtujeme uvedené skladné po uplynutí jednoho měsíce ode dne, kdy byl kupující o vyřízení reklamace vyrozuměn.
•Nevyzvedne-li si kupující svoji reklamaci do 6 měsíců od uplynutí lhůt uvedených výše, je prodávající oprávněn reklamovanou věc prodat. Jedná–li se o věc větší hodnoty a zná-li prodávající adresu kupujícího, je prodávající povinen kupujícího o zamýšleném prodeji předem vyrozumět a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k vyzvednutí věci. Dojde-li k prodeji nevyzvednuté reklamované věci, vyplatí prodávající na výzvu kupujícího výtěžek prodeje po odečtení poplatku za uskladnění, nákladů prodeje a případných dalších nákladů, které vzniknou prodávajícímu z titulu náhrady škody, za kterou odpovídá kupující, jehož věc byla prodána.


7)

Vaše osobní údaje jsou uchovávány a je s nimi nakládáno v souladu se všemi zákonnými ustanoveními a nebudou poskytnuty v jakékoli podobě třetím stranám. Registrací v internetovém obchodě zákazník souhlasí se shromažďováním údajů potřebných k nakupování. Zákazník má právo kdykoli požádat o výmaz svých údajů z naší databáze.

III. ODESÍLÁNÍ ZBOŽÍ - NEPŘEHLÉDNĚTE
POZOR: VZKAZ: Vzhledem velkému nárustu objednávek, bych chtěla předem upozornit všem zákazníkům, že veškeré zboží bude odesílám postupně po přijetí platby na účet a to nejpozdeji do 5 pracovních dnů. Jsem na všechno sama a mám doma malou 5letou holčičku, tak předem děkuji za pochopení.

DOKLAD - vydávám k veškerému zboží, které je nové. U oblečení doklad nevydávám, pouze na vyžádání. Veškeré míry a materiál si zjistěte předem než ho zakoupíte. Neburu ho zpět. Pokud budu mít skladem jinou velikost, za kterou by jste potřebovali vyměnit, ráda vyměním, ale poštovné si hradíte sami. Proto raději 2x měřte.

VRÁCENÍ PENĚZ - pokud neni skladem: vracíme zpět částku za zboží, kterou jste zaplatili předem a to do 1měsíce, proto nám bankovní spojení zašlete po naší výzvě co nejdříve. Pokud tak neučiníte, bude po 1měsíce částka stornována prodávajícímu.

Od data výzvy běží 1měsíc na to, aby jste nám poslali své bankovní spojení pro vrácení peněz. Pokud tak neučiníte, částka Vám bude stornována a nelze ji odeslat zpět.
Děkujeme za pochopení.

O VÁNOCÍH se budu snažit vše zaslat co nejrychleji.
DOPORUČUJI SI NECHAT ZÁSILKY ZASÍLAT JAKO OBCHODNÍ BALÍK PŘES ČESKOU POŠTU DO DRUHÉHO DNE NEBO PPL A GLS, aby Vás Vánoční dárek dorazil domu včas pod stromeček.

DĚKUJI VŠEM ZA NÁKUP V MÉM E-SHOPU A PŘEJI HODNĚ SPOKOJENOSTI SE ZBOŽÍM, KTERÉ U MĚ ZAKOUPÍTE. :-)


Pracovní doba:
odpovídám vždy, když jsem na pc . nejvíce dopoledne od 8-10h a pak večer, když usne malá, pokud s ní neusnu také :-)

DALŠÍ INFORMACE MŮŽETE NA MÉM TELEFONNÍM ČÍSLE: 608558644 a to kdykoliv od 8h - do 19h a to i víkendy.

IC: 87387743
DIC: 8057012843
Kamenná prodejna: Dětský ráj Natálka, Masarykova 188 Teplice - Trnovany 41501
Otevírací doba: po-pá 10-12 13-17:30h sobota 9-12h
LETNÍ PROVOZ od 27.6. - do 31.8. od 9-11h od 14-17:30h !!!!!!
Zodpovědný vedoucí: Rosecká Pavlína
Kontakt: 608558644

Zboží odesílám v průběhu roku 2x do týdne a o Vánocích denně (listopad,prosinec).
Podmínky byly naposledy upraveny: 21.6.2016, 16:49
© 2004-2020 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt